quote:Op zondag 9 december 2012 08:51 schreef danic het volgende:
Uitgepakt!! En jij gemene stiekummesanta, nou zit ik met tranen in mijn ogen.
Wat een onwijs gave cadeaus heb je voor mijn kindjes gemaakt.
Voor eva een hardroze gehaakte barret, die zal haar heer stoer staan.
Maar de klapper vind ik toch wel de megagrote (kan slecht gokken, maar zittend is ie 30 cm hoog, op zijn voetjes 50 cm denk ik), giraf die je voor zusje hebt gehaakt!! Wat een werk heb je daaraan gehad.
Voor mijzelf dus lekkere bolussen, een chocoladeletter eneen boek! Helemaal goed.
En nu ga ik mijn lijstje nog eens pakken, want gisteren dacht ik aan Nijna, maar die haakt volgens mij niet.
En trui doet niet mee.....
Dat wist ik helemaal niet! Dacht dat dat was omdat ikzelf gek ben van giraffen en mijn avatar een girafis!quote:Op zondag 9 december 2012 09:19 schreef Lijnloos het volgende:
But offcourse... Giraffen zijn mijn trade-mark toch?
Hihi, nou fijn om te horen..quote:Op zondag 9 december 2012 09:22 schreef danic het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Dacht dat dat was omdat ikzelf gek ben van giraffen en mijn avatar een girafis!
De baret deed het hem meer voor mij, ik zag Minke daar zo mee lopen!.
Maar de tranen over mijn wangen! Super, super, super bedankt!
quote:Op zondag 9 december 2012 09:18 schreef As1981 het volgende:
Sinterkloontje wat gaaf!!! Dankje wel.
Yaro was helemaal enthausiast van de hoeveelheid cadeautjes dat hij er zelfs van de bank viel.
Hij zit nu te bladeren in de kookboekjes. echt super!!!
En wat lief dat je de moeite heb genomen om zelf iets te freubelen. ik ga het telefoonhoesje zeker gebruiken. nu ga ik op zoek naar je identiteit omdat je bang was jezelf te verraden heb ik de zoektocht tijdens het wachten gestaakt.
En ik dacht dat mn hints nog wel zo makkelijk waren!quote:Op zondag 9 december 2012 09:18 schreef becky27 het volgende:
Oooooh wat is het weer leuk om uit te pakken!!!
Mijn pakje was op erg op tijd, maar toen geen foto van gemaakt want Noortje zat er op te azen.
[ afbeelding ]
Mijn uitpakhulp:
[ afbeelding ]
Scheuren maar:
[ afbeelding ]
Alle kadootjes, gedicht + hints, veeeeeel![]()
[ afbeelding ]
Een mooie muts voor Noortje
[ afbeelding ]
En een fijn setje voor 'gewoon een zusje" (zoals Noortje haar noemt) wat fijn!
[ afbeelding ]
Bubbelicious!
[ afbeelding ]
Om te bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat lekkers voor onder de douche
[ afbeelding ]
Overzichtje:
[ afbeelding ]
Dank je wel lieve Marjolijntje!!! Pas bij hint 8 had ik het door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
quote:Op zondag 9 december 2012 09:33 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
En ik dacht dat mn hints nog wel zo makkelijk waren!
De potten zijn wel een beetje gehusseld zie ik, jammer!ik ben gewoon heel slecht in raden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannendquote:Op zondag 9 december 2012 09:40 schreef klumsy het volgende:
en nee As ik ben het niet... jij staat nog wel op mijn lijstje
Ik vrees dat ik niet genoeg hints heb achtergelaten.....quote:Op zondag 9 december 2012 09:39 schreef klumsy het volgende:
inmiddels nog 5 verdachten op m'n lijstje... eens kijken wie ik er nog meer af kan strepen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |