quote:Op zondag 9 december 2012 09:47 schreef As1981 het volgende:
grr mijn zoektoch word bellemmerd door een kind wat achter de laptop wil. Die staat er nooit overdag dus reuze interessant. Als ik zeg dat ik moet uitzoeken van wie we de cadeautjes hebben gekregen, zegt hij "nee, van sinterklaas".![]()
Dus Sinterklaas ben jij het
quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef meissie1595 het volgende:
Foto's van mijn pakketje.
Ooh ik ben zo blij![]()
Alles in papier
[ afbeelding ]
Rowan begint met uitpakken![]()
[ afbeelding ]
Ooh wat mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die 2 hints denk dat ik het weet
Droomvrouwtje ben jij SinterPieterKlaasjeBaasje?
quote:Op zondag 9 december 2012 08:14 schreef Marjolijntje het volgende:
LiedjeBackstage, ben jij mijn Santa?
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?quote:Op zondag 9 december 2012 10:27 schreef -Spring het volgende:
Uitpakhulp sloopt het papier er vakkundig af.
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee!quote:Op zondag 9 december 2012 08:38 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Hoop dat je blij bent met de cadeautjes.
De kleinere stukjes stof kun je misschien gebruiken voor randjes langs mouwen of zakken dacht ik.
Is een aanvulling van mijn lieve moeder.
Het lapje met de vlindertjes (ik vind em zoooo gaaf) en de paddenstoeltjes zijn nieuw.
Laat je een keertje zien wat je hebt gemaakt?
Whahahahahaquote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?
O shit niet gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?
Fijn om te horen dat het in de smaak valt! Ik hoop dat de nagellak knal rosé genoeg isquote:Op zondag 9 december 2012 10:29 schreef Lamb29 het volgende:
RixtjeDank je! Echt helemaal leuk...
Mijn 2010-er zit nu op schoot te wachten tot de nagellak droog isdat moest en zou er meteen op haha... Dus de foto's volgen zo
Live!quote:Op zondag 9 december 2012 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een leuke foto's van L. Spring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |