Het nieuwe materieel, want het oude mat. met loc voorop mag niet naar België, omdat de Belgen het niet HSL-waardig vindenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef timp0e het volgende:
Gaat de Fyra naar Brussel al rijden met het nieuwe materieel of nog met dezelfde treinen die nu al rijden van Breda - Rotterdam - Amsterdam?
Ik wens je écht veel plezier James, als ik de mogelijk had gehad had ik je mee gegaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:05 schreef James1988 het volgende:
Hanzelijn laat ik even links liggen, ik ga morgen naar Brussel.
Die Hanzelijn ligt er de komende honderd jaar nog wel, een IC van Amsterdam naar Brussel via Roosendaal komt er waarschijnlijk nooit meer.
En de HSL-locs mogen volgens mij ook niet naar België, weer een softwareversiekwestie...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Het nieuwe materieel, want het oude mat. met loc voorop mag niet naar België, omdat de Belgen het niet HSL-waardig vinden
Niet dat de Stofzuiger dat is, maar toch
Echt een stelletje treinfappers daar, niet normaal zeg, ik dacht dat ik soms obsessief kon doen over treinen maar Somda slaat echt allesquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet dan ook niet te veel met Somda willen hebben. Echt wat daar soms allemaal voorbij komt ...
Ik ben eigenlijk het soort persoon die opzettelijk de trein mist om te gaan kijken op het emplacement van het Hoofdstationquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef dennistd het volgende:
Het gedrag van een gedeelte van de bezoekers is soms echt om je diep voor te schamen, maar er zit wel heel erg veel kennis bij een aantal mensen. Dus probeer je maar over die mensen waar flodder op duidt heen te lezen.
Ha, dat moet kunnen. Zolang het niet altijd even serieus is kun je hier goed terechtquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het soort persoon die opzettelijk de trein mist om te gaan kijken op het emplacement van het Hoofdstation
Als ik om 15:30 ofzo aankom op het hoofdstation en de trein gaat om 15:31, ga ik niet als een dolle naar de trein rennen, ik wacht wel op de volgendequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ha, dat moet kunnen. Zolang het niet altijd even serieus is kun je hier goed terecht
Dit is alleen een beetje het meest onzekere stuk van de hele kermisquote:
Ja 10 weken geleden nog als extraatje, eigenlijk onderweg naar een weekendje europapark, hoezo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef bork het volgende:
Darkwing, ben jij wel eens in Cité du train geweest? Per ongeluk ontdekt omdat ik naar de cijfers zocht die Fles wil hebben, niet gevonden btwWel materiaal voor een spreekbeurt over de SBB btw.)
Ik zit binnenkort een dikke week in Freiburg en je kan vrij gemakkelijk met de trein naar Mulhouse tegenwoordig, dus is het een dagtripje waardig?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja 10 weken geleden nog als extraatje, eigenlijk onderweg naar een weekendje europapark, hoezo?
Moet jij eens raden wat we morgen gaan zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
ik vind dit op de goede manier kritisch, al zou misschien nog iets meer benadrukt kunnen worden dat maandag weer de gewone dienstregeling gehanteerd moet kunnen worden
Dat is dus niet waar. Als het weer gelijk blijft (en dus inderdaad niet aanzienlijk verslechtert) zegt het op zondag overeind blijven van een uitgedunde zondagsdienstregeling vrij weinig over de mogelijkheid om op maandag volle bak te kunnen gaan.quote:Indien ook morgen de treindienst overeind blijft, is er geen reden meer om -zolang het weer niet aanzienlijk verslechtert- de treindienst vanaf zondag nog langer uit te dunnen.
mooi zo. Vandaag is in ieder geval goed gegaan en imo was het gezien de verwachtingen ook logisch om de treindienst uit te dunnen. Het betekent echter niet dat de NS en ProRail op hun lauweren mogen gaan rustenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wat we morgen gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |