Blijkbaar zijn er nog steeds personen die niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog steeds personen die het nodig vinden om het probleem van tafel te vegen, terwijl de pleitbezorgers van het Marokkanenprobleem zich toch redelijk stil houden in dit topic. De knuffelaars weten blijkbaar van geen ophouden.
Nee maar het mag niet meespelen. Als je Pim Fortuyn vermoord is dat even erg als je iemand anders vermoord. bv.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ze rekening houden met wat het misdrijf in de maatschappij teweeg heeft gebracht wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet objectief meer zijn
Wie begon er dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wie blijft er nu over drammen ? Jij of wij ?
Nee, en 99% is ook geen 100%.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, in een wijk met veel Marokkanen, en nu ?
Daarbij is 54% geen 100%.
Dat is jouw aanname.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, en 99% is ook geen 100%.
Serieus, als 99% crimineel is zou je nog steeds op die ene 1% blijven wijzen, puur om maar de discussie van tafel proberen te vegen.
Ja het is een Amsterdammer van 16quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef 3-voud het volgende:
Laatste nieuws was dus de 4de dader opgepakt. Of verdachte.
Iets meer over bekend?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-grensrechter.htmlquote:Vierde jongen verdacht van doodslag grensrechter
AMSTERDAM - De politie heeft donderdagavond een vierde verdachte opgepakt wegens de mishandeling van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt de politie vrijdag. Het gaat om een 16-jarige Amsterdammer, die in hetzelfde elftal speelde als de drie verdachten die eerder werden aangehouden.
De politie sluit niet uit dat er nog meer aanhoudingen volgen. Er zijn 20 rechercheurs op de zaak gezet.
De 41-jarige grensrechter Richard Nieuwenhuizen werd zondag na een wedstrijd tussen de Almeerse club Buitenboys B3 en Nieuw Sloten B1 uit Amsterdam door jonge aanhangers van die laatste club mishandeld. Een dag later overleed hij aan zijn verwondingen.
Eerder werden al drie verdachten van 15 en 16 jaar gearresteerd. De jongens worden verdacht van doodslag, mishandeling of openlijke geweldpleging. De drie jongens die al vastzaten, kregen donderdag van de rechter-commissaris te horen dat ze nog zeker 14 dagen in voorarrest moeten blijven.
Benefietduel
De vereniging van ex-internationals zal een benefietwedstrijd organiseren bij SC Buitenboys in Almere.
Dat maakte oud-international en Ajax-trainer Frank de Boer vrijdag via Twitter bekend.
De opbrengsten van het duel zullen naar de nabestaanden gaan van Richard Nieuwenhuizen.
Waar haal je die specifieke cijfers vandaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef HFC het volgende:
Alle links rakkers hier moeten eens dat bord voor hun kop weg halen. 'Nee jongens, we mogen niet iedereen over 1 kam scheren'. Hou toch op man, hier in Amsterdam is het ELKE dag raak met zinloos geweld en overvallen op juweliers. En dat is alleen nog maar Amsterdam. In 90% van de gevallen komen de daders uit Noord-Afrika en in 80% van die 90% zijn het Marrokanen. Maar volgens de links mannetjes hier mogen we absoluut NIET iedereen over 1 kam scheren hoor, dat heeft de PvdA ons geleerd!
Met capuchon of tintje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja het is een Amsterdammer van 16
Hoho, er speelde ook ene Wouter in dat team als ik het mij goed herinner. Nu niet alle Marokkanen over een kam scheren.quote:
Wouter droeg een capuchon. Dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoho, er speelde ook ene Wouter in dat team als ik het mij goed herinner. Nu niet alle Marokkanen over een kam scheren.
Zou kunnen, die grensrechter had toch gezegd dat er 4 of 5 daders waren ? (voor hij overleed)quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef Dragonetti het volgende:
Op nu.nl las ik dat ook, en werd zelfs gezegd dat er misschien nog meer aanhoudingen (meervoud) volgen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waar haal je die specifieke cijfers vandaan?
Oftewel, tegenover elke niet-Marokkaanse verdachte staan 4 Marokkaanse verdachten. Oftewel: 4 op de 5 oftewel 80%...quote:Marokkaanse Nederlanders worden ten opzichte van de totale bevolking bijna vier keer zo vaak verdacht van vermogensdelicten en ruim drie keer zo vaak verdacht van geweldsdelicten, drugsdelicten en openbare orde delicten.
oh oh bron graag anders discrimineer je mensen die Wouter heten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoho, er speelde ook ene Wouter in dat team als ik het mij goed herinner. Nu niet alle Marokkanen over een kam scheren.
Ik ga niet zeggen; Het is opzienbarend (en toch ook weer niet) dat ook nier weer Marokkaanse jonge mannen bij waren betrokken. Als het om straatcriminaliteit, straatterreur, beroving en mishandeling gaat is het percentage gevallen waar Marokkaanse jonge mannen bij betrokken onevenredig hoog. Hoe zit dat nu precies, hoe komt dit, wat kun je er aan doen, waarom zoveel Marokkaanse jongeren, wat gaat er mis binnen die specifieke groep, wat zijn de specifieke problemen binnen die groep. Nee, dat ga ik hier niet zeggen, niet op Fok, dat mag niet, laat ze dat maar op en bij andere media aansnijden.... maar ik vind er wel wat van!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Al het tuig verdient keiharde straf, maar er gaan hier teveel mensen te ver in hun mening over een hele bevolkingsgroep.
Nee dat is wel relevant maar we mogen er niet over praten hier.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen; Het is opzienbarend (en toch ook weer niet) dat ook nier weer Marokkaanse jonge mannen bij waren betrokken. Als het om straatcriminaliteit, straatterreur, beroving en mishandeling gaat is het percentage gevallen waar Marokkaanse jonge mannen bij betrokken onevenredig hoog. Hoe zit dat nu precies, hoe komt dit, wat kun je er aan doen, waarom zoveel Marokkaanse jongeren, wat gaat er mis binnen die specifieke groep, wat zijn de specifieke problemen binnen die groep. Nee, dat ga ik hier niet zeggen, niet op Fok, dat mag niet, laat ze dat maar op en bij andere media aansnijden.... maar ik vind er wel wat van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |