die was niet van mijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder zo een ventje bent die denkt stoer te zijn door te roken en in een Coolcat vest te lopen (zag ik in jouw picture lol)
Net zo erg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
die was niet van mijnik draag zo c&a jas die me 2x zo breed laat lijken als ik echt ben
Dat kan je wel betalen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
misschien kunnen we paintballen
Met die twee tientjes die jij hebt kan je net drie cola op dat paintbalterrein halen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoe duur dat is
ik kan wel meer regelen maar dan moet ik smeken bij mijn oomquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:19 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Met die twee tientjes die jij hebt kan je net drie cola op dat paintbalterrein halen.
Jong, je bent 15. Dan heb je toch wel een baantje mag ik hopen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan wel meer regelen maar dan moet ik smeken bij mijn oom
14, en niemand neemt mij aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Jong, je bent 15. Dan heb je toch wel een baantje mag ik hopen?
Misschien moet je beschaafd leren praten... En geen jurken bij de C&A halen...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14, en niemand neemt mij aan
Ik wordt niet aangenomen door andere redenen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Misschien moet je beschaafd leren praten... En geen jurken bij de C&A halen...
en ik heb werk gehadquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee in een winkel maar ik was onbeschoft tegen klantend aarom mocht ik vertrekken
en wat we gaan doen,quote:Op zondag 9 december 2012 01:40 schreef TwentyFourr het volgende:
Misschien! (zoals iedereen hier). Beetje afhankelijk van tijd en plaats.
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggenquote:
ja dat is ook logisch, maar als het ver is en ik het toch niet leuk ga vinden, waarom zou in dan moeite ervoor doen?quote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggen
Ik kom!quote:Op zondag 9 december 2012 02:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik vind alles wel prima, alleen ik moet wel echt vrij zijn een dag. Ik ga er niets voor afzeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |