SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel me liever wie de rooie griet isquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:34 schreef James1988 het volgende:
Dit blijft ook een gaaf stukje muziek en beeld
Ik vind dat jullie het iets te positief inzien. Ik had vanmiddag mijn ellende hier al gestort maar tussen half 12 en 3-4 is de treindienst tussen utrecht en alkmaar een regelrechte puinhoop geweest. Vertragingen van minimaal 20 minuten, opgeheven treinen vanaf Amsterdam tot het noorden. Ik las nog over veel te korte treinen in de noord oost. Trein normaal met 14 irm nu met 11 icm.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Sommigen vonden ons te mild, vandaag. Anderen juist te streng.
Graag jullie mening:
http://www.voorbeterov.nl/
Een of ander rustig straatje met arbeiderswoningen in een Waals stadje. Ach, heeft zijn charme. Maar nee dankzij de Wafelijzerpolitiek MOEST en ZOU hier een VERSCHRIKKELIJK GROTE scheepslift komen. Die niemand gebruikt. Maar ja, het geld moest opquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens uit België ook nog wel van die foto's dat je denkt "Whut?"
qua monster horizonvervuiling
WTFquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een of ander rustig straatje met arbeiderswoningen in een Waals stadje. Ach, heeft zijn charme. Maar nee dankzij de Wafelijzerpolitiek MOEST en ZOU hier een VERSCHRIKKELIJK GROTE scheepslift komen. Die niemand gebruikt. Maar ja, het geld moest op![]()
[ afbeelding ]
Ik kom om half 1 aan op Lelystad, uit Zwolle. Dan een half uur rondkijken en terug, op elk station opnieuw een half uur rondkijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef Bitlord het volgende:
Iemand zin om morgen samen de Hanzelijn te doen? Om half 1 vanaf Lelystad?
Ja, maar een totale Vlag op Modderschuit, net zoals elk wafelijzerproject in Wallonië, waaronder ook station Liège Guillemins.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:43 schreef b2py het volgende:
Die scheepslift is super vet! Ben daar geweest, zeer ingenieus bouwwerk.
OKquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Bitlord het volgende:
Kun je.mosschien je nummer pmen Fles? Vind t wel leuk om ff te meeten met een bak koffie, als jij dat.ook vind
Zondag welquote:
Spuit 11, hebben we al gehad vandaag, @Fles ben ook benieuwd voor zondag. Vannacht kan ook wat worden Het vriest matig tot streng met minima tussen -7 en -10 graden, in de Heuvelrugregio plaatselijk tot -15 graden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Even een crosspost vanuit DASOO
[ afbeelding ]
De Speld: Nauwelijks verkeershinder na eerste sneeuwvlokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |