ik woon best ver, rotterdam(schiedam) dus kan alleen fietsenquote:
jammer, moet dan wss werkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Rockiejj het volgende:
Ik denk dat 28 december dan voor de meeste beter uit komt, voor mij ook.
Je moet toch werken op zaterdag? 28e is een vrijdagquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer, moet dan wss werken
zet me dan maar op misschien, ligt eraan hoe ik die zaterdag zitquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Je moet toch werken op zaterdag? 28e is een vrijdag
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is dat nou weer voor een hoerendatum zeg, please. Kan je beter in de eerste week van januari doen dan.
In wat voor land?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
Alleen als de meeting op ameland is ben ik bereid langs te komen.
Reizen is op zich niet zo'n probleem lijkt me, als je maar niet middernacht de trein gaat pakken als 14 jarigequote:Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef RetRy32 het volgende:
Reizen lijkt mij toch echt een issue voor minderjarigen... Hoeveel mensen zijn hier 18+ en rekenen zich als JONG!, niet veel denk ik.
En de grootste issue: waar?
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat OmgevallenFlat vanuit Schiedam naar Maastricht gaat met z'n fiets...
Als je even dat bekijkt zie je dat ik daar niet woonquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Om welke reden? Omdat jij daar zit?
Gezien bijna iedereen nog thuis woont denk ik, denk ik niet dat er ouders erop staan te wachten dat er een hoop jongeren in huis zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
de vraag is ook: gaan we ergens chillen binnen of willen we echt specifiek naar een plek
De vraag zit em ook bij alcohol. Ik drink best wat maar ik weet niet of ze dat gaan tolorerenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien bijna iedereen nog thuis woont denk ik, denk ik niet dat er ouders erop staan te wachten dat er een hoop jongeren in huis zijn.
Dus ik zeg: een of andere kroeg. Tenzij jullie een of andere activiteit willen gaan doen.
Neen. En in de kroeg ga ik niks voor je halen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De vraag zit em ook bij alcohol. Ik drink best wat maar ik weet niet of ze dat gaan toloreren
Dat is je eigen zorg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en ik kan wel met de trein maar dan ga ik zwart en de pak kans is aardig groot
kijk dat is het probleem zonder alcohol is er niks aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. En in de kroeg ga ik niks voor je halen.
[..]
Dat is je eigen zorg.
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kijk dat is het probleem zonder alcohol is er niks aan
we zijn toch een geschikte plek aan het zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die alcohol nodig hebben om plezier te hebben_!!!!
Zo, en nu weer ontopic.
Maar alcohol en zwart rijden heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
we zijn toch een geschikte plek aan het zoeken
oke dan wat is de beste plek en dan moeten we ook rekening houden met leeftijd etcquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar alcohol en zwart rijden heeft er niks mee te maken.
En nu ontopic.
Ik stelde Amsterdam al voor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke dan wat is de beste plek en dan moeten we ook rekening houden met leeftijd etc
kom jij ook?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Om welke reden? Omdat jij daar zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |