Wat is er verziekt dan? Behalve al die wannabe crimi's van 17 die denken dat het land van hun is?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja man, politiegeweld is echt iets dat we ook hierheen moeten importeren. Alsof er niet al genoeg (lees: veel te veel) verziekt is.
De sorry: genereus!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja niet helemaal lekker, sorry daarvoor.
[..]
Om zichzelf niet in verlegenheid te brengen van discriminatie. Moet je nog eens kijken hoe hij beweegt tijdens dat interview.
[..]
He ho wacht. Ik had het niet over die getallen.
[..]
And that's it: we MOETEN EEUWIG economisch blijven groeien anders vangen de CEOs van de Goldman Sachs en de BPs van deze wereld niet hun jaarlijkse rendement. Dat daarvoor hele continenten ontwricht worden, barsten van de sociale spanningen en onrust en hele culturen vernietigd worden is maar bijzaak en interesseert ze geen moer.quote:He told the House of Lords committee migration was a "crucial dynamic for economic growth" in some EU nations "however difficult it may be to explain this to the citizens of those states".
'More open'
An ageing or declining native population in countries like Germany or southern EU states was the "key argument and, I hesitate to the use word because people have attacked it, for the development of multicultural states", he added.
Die voordelen die zijn er best, zolang je maar een multinational bent met behoefte aan goedkope, rechtenloze arbeidskrachten en een land dat zo door en door verziekt is dat niemand ernaar omkijkt als de politiek tegen volksbelang in, jou allerlei rechten toespeelt. Ook is een (verenigd/) federaal Europa erg praktisch: een stuk minder mensen om om te kopen te overtuigen en een volk zo divers en wijdverspreid dat het zich never nooit zal kunnen verenigen om tegen wat dan ook in opstand te komen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja. Dat is sowieso de enige reden die ik kan bedenken waarom men zo graag de Europese landen wil overspoelen met kansloze migranten, zoals al decennia gebeurd. Om de eenheidsgevoelens van de natiestaten te vernietigen zodat het in een federale staat gepropt kan worden.
Ik bedoel, economische voordelen of iets anders zijn er niet, er zijn alleen maar nadelen voor de ontvangende landen.
Vooral nog een paar honderdduizend immigranten toelaten dan! Hup meer meer meer!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Het probleem is dat het zoveel incidenten zijn inmiddels, dat het geen incidenten meer te noemen zijn. Met gevaar dat wanneer de overheid er niks tegen doet, de burgers het zelf maar gaan doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Ja hoor het is allemaal de schuld van de autochtonen......quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou, in werkelijkheid merk ik daar niets van. Het ligt denk ik ook eraan in welke kringen je verkeert.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoezo? Het laat gewoon de realiteit zien. Dat hoef je nooit te verbergen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was trouwens ook onhandig om dat stukje op dat schoolplein op het internet te gooien. Het enige dat bereikt wordt is vergroten van de spanningen.
Nou ik heb dinsdag nog 3 Marokkanen toegesproken, die vonden dat ze mochten roken in het binnenzwembad, in het water. Er stond immers geen bordje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, in werkelijkheid merk ik daar niets van. Het ligt denk ik ook eraan in welke kringen je verkeert.
Op internet merk je het echter des te meer. Ik vraag me wel eens af of deze mensen in hun echte leven niet uit de voeten kunnen omdat ze dan niet gewild of getolereerd worden. En het daarom maar anoniem gaan doen. Lekker moedig.
Het effect bij mij was dat ik graag met een machinegeweer op zo'n schoolpleintje zou willen staan. En dat is niet best. En ik ben nog best een gematigd persoon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo? Het laat gewoon de realiteit zien. Dat hoef je nooit te verbergen.
Nou prima toch dan, dat jij ze erop attent gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ik heb dinsdag nog 3 Marokkanen toegesproken, die vonden dat ze mochten roken in het binnenzwembad, in het water. Er stond immers geen bordje.
Ja dat is waar. In real life merk ik daar ook niets van maar ja zo tonen ze wel hun werkelijke gedachten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, in werkelijkheid merk ik daar niets van. Het ligt denk ik ook eraan in welke kringen je verkeert.
Op internet merk je het echter des te meer. Ik vraag me wel eens af of deze mensen in hun echte leven niet uit de voeten kunnen omdat ze dan niet gewild of getolereerd worden. En het daarom maar anoniem gaan doen. Lekker moedig.
Inderdaad. Als je incidenten zou kunnen vergelijken met druppels dan komt op een gegeven moment die fatale druppel...quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het probleem is dat het zoveel incidenten zijn inmiddels, dat het geen incidenten meer te noemen zijn. Met gevaar dat wanneer de overheid er niks tegen doet, de burgers het zelf maar gaan doen.
Of juist niet onhandig omdat het juist de vinger op de zere plek legt? En wil je tot een oplossing komen zal je eerst het probleem moeten herkennen en erkennen.quote:Het was trouwens ook onhandig om dat stukje op dat schoolplein op het internet te gooien. Het enige dat bereikt wordt is vergroten van de spanningen.
Maar ik begrijp dat jij wel actie zal ondernemen als een groep Marokkanen overlast veroorzaakt ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Op internet merk je het echter des te meer. Ik vraag me wel eens af of deze mensen in hun echte leven niet uit de voeten kunnen omdat ze dan niet gewild zijn of getolereerd worden. En het daarom maar anoniem gaan doen. Lekker moedig.
Wat een onzin. Denk eens aan de ouders van Tristan even geleden. Niks mis met die mensen maar toch ging het fout met Tristan. Je kunt niet altijd de schuld bij de ouders leggen als een kind ontspoort. Verder wil ik Marokkanen niet de hand boven het hoofd houden maar als je steeds als uitschot wordt bestempeld en ook zo wordt bekeken door de omgeving en maatschappij ga je je op een gegeven moment ook zo gedragen. Psychologisch effect weet je wel, maar dit zal vast niet in goede aarde vallen bij een hoop Fokkertjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
de vader v 1 vd verdachten geeft blijkbaar geen fuck, klootzak, zo vader zo zoon natuurlijk, zoals altijd geef ik de ouders de schuld
Ja het is de schuld van de autochtonen joh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Denk eens aan de ouders van Tristan even geleden. Niks mis met die mensen maar toch ging het fout met Tristan. Je kunt niet altijd de schuld bij de ouders leggen als een kind ontspoort. Verder wil ik Marokkanen niet de hand boven het hoofd houden maar als je steeds als uitschot wordt bestempeld en ook zo wordt bekeken door de omgeving en maatschappij ga je je op een gegeven moment ook zo gedragen. Psychologisch effect weet je wel, maar dit zal vast niet in goede aarde vallen bij een hoop Fokkertjes.
Ja dat had ik ook jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het effect bij mij was dat ik graag met een machinegeweer op zo'n schoolpleintje zou willen staan. En dat is niet best. En ik ben nog best een gematigd persoon.
Niets mis met die mensen? Lekker schieten met hun zacht gezegd getroubleerde zoon, omdat dit het enige overgebleven raakvlak/puntje van contact was. En dan de wapens ook gewoon lekker thuis laten bewaren!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Denk eens aan de ouders van Tristan even geleden. Niks mis met die mensen maar toch ging het fout met Tristan. Je kunt niet altijd de schuld bij de ouders leggen als een kind ontspoort. Verder wil ik Marokkanen niet de hand boven het hoofd houden maar als je steeds als uitschot wordt bestempeld en ook zo wordt bekeken door de omgeving en maatschappij ga je je op een gegeven moment ook zo gedragen. Psychologisch effect weet je wel, maar dit zal vast niet in goede aarde vallen bij een hoop Fokkertjes.
Moedig is om met groepen een 78-jarige man aanvallen of met groepen een enkeling beroven en als je er wat van zegt ben je een racist en discrimineer je. Dus nee, niet zo heel gek dat mensen het anoniem doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Op internet merk je het echter des te meer. Ik vraag me wel eens af of deze mensen in hun echte leven niet uit de voeten kunnen omdat ze dan niet gewild zijn of getolereerd worden. En het daarom maar anoniem gaan doen. Lekker moedig.
Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Andere allochtonen worden niet als uitschot behandelt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:40 schreef .Masturbatron. het volgende:
dat je als uitschot wordt bestempeld geeft je niet het recht om te gaan klooien
dat ik een groepje jongeren 2 seconden aankijk, geeft ze niet het recht om zich brutaal te gedragen (zoals vaak gebeurt)
Ik heb zelf meer slechte ervaringen gehad met Nederlandse tokkies. In een groep, ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat jij wel actie zal ondernemen als een groep Marokkanen overlast veroorzaakt ?
Want dat is het probleem namelijk, het zijn meestal grote groepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |