ik woon best ver, rotterdam(schiedam) dus kan alleen fietsenquote:
jammer, moet dan wss werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Rockiejj het volgende:
Ik denk dat 28 december dan voor de meeste beter uit komt, voor mij ook.
Je moet toch werken op zaterdag? 28e is een vrijdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer, moet dan wss werken
zet me dan maar op misschien, ligt eraan hoe ik die zaterdag zitquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Je moet toch werken op zaterdag? 28e is een vrijdag
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is dat nou weer voor een hoerendatum zeg, please. Kan je beter in de eerste week van januari doen dan.
In wat voor land?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
Alleen als de meeting op ameland is ben ik bereid langs te komen.
Reizen is op zich niet zo'n probleem lijkt me, als je maar niet middernacht de trein gaat pakken als 14 jarigequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef RetRy32 het volgende:
Reizen lijkt mij toch echt een issue voor minderjarigen... Hoeveel mensen zijn hier 18+ en rekenen zich als JONG!, niet veel denk ik.
En de grootste issue: waar?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat OmgevallenFlat vanuit Schiedam naar Maastricht gaat met z'n fiets...
Als je even dat bekijkt zie je dat ik daar niet woonquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Om welke reden? Omdat jij daar zit?
Gezien bijna iedereen nog thuis woont denk ik, denk ik niet dat er ouders erop staan te wachten dat er een hoop jongeren in huis zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de vraag is ook: gaan we ergens chillen binnen of willen we echt specifiek naar een plek
De vraag zit em ook bij alcohol. Ik drink best wat maar ik weet niet of ze dat gaan tolorerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien bijna iedereen nog thuis woont denk ik, denk ik niet dat er ouders erop staan te wachten dat er een hoop jongeren in huis zijn.
Dus ik zeg: een of andere kroeg. Tenzij jullie een of andere activiteit willen gaan doen.
Neen. En in de kroeg ga ik niks voor je halen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De vraag zit em ook bij alcohol. Ik drink best wat maar ik weet niet of ze dat gaan toloreren
Dat is je eigen zorg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en ik kan wel met de trein maar dan ga ik zwart en de pak kans is aardig groot
kijk dat is het probleem zonder alcohol is er niks aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. En in de kroeg ga ik niks voor je halen.
[..]
Dat is je eigen zorg.
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kijk dat is het probleem zonder alcohol is er niks aan
we zijn toch een geschikte plek aan het zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebben_!!!!
Zo, en nu weer ontopic.
Maar alcohol en zwart rijden heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we zijn toch een geschikte plek aan het zoeken
oke dan wat is de beste plek en dan moeten we ook rekening houden met leeftijd etcquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar alcohol en zwart rijden heeft er niks mee te maken.
En nu ontopic.
Ik stelde Amsterdam al voor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke dan wat is de beste plek en dan moeten we ook rekening houden met leeftijd etc
kom jij ook?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Om welke reden? Omdat jij daar zit?
Bier tanken of een of andere activiteit. Ik zei al: karten in de SC, maar ik weet niet of iedereen dat wel zo tof vind en er geld voor heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
amsterdam is best wel ver voor de meeste, en wat willen we daar gaan doen?
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger majaquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier tanken of een of andere activiteit. Ik zei al: karten in de SC, maar ik weet niet of iedereen dat wel zo tof vind en er geld voor heeft.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger maja
Geld is wel een probleem danquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger maja
Je ouders vragen rente?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan het wel lenen van iemand maar dan moet ik het met rente terugbetalen
wil je achterop bij mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:42 schreef RetRy32 het volgende:
Maar trouwens ik denk niet dat ik ga, vervoer is echt een issue...
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Eerste keer dat ik moet lachen om jou...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoor
Ik woon 2 keer zo ver van Amsterdam manquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoor
wrm is vervoer dan een issue? gewoon sprinter pakkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik woon 2 keer zo ver van Amsterdam man
Oh en ik hoef echt niet zwart ofzo, ik heb genoeg geld.
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm is vervoer dan een issue? gewoon sprinter pakken
ik vindt de trein juist leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...
jij moet eigenlijk echt komen kan je gelijk boos op mij wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...
Ik denk dat ik moeilijk mijn lach in kan houden als ik jou zie / hoor pratenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij moet eigenlijk echt komen kan je gelijk boos op mij worden
ik praat zwaar als de tyfus vanwege veels te veel rokenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moeilijk mijn lach in kan houden als ik jou zie / hoor praten
en stel mij maar voor als iemand met een muts over hem hoofd die altijd zit te roken en afentoe pauze neemt van 5 minquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik praat zwaar als de tyfus vanwege veels te veel roken
Ik denk dat jij eerder zo een ventje bent die denkt stoer te zijn door te roken en in een Coolcat vest te lopen (zag ik in jouw picture lol)quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en stel mij maar voor als iemand met een muts over hem hoofd die altijd zit te roken en afentoe pauze neemt van 5 min
die was niet van mijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder zo een ventje bent die denkt stoer te zijn door te roken en in een Coolcat vest te lopen (zag ik in jouw picture lol)
Net zo erg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die was niet van mijnik draag zo c&a jas die me 2x zo breed laat lijken als ik echt ben
Dat kan je wel betalen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
misschien kunnen we paintballen
Met die twee tientjes die jij hebt kan je net drie cola op dat paintbalterrein halen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoe duur dat is
ik kan wel meer regelen maar dan moet ik smeken bij mijn oomquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:19 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Met die twee tientjes die jij hebt kan je net drie cola op dat paintbalterrein halen.
Jong, je bent 15. Dan heb je toch wel een baantje mag ik hopen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan wel meer regelen maar dan moet ik smeken bij mijn oom
14, en niemand neemt mij aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Jong, je bent 15. Dan heb je toch wel een baantje mag ik hopen?
Misschien moet je beschaafd leren praten... En geen jurken bij de C&A halen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14, en niemand neemt mij aan
Ik wordt niet aangenomen door andere redenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Misschien moet je beschaafd leren praten... En geen jurken bij de C&A halen...
en ik heb werk gehadquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee in een winkel maar ik was onbeschoft tegen klantend aarom mocht ik vertrekken
en wat we gaan doen,quote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Misschien! (zoals iedereen hier). Beetje afhankelijk van tijd en plaats.
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggenquote:
ja dat is ook logisch, maar als het ver is en ik het toch niet leuk ga vinden, waarom zou in dan moeite ervoor doen?quote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggen
Ik kom!quote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |