quote:
Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef Rixtje het volgende:Mijn pakje!
[
link |
afbeelding ]
Wauw! Ik ben zowaar bijna van de stoel gevallen wat ben ik gigantisch verwend! Allereerst het prachtige gedicht en daarna ben ik 99 dagen terug gaan rekenen en via Google het goede topic erbij gezocht en toen wist ik wie mijn SSS is
Daarna tijd om de cadeautjes uit te pakken. Ik ben begonnen met de kleine doos en kreeg een gigantische lach op mijn gezicht toen ik de grote doos openmaakte. Jammer dat er geen geuren doorgegeven worden want hij ruikt overheerlijk naar pepernoten!
[
link |
afbeelding ]
En dan hier de buit: een cupcakestandaard, siliconen cupcakevormpjes, receptenboek, Boeddhabeeld, fotolijst met foto's van ons en een overduidelijke hint

en tot slot de voorletters van ons viertjes in chocola!
[
link |
afbeelding ]
Echt onwijs, giga, ontzettend bedankt lieve Not The Same!

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo blij bent! Veel plezier ermee!!
En voor die overduidelijke hint is m'n lievelings-blazer gesneuveld btw

! Ik denk, dat torn ik wel even uit mijn (linnen) jasje... Zitten nou een paar luchtgaatjes extra in m'n nek haha!
Maar mannnnn, wat is SS een aanslag op je geweten!
Log in, log uit, log in, log uit, hints verzinnen die niet al te duidelijk zijn, je smoel houden op FB, de zorgen of het pakje wel op tijd aan komt, en vooral in welke staat! Ow ja en budgetbewaking is ook niet m'n sterkste kant

haha!
Het pakje had overigens niet met de post hoeven gaan eigenlijk.
Manlief had vorige week route Friesland dus hij wilde het ook wel afgeven.
Maar na een kijkje op Google Maps leek het me niet zo verstandig om met een grote tankwagen vol 'dierlijke afvalstoffen' bij je in de woonwijk te stoppen hihi! Daarnaast zou de bedrijfsnaam een te dikke hint zijn geweest na een rondje Googlen

!
Draakje en ik gaan zometeen onze pakjes open maken. Eerst ff wakker worden
!Wakker!Na het lezen van het gedicht toch maar weer opnieuw begonnen met strepen. NotTheSanta, JIJ LIEGEBEEST! Mij een beetje op een dwaalspoor zetten

!
Maar, we gingen uitpakken ja. Draakje vond het allemaal maar niks, dat inpakpapier. Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat dan

!
Dus ik begon maar met mezelf... En ik heb meteen m'n eigen thee maar weggegoten in de gootsteen, want wat is er nou heerlijker om deze (lange

) dag te beginnen met een kopje jasmijnthee

!
De Marokkaanse muntthee is voor vanmiddag

!
Daarbij nog een mooi theeglas en het feest was compleet, maar de cadeautjes nog niet

.
Er kwam nog een super gaaf vilten uiltje uit het inpakpapier gekropen, die onmiddellijk door Draakje onder d'r hoede werd genomen. Die zie ik dus vanavond pas terug, of niet, want mevrouw heeft verstopwoede

.
Als laatste mocht ik het kleine cadeautje open maken. En wat is dat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Wauw, een medaillion met een foto manlief en Draakje erin

!
Dat waren dus mijn cadeau's, op naar Draakje's koffertje!
En dat viel al meteen in de smaak. Dat handvat rammelt en dat is dan wel errug leuk om 6 uur 's ochtends

. Manlief kwam al naar beneden gezwalkt of het niet een beetje minder kon

.
Zelf openen kon ze het helaas nog niet maar met wat hulp kreeg ze de deksel los. Na het vakkundig uitladen van het koffertje mocht ik alles uitpakken voor haar. Gekleurde haarelastiekjes

, een voelboekje

en badspeelgoed

.
Ooooh, wat zijn we toch allebei flink verwend! Dankjewel NotTheSanta

!
Hier onze gezamelijke buit:
![DSC_0577.jpg]()
SPOILER: 'Foto's van Draakje, zijn vanavond weer weg!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik mijn vermoeden hier neer zet, lieve NotTheSanta, heb ik nog één vraag:
Word jouw (oude) nick toevallig ook altijd afgekort tot 3 letters

?
[ Bericht 13% gewijzigd door NotTheSame op 09-12-2012 06:43:13 ]