Heb ik al voor je gedaan:quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen; Het is opzienbarend (en toch ook weer niet) dat ook nier weer Marokkaanse jonge mannen bij waren betrokken. Als het om straatcriminaliteit, straatterreur, beroving en mishandeling gaat is het percentage gevallen waar Marokkaanse jonge mannen bij betrokken onevenredig hoog. Hoe zit dat nu precies, hoe komt dit, wat kun je er aan doen, waarom zoveel Marokkaanse jongeren, wat gaat er mis binnen die specifieke groep, wat zijn de specifieke problemen binnen die groep. Nee, dat ga ik hier niet zeggen, niet op Fok, dat mag niet, laat ze dat maar op en bij andere media aansnijden.... maar ik vind er wel wat van!
Een junior dusquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja het is een Amsterdammer van 16
een maatschappelijk probleem met Marokkanen in de hoofdrol?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat is wel relevant maar we mogen er niet over praten hier.
Het lijkt mij een maatschappelijk probleem.
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
een maatschappelijk probleem met Marokkanen in de hoofdrol?
Eens!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen; Het is opzienbarend (en toch ook weer niet) dat ook nier weer Marokkaanse jonge mannen bij waren betrokken. Als het om straatcriminaliteit, straatterreur, beroving en mishandeling gaat is het percentage gevallen waar Marokkaanse jonge mannen bij betrokken onevenredig hoog. Hoe zit dat nu precies, hoe komt dit, wat kun je er aan doen, waarom zoveel Marokkaanse jongeren, wat gaat er mis binnen die specifieke groep, wat zijn de specifieke problemen binnen die groep. Nee, dat ga ik hier niet zeggen, niet op Fok, dat mag niet, laat ze dat maar op en bij andere media aansnijden.... maar ik vind er wel wat van!
en Antillianen en Amsterdammers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar jij hebt er problemen mee dat de cijfers aangeven dat Marokkanen en Antillianen er relatief veel vaker bij betrokken zijn ?? ZEKER BIJ VOETBALGEWELD ???quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoho.... ik ben er ook nog. En ik gedraag me voorbeeldig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef sp3c het volgende:
gaan jullie nou het hele topic vol zitten jammeren dat je zogenaamd niets mag zeggen want dan kan het idd net zo goed weer dicht
hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar jij hebt er problemen mee dat de cijfers aangeven dat Marokkanen en Antillianen er relatief veel vaker bij betrokken zijn ?? ZEKER BIJ VOETBALGEWELD ???
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoho.... ik ben er ook nog. En ik gedraag me voorbeeldig.
ik was niet op RTL en ik heb nergens aangegeven dat ik problemen had met die cijfersquote:
Die tijd is geweest. De echte discussie vond ergens dinsdag- en woensdagmiddag plaats.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef HFC het volgende:
Gaan we hier chatten met oneliners of gaan mensen nog normaal reageren met posts van 2 zinnen of meer?
Nou waarom vraag je dan hoe ik er bij kom ??quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was niet op RTL en ik heb nergens aangegeven dat ik problemen had met die cijfers
Wil best maar als ik dan zie dat het binnen een minuut weer gedelete wordt dan heeft dat geen zin, dan maar één zin........quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:36 schreef HFC het volgende:
Gaan we hier chatten met oneliners of gaan mensen nog normaal reageren met posts van 2 zinnen of meer?
omdat je zei dat ik er problemen mee hadquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou waarom vraag je dan hoe ik er bij kom ??
http://www.nujij.nl/algem(...)eweld.20365134.lynkx
Het gaat er om dat het niet uitmaakt welke daad ze begaan of ze een kind of een volwassene zijn. Pas dan de wet aan voor dit soort misdaden gepleegd door kinderen, nu is het meer popi-jopi gepraat om streng te lijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, er zit wel verschil in. Je kan de gevolgen niet goed overzien. Zo kan je niet zien, hé, als ik die man op zijn hoofd trap gaat hij dood.
Maar ze weten wel dondersgoed dat die man op zijn hoofd trappen slecht is. Dat ze daar na een jaar weer voor buiten staan, vind ik onbegrijpelijk
Een moderator die op deze manier typt is mijns inziens überhaupt niet serieus te nemen. Laat staan van topics naar zijn hand willen zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef sp3c het volgende:
omdat je zei dat ik er problemen mee had
dus vroeg ik hoe je daar bij kwam
Dus die ene % moet ook maar het land uit worden gezet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en 99% is ook geen 100%.
Serieus, als 99% crimineel is zou je nog steeds op die ene 1% blijven wijzen, puur om maar de discussie van tafel proberen te vegen.
Ga jij nu net doen alsof je hier over dit onderwerp wel kan en mag zeggen wat je wil ....(en dan heb ik het niet over discriminatie)quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:35 schreef sp3c het volgende:
gaan jullie nou het hele topic vol zitten jammeren dat je zogenaamd niets mag zeggen want dan kan het idd net zo goed weer dicht
omdat je eerder vroeg een maatschappelijk probleem met Marokkanen in de hoodrol.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je zei dat ik er problemen mee had
dus vroeg ik hoe je daar bij kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |