abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120029631
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc :{

Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:06:56 #127
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_120029639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef NotYou het volgende:
..boft die antilliaan even dat zijn eventuele aandeel hierin kennelijk geheel niet meer meetelt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies mijn punt, he. :r
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_120029653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Wie ben jij om dat te bepalen?
Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.

De etniciteit van de daders is meer dan relevant in deze discussie. Zie ook het artikel uit de Volkskrant dat ik zojuist noemde: http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
pi_120029682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Precies mijn punt, he. :r
Nou ik heb al diverse keren gezged dat het Marokkanen EN Antillianen zijn, die zijn oververtegenwoordigt in dit soort dingen.
pi_120029683
Fokkers maken in ieder geval veel nare dingen mee betreft Marokkanen. :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:08:34 #131
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_120029706
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Boldface het volgende:

[..]

Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.

De etniciteit van de daders is meer dan relevant in deze discussie. Zie ook het artikel uit de Volkskrant dat ik zojuist noemde: http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
Het gaat niet alleen maar om Marokanen. Niemand hoeft zich de mond te laten snoeren door mij, hoor, maar ik erger me dood en wil graag meer lezen over het gebeuren zelf en de feiten.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:08:39 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_120029711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Serieus? Dit zijn nou precies de uitlatingen waar de EC altijd een speech mee begint. Angst creëren voor een oorlog. Godwinnetjes plaatsen.
Maar zijn het de autochtonen die zorgen dat er een grensrechter dood is?
Zijn het 2/3 de autochtonen jongens die in aanraking komt met de politie?
Zijn het de autochtonen die zorgen dat er juweliers dicht moeten wegens aanhoudende overvallen?
Zijn het de autochtonen die zorgen dat vrouwen onheus bejegend worden op straat?
Zijn het de autochtonen die zorgen dat er opsporing verzocht iedere week weer vol zit?
Zijn het de autochtonen die zorgen dat je in Amsterdam west niet meer lekker over straat kan?
Zijn het de autochtonen die zo vaak in het nieuws komen met geweld en intimidatie 'incidenten'?
Zijn het de autochtonen die zich afzijdig houden van de NL'se maatschappij omdat ze zich vooral bezig houden met hun eigen cultuur?

Zo kan ik er nog wel een hele hoop neer zetten. Het is vooral eng te noemen dat je het beestje niet gewoon bij de naam kan noemen en mensen die dit constateren gelijk weg gezet worden als een stelletje racisten.

Ik discrimineer niet, ik generaliseer niet, ik constateer alleen. Ik kom al jaren Marokkanen tegen en er zitten echt hele aardige mensen tussen. Heel veel waar ik het heel goed mee kan/kon vinden. Alleen je komt er meer tegen die het gewoon echt niets anders willen dan hun eigen cultuur en rotzooi trappen tegen die kk hollanders.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_120029746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc :{

Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
Mijn god. :D
pi_120029750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
dus Samsom verzint ook maar wat ?
pi_120029754
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik ben dit - helaas - volledig met je eens. Ik zou het graag anders zien, maar dit is de realiteit in Nederland anno 2012. En wie dat weigert te geloven, doet er goed aan om eens een paar uurtjes op Twitter te gaan rondstruinen.
pi_120029765
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:

Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?
PWBF
pi_120029786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam. :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:11:20 #138
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_120029792
quote:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Hoe erger bepaalde groepen zich blijven misdragen hoe meer andere groepen idd een hekel krijgen en een oplossing willen. Als kampen en deportaties dé oplossing blijken, waarom niet uitvoeren.

Nogmaals, alles valt en staat met het gevoel wat 'groepen' zelf veroorzaken.
pi_120029794
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mijn god. :D
Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.
PWBF
pi_120029807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Fokkers maken in ieder geval veel nare dingen mee betreft Marokkanen. :P
Bagatelliseer het maar ja...
PWBF
pi_120029839
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

En een meerderheid die NL haat en veracht. Dat is nog erger eigenlijk, die hele mentaliteit.
Ja, het is de schuld van de autochtone Nederlander...
PWBF
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:12:52 #142
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120029845
Wat heeft dit gezeik nou voor zin?
Wat m
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?
Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:13:08 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_120029857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee maar ik maak het nooit mee.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

Onbewapend? Jeetje jij durft :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_120029859
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aan ;)
pi_120029870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.
Neem de leeftijd even mee. Toen ik die leeftijd had zei ik ook wel eens dingen waarvan ik nu denk: :'). Bovendien zijn 't volgens mij nou ook niet echt heldere lichten.
pi_120029871
quote:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen.
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441
pi_120029875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat m

[..]

Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Ja ? Alleen marokkanen meer, dat zeggen de cijfers.
pi_120029906
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat m

[..]

Voor de honderdste keer.
Voor de honderdste keer.

Van de Marokkaanse jongens onder de 23 is 54% in aanraking geweest met politie en justitie. Van de blanke autochtone jeugd onder de 23 is 15% in aanraking geweest met politie en justitie.

Heel fijn dat je hier continu aandacht komt vragen voor die 15%, maar ik vraag liever aandacht voor die 54% aangezien dat problemen VEEL groter is.
PWBF
pi_120029907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef macca728 het volgende:

[..]

En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aan ;)
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar. :P Nog nooit beroofd, mishandeld, verkracht of uitgescholden. :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:14:43 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_120029908
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441

Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')