Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo blij bent! Veel plezier ermee!!quote:Op zondag 9 december 2012 00:43 schreef Rixtje het volgende:
Mijn pakje!
[ link | afbeelding ]
Wauw! Ik ben zowaar bijna van de stoel gevallen wat ben ik gigantisch verwend! Allereerst het prachtige gedicht en daarna ben ik 99 dagen terug gaan rekenen en via Google het goede topic erbij gezocht en toen wist ik wie mijn SSS is![]()
Daarna tijd om de cadeautjes uit te pakken. Ik ben begonnen met de kleine doos en kreeg een gigantische lach op mijn gezicht toen ik de grote doos openmaakte. Jammer dat er geen geuren doorgegeven worden want hij ruikt overheerlijk naar pepernoten!
[ link | afbeelding ]
En dan hier de buit: een cupcakestandaard, siliconen cupcakevormpjes, receptenboek, Boeddhabeeld, fotolijst met foto's van ons en een overduidelijke hinten tot slot de voorletters van ons viertjes in chocola!
[ link | afbeelding ]
Echt onwijs, giga, ontzettend bedankt lieve Not The Same!![]()
SPOILER: 'Foto's van Draakje, zijn vanavond weer weg!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordat ik mijn vermoeden hier neer zet, lieve NotTheSanta, heb ik nog één vraag:
Word jouw (oude) nick toevallig ook altijd afgekort tot 3 letters?
[ Bericht 13% gewijzigd door NotTheSame op 09-12-2012 06:43:13 ]
FINKERS !! dan had ik het direct gewetenquote:Op zondag 9 december 2012 08:29 schreef twentemeisje het volgende:
Je hebt me idd volledig ontmaskerd Adnap! Fijn dat je zo blij bent met je cadeautjes.
En die voor jullie niet te lezen hint was een plaatje met twee stoplichten, eentje op rood en eentje op groen....
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 9 december 2012 00:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een crappy telefoonfoto van de buit! Goede.foto's komen morgen(avond)!
[ afbeelding ]
Wat een leuk gedicht![]()
Ik moest ook erg lachen om t lekkers(lemon pie thee, iets lekkers waar je niet dik van wordt
)
Verder zat er een fotolijstje bij, precies goed!
De stofjesecht super leuk! Dat stofje.met de vlinders moet een zomerjurkje worden
en heb al een leuk patroon gevonden in 1 vd knippies!
En de doucheschuim is.ook erg lekker!
Dank je wel
En nu raden wie je bent![]()
De hints waren:
Elkaar minimaal 2x IRL gezien
Laatste keer in utrecht
1 meisje in het gezin
Binnenkort komt daar verandering in
We wonen binnen 40 km van elkaar
En toen had ik dus 2 mensen over die het kunnen zijn
Becky en Danic.
Maar ik ga gokken op Danic vanwege de 40 km![]()
Onze woonplaatsen liggen namelijk 33 km van elkaar vandaan.
Becky en ik wonen een stuk dichterbij elkaar.
En dan denk ik dat je t niet over de afstand zou hebben.
Zo hele onderbouwing, maaruh: Danic, ben jij mijn Santa?
quote:Op zondag 9 december 2012 08:51 schreef danic het volgende:
Uitgepakt!! En jij gemene stiekummesanta, nou zit ik met tranen in mijn ogen.
Wat een onwijs gave cadeaus heb je voor mijn kindjes gemaakt.
Voor eva een hardroze gehaakte barret, die zal haar heer stoer staan.
Maar de klapper vind ik toch wel de megagrote (kan slecht gokken, maar zittend is ie 30 cm hoog, op zijn voetjes 50 cm denk ik), giraf die je voor zusje hebt gehaakt!! Wat een werk heb je daaraan gehad.
Voor mijzelf dus lekkere bolussen, een chocoladeletter eneen boek! Helemaal goed.
En nu ga ik mijn lijstje nog eens pakken, want gisteren dacht ik aan Nijna, maar die haakt volgens mij niet.
En trui doet niet mee.....
Dat wist ik helemaal niet! Dacht dat dat was omdat ikzelf gek ben van giraffen en mijn avatar een girafis!quote:Op zondag 9 december 2012 09:19 schreef Lijnloos het volgende:
But offcourse... Giraffen zijn mijn trade-mark toch?
Hihi, nou fijn om te horen..quote:Op zondag 9 december 2012 09:22 schreef danic het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Dacht dat dat was omdat ikzelf gek ben van giraffen en mijn avatar een girafis!
De baret deed het hem meer voor mij, ik zag Minke daar zo mee lopen!.
Maar de tranen over mijn wangen! Super, super, super bedankt!
quote:Op zondag 9 december 2012 09:18 schreef As1981 het volgende:
Sinterkloontje wat gaaf!!! Dankje wel.
Yaro was helemaal enthausiast van de hoeveelheid cadeautjes dat hij er zelfs van de bank viel.
Hij zit nu te bladeren in de kookboekjes. echt super!!!
En wat lief dat je de moeite heb genomen om zelf iets te freubelen. ik ga het telefoonhoesje zeker gebruiken. nu ga ik op zoek naar je identiteit omdat je bang was jezelf te verraden heb ik de zoektocht tijdens het wachten gestaakt.
En ik dacht dat mn hints nog wel zo makkelijk waren!quote:Op zondag 9 december 2012 09:18 schreef becky27 het volgende:
Oooooh wat is het weer leuk om uit te pakken!!!
Mijn pakje was op erg op tijd, maar toen geen foto van gemaakt want Noortje zat er op te azen.
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp:
[ afbeelding ]
Scheuren maar:
[ afbeelding ]
Alle kadootjes, gedicht + hints, veeeeeel![]()
[ afbeelding ]
Een mooie muts voor Noortje
[ afbeelding ]
En een fijn setje voor 'gewoon een zusje" (zoals Noortje haar noemt) wat fijn!
[ afbeelding ]
Bubbelicious!
[ afbeelding ]
Om te bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat lekkers voor onder de douche
[ afbeelding ]
Overzichtje:
[ afbeelding ]
Dank je wel lieve Marjolijntje!!! Pas bij hint 8 had ik het door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
En ik dacht dat mn hints nog wel zo makkelijk waren!
De potten zijn wel een beetje gehusseld zie ik, jammer!ik ben gewoon heel slecht in raden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannendquote:Op zondag 9 december 2012 09:40 schreef klumsy het volgende:
en nee As ik ben het niet... jij staat nog wel op mijn lijstje
Ik vrees dat ik niet genoeg hints heb achtergelaten.....quote:Op zondag 9 december 2012 09:39 schreef klumsy het volgende:
inmiddels nog 5 verdachten op m'n lijstje... eens kijken wie ik er nog meer af kan strepen....
quote:Op zondag 9 december 2012 09:47 schreef As1981 het volgende:
grr mijn zoektoch word bellemmerd door een kind wat achter de laptop wil. Die staat er nooit overdag dus reuze interessant. Als ik zeg dat ik moet uitzoeken van wie we de cadeautjes hebben gekregen, zegt hij "nee, van sinterklaas".![]()
Dus Sinterklaas ben jij het
quote:Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef meissie1595 het volgende:
Foto's van mijn pakketje.
Ooh ik ben zo blij![]()
Alles in papier
[ afbeelding ]
Rowan begint met uitpakken![]()
[ afbeelding ]
Ooh wat mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die 2 hints denk dat ik het weet
Droomvrouwtje ben jij SinterPieterKlaasjeBaasje?
quote:Op zondag 9 december 2012 08:14 schreef Marjolijntje het volgende:
LiedjeBackstage, ben jij mijn Santa?
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?quote:Op zondag 9 december 2012 10:27 schreef -Spring het volgende:
Uitpakhulp sloopt het papier er vakkundig af.
[ afbeelding ]
Ik ben er heel blij mee!quote:Op zondag 9 december 2012 08:38 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Hoop dat je blij bent met de cadeautjes.
De kleinere stukjes stof kun je misschien gebruiken voor randjes langs mouwen of zakken dacht ik.
Is een aanvulling van mijn lieve moeder.
Het lapje met de vlindertjes (ik vind em zoooo gaaf) en de paddenstoeltjes zijn nieuw.
Laat je een keertje zien wat je hebt gemaakt?
Whahahahahaquote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?
O shit niet gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zegguh, moet dat nou weer die blote vent van je achter aan de tafel?
Fijn om te horen dat het in de smaak valt! Ik hoop dat de nagellak knal rosé genoeg isquote:Op zondag 9 december 2012 10:29 schreef Lamb29 het volgende:
RixtjeDank je! Echt helemaal leuk...
Mijn 2010-er zit nu op schoot te wachten tot de nagellak droog isdat moest en zou er meteen op haha... Dus de foto's volgen zo
Live!quote:Op zondag 9 december 2012 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een leuke foto's van L. Spring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |