Bier tanken of een of andere activiteit. Ik zei al: karten in de SC, maar ik weet niet of iedereen dat wel zo tof vind en er geld voor heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
amsterdam is best wel ver voor de meeste, en wat willen we daar gaan doen?
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger majaquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier tanken of een of andere activiteit. Ik zei al: karten in de SC, maar ik weet niet of iedereen dat wel zo tof vind en er geld voor heeft.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger maja
Geld is wel een probleem danquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geld is geen super groot probleem maar 20 eu is wel me max ofzo kan wel hoger maja
Je ouders vragen rente?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan het wel lenen van iemand maar dan moet ik het met rente terugbetalen
wil je achterop bij mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:42 schreef RetRy32 het volgende:
Maar trouwens ik denk niet dat ik ga, vervoer is echt een issue...
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Eerste keer dat ik moet lachen om jou...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoor
Ik woon 2 keer zo ver van Amsterdam manquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
miss kunnen we samen de trein pakken? en anders gewoon zwart ik ken de trucjes ervoor
wrm is vervoer dan een issue? gewoon sprinter pakkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik woon 2 keer zo ver van Amsterdam man
Oh en ik hoef echt niet zwart ofzo, ik heb genoeg geld.
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wrm is vervoer dan een issue? gewoon sprinter pakken
ik vindt de trein juist leukquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...
jij moet eigenlijk echt komen kan je gelijk boos op mij wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om helemaal met de trein er naar toe te gaan...
Ik denk dat ik moeilijk mijn lach in kan houden als ik jou zie / hoor pratenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij moet eigenlijk echt komen kan je gelijk boos op mij worden
ik praat zwaar als de tyfus vanwege veels te veel rokenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moeilijk mijn lach in kan houden als ik jou zie / hoor praten
en stel mij maar voor als iemand met een muts over hem hoofd die altijd zit te roken en afentoe pauze neemt van 5 minquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik praat zwaar als de tyfus vanwege veels te veel roken
Ik denk dat jij eerder zo een ventje bent die denkt stoer te zijn door te roken en in een Coolcat vest te lopen (zag ik in jouw picture lol)quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en stel mij maar voor als iemand met een muts over hem hoofd die altijd zit te roken en afentoe pauze neemt van 5 min
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |