Ik zag het jaquote:Op zondag 9 december 2012 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm nou mij dank, ik heb hem nog wel even geëdit, want er moesten nog wat smiley's bij vond ik
quote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Seizoen 4
[ afbeelding ]
Seizoen 7
[ afbeelding ]
Seizoen 4/5
[ afbeelding ]
Weliswaar seizoen 8, maar toch te lelijk kort.
[ afbeelding ]
Seizoen 5
[ afbeelding ]
Zoals Frey poste
En dan Suzanne, van:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vond dat kapsel van Suzanne in seizoen 5 ook echtquote:Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Seizoen 4
[ afbeelding ]
Seizoen 7
[ afbeelding ]
Seizoen 4/5
[ afbeelding ]
Weliswaar seizoen 8, maar toch te lelijk kort.
[ afbeelding ]
Seizoen 5
[ afbeelding ]
Zoals Frey poste
En dan Suzanne, van:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Van seizoen 1 tot 3 was 't erg mooi, in seizoen 4 was het ook best oké, seizoen 5 was iddquote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vond dat kapsel van Suzanne in seizoen 5 ook echt![]()
![]()
, zag er totaal niet uit
In seizoen 6 vond ik het er al weer beter uitzien
Inderdaad, ik wou net zeggen, sommigen zullen beweren dat ze nu eenmaal ouder werden en er daarom minder knap uitzagen, maar bij Janine en Laura vind ik het omgekeerde waar. In seizoen 3 en 4 had Laura kort haar, van seizoen 5 t/m 9 had ze lang haar en ik vond haar toen knapper.quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ik deel jouw mening trouwens wel, bij Laura vond ik het in seizoen 3 en 4 ook niet erg mooi staan, dat korte kapsel. Ik was blij toen ze in seizoen 5 weer een gewone bos haar op haar hoofd kreeg. Zou Jette nu overigens ook weer mogen doen, want wat ze nu heeft vind ik ook niet echt mooi
Zelfde gold voor Kim; daar waar ze eerst prachtige lokken had, werd het in seizoen 9 zo'n pittig kapselErg zonde naar mijn mening, maar goed.
Eensquote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Van seizoen 1 tot 3 was 't erg mooi, in seizoen 4 was het ook best oké, seizoen 5 was idd![]()
![]()
, in seizoen 6 was 't weer best leuk, in seizoen 7 en 8 was 't weer
![]()
![]()
, in seizoen 9 en 10 was 't weer
Eensquote:Op zondag 9 december 2012 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wou net zeggen, sommigen zullen beweren dat ze nu eenmaal ouder werden en er daarom minder knap uitzagen, maar bij Janine en Laura vind ik het omgekeerde waar. In seizoen 3 en 4 had Laura kort haar, van seizoen 5 t/m 9 had ze lang haar en ik vond haar toen knapper.
[ afbeelding ]
Seizoen 3/4
[ afbeelding ]
Seizoen 7
Janine helemaal, we weten er allemaal hoe ze er nu uitziet, vergelijk dat eens met die foto uit seizoen 8
[ afbeelding ]
Mijn mening over korte en pittige kapsels, als het al staat dan haalt het het nog niet bij lang haar.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prima, zo blijven er meer mooie langharige vrouwen voor mij over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijkZeker omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijkGeniet er nog maar even van, want we weten hoe het afloopt, alhoewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Is dat wanneerquote:Op zondag 9 december 2012 20:55 schreef Frey het volgende:
Voor de liefhebbers weer een geweldig muziekje.![]()
![]()
![]()
Ontsnapping
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 20:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Stan: seizoen 4quote:Op zondag 9 december 2012 20:52 schreef LetsGame het volgende:
Welke introshots van seizoen 1 tot 7 vinden jullie het best van de personages uit seizoen 7 (dus bijv. geen Roos - seizoen 11)?
Seizoen 4 had inderdaad leuke shotsquote:Op zondag 9 december 2012 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stan: seizoen 4
Arnie: seizoen 4
Sylvia: seizoen 4
Helen: seizoen 4
Roos: seizoen 4
Robert: seizoen 4
Laura: seizoen 1
Julian: seizoen 7 (geen keuze)
Kim: seizoen 7 (geen keuze)
Jef: seizoen 4![]()
![]()
Arthur: seizoen 4
Jessica: seizoen 5/6/7
Harmsen: seizoen 4 (deel 1)
Rik: seizoen 6/7 (geen keuze)
Anita: seizoen 4
Linda: seizoen 4 (deel 2)
Janine: seizoen 4
Ludo: seizoen 6/7 (geen keuze, maar)
Dian: seizoen 4
Suzanne: seizoen 4
Daniël: seizoen 4
Het zal je misschien niet verbazen, maar dit is geen grap, ik vond heleboel personages in seizoen 4 echt op hun best en leukst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |