Ja, verschillende. Kost geen drol.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Hallo, aangezien jullie kenners zijn van het assortiment van de action een vraag: verkoopt de action ook kabelsloten (voor je fiets)? En zo ja, hoe duur zijn die daar?
Niks mis met die sloten hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
Kun je niet beter een goede bij de fietsenmaker kopen? Die van de action zijn vast niet van gehard staal met van die platte schakels, dat zijn vast van die dingen die je zo door knipt (of heb ik dat mis?)
Ik heb overigens wel als extra slot een slot van de action, zo eentje die aan je frame vast zit.
jazeker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Hallo, aangezien jullie kenners zijn van het assortiment van de action een vraag: verkoopt de action ook kabelsloten (voor je fiets)? En zo ja, hoe duur zijn die daar?
Welke hebben jullie gekocht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jazeker.
ik moest er vanmiddag een kopen(mijn kind had zijn fietssleutel verloren en de fiets moest blijven staan totdat we hem met de auto op konden halen. dus moest aan een paal vastgezet worden))
het goedkoopste kabelslot was 2,39 (zo'n spiraaldinges) de duurdere uitvoering 2,89 en dan hebben ze ook nog zo'n ding met metalen schakels 4,89 dacht ik
ik heb die van 2,89 gekocht. het was maar voor een paar uurtjes. gewoon voor het zicht en om eventueel spontaan in een auto gooien te voorkomen.quote:
Goed punt dat een bekende van me naar boven bracht: er blijken master keys te bestaan voor de bekende Abus/Axa/etc sloten. Die zullen heel wat lastiger te vinden zijn voor Action-sloten omdat de fabrikant niet direct duidelijk isquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
Kun je niet beter een goede bij de fietsenmaker kopen? Die van de action zijn vast niet van gehard staal met van die platte schakels, dat zijn vast van die dingen die je zo door knipt (of heb ik dat mis?)
Ik heb overigens wel als extra slot een slot van de action, zo eentje die aan je frame vast zit.
hier in Groningen liggen de schappen juist vol met maat M (zowel reitdiep als lewenborg)quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:26 schreef Samson het volgende:
Laatst het geluk om toch nog een 2 setjes Ziki onderbroeken maat M te vinden maar nu is het hele vak opgeheven en ligt er een ander merk, nog wel maat L en XL. Weet jij of ze er in Zaandam gewoon zijn Ladywrb? Ook jammer dat er bij de notitieblokken geen met horizontale lijnen meer zijn maar enkel nog met hokjes
nee, maar dat zijn nou net dingen waar ik niet op let.quote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie recent van die teddystofvesten gezien? Van die überfluffy dingen?
Het is maar oneerlijk verdeeldquote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef loecje het volgende:
[..]
hier in Groningen liggen de schappen juist vol met maat M (zowel reitdiep als lewenborg)
en is maat L onvindbaar (laat dat nu net op het kerstlootje staan wat ik heb getrokken)
Ja, die heb ik vanmiddag gezienquote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Jaaaa en hij was echt heul lekker warm!quote:Op zondag 9 december 2012 11:16 schreef heaven7 het volgende:
van die spray om waterafstotend te maken? Yep, hebben ze. Staat bij de veters enzo geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2012 12:26 schreef soapie het volgende:
Hebben ze toevallig ook zo'n spray voor leren/suede schoenen???
Ik had zo'n mooi slot van de fietsenmaker van gehard staal. Die fiets is vervolgens gejatquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:46 schreef Miendientje het volgende:
die haakjes hebben ze, maar de reservelampjes weet ik nietquote:Op maandag 10 december 2012 08:50 schreef Qwea het volgende:
Voordat ik voor de kat zijn kut door dit kutweer ga, weet iemand of action van die groeneledlampjes heeft voor in de kerstboom? Los, reserve lampjes dus. En van die hangers voor je kerstballen? (Haakjes)
Merci bien
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welquote:Op maandag 10 december 2012 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die haakjes hebben ze, maar de reservelampjes weet ik niet
Of het LED is weet ik niet zeker maar hier hadden ze sowieso reservelampjesquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welAnders blokker ofzo? Ik heb geen idee waar je die dingen kan halen
Blokker zal ze denk ik wel hebben. Anders moet je misschien even kijken bij een intratuin/hornbach enzovoort waar ze kerstafdelingen hebben. Daar heb je zo ongeveer alles mbt kerstversieringenquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik toch heen en kiek ik welAnders blokker ofzo? Ik heb geen idee waar je die dingen kan halen
Die hangers zullen er wel zijn, vorig jaar daar zelf gekocht dus dit jaar zullen ze er ook wel weer zijn, de lampjes weet ik niet, bij de meeste winkels krijg je gewoon een paar reservelampjes bij een nieuwe streng, geen idee of ze die dingen nog apart verkopen bij de huidige systemen, led zal in ieder geval wel afvallen.quote:Op maandag 10 december 2012 08:50 schreef Qwea het volgende:
Voordat ik voor de kat zijn kut door dit kutweer ga, weet iemand of action van die groeneledlampjes heeft voor in de kerstboom? Los, reserve lampjes dus. En van die hangers voor je kerstballen? (Haakjes)
Merci bien
quote:Op maandag 10 december 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaaaa en hij was echt heul lekker warm!
Tof, dank jullie! Heb wat lijntjes bij verschillende Actions uitgegooidquote:
Ik heb er daarna nog bijna een uur rondgelopen maar kreeg geen bevestigingquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik sta NU in de action(reitdiep groningen) met 1 pak ziki boxers maat M. 1x effen groen en 1x graffiti print. Laatste pak, meenemen voor dingetje in t topic ja of nee? Maat l is op
Dingetje heet Samson en volgens mij is hij al voorzien dankzij Lady-wrb (is via DM afgehandeld dus ik weet het niet zeker).quote:Op maandag 10 december 2012 17:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb er daarna nog bijna een uur rondgelopen maar kreeg geen bevestiging
Maargoed dan loop ik daar verdorie dus een UUR rond, vergeet ik hetgene mee te nemen wat ik er echt moest hebben. Maar ik had wel voor 45 euro aan andere boodschappenals je een paar dvd's meeneemt tikt het lekker aan!
Ik wist het niet meer zeker en ik had ook niet zoveel zin om in de action het topic door te lezen op de telefoonquote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dingetje heet Samson en volgens mij is hij al voorzien dankzij Lady-wrb (is via DM afgehandeld dus ik weet het niet zeker).
gamma, hema, kwantum denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 08:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 07:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
van die spray om waterafstotend te maken? Yep, hebben ze. Staat bij de veters enzo geloof ik.
maat L is daar al een paar weken opquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik sta NU in de action(reitdiep groningen) met 1 pak ziki boxers maat M. 1x effen groen en 1x graffiti print. Laatste pak, meenemen voor dingetje in t topic ja of nee? Maat l is op
Ik had gehoopt er vandaag stiekem toch 1 te vinden. Want dan kon ik ze meenemen als ik pakketje kom droppen. Ik ga je ff pm'enquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef loecje het volgende:
[..]
maat L is daar al een paar weken op![]()
net als in lewenborg. misschien morgen nog ff langs Hoornsediep.
mocht je dit jaar ergens anders toevallig een action binnen lopen en maat L tegenkomen geef dan maar een gil, meenemen mag ook
Tuuuuuuuurlijk....quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
Zo fijn, even naar de Action;
huishouddoekjes, van die natte 80 stuks.Vind ik echt tien keer fijner dan vatendoekje.
Panty's.
Schilderdoek.
Gelpennen
Cadeaupapier
Handschoenen, leer, zwart.
Mondwater
Creme Brulee gasbrander
Latex handschoenen, voor schoonmaken/sop.
Roze pedalen hier, dat ik dit een keer mocht meemakenquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:18 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voor 9 euro (ik geloof dat het 9 was) te koop bij de actionEr waren er niet zoveel dus je moet er wel snel bij zijn.
Hier in het action topic of LIF?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Roze pedalen hier, dat ik dit een keer mocht meemaken
Hierrrrr in action topic. Dacht dat je je tijd alleen maar besteedde aan mannen verleiden en ze opeten...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hier in het action topic of LIF?
Ja waarom denk je dat ik die parfum heb gekochtquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hierrrrr in action topic. Dacht dat je je tijd alleen maar besteedde aan mannen verleiden en ze opeten...
Ah ja, dom van me...quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik die parfum heb gekocht
Ik ben idd dingetjequote:Op maandag 10 december 2012 21:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had gehoopt er vandaag stiekem toch 1 te vinden. Want dan kon ik ze meenemen als ik pakketje kom droppen. Ik ga je ff pm'en
Kan gebeuren.quote:
he dinges, ik moet morgen naar zaandamquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben idd dingetjeLady heeft ook een pakje gekocht maat M, die moet ik nog ff met haar regelen binnenkort. Maar ik neem aan dat je m niet hebt gekocht uiteindelijk?
Jij bent geen vrouw.quote:
Oh, geweldig, dank je. Scheelt dat ik weer waar ik naar moet zoeken. Ga morgen nog eens een poging wagenquote:
quote:
bij de gamma kon je het ook kopen hoor, iets van 3 euro nog wat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zag ik ook een restpartij Lego zakjes liggen die je bij de Gamma cadeau kreeg, iets van 2,49 wat aan de prijzige kant is.
Hier nog 2 pakjes...en die heb ik meegenomen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hier nog een heel schap vol. Bij het kinderknutselmateriaal
Hier is, zoals in Mylene reactie te lezen is (heb het gevoel dat je haar postje niet goed gelezen hebt en ik geef toe dat ze een beetje onduidelijk schrijft) ook 2,49quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de gamma kon je het ook kopen hoor, iets van 3 euro nog wat.
hoe minder steentjes, hoe duurder de lego
ZiKi?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:07 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag een bol wol gekocht bij de action en een sjaal gebreid
[ afbeelding ]
verder nog een setje boxers gekocht, volgens mij waren ze net aangevuld want het rek lag vol!
DM gestuurd.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ja! Ik heb zelf maat L meegenomen, maar de andere vakken lagen ook goed gevuld erbij.
In Den Haag voor 0,99 cent enorme bak met legozakjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zag ik ook een restpartij Lego zakjes liggen die je bij de Gamma cadeau kreeg, iets van 2,49 wat aan de prijzige kant is.
Hoe groot zijn die zakjes ongeveer?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef koala28 het volgende:
[..]
In Den Haag voor 0,99 cent enorme bak met legozakjes.
Een klein zakje met een een voertuigje erin.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die zakjes ongeveer?
Ja, en eentje voor meisjes toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef koala28 het volgende:
[..]
Een klein zakje met een een voertuigje erin.
Heb zelf 27 zakjes liggen want ik heb nieuwe binnendeuren gekocht voor mijn nieuwe woning.
dat is lief dat je even gekeken hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef koala28 het volgende:
[..]
In Leidsenhage werd het gister weer aangevuld. In Den Haag Laak lag nog een heel schap vol.
Dat laatste moet je uitleggenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef koala28 het volgende:
[..]
Een klein zakje met een een voertuigje erin.
Heb zelf 27 zakjes liggen want ik heb nieuwe binnendeuren gekocht voor mijn nieuwe woning.
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?quote:
Oh zoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?
volgens mij kreeg je er 3 per deur ofzo en dan nog een zakje per tig euro. dan wil het wel oplopen
ZIJ heeft inderdaad geen 27 deuren gekocht. Maar zoals je aangeeft inderdaad en dan loopt het snel op.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
denk jij dat hij 27 deuren gekocht heeft dan?
volgens mij kreeg je er 3 per deur ofzo en dan nog een zakje per tig euro. dan wil het wel oplopen
o sorry, ik zat niet op te lettenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef koala28 het volgende:
[..]
ZIJ heeft inderdaad geen 27 deuren gekocht. Maar zoals je aangeeft inderdaad en dan loopt het snel op.
Ik las het eerst alsof ze 27 zakjes Lego had gekocht om nieuwe binnendeuren voor haar huis te makenquote:
Heb je de vilt nog geprobeerd? Is het de gewone stijve of de soepele waarmee Blokker bloemetjes gemaakt heeft?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:50 schreef lady-wrb het volgende:
geen lego gezien hierwel vilt, veel vilt
![]()
Dat is wat andersquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Miniem het volgende:
Legozakjes zijn 2,49.
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las het eerst alsof ze 27 zakjes Lego had gekocht om nieuwe binnendeuren voor haar huis te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |