vertel me dan eens waar zij het over heeft. ik snap er geen fuck vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:35 schreef hexje het volgende:
Ze heeft wel gelijk. And yes i am serious!
Ik hou meer van Blackadder.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Bah Mr Bean. Ik zal wel weer de enige zijn die hem niks aan vind.
Is hele racistische chips.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vertel me dan eens waar zij het over heeft. ik snap er geen fuck van
Dat accent van Erik is idd ook nep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
En dan zegt ze niks over het accent van hem?
Het gaat niet over het accent hè.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
En dan zegt ze niks over het accent van hem?
Die voorspellen of de tocht er komt.quote:
fixedquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Egoistische kut FriezenHollanders met de stedentocht.
Het zijn de Hollanders die het ophypen, de Friezen zien het wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Egoistische kut Friezen met de stedentocht.
ja geef ons de schuld maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het zijn de Hollanders die het ophypen, de Friezen zien het wel.
Ik neem aan dat ze zondag over een week bedoelen. Komende week komt het niet boven 0.quote:
Haha, klassieke expertise van Dijkstra ja!quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
"Hoogeveen is technisch goed." - Hoogeveen zwabbert over het ijs...
Herbie
Het zijne friezen die weer hopen op kutweer.quote:
Op teletekst staat nu voor komende zondag 5 graden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zondag over een week bedoelen. Komende week komt het niet boven 0.
Als je persé een carribisch accent wil, laat het dan doen door een echt carribisch mens (zwart of wit). Niet een overduidelijk witmens die zwart praat. Dat is tenenkrommend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ZEG DAN WAAR HET WEL OVER GAAT JEZUS
Inderdaad, met Sinterklaas moeten het ook echte negers zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je persé een carribisch accent wil, laat het dan doen door een echt carribisch mens (zwart of wit). Niet een overduidelijk witmens die zwart praat. Dat is tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Als je persé een carribisch accent wil, laat het dan doen door een echt carribisch mens (zwart of wit). Niet een overduidelijk witmens die zwart praat. Dat is tenenkrommend.
ducktapequote:Op vrijdag 7 december 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Een poster op een vaart plakken, hoe doe je dat?
Ik hou ook niet van groene bananen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |