Ja, verschillende. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Hallo, aangezien jullie kenners zijn van het assortiment van de action een vraag: verkoopt de action ook kabelsloten (voor je fiets)? En zo ja, hoe duur zijn die daar?
Niks mis met die sloten hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
Kun je niet beter een goede bij de fietsenmaker kopen? Die van de action zijn vast niet van gehard staal met van die platte schakels, dat zijn vast van die dingen die je zo door knipt (of heb ik dat mis?)
Ik heb overigens wel als extra slot een slot van de action, zo eentje die aan je frame vast zit.
jazeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Hallo, aangezien jullie kenners zijn van het assortiment van de action een vraag: verkoopt de action ook kabelsloten (voor je fiets)? En zo ja, hoe duur zijn die daar?
Welke hebben jullie gekocht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jazeker.
ik moest er vanmiddag een kopen(mijn kind had zijn fietssleutel verloren en de fiets moest blijven staan totdat we hem met de auto op konden halen. dus moest aan een paal vastgezet worden))
het goedkoopste kabelslot was 2,39 (zo'n spiraaldinges) de duurdere uitvoering 2,89 en dan hebben ze ook nog zo'n ding met metalen schakels 4,89 dacht ik
ik heb die van 2,89 gekocht. het was maar voor een paar uurtjes. gewoon voor het zicht en om eventueel spontaan in een auto gooien te voorkomen.quote:
Goed punt dat een bekende van me naar boven bracht: er blijken master keys te bestaan voor de bekende Abus/Axa/etc sloten. Die zullen heel wat lastiger te vinden zijn voor Action-sloten omdat de fabrikant niet direct duidelijk isquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
Kun je niet beter een goede bij de fietsenmaker kopen? Die van de action zijn vast niet van gehard staal met van die platte schakels, dat zijn vast van die dingen die je zo door knipt (of heb ik dat mis?)
Ik heb overigens wel als extra slot een slot van de action, zo eentje die aan je frame vast zit.
hier in Groningen liggen de schappen juist vol met maat M (zowel reitdiep als lewenborg)quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:26 schreef Samson het volgende:
Laatst het geluk om toch nog een 2 setjes Ziki onderbroeken maat M te vinden maar nu is het hele vak opgeheven en ligt er een ander merk, nog wel maat L en XL. Weet jij of ze er in Zaandam gewoon zijn Ladywrb? Ook jammer dat er bij de notitieblokken geen met horizontale lijnen meer zijn maar enkel nog met hokjes
nee, maar dat zijn nou net dingen waar ik niet op let.quote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie recent van die teddystofvesten gezien? Van die überfluffy dingen?
Het is maar oneerlijk verdeeldquote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef loecje het volgende:
[..]
hier in Groningen liggen de schappen juist vol met maat M (zowel reitdiep als lewenborg)
en is maat L onvindbaar (laat dat nu net op het kerstlootje staan wat ik heb getrokken)
Ja, die heb ik vanmiddag gezienquote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Jaaaa en hij was echt heul lekker warm!quote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
van die spray om waterafstotend te maken? Yep, hebben ze. Staat bij de veters enzo geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef soapie het volgende:
Hebben ze toevallig ook zo'n spray voor leren/suede schoenen???
Ik had zo'n mooi slot van de fietsenmaker van gehard staal. Die fiets is vervolgens gejatquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
die haakjes hebben ze, maar de reservelampjes weet ik nietquote:Op maandag 10 december 2012 08:50 schreef Qwea het volgende:
Voordat ik voor de kat zijn kut door dit kutweer ga, weet iemand of action van die groeneledlampjes heeft voor in de kerstboom? Los, reserve lampjes dus. En van die hangers voor je kerstballen? (Haakjes)
Merci bien
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welquote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die haakjes hebben ze, maar de reservelampjes weet ik niet
Of het LED is weet ik niet zeker maar hier hadden ze sowieso reservelampjesquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welAnders blokker ofzo? Ik heb geen idee waar je die dingen kan halen
Blokker zal ze denk ik wel hebben. Anders moet je misschien even kijken bij een intratuin/hornbach enzovoort waar ze kerstafdelingen hebben. Daar heb je zo ongeveer alles mbt kerstversieringenquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welAnders blokker ofzo? Ik heb geen idee waar je die dingen kan halen
Die hangers zullen er wel zijn, vorig jaar daar zelf gekocht dus dit jaar zullen ze er ook wel weer zijn, de lampjes weet ik niet, bij de meeste winkels krijg je gewoon een paar reservelampjes bij een nieuwe streng, geen idee of ze die dingen nog apart verkopen bij de huidige systemen, led zal in ieder geval wel afvallen.quote:Op maandag 10 december 2012 08:50 schreef Qwea het volgende:
Voordat ik voor de kat zijn kut door dit kutweer ga, weet iemand of action van die groeneledlampjes heeft voor in de kerstboom? Los, reserve lampjes dus. En van die hangers voor je kerstballen? (Haakjes)
Merci bien
quote:Op maandag 10 december 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaa en hij was echt heul lekker warm!
Tof, dank jullie! Heb wat lijntjes bij verschillende Actions uitgegooidquote:
Ik heb er daarna nog bijna een uur rondgelopen maar kreeg geen bevestigingquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik sta NU in de action(reitdiep groningen) met 1 pak ziki boxers maat M. 1x effen groen en 1x graffiti print. Laatste pak, meenemen voor dingetje in t topic ja of nee? Maat l is op
Dingetje heet Samson en volgens mij is hij al voorzien dankzij Lady-wrb (is via DM afgehandeld dus ik weet het niet zeker).quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb er daarna nog bijna een uur rondgelopen maar kreeg geen bevestiging
Maargoed dan loop ik daar verdorie dus een UUR rond, vergeet ik hetgene mee te nemen wat ik er echt moest hebben. Maar ik had wel voor 45 euro aan andere boodschappenals je een paar dvd's meeneemt tikt het lekker aan!
Ik wist het niet meer zeker en ik had ook niet zoveel zin om in de action het topic door te lezen op de telefoonquote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dingetje heet Samson en volgens mij is hij al voorzien dankzij Lady-wrb (is via DM afgehandeld dus ik weet het niet zeker).
gamma, hema, kwantum denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 07:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
van die spray om waterafstotend te maken? Yep, hebben ze. Staat bij de veters enzo geloof ik.
maat L is daar al een paar weken opquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik sta NU in de action(reitdiep groningen) met 1 pak ziki boxers maat M. 1x effen groen en 1x graffiti print. Laatste pak, meenemen voor dingetje in t topic ja of nee? Maat l is op
Ik had gehoopt er vandaag stiekem toch 1 te vinden. Want dan kon ik ze meenemen als ik pakketje kom droppen. Ik ga je ff pm'enquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef loecje het volgende:
[..]
maat L is daar al een paar weken op![]()
net als in lewenborg. misschien morgen nog ff langs Hoornsediep.
mocht je dit jaar ergens anders toevallig een action binnen lopen en maat L tegenkomen geef dan maar een gil, meenemen mag ook
Tuuuuuuuurlijk....quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
Zo fijn, even naar de Action;
huishouddoekjes, van die natte 80 stuks.Vind ik echt tien keer fijner dan vatendoekje.
Panty's.
Schilderdoek.
Gelpennen
Cadeaupapier
Handschoenen, leer, zwart.
Mondwater
Creme Brulee gasbrander
Latex handschoenen, voor schoonmaken/sop.
Roze pedalen hier, dat ik dit een keer mocht meemakenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:18 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voor 9 euro (ik geloof dat het 9 was) te koop bij de actionEr waren er niet zoveel dus je moet er wel snel bij zijn.
Hier in het action topic of LIF?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Roze pedalen hier, dat ik dit een keer mocht meemaken
Hierrrrr in action topic. Dacht dat je je tijd alleen maar besteedde aan mannen verleiden en ze opeten...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hier in het action topic of LIF?
Ja waarom denk je dat ik die parfum heb gekochtquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hierrrrr in action topic. Dacht dat je je tijd alleen maar besteedde aan mannen verleiden en ze opeten...
Ah ja, dom van me...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik die parfum heb gekocht
Ik ben idd dingetjequote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had gehoopt er vandaag stiekem toch 1 te vinden. Want dan kon ik ze meenemen als ik pakketje kom droppen. Ik ga je ff pm'en
Kan gebeuren.quote:
he dinges, ik moet morgen naar zaandamquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben idd dingetjeLady heeft ook een pakje gekocht maat M, die moet ik nog ff met haar regelen binnenkort. Maar ik neem aan dat je m niet hebt gekocht uiteindelijk?
Jij bent geen vrouw.quote:
Oh, geweldig, dank je. Scheelt dat ik weer waar ik naar moet zoeken. Ga morgen nog eens een poging wagenquote:
quote:
bij de gamma kon je het ook kopen hoor, iets van 3 euro nog wat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zag ik ook een restpartij Lego zakjes liggen die je bij de Gamma cadeau kreeg, iets van 2,49 wat aan de prijzige kant is.
Hier nog 2 pakjes...en die heb ik meegenomen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hier nog een heel schap vol. Bij het kinderknutselmateriaal
Hier is, zoals in Mylene reactie te lezen is (heb het gevoel dat je haar postje niet goed gelezen hebt en ik geef toe dat ze een beetje onduidelijk schrijft) ook 2,49quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de gamma kon je het ook kopen hoor, iets van 3 euro nog wat.
hoe minder steentjes, hoe duurder de lego
ZiKi?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:07 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag een bol wol gekocht bij de action en een sjaal gebreid
[ afbeelding ]
verder nog een setje boxers gekocht, volgens mij waren ze net aangevuld want het rek lag vol!
DM gestuurd.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ja! Ik heb zelf maat L meegenomen, maar de andere vakken lagen ook goed gevuld erbij.
In Den Haag voor 0,99 cent enorme bak met legozakjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zag ik ook een restpartij Lego zakjes liggen die je bij de Gamma cadeau kreeg, iets van 2,49 wat aan de prijzige kant is.
Hoe groot zijn die zakjes ongeveer?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef koala28 het volgende:
[..]
In Den Haag voor 0,99 cent enorme bak met legozakjes.
Een klein zakje met een een voertuigje erin.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die zakjes ongeveer?
Ja, en eentje voor meisjes toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef koala28 het volgende:
[..]
Een klein zakje met een een voertuigje erin.
Heb zelf 27 zakjes liggen want ik heb nieuwe binnendeuren gekocht voor mijn nieuwe woning.
dat is lief dat je even gekeken hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef koala28 het volgende:
[..]
In Leidsenhage werd het gister weer aangevuld. In Den Haag Laak lag nog een heel schap vol.
Dat laatste moet je uitleggenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef koala28 het volgende:
[..]
Een klein zakje met een een voertuigje erin.
Heb zelf 27 zakjes liggen want ik heb nieuwe binnendeuren gekocht voor mijn nieuwe woning.
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?quote:
Oh zoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?
volgens mij kreeg je er 3 per deur ofzo en dan nog een zakje per tig euro. dan wil het wel oplopen
ZIJ heeft inderdaad geen 27 deuren gekocht. Maar zoals je aangeeft inderdaad en dan loopt het snel op.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?
volgens mij kreeg je er 3 per deur ofzo en dan nog een zakje per tig euro. dan wil het wel oplopen
o sorry, ik zat niet op te lettenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef koala28 het volgende:
[..]
ZIJ heeft inderdaad geen 27 deuren gekocht. Maar zoals je aangeeft inderdaad en dan loopt het snel op.
Ik las het eerst alsof ze 27 zakjes Lego had gekocht om nieuwe binnendeuren voor haar huis te makenquote:
Heb je de vilt nog geprobeerd? Is het de gewone stijve of de soepele waarmee Blokker bloemetjes gemaakt heeft?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:50 schreef lady-wrb het volgende:
geen lego gezien hierwel vilt, veel vilt
![]()
Dat is wat andersquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Miniem het volgende:
Legozakjes zijn 2,49.
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las het eerst alsof ze 27 zakjes Lego had gekocht om nieuwe binnendeuren voor haar huis te maken
beter, gamma is hier om de hoek, voor de action moet ik helemaal naar de stad fietsenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef koala28 het volgende:
Niet goed gelezen door mij.
De zakjes zijn nu bij de Gamma 0,99 cent per zakje. Bij de Action hier heb ik ze niet zien liggen.
Dat is niet duur!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef koala28 het volgende:
Niet goed gelezen door mij.
De zakjes zijn nu bij de Gamma 0,99 cent per zakje. Bij de Action hier heb ik ze niet zien liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:53 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat is niet duur!Scherp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Wat jammer, daar heb je idd niks aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:01 schreef SeeQ het volgende:
Gisteren een personen weegschaal (zo'n glasplaat) gekocht voor 6,49.. vandaag terug gebracht, waardeloos ding.
Paar keer getest achter elkaar, verschil van een paar kilo per keer...
Als ze echt zo goed zijn, ga ik binnenkort ook naar de Action.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb overigens weer wat ZiKi boxers gescoord hier, schappen zijn idd weer vol.
Heb zo'n zelfde, geen problemen hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:01 schreef SeeQ het volgende:
Gisteren een personen weegschaal (zo'n glasplaat) gekocht voor 6,49.. vandaag terug gebracht, waardeloos ding.
Paar keer getest achter elkaar, verschil van een paar kilo per keer...
hier waren de schappen ook weer vol. direct het L schap bijna leeggehaald.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb overigens weer wat ZiKi boxers gescoord hier, schappen zijn idd weer vol.
wasdaquote:Op zondag 16 december 2012 04:58 schreef Melodicloud het volgende:
Hebben ze bij de Action trouwens ook van die donuts, voor donut knotten? Kijk normaal gesproken niet bij het haarvak!
https://www.google.nl/sea(...)673&biw=1204&bih=678quote:
Nee..quote:Op zondag 16 december 2012 04:58 schreef Melodicloud het volgende:
Hebben ze bij de Action trouwens ook van die donuts, voor donut knotten? Kijk normaal gesproken niet bij het haarvak!
Fijn zo!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe doe je dat? Ik ben vanmorgen gegaan voor kerstkaartjes en ik ben alleen met kaartjes naar buiten gegaan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef koala28 het volgende:
Vandaag weer geweest:
-
En waar ging ik voor Garnier shampoo en die ruit ontdooier. En dat is weer precies hetgene wat ik niet gehaald heb.
Dat heb ik ook nodig, bij welke afdeling ligt dat?quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef SeeQ het volgende:
vandaag gescoord:
• 2 USB sticks
• led reflecterende armband (om 's avonds te rennen)
• vaatwasser geurdingen
• kras verwijderaar pen
Zijn nieuw, ik vond ze in de rij van de autospullen, bij de reflecterende hestjes. 1,59 eur :-)quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat heb ik ook nodig, bij welke afdeling ligt dat?
Nee, dat werkt bij mij niet bij de Action. Supermarkt weer wel daarintegen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:24 schreef Charlie_Brown het volgende:
Zou een lijstje niet helpen? Ik heb het probleem alleen in de supermarkt. Daar werk ik met een lijsje of ik laat mijn man de boodschappen doen.
verrek ja!:@quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef koala28 het volgende:
[..]
Nee, dat werkt bij mij niet bij de Action. Supermarkt weer wel daarintegen.
je terugpmmenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef koala28 het volgende:
[..]
Nee, dat werkt bij mij niet bij de Action. Supermarkt weer wel daarintegen.
Bedankt, zal eens kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Zijn nieuw, ik vond ze in de rij van de autospullen, bij de reflecterende hestjes. 1,59 eur :-)
Hoe groot is die USBstick? En hoe duur?quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef SeeQ het volgende:
vandaag gescoord:
• 2 USB sticks
• led reflecterende armband (om 's avonds te rennen)
• vaatwasser geurdingen
• kras verwijderaar pen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe groot is die USBstick? En hoe duur?
Hoeveel was die pedaalemmer? Ik moet er ook nog eentje, heb een week of wat terug in de plaatselijke action één keer zo'n ding gezien, lag op een kar die voor het magazijn stond. Misschien wel interessant om te wachten tot ze hem weer hebben i.p.v. er eentje ergens anders te kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef whY... het volgende:
50 euro uitgegeven!
Twee banden plus binnenband.
Pedaalemmer 30L
Drie shirtjes (om eens te proberen)
Witte reus, color reus en wasverzachter.
En ik ging alleen kijkenIk ben nu alleen de waxinelichtjes vergeten, want ik ging een karretje halen.
Weet iemand of de shirtjes snel krimpen, twee zijn er net een slagje te groot. Alhoewel ik ze gekocht heb om een onder een overhemd te dragen.
Wat me opvalt is dat er veeeeel meer vrouwen kleding is in verhouding met mannen
Oe dat is inderdaad een leuk prijsje, dan ga ik hem sowieso bij de action halen dus!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef whY... het volgende:
20,95 , geen geld eigk voor een rvs pedaalemmer.
Hij vroeg hoe grootquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weekaanbieding, 7,49
Prima kwaliteit, ik heb hem al eerder gekocht...en ga hem deze week ook weer even kopen.
Is die ook een beetje degelijk? Ik wil mijn prullenbak ook eens vervangen, maar als het binnen 2 weken kapot is, heb ik er niets aan natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef whY... het volgende:
20,95 , geen geld eigk voor een rvs pedaalemmer.
Zijn t die Tom O'Leary shirts? Die krimpen niet echt, misschien als je ze wat heter wast.. Bij mijn action hebben ze sinds een tijdje alleen maar XL shirtsquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef whY... het volgende:
Weet iemand of de shirtjes snel krimpen, twee zijn er net een slagje te groot. Alhoewel ik ze gekocht heb om een onder een overhemd te dragen.
Ik heb er 1 gehaald voor mijn vriend op de kazerne.. En daar doet het nog steeds en volgens mij is de prullenbak daar vaak de lul gezien de hoeveelheid deuken die erin zitten!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die ook een beetje degelijk? Ik wil mijn prullenbak ook eens vervangen, maar als het binnen 2 weken kapot is, heb ik er niets aan natuurlijk.
Lezen! Staat er op als je goed kijkt.quote:
Dank je wel Trovquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weekaanbieding, 7,49
Prima kwaliteit, ik heb hem al eerder gekocht...en ga hem deze week ook weer even kopen.
* Kloonhommel trekt de muts met oortjes iets omhoog zodat Miniem weer wat beter kan lezen...quote:
Graag gedaan.quote:
Je verbergt gewoon dat je stiekem grootte als in afmeting wilde laten zien hèquote:Op woensdag 19 december 2012 14:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Lezen! Staat er op als je goed kijkt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je verbergt gewoon dat je stiekem grootte als in afmeting wilde laten zien hè
wat is die usb stick in duitsland walgelijk goedkoopquote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Woehoe, de zesde Duitse Action is vanaf morgen geopend in ons eigen stadje
maar dezelfde usb-stick kost bij action duitsland 5,99quote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Miniem het volgende:
USB sticks kosten nergens iets meer.
16GB voor 7,50 is dan ook niet echt cheap ofzo.
Gaat er iemand nog binnenkort naar Duitsland, en dan ook nog eens toevallig langs de Action?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar dezelfde usb-stick kost bij action duitsland 5,99
Ja ik. En weet je hoeveel er aan verzendkosten bij komt?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Gaat er iemand nog binnenkort naar Duitsland, en dan ook nog eens toevallig langs de Action?
En die terugkomt natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 18:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja ik. En weet je hoeveel er aan verzendkosten bij komt?
Even naar Duitsland toe rijden kost iets meer dan hem hier op de fiets halen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is die usb stick in duitsland walgelijk goedkoop
Ligt er aan wie je het vraagt hier.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Voor welke maten is die relax bh geschikt?
Destijds net iets onder de 8 euro, heb vanmiddag niet gekeken maar grote kans dat ze dan wel weer een opvolger hebben als de vorige versie er niet meer is.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef snoenk het volgende:
Hallo, weet iemand of de action nog steeds digitale keuken weegschalen verkoopt en wat ze kosten?
hangt (see what I did there?) Er vanaf wat voor activiteiten er gedaan worden terwijl die bh gedragen wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je het vraagt hier.Beste is het gewoon zelf eens te proberen of het je bevalt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt (see what I did there?) Er vanaf wat voor activiteiten er gedaan worden terwijl die bh gedragen wordt
Sowieso heb je blauwe ogen, dus dat zegt niks...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Mirjam het volgende:
1 x geprobeerd, ik kwam met twee blauwe ogen thuis
ik heb grijsgroene ogenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sowieso heb je blauwe ogen, dus dat zegt niks...
Net zei je nog blauwe.quote:
ok dankjewel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Destijds net iets onder de 8 euro, heb vanmiddag niet gekeken maar grote kans dat ze dan wel weer een opvolger hebben als de vorige versie er niet meer is.
Die magnetische en crack coated werken in ieder geval super! Alhoewwel die magnetische vééééél mooier is!quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand die nagellakstempels al geprobeerd?
ik kan er niet mee overweg, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over die stempels
ja die zijn zeker leuk! maar ik zag al een tijdje geleden die nagellakstempels maar hier had ik er nog niemand over gehoord, dus ik liet ze steeds liggen. nu dus maar eens een setje meegenomen. voor 99 cent zal ik er geen buil aan vallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Die magnetische en crack coated werken in ieder geval super! Alhoewwel die magnetische vééééél mooier is!
Ja, inderdaad (ik weet wat je bedoeld, aangezien ik mijn moeders nagels altijd doe, ben zelf een jongetje, haha).. Maar die magnetische vind ik mooier, fijner en leuker dan die cracked coat...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die zijn zeker leuk! maar ik zag al een tijdje geleden die nagellakstempels maar hier had ik er nog niemand over gehoord, dus ik liet ze steeds liggen. nu dus maar eens een setje meegenomen. voor 99 cent zal ik er geen buil aan vallen.
Heb wel een paar setjes hier zien liggen maar ik ben een kluns met dat spul, met die van Essence lukt het me ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand die nagellakstempels al geprobeerd?
ik kan er niet mee overweg, maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over die stempels
Wel met een weegschaal dan terugkomen hè, wil nog wel eens gebeuren dat je alles hebt....maar niet datgene waarvoor je kwam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:37 schreef snoenk het volgende:
[..]
ok dankjewel!
vandaag maar even kijken dan
Relaxen zoals de naam al suggereertquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt (see what I did there?) Er vanaf wat voor activiteiten er gedaan worden terwijl die bh gedragen wordt
Je lijkt die gast van Scrubs wel, die heeft ook altijd iets met eenhoorns...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week hebben ze legpuzzels... Ook 1 met een eenhoorn!!!
Hebben!
die hebben ze al een tijdje (hier dan)quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me gister opviel, dat Action nu ook VSM zalfjes verkoopt
Is dit een vraag aan eenieder die dit leest of aan diegene boven je post?quote:
ja voor ieder die er wat zinnigs over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dit een vraag aan eenieder die dit leest of aan diegene boven je post?
Mij bevalt ZiKi's goed. Ze zijn wel elastischer dan ik gewend ben (Wibra boxers zijn stugger en daarvoor had ik Puma's als proef maar beviel mij niet (omdat te slap) en ervoor had ik bjorn borgs en daar had ik in principe alleen problemen met de aanschafprijs) maar de leukere printjes (dan die ik van de Wibra had) en dat ze goedkoper per stuk zijn (Bij de Wibra 3 euro per stuk) zijn de doorslaggevende factoren.
Ik zou niet zeggen klein. Als iemand het echt strak wil hebben zou ik misschien 1 maatje kleiner aanraden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja voor ieder die er wat zinnigs over te zeggen heeft.
vallen ze groot of juist klein?
Yep, veel dank, geld wordt overgemaaktquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
he samson, zijn je boxers al binnen?
Volgens mij gewoon, gemiddeld, ik heb in principe altijd maat M en die sluiten mooi aan en blijven lang goed. Ik vind het namelijk vervelend als die pijpjes niet goed aansluiten en daar heb ik met Ziki's geen last vanquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen klein. Als iemand het echt strak wil hebben zou ik misschien 1 maatje kleiner aanraden.
het gaat vooral om het elastiek in de taille.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon, gemiddeld, ik heb in principe altijd maat M en die sluiten mooi aan en blijven lang goed. Ik vind het namelijk vervelend als die pijpjes niet goed aansluiten en daar heb ik met Ziki's geen last van
Zit normaal, ik vind die bxs(?) strakker zitten..quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het gaat vooral om het elastiek in de taille.
zit dat een beetje normaal of is het te strak of te wijd?
Precies goed voor mij, hangt natuurlijk van je taillemaat af denk ik? Is bij mij 31/32 als indicatie en mij zitten ze perfectquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee, zit gewoon goed. Ik had voor Christan eerst de jongensmaten, maar die zijn nu te klein. Tweede serie was XS, die past hij nog, heb nu S meegenomen om te kijken hoe die zitten. Zal morgen even vragen of hij er eentje past.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
en wat voor (kleding)maat draagt hij nu?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, zit gewoon goed. Ik had voor Christan eerst de jongensmaten, maar die zijn nu te klein. Tweede serie was XS, die past hij nog, heb nu S meegenomen om te kijken hoe die zitten. Zal morgen even vragen of hij er eentje past.
hehe, heb behalve een weegschaal nog een maillot en vaatdoekjes gekocht. Maar maakt niet uit want kost toch allemaal bijna nietsquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef trovey het volgende:
quote: Op vrijdag 21 december 2012 08:37 schreef snoenk het volgende:[..]ok dankjewel!vandaag maar even kijken danWel met een weegschaal dan terugkomen hè, wil nog wel eens gebeuren dat je alles hebt....maar niet datgene waarvoor je kwam.
Broeken 164. Ik weet niet welke maat L nu heeft (iets kleiner denk ik), dus zou je de grootste jongensmaat kunnen proberen. De XS zit nu goed bij Christan. Hiervoor had hij XXS zie ik, die zijn nu echt te klein.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
en wat voor (kleding)maat draagt hij nu?
Wibra? ken ik niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:27 schreef trovey het volgende:
Ik heb wel eens ander ondergoed gehad van de Action maar daar werd ik niet blij van, trok binnen de kortste keren het elastiek van de stof af.
Geef mij maar een Wibra ondergoed.
van bovenkleding heeft hij maat 146/152. lange broeken in die maat zitten in de taille nog wel goed, maar dreigen nu al hoogwater te worden (quote:Op zondag 23 december 2012 09:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Broeken 164. Ik weet niet welke maat L nu heeft (iets kleiner denk ik), dus zou je de grootste jongensmaat kunnen proberen. De XS zit nu goed bij Christan. Hiervoor had hij XXS zie ik, die zijn nu echt te klein.
Dan denk ik dat je wel een XXS kan nemen voor hem. Zoonlief draagt ze graag, die wil niks anders meer. De S zit prima trouwensquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef lady-wrb het volgende:
van bovenkleding heeft hij maat 146/152. lange broeken in die maat zitten in de taille nog wel goed, maar dreigen nu al hoogwater te worden () hij heeft naar verhouding ineens heel lange benen. ik noem hem soms dan ook wel eens langpootmug
wel grappig, want ik hield mijn hart vast omdat hij altijd naar verhouding korte armen en benen heeft gehad.
haha weet je nog dat ze ooit even lang waren?quote:Op zondag 23 december 2012 09:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Broeken 164. Ik weet niet welke maat L nu heeft (iets kleiner denk ik), dus zou je de grootste jongensmaat kunnen proberen. De XS zit nu goed bij Christan. Hiervoor had hij XXS zie ik, die zijn nu echt te klein.
Ja, dat is alweer even geledenquote:Op zondag 23 december 2012 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
haha weet je nog dat ze ooit even lang waren?
Valt nog mee dan.quote:Op zondag 23 december 2012 09:19 schreef snoenk het volgende:
[..]
hehe, heb behalve een weegschaal nog een maillot en vaatdoekjes gekocht. Maar maakt niet uit want kost toch allemaal bijna niets
Hoe zal ik hier eens op antwoorden?quote:
Doe je best maarquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe zal ik hier eens op antwoorden?
Ik durf niet.quote:
Is het zoiets vreemds dan die Wibra of zoquote:
Jaquote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef Samson het volgende:
Is het zoiets vreemds dan die Wibra of zoOf is het heel raar dat ik het niet ken?
Whuut?quote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Is het zoiets vreemds dan die Wibra of zoOf is het heel raar dat ik het niet ken?
Maak hem nou niet in de war, straks denkt hij dat Whuut ook al een winkel is die hij niet kent...quote:
Wel een beetje aangezien het zo'n beetje in elk dorp, laat staan stad, wel te vinden is.quote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, het is een soort van Zeeman dusquote:Op zondag 23 december 2012 15:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel een beetje aangezien het zo'n beetje in elk dorp, laat staan stad, wel te vinden is.Ik zal even over mijn hart strijken voor de blijkbaar enige echte zolderkamerFOK!er hier.
![]()
http://www.wibra.nl/
Nee, dat kan gebeuren. Maar ben je heel toevallig een Belg?quote:Op zondag 23 december 2012 15:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik woon in de buurt van Zaandam en hier zit het niet, waar die zit in Zaandam kom ik eigenlijk nooit zie ik en in Amsterdam ook al niet. Ik had het nooit gezien. Misschien ook nooit op gelet, blijkbaar is het een erg bekende/populaire winkel als ik de reacties hier zo zie.quote:Op zondag 23 december 2012 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat kan gebeuren. Maar ben je heel toevallig een Belg?
Dastyquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Samson het volgende:
Nee hoor, maar ik woon in de buurt van Zaandam en hier zit het niet, waar die zit in Zaandam kom ik eigenlijk nooit zie ik en in Amsterdam ook al niet. Ik had het nooit gezien. Misschien ook nooit op gelet, blijkbaar is het een erg bekende/populaire winkel als ik de reacties hier zo zie.
quote:
Wat wil je, je zit in het Action topic.quote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik woon in de buurt van Zaandam en hier zit het niet, waar die zit in Zaandam kom ik eigenlijk nooit zie ik en in Amsterdam ook al niet. Ik had het nooit gezien. Misschien ook nooit op gelet, blijkbaar is het een erg bekende/populaire winkel als ik de reacties hier zo zie.
Yesss ik heb de roze/paars/wit gekriebeldequote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat wil je, je zit in het Action topic.![]()
Over Action gesproken....ze hebben weer het type Noorse pantoffel, niet met dezelfde print maar wel het model. Zwart met roze/wit of blauw/wit of geel/oranje "kriebel"tekening er op. Let op, ze vallen klein (China hè) want ik heb normaal maat 39 en een exemplaar van 39/40 zit krapjes. Waarschijnlijk lopen ze nog wat uit maar wel iets om rekening mee te houden als je 40 hebt en denkt dat hje goed zit met 39/40. Helaas hadden ze hier 40/41 even niet op voorraad.
Ik heb de blauwe.quote:Op zondag 23 december 2012 15:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yesss ik heb de roze/paars/wit gekriebeldeMaat 37/38, is ook m'n eigen maat, maar ze vallen krap idd.
Wel waaruuum
Ja en je kunt ze evt omslaanquote:Op zondag 23 december 2012 15:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb de blauwe.Volgens mij lopen ze nog wel uit, doen dit soort dingen meestal wel door de vorm....soort Uggs hè?
Wibra Zaandam, Westzijde 5quote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Die waren gemaakt door een grote Chinees(tegenwoordig, met die betere economie, beginnen ze groter te worden daar)quote:Op zondag 23 december 2012 15:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en je kunt ze evt omslaanM'n vorige Noorse sloffen waren zo naar de klote dat ik er mee van de trap ben gepleurd, dus ff gauw vervanging gefixt
Geen pijl op die maten te trekken trouwens, want die effen gympjes die ze laatst hadden had ik juist maat 36 geloof ik.
Ja ze vallen krap, maar je loopt ze (zoals elke pantoffel) idd uitquote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat wil je, je zit in het Action topic.![]()
Over Action gesproken....ze hebben weer het type Noorse pantoffel, niet met dezelfde print maar wel het model. Zwart met roze/wit of blauw/wit of geel/oranje "kriebel"tekening er op. Let op, ze vallen klein (China hè) want ik heb normaal maat 39 en een exemplaar van 39/40 zit krapjes. Waarschijnlijk lopen ze nog wat uit maar wel iets om rekening mee te houden als je 40 hebt en denkt dat hje goed zit met 39/40. Helaas hadden ze hier 40/41 even niet op voorraad.
Ik ken de winkel ook pas sinds 3 jaar ofzo, Action ook zoietsquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef Samson het volgende:
[..]
zit op de hoek westzijde/vinkenstraat schuin tegenover goemans ijssalon en bioherbaquote:Op zondag 23 december 2012 16:01 schreef loecje het volgende:
[..]
Wibra Zaandam, Westzijde 5
en in amsterdam zitten er een stuk of 10
De meeste winkels sluiten eerder, ik weet niet of Action dat ook doet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef Miniem het volgende:
Heeft de Action vandaag normale openingstijden?
Van de site:quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef Miniem het volgende:
Heeft de Action vandaag normale openingstijden?
Ik twijfel ook. Zou het heel erg druk zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken of ik ook even langs de Action ga waaien
Ja, dat vraag ik me dus af. Ik zie al propvolle gangpaden voor me, en koppen lopenquote:Op maandag 24 december 2012 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel ook. Zou het heel erg druk zijn?
Ik moet ook nog naar de xenos en big bazar. Als het lukt ga ik wel, maar om half 1 is er bezoekquote:Op maandag 24 december 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus af. Ik zie al propvolle gangpaden voor me, en koppen lopenEn ik kan er pas rond een uur of 1 heen, dus dan is het denk ik wel topdrukte.
Nog een Mini gekocht?quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik was er ook tegen half 3,prima te doen! Big bazar ook trouwens
yep een gele cooperquote:
mmmmm....wij hebben geen lekkere hapjes in de actionquote:Op maandag 24 december 2012 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens was het vandaag echt kerst want het lekkerste hapje van de winkel was er weer, de tweelingbroer van Daniël de Ridder, en die werkt alleen in de vakanties.
Ik heb niet alles bekeken qua agenda's, heb alleen wel een grote (leren?) dagagenda gezienquote:Op maandag 24 december 2012 17:39 schreef THEFXR het volgende:
Hebben ze bij de action ook dagagenda's?
groot als in a4 of meer a3 formaat?quote:Op maandag 24 december 2012 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet alles bekeken qua agenda's, heb alleen wel een grote (leren?) dagagenda gezienMisschien dat iemand anders weet of er ook kleinere zijn?
Alle kassa's open...en dat zijn er een stuk of 6.quote:Op maandag 24 december 2012 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel ook. Zou het heel erg druk zijn?
Even voor de statistieken; was je er vroeg of laat?quote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Alle kassa's open...en dat zijn er een stuk of 6.Ik heb nog nooit gezien dat ze alle kassa's open deden en dat er dan nog rijen dik stonden. Ja, het was stervensdruk.
Ik denk eerder A4, maar durf het niet met zekerheid te zeggen, ik had allerlei notitie-boekjes in handen en heb zoveel zitten bladeren.quote:Op maandag 24 december 2012 18:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
groot als in a4 of meer a3 formaat?
Zo rond 14.30-15.00 uur.quote:Op maandag 24 december 2012 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even voor de statistieken; was je er vroeg of laat?
Tof, een oude cooper?quote:Op maandag 24 december 2012 17:24 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
yep een gele cooperik neem ze altijd mee als ze er zijn,heb er nu een stuk of 8 gekocht,van de week ook nog een corvette(vriendjes eerste auto die hij al 21 jaar heeft,naast mini ook een corvette liefhebber)
Uuhm... Waarvoor heb je batterijen nodig...?quote:Op maandag 24 december 2012 19:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo rond 14.30-15.00 uur.Ik moest ook nog batterijen hebben, ik was net op tijd, volgens mij gaan er een heleboel mensen morgen batterijen op de gourmet gooien.
Fototoestel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuhm... Waarvoor heb je batterijen nodig...?
Als mannen batterijen nodig hebben denk ik automatisch aan een lege afstandsbediening, als vrouwen batterijen nodig hebben, dan denk ik automatisch aan.... nou ja, niet aan lege fototoestellen iig...quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Fototoestel.Mijn telefoon doet raar.
Vraag is eerder waar al die andere mensen ze voor nodig hebben?
![]()
dan moet je geen batterijen van bij de action halen, die zijn niet krachtig genoeg, beter zijn die van de Hemaquote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Fototoestel.Mijn telefoon doet raar.
Vraag is eerder waar al die andere mensen ze voor nodig hebben?
![]()
Sportsokken. http://avantisport.nl/nie(...)ir-sportsokken-7006/ De meest linkse heb ik nu. Draag al heel lang geen witte sokken meer sinds het uit de mode zou zijn, wel witte (Puma) enkelsokjes voor de zomer.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook bsx van de action en ik ben er heel tevreden over.
wat voor sokken bedoel je? je hebt zoveel soorten.
Bij de Action gehaald? 5 euro voor 3 stuks?quote:Op donderdag 27 december 2012 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zwarte sportsokken, perfecte sok, ga binnenkort weer nieuwe halen, ze waren 5 per pak
Die van Philips doen het anders prima en het is ook maar om even snel wat foto's te maken die ik nog moest maken.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je geen batterijen van bij de action halen, die zijn niet krachtig genoeg, beter zijn die van de Hema
heb je geluk, mijn flitser kunnen ze niet aanquote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van Philips doen het anders prima en het is ook maar om even snel wat foto's te maken die ik nog moest maken.Die zware oplaadbare die ik heb zijn overigens net zo snel leeg.
Ik snap alzo niet waarom ze zo snel leeg trekken, ook degene die er volgens de "specialisten"er uitermate geschikt voor zouden moeten zijn, zo'n superding heb ik niet en de mensen die ik ken en met hetzelfde probleem worstelen ook niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je geluk, mijn flitser kunnen ze niet aan
en de gewone cameratjes die ik in handen gehad hebben, worden er ook rete traag door
Het verbaasd me dat jullie zulke batterijen gebruiken. In die van mij zit gewoon een accu. (lijkt op zo 1 van een mobieltje). Wat voor camera hebben jullie dan? Zo een DSLr of een ouderwets fotorolcamera?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van Philips doen het anders prima en het is ook maar om even snel wat foto's te maken die ik nog moest maken.Die zware oplaadbare die ik heb zijn overigens net zo snel leeg.
t zijn gewoon geen krachtige batterijenquote:Op donderdag 27 december 2012 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik snap alzo niet waarom ze zo snel leeg trekken, ook degene die er volgens de "specialisten"er uitermate geschikt voor zouden moeten zijn, zo'n superding heb ik niet en de mensen die ik ken en met hetzelfde probleem worstelen ook niet.
Waarom alle fototoestellen die ik ken niet om kunnen gaan met de batterijen die ervoor aanbevolen worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn gewoon geen krachtige batterijen
die kunnen niet tegen hogere pieken in energievraag
terwijl bv een consequente vraag geen probleem is
waarom de? die kan ik niet plaatsen
aanbevolen op t pakketje als verkooppraatje of batterijen met het voldoende voltagequote:Op donderdag 27 december 2012 14:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom alle fototoestellen die ik ken niet om kunnen gaan met de batterijen die ervoor aanbevolen worden.
Ja, anders stond het niet in dit topic hèquote:Op donderdag 27 december 2012 13:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij de Action gehaald? 5 euro voor 3 stuks?
wat hebben we nou aan zo'n tipquote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Tip (maar niet verkrijgbaar bij Action): Eneloop batterijen
Dat zijn oplaadbare batterijen die niet vanzelf leeglopen. Hier niks anders meer voor GPS, camera, afstandsbedieningen enz.
Ah, zo leer ik nog eens watquote:Op donderdag 27 december 2012 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
t zijn gewoon geen krachtige batterijen
die kunnen niet tegen hogere pieken in energievraag
terwijl bv een consequente vraag geen probleem is
Ehm...quote:
Leuk die tip en daar dacht ik ook aan, maar ik las dat ze verre van geschikt zijn voor een camera. Ze gaan lang mee, maar zijn niet geschikt voor vele kortstondige energievragen. Meer voor dingen die een stabiele rustige energieverbruik hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Tip (maar niet verkrijgbaar bij Action): Eneloop batterijen
Dat zijn oplaadbare batterijen die niet vanzelf leeglopen. Hier niks anders meer voor GPS, camera, afstandsbedieningen enz.
Leer nou eens dat ik een man ben en ik kan en wil geen conclusies trekken / aannames maken uit halve zinnen/verhalen van vrouwen want anders ren ik naar de Action en blijken ze daar niet te liggen en dan antwoord jij met: Ik heb helemaal niet gezegd dat ze ook bij de Action zouden liggen en heb jij plezier om een sokkeloze man die koude voeten heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, anders stond het niet in dit topic hèEn geen idee welke prijs, maar vind ze perfect. Veel goedkoper dan die ik voorheen bij de Hema haalde, dus ik ben fan
Geheel zwart, ze hebben een iets korter randje dan veel andere sportsokken, maar voor dit prijsverschil heb ik ze dan liever van Actionquote:Op donderdag 27 december 2012 19:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Leer nou eens dat ik een man ben en ik kan en wil geen conclusies trekken / aannames maken uit halve zinnen/verhalen van vrouwen want anders ren ik naar de Action en blijken ze daar niet te liggen en dan antwoord jij met: Ik heb helemaal niet gezegd dat ze ook bij de Action zouden liggen en heb jij plezier om een sokkeloze man die koude voeten heeft.![]()
Anyways... helemaal zwart? Of staat er iets op? Speedy (zoals bij ladywrb) of cartoonfiguren of?
Dank je schat, fijn dat we ff duidelijk gesprek hebben gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel zwart, ze hebben een iets korter randje dan veel andere sportsokken, maar voor dit prijsverschil heb ik ze dan liever van Action
Ja ik had een hele riedel als reply, maar ik dacht als verlaat kerstcadeau gewoon ff hop duidelijk kort to the pointquote:Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dank je schat, fijn dat we ff duidelijk gesprek hebben gehad.
Nou ben ik nieuwsgierig naar die riedel, post het alsnog wil je.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik had een hele riedel als reply, maar ik dacht als verlaat kerstcadeau gewoon ff hop duidelijk kort to the point
heb paar weken geleden 10 paar zwarte lotto sokken gekocht, goede kwaliteitquote:Op donderdag 27 december 2012 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zwarte sportsokken, perfecte sok, ga binnenkort weer nieuwe halen, ze waren 5 per pak
En die waren helemaal zwart en kwamen bij action vandaan?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb paar weken geleden 10 paar zwarte lotto sokken gekocht, goede kwaliteit
jep, ik heb ze zelfs nu aanquote:Op donderdag 27 december 2012 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En die waren helemaal zwart en kwamen bij action vandaan?
Oké. Is niet helemaal zwart dus. Affijn, past goed bij mijn kerstkado (zwarte lotto sporttrui) .quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jep, ik heb ze zelfs nu aan
zo, maar dan zwart met witte markering en naam
[ afbeelding ]
Nog wat leuks (of nuttigs) gekocht vandaag? En voor de statistieken, was het druk? Ik heb gewinkeld (geen Action), was druk overal, maar wel te doenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Miniem het volgende:
Heb vandaag ook Lotto sokken zien liggen bij de Action
Timmermanspotloden, inbussleutels, een kwast en 3D kaarten voor postcrossing.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog wat leuks (of nuttigs) gekocht vandaag? En voor de statistieken, was het druk? Ik heb gewinkeld (geen Action), was druk overal, maar wel te doen
Ik ben bij de Kringloop geweest, ook een soort Action maar dan nog goedkoper op een aantal gebieden Heb er nog gloednieuwe pantoffels gekocht die bij de Action een keer zo duur zijn.....ja, ik herkende ze.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog wat leuks (of nuttigs) gekocht vandaag? En voor de statistieken, was het druk? Ik heb gewinkeld (geen Action), was druk overal, maar wel te doen
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben bij de Kringloop geweest, ook een soort Action maar dan nog goedkoper op een aantal gebieden Heb er nog gloednieuwe pantoffels gekocht die bij de Action een keer zo duur zijn.....ja, ik herkende ze.
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Timmermanspotloden, inbussleutels, een kwast en 3D kaarten voor postcrossing.
Was behoorlijk druk, alle kassa's op een na waren open.
Verder hebben ze nu aparte pinkassa's. Is dat bij andere filialen ook?
Mij ontgaat niets.quote:
Bij de AH hangen grote borden met "pin kassa", net als bij IKEA. Maar je wilt niet weten hoeveel mensen daar gewoon niet op letten en boos hun boodschappen pakken en weglopen wanneer de cassiere meldt dat het een pin-kassa is...quote:Op donderdag 27 december 2012 21:57 schreef trovey het volgende:
[..]en maar blijven roepen dat het alleen pin is, lijkt de AH wel.
Het is alleen jammer dat ze het ook nog tegen je zeggen als je je kaart al in de hand hebt en er driftig mee zit te wapperen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij de AH hangen grote borden met "pin kassa", net als bij IKEA. Maar je wilt niet weten hoeveel mensen daar gewoon niet op letten en boos hun boodschappen pakken en weglopen wanneer de cassiere meldt dat het een pin-kassa is...
Ja dat is wel sneu ja...quote:Op donderdag 27 december 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze het ook nog tegen je zeggen als je je kaart al in de hand hebt en er driftig mee zit te wapperen.![]()
Ach, het zinnetje zit er blijkbaar helemaal ingesleten.quote:
Welke van de twee, ik heb die met die witte verpakking vorig jaar geprobeerd, die werden me een portie warm.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
ik heb van die warmte packs / pleisters meegenomen bij eksjun. Kent iemand die? is het wat?>
Die je op je kleding moet plakken... witte dacht ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke van de twee, ik heb die met die witte verpakking vorig jaar geprobeerd, die werden me een portie warm.Ik heb nu die in de oranje verpakking maar nog niet geprobeerd alhoewel ik ze nu wel even kan gebruiken.
Even de kamergenoot wakker schudden.
Op je kleding plakkenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die je op je kleding moet plakken... witte dacht ik?
Maar wel binnen geweest?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:42 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks gekocht bij de action
Nee deze moet op een hempje of shirt staat erop. Rechtstreeks op de huid mag niet. Maak morgen wel ff pic ervan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Op je kleding plakkenDie ken ik niet, ik ken alleen de exemplaren die je op je huid moet plakken.
[..]
Maar wel binnen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |