Da's best eng zo op de vroeg zaterdagmorgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:11 schreef Lobstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
It's Britney, bitch.
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn mening in deze is dus ook duidelijkwel jammer dat alleen blauwen tot nu toe deze mening hebben
Uiteraardquote:
Natalie ziet er 100 keer beter uit dan Mila Kunis (met/zonder make-up)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kan er wel goed uitzien zonder make-up, maar zoals ik al zei... iedereen heeft wel eens een slechte dag. Een schoonheid zou ik haar op deze foto's niet noemen.
Ach ze was nauwelijks puber of ze zat al in rehab. Als ik me dat bedenk dan ziet ze er zelfs op deze foto beeldig uit.quote:
Wut, ik dacht dat ze de 35 inmiddels wel gepasseerd was,quote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef Deckard het volgende:
ze ziet er beter uit dan de meeste vrouwen in de 20
Dan kan ze er toch nog steeds beter uitzien dan menig twintiger?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, dan zit Deckard gewoon te trollenVond het al zo raar haha.
Dat is mijn puntquote:Op donderdag 20 december 2012 09:41 schreef June. het volgende:
[..]
Wut, ik dacht dat ze de 35 inmiddels wel gepasseerd was,
Goeiemorgen zegquote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef June. het volgende:
[..]
Mja, ik zie het, was nog niet helemaal wakker
Oudje, heeft hier al eerder gestaan. Maargoed, wel onflatteus!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Janice Dickinson
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef DjinN het volgende:
Ik kwam deze tegen van Janice DickinsonOf ie al gepost is, geen idee, maar ik vond hem toch behoorlijk onflatteus
[ afbeelding ]
Doet me echt denken aan zo'n alien die dan met de tong naar binnen knaltquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef DjinN het volgende:
Ik kwam deze tegen van Janice DickinsonOf ie al gepost is, geen idee, maar ik vond hem toch behoorlijk onflatteus
[ afbeelding ]
Bwahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet me echt denken aan zo'n alien die dan met de tong naar binnen knalt
Wat is dit voor een gedrocht?.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:33 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt net zo'n boze circusclown![]()
Moet Kelly Osbourne voorstellen geloof ikquote:
Wat doet zo'n leuk uitziende knul met haar?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Janice Dickinson
[ afbeelding ]
Dat is een andere dan van die tong-foto..dit is James Deen: http://en.wikipedia.org/wiki/James_Deenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat doet zo'n leuk uitziende knul met haar?Janice staat overigens tegenwoordig altijd onflatteus op de foto.
Wanneer is die ooit wél flatteus geweest?quote:
Snap hem niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Een oudje. Of eigenlijk meer auwtje![]()
Amber Rose hier nog met Kanye West
[ afbeelding ]
Ja! Ursula van de Kleine Zeemeermin, moest ik aan denken..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]ze lijkt wel een sprookjesfiguur ofzo, en dan niet de prinses...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |