Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Live is het ook geen held moet ik zeggen, album is niets mis mee.
moet ie beter naar Edje kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.
Moet je toch eens wat meer youtube video's kijken van hem live. In een grote zaal komt hij niet zo goed naar voren. Maar met kleine optredens in een 'knuzze' zaal is hij briljant.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Live is het ook geen held moet ik zeggen, album is niets mis mee.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
ik heb geen zin meer om me te ergeren! dag ik ga lekker in mijn bad liggen lezen....
Ik heb hem een keer live gezien in een voorprogramma twee jaar geleden toen hij nog niet bekend was. Vond het echt verschrikkelijk, was niets van te verstaan. Zijn album vind ik geweldig, maar misschien is 'ie live ook beter geworden inmiddels.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.
Niet in slaap vallen he.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
ik heb geen zin meer om me te ergeren! dag ik ga lekker in mijn bad liggen lezen....
50 tinten grijs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
hij lijkt wat op Klopping qua stemquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
Wat een achterlijk kapsel heeft die kerel.
Ja iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij is wel reuze enthousiast in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |