SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En hoe groot is de kans dat je daarbij op dat moment ook nog nét je eisprong hebt gehad/krijgt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:
Dus Nina denkt dat ze zwanger is?
Ja ik loop achter.
Ik zat te denken he. Misschien wel een 'domme' vraag. Maar hoe groot is de kans dat je zwanger wordt van een speldenprik in een condoom? Komt er dan veel zaad doorheen? Scheurt hij dan door of? Ik vind het zo onwaarschijnlijk.
Dat heb ik maar even voor het gemak buiten beschouwing gelaten ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je daarbij op dat moment ook nog nét je eisprong hebt gehad/krijgt?
T kan ook alleen maar in soapsquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik maar even voor het gemak buiten beschouwing gelaten ja.
Mariekequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo. Een personage dat ook eens een eigen topicdeel verdient.
Meerdijk special condom.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T kan ook alleen maar in soaps
Maar is het een misdaad?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja zoals eerder al voorbij kwam MegaToby's Superzaad.... en nu ook
Nina's magische eieren
Voor de mannen buitenshuis toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef roos85 het volgende:
Waarom heeft Nuran nog steeds haar hoofddoek om
dat topicquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nina's magische eieren
Ah oke, paar weken niet gekeken en was in de veronderstelling dat ie definitief af zou gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor de mannen buitenshuis toch?
Zo wel een leuke TT zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nina's magische eieren
Als iemand doelbewust injecteren met HIV-besmet bloed een misdaad is, is het doelbewust doorprikken van een condoom met alle mogelijke gevolgen toch ook een misdaad?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar is het een misdaad?
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-149778.html
Dat is de vraag
Klopt, heb betrouwbare info die dit bevestigd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Nina is de redden stamcel voor Bing?
Nee dat is vast Swjors..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Nina is de redden stamcel voor Bing?
nu even niet nee, al komt dat meer omdat bing zo achterlijk doet dan door aysenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Ligt het aan mij of hebben Aysen en Bing gewoon geen 'chemie' samen?
Nu even niet? Ik vind dat de hele tijd al niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nu even niet nee, al komt dat meer omdat bing zo achterlijk doet dan door aysen
Duh, Bing heeft kanker trut. Alle chemie spuit hij in z'n aderen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Bing heeft sowieso geen chemie met wie dan ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Dan zou hij toch meer dan genoeg chemie moeten hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duh, Bing heeft kanker trut. Alle chemie spuit hij in z'n aderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
ik vond ze wel leuk samen toen aysen net wist dat bing kanker had.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu even niet? Ik vind dat de hele tijd al niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is nu leidinggevende bij een BSO en woont in Den Haagquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo. Een personage dat ook eens een eigen topicdeel verdient.
Nee, ik vind het ook niet echt een comeback waard. Want buiten het feit dat Nathalie nou kon acteren of niet, vond ik het personage niet bijster interessant of echt iets toevoegen binnen de serie. Waarschijnlijk probeerden de schrijvers haar iets meer binding te geven met de rest van de cast door opeens met het verhaal te komen dat ze het zusje van Janine bleek te zijn, maar ook dat heeft niet erg veel opgeleverd (buiten haar laatste verhaallijn dan).quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoef Nathalie niet terug hoor
Ze kon niet acteren... en nu vast en zeker nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Frey het volgende:
HarmsenGa je nou weer 100 keer een reactie plaatsen in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het helemaal niet erg hoor, praten over oude seizoenen, zelfs leuk enzo. Maar 100 reacties in spoilers maakt alles zo onoverzichtelijk![]()
Ik zal er steeds seizoen 7 weer boven zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je nou weer 100 keer een reactie plaatsen in spoilers?
Ik vind het helemaal niet erg hoor, praten over oude seizoenen, zelfs leuk enzo. Maar 100 reacties in spoilers maakt alles zo onoverzichtelijk
Graagquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zal er steeds seizoen 7 weer boven zetten.
Niet te veeleisend, anders krijg je ook een mannetje van Ludo op bezoek.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graag![]()
En kan het niet in 1 post ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She's back.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Och een TT is altijd een beetje persoonlijk, er komt maar zelden een TT voor die door echt iedereen wordt ondersteundquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus "WE willen Nathalie Mourits terug" is denk ik niet van toepassing. In ieder geval niet voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Niet dat we hier gehoor aan hoeven te geven, maar ik vind het wel een goed idee van je, ik doe mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je nou weer 100 keer een reactie plaatsen in spoilers?
Ik vind het helemaal niet erg hoor, praten over oude seizoenen, zelfs leuk enzo. Maar 100 reacties in spoilers maakt alles zo onoverzichtelijk
Nee, oké, ik geef alleen een reactie met daarin mijn meningquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och een TT is altijd een beetje persoonlijk, er komt maar zelden een TT voor die door echt iedereen wordt ondersteund
quote:Betreft Ludo in seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een redelijk okee seizoen, maar ik merk ergens toch een lichte teloorgang.
Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit de enige teloorgang-puntjes of zijn er nog meer?quote:Al met al een redelijk okee seizoen, maar ik merk ergens toch een lichte teloorgang.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: