quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef NotYou het volgende:
..boft die antilliaan even dat zijn eventuele aandeel hierin kennelijk geheel niet meer meetelt..Precies mijn punt, he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Nou ik heb al diverse keren gezged dat het Marokkanen EN Antillianen zijn, die zijn oververtegenwoordigt in dit soort dingen.quote:
Het gaat niet alleen maar om Marokanen. Niemand hoeft zich de mond te laten snoeren door mij, hoor, maar ik erger me dood en wil graag meer lezen over het gebeuren zelf en de feiten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.
De etniciteit van de daders is meer dan relevant in deze discussie. Zie ook het artikel uit de Volkskrant dat ik zojuist noemde: http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
Serieus? Dit zijn nou precies de uitlatingen waar de EC altijd een speech mee begint. Angst creëren voor een oorlog. Godwinnetjes plaatsen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Mijn god.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc
Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
dus Samsom verzint ook maar wat ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
Ik ben dit - helaas - volledig met je eens. Ik zou het graag anders zien, maar dit is de realiteit in Nederland anno 2012. En wie dat weigert te geloven, doet er goed aan om eens een paar uurtjes op Twitter te gaan rondstruinen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc
Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus Samsom verzint ook maar wat ?
Hoe erger bepaalde groepen zich blijven misdragen hoe meer andere groepen idd een hekel krijgen en een oplossing willen. Als kampen en deportaties dé oplossing blijken, waarom niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.quote:
Bagatelliseer het maar ja...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Fokkers maken in ieder geval veel nare dingen mee betreft Marokkanen.
Ja, het is de schuld van de autochtone Nederlander...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
En een meerderheid die NL haat en veracht. Dat is nog erger eigenlijk, die hele mentaliteit.
Voor de honderdste keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?
Ik heb geen idee maar ik maak het nooit mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus Samsom verzint ook maar wat ?
Onbewapend? Jeetje jij durftquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam.
En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam.
Neem de leeftijd even mee. Toen ik die leeftijd had zei ik ook wel eens dingen waarvan ik nu denk:quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen.
Ja ? Alleen marokkanen meer, dat zeggen de cijfers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat heeft dit gezeik nou voor zin?
Wat m
[..]
Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Voor de honderdste keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat heeft dit gezeik nou voor zin?
Wat m
[..]
Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |