Ja waarom moeten ze nou Afghanen erbij halen ? Laat ik nu ook Afghaanse buren hebben, prima mensen. Overigens discrimineren andere allochtonen nog 10x zo hard tegenover Marokkanen, maar goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze zin staat er echt ALTIJD bij de linksen
Dus jij geeft het nu eindelijk toe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja waarom moeten ze nou Afghanen erbij halen ? Laat ik nu ook Afghaanse buren hebben, prima mensen. Overigens discrimineren andere allochtonen nog 10x zo hard tegenover Marokkanen, maar goed.
Maar daar gaat het toch niet over ?
Goh leuk voor je ? Geen enkele negatieve ervaring ? Helemaal niets gezien ? Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stasdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
Wat ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:58 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dus jij geeft het nu eindelijk toe.
linkse praatjes (volgens sommigen)quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
Door wiens toedoen is het dan zo'n kutland geworden? Door mensen die zeggen waar het op staat, of door toedoen van mensen die vanwege politieke correctheid problemen onder het tapijt hebben geveegd, in plaats van ze aan te pakken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als ik over een jaar Nederland uit ben. Wat een kutland is dit geworden.
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Nielsch het volgende:
- Ja maar, blanken doen ook wel eens wat!
- Ja maar, er zitten heus wel goeie Marokkanen bij hoor!
De twee argumenten die helaas telkens maar weer terugkomen om het echte probleem maar een beetje te verbloemen met de mantel der naïviteit.
Ik ben niet links en ik ben niet rechts. Maar ik ben nog liever links dan dat ik rechts zou zijn. Rechtse mensen kijken ook altijd zo eng uit hun ogen door die beperkte visie van zequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze zin staat er echt ALTIJD bij de linksen
Heel goed nieuws!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Er is inmiddels een vierde verdachte aangehouden!
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ak-grensrechter.html
Je woont in hartje Amsterdam en je hebt er nooit last van. Wat wil je nou met die bewering zeggen, dat Amsterdam geen probleem heeft met straatcriminaliteit en straatbendes bestaande uit jongeren, met voornamelijke een Marokkaanse achtergrond. Want als dat zo is moet je misschien eens naar buiten gaan. Ik kan je zelfs wijken aanwijzen waar jij, zelfs op klaarlichte dag, grote kans loopt om niet "heelhuids" doorheen te komen, als gevolg van de aanwezigheid van overwegend Marokkaans gespuis. En ja er is ook tuig met een andere afkomst, niemand zegt van niet volgens mij, maar feit is dat Marokkaanse jonge mannen nu eenmaal zwaar, zwaar oververtegenwoordigd zijn als het aankomt op straattereur, criminaliteit en het plegen van misdrijven. En laten we dat alsjeblieft gewoon onderkennen en benoemen want alle informatie die eventueel dienstig kan zijn aan het aanpakken en oplossen van dit probleem is welkom.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je maakt wat mee zeg. Ik heb daar nooit last van en ik woon nog wel in hartje A'dam. Eerlijk gezegd heb ik op dit moment meer last van mijn nieuwe buren sinds een poos (kaaskoppen) die zich aso gedragen dan mijn vorige buren die uit Afghanistan kwamen.
Sorry, maar dat is gewoon onderdeel van deze discussie. Als jij daar niet tegen kunt of de realiteit niet onder ogen wilt zien, moet je hier wegblijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hallo,
Kunnen jullie niet een ander topic aanmaken over al jullie problemen met buitenlanders. Als er nieuws is, dan wordt het onder gesneeuwd...
Yep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Door wiens toedoen is het dan zo'n kutland geworden? Door mensen die zeggen waar het op staat, of door toedoen van mensen die vanwege politieke correctheid problemen onder het tapijt hebben geveegd, in plaats van ze aan te pakken?
Door wiens toedoen is het zo'n kutland geworden? Door agressief tuig dat overal schijt aan heeft, mensen berooft, mishandelt, lastigvalt en zelfs de dood injaagt, of door mensen die daar boos over zijn?
Ik las een goed stuk in de Volkskrant:
Marokkaanse macho's accepteren geen autoriteit van 'vreemden'
Lijkt me een haarscherpe analyse.
Ze HATEN NL en de NLers. Tot diep in hun botten.quote:De betrokken verdachten zijn vaak Marokkaanse jongemannen. Ze zijn in Nederland geboren en getogen, van huis uit krijgen zij een zeer negatief beeld mee over de Nederlandse samenleving.
Nogmaals: kijk naar de cijfers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt.
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee.
Dat heet nuanceren. Iets wat jou tamelijk ontbreekt.
omdat nederland is te tolerantquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Boldface het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is gewoon onderdeel van deze discussie. Als jij daar niet tegen kunt of de realiteit niet onder ogen wilt zien, moet je hier wegblijven.
En een meerderheid die NL haat en veracht. Dat is nog erger eigenlijk, die hele mentaliteit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Oh, als ik op ga bij mijn moeder op bezoek ga krijg ik van 12-jarige marokkaantjes ook regelmatig te horen wat ik als kankernederlander kom doen in hun wijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog 2 minderjarige Marokkaantjes aangesproken omdat ze mij zowat van m'n fiets reden op een punt waar ik toch echt voorrang had. De reactie was:
"vuile kankerhollander hou je kankersmoel dicht ja we pakken jullie kankerland toch wel af!"
Nee, lekker dan met een peuter van 2,5 jaar achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ja iemand die in een stad woont, moet er 100% zeker mee in aanraking zijn gekomen, Niet zelf, want gezonde jongemannen pakken ze niet snel (teveel risico) l, maar wel gezien of gehoord hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk naar de cijfers.
En kijk naar wat "de aanvoerder van de linkse kerk" concludeert, na een jaar (!) meegelopen te hebben als straatcoach: Samsom: Marokkanen hebben monopolie op overlast
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
we zullen het aan de familie van die grensrechter en als we toch bezig zijn, aan al die anderen die het slachtoffer zijn geweest van geweld en intimidatie door (Marokkaans) straattuig, doorgevenquote:Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt
In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Je woont in hartje Amsterdam en je hebt er nooit last van. Wat wil je nou met die bewering zeggen, dat Amsterdam geen probleem heeft met straatcriminaliteit en straatbendes bestaande uit jongeren, met voornamelijke een Marokkaanse achtergrond. Want als dat zo is moet je misschien eens naar buiten gaan. Ik kan je zelfs wijken aanwijzen waar jij, zelfs op klaarlichte dag, grote kans loopt om niet "heelhuids" doorheen te komen, als gevolg van de aanwezigheid van overwegend Marokkaans gespuis. En ja er is ook tuig met een andere afkomst, niemand zegt van niet volgens mij, maar feit is dat Marokkaanse jonge mannen nu eenmaal zwaar, zwaar oververtegenwoordigd zijn als het aankomt op straattereur, criminaliteit en het plegen van misdrijven. En laten we dat alsjeblieft gewoon onderkennen en benoemen want alle informatie die eventueel dienstig kan zijn aan het aanpakken en oplossen van dit probleem is welkom.
Struisvogels
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef NotYou het volgende:
..boft die antilliaan even dat zijn eventuele aandeel hierin kennelijk geheel niet meer meetelt..Precies mijn punt, he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Nou ik heb al diverse keren gezged dat het Marokkanen EN Antillianen zijn, die zijn oververtegenwoordigt in dit soort dingen.quote:
Het gaat niet alleen maar om Marokanen. Niemand hoeft zich de mond te laten snoeren door mij, hoor, maar ik erger me dood en wil graag meer lezen over het gebeuren zelf en de feiten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
Een gebruiker van dit NWS-forum, die zich niet door jou de mond laat snoeren, omdat jouw tere zieltje niet met relevante factoren rondom actuele nieuwsgebeurtenissen kan omgaan. Dit is een discussieforum. Het is niet aan jou om ons te verbieden om een facet van de discussie te bespreken. Daar zijn mods en admins voor, voor zover nodig.
De etniciteit van de daders is meer dan relevant in deze discussie. Zie ook het artikel uit de Volkskrant dat ik zojuist noemde: http://www.volkskrant.nl/(...)t-van-vreemden.dhtml
Serieus? Dit zijn nou precies de uitlatingen waar de EC altijd een speech mee begint. Angst creëren voor een oorlog. Godwinnetjes plaatsen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Mijn god.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc
Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
dus Samsom verzint ook maar wat ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
Ik ben dit - helaas - volledig met je eens. Ik zou het graag anders zien, maar dit is de realiteit in Nederland anno 2012. En wie dat weigert te geloven, doet er goed aan om eens een paar uurtjes op Twitter te gaan rondstruinen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je kan dit niet ook niet los zien van dat achterlijke gedrag toen bij de moord op Van Wieren op het Terra college. Iemand schiet een leraar dood, gaan z'n klasgenoten bleren dat hij vrij moet worden gelaten, dat ze van hem houden etc
Hetzelfde zie je nu, ook in dat filmpje op die school. Hij moet vrij... want? Nou er is maar 1 reden voor: omdat hij iemand van ONS is en iemand van JULLIE heeft koudgemaakt, dus dat is niet erg. Puur, onvervalst anti-Nederlands racisme/discriminatie/whatever je het noemt.
En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus Samsom verzint ook maar wat ?
Hoe erger bepaalde groepen zich blijven misdragen hoe meer andere groepen idd een hekel krijgen en een oplossing willen. Als kampen en deportaties dé oplossing blijken, waarom niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen. Maar dat is vast de schuld van een ander. Krijg soms het gevoel dat er over een paar jaar weer kampen gebouwd gaan worden een hoop mensen weer graag deportaties zouden willen zien etc.
Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.quote:
Bagatelliseer het maar ja...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Fokkers maken in ieder geval veel nare dingen mee betreft Marokkanen.
Ja, het is de schuld van de autochtone Nederlander...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
En een meerderheid die NL haat en veracht. Dat is nog erger eigenlijk, die hele mentaliteit.
Voor de honderdste keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En al zou hij het over Slotervaart hebben? Is het dan ineens normaal dat je door Marokkaantjes wordt geterroriseerd?
Ik heb geen idee maar ik maak het nooit mee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus Samsom verzint ook maar wat ?
Onbewapend? Jeetje jij durftquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik loop overal alleen over straat in Amsterdam.
En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neem de leeftijd even mee. Toen ik die leeftijd had zei ik ook wel eens dingen waarvan ik nu denk:quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat zo'n kereltje roept dat die moordverdachte per direct vrij moet? Vertel jij het maar.
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat er maar een eng sfeertje is onstaan in NL, ook onder de autochtonen opruiende en racistische uitlatingen.
Ja ? Alleen marokkanen meer, dat zeggen de cijfers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat heeft dit gezeik nou voor zin?
Wat m
[..]
Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Voor de honderdste keer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat m
[..]
Voor de honderdste keer.
Er zijn Marokkaanse tokkies ja. Maar er zijn ook Nederlandse tokkies. En die kunnen er ook wat van.
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
En jij bent een oud omaatje of opaatje ? Als je onder de 25 bent wordt het een te groot risisco, dan kunnen ze het niet aan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/198441
Oh. En zoeven werd er door iemand gemeld dat de Antillianen meer misdaden op hun naam zouden hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ? Alleen marokkanen meer, dat zeggen de cijfers.
Nou ga vanavond maar mee naar Delftshaven of de Schilderswijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar.Nog nooit beroofd, mishandeld, verkracht of uitgescholden.
Hahaha. Volgens fokkers hier word je dan per direct aangevallen door hitsige marokkaantjes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik maak het nooit mee.
[..]
Onbewapend? Jeetje jij durft
Jaja, dat weten we nu al..Nederlanders zijn hartstikke erg..quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Robijn48 het volgende:
Wat m
[..]
Voor de honderdste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
We zeiken omdat er niets aan gedaan wordtquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh. En zoeven werd er door iemand gemeld dat de Antillianen meer misdaden op hun naam zouden hebben.
Wat heeft dit gezeik nu voor zin?
Nooit geweest. Misschien eens doen. Wat staat mij te wachten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ga vanavond maar mee naar Delftshaven of de Schilderswijk.
Ah, de leeftijd. Tering hee wat ben jij fucking naief. De leeftijd. Okee, prima, dan komt het dus vanzelf wel goed als ze 22 zijn. Fijn, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neem de leeftijd even mee. Toen ik die leeftijd had zei ik ook wel eens dingen waarvan ik nu denk:. Bovendien zijn 't volgens mij nou ook niet echt heldere lichten.
Laat ik het anders zeggen dan, want ik ken je natuurlijk niet persoonlijk en weet dus niet wat voor vreeswekkend persoon je in het echte leven bent, maar er zijn wijken waar ik mijn vriendin, net als ik, ook een geboren en getogen Amsterdamse, op klaarlichte dag niet alleen doorheen zou sturen. Er zijn overigens wijken in Rotterdam en Den Haag, waar jij ook doorheen schijnt te huppelen, waar ik dat ook niet zou doen. Ben jij Marokkaanse soms en/of draag je een hoofddoekje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?
Wie dan ? Ik heb het niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh. En zoeven werd er door iemand gemeld dat de Antillianen meer misdaden op hun naam zouden hebben.
Wat heeft dit gezeik nu voor zin?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef NotYou het volgende:
..boft die antilliaan even dat zijn eventuele aandeel hierin kennelijk geheel niet meer meetelt..Gedrag van opgeschoten pubers (jongens) in die leeftijdsgroep is altijd wel op een bepaalde manier verklaarbaar. Groepsgedrag, bijvoorbeeld. Stoer willen doen. Kijk ook naar hoe jongeren zich volgieten met drank, waarom ze gaan roken of waarom ze gevaarlijke stunts uithalen in het verkeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed denkbaar is - in dit geval - ook dat groepen allochtone jongeren naar elkaar toe trekken, omdat de blanke Nederlander de "gezamenlijke vijand" is. Bovendien zijn het ook teamgenoten, die voor elkaar in de bres springen.
Dat is heel fijn voor je muts, maar dat maakt het leed van bijvoorbeeld zo'n opa van 78 die door 40 Marokkanen is mishandeld er niet minder om he. Of wil je nu ook zeggen dat hij zich aanstelt. Oh en die grensrechter, die blijft ook fijn dood ook al heb jij nog niets meegemaakt. Stelt die zich soms ook aan ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk en ben 19 jaar. Echt waar.Nog nooit beroofd, mishandeld, verkracht of uitgescholden.
pak een krant, wat let je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om Marokanen. Niemand hoeft zich de mond te laten snoeren door mij, hoor, maar ik erger me dood en wil graag meer lezen over het gebeuren zelf en de feiten.
De feiten zijn zo genoegzaam wel bekend. Een grensrechter is doodgeschopt door een aantal 15- en 16-jarige voetballers. Wat hier wordt besproken, is van alles wat in deze zaak een rol speelt. Dus ook de etnische achtergrond van de daders, aangezien er overduidelijk een link is te leggen tussen hun gedrag en de cultuur. Als je niet tegen die realiteit kunt, moet je hier wegblijven, of om de berichten heenlezen, danwel je in de materie verdiepen. Want er zijn genoeg vooraanstaande deskundigen die het beamen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om Marokanen. Niemand hoeft zich de mond te laten snoeren door mij, hoor, maar ik erger me dood en wil graag meer lezen over het gebeuren zelf en de feiten.
Bespuugd en hoer genoemd worden minimaal. Misschien betast worden ook nog..quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nooit geweest. Misschien eens doen. Wat staat mij te wachten?
Man, ga weg, ze heeft gelijk.quote:
Check. De. Cijfers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Fokkers maken in ieder geval veel nare dingen mee betreft Marokkanen.
Denk ik wel, ja. Heeft niks met naïviteit te maken. Als je 15 bent sta je wel wat anders in het leven dan wanneer je 20 bent. Je gaat je ontwikkelen enzo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, de leeftijd. Tering hee wat ben jij fucking naief. De leeftijd. Okee, prima, dan komt het dus vanzelf wel goed als ze 22 zijn. Fijn, probleem opgelost.
laat me raden, a. licht getint uiterlijk, eventueel met hoofddoekje, b. breedgeschouderde karateka, c. domme boerin d. potentieel slachtoffer van straatmisdrijf ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Die ene die er zelf met een ijzeren staaf op af zou zijn gegaan en het er ondanks zijn leeftijd en hun enorme overmacht, zonder noemenswaardig letsel vanaf zou hebben gebracht?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je muts, maar dat maakt het leed van bijvoorbeeld zo'n opa van 78 die door 40 Marokkanen is mishandeld er niet minder om he. Of wil je nu ook zeggen dat hij zich aanstelt. Oh en die grensrechter, die blijft ook fijn dood ook al heb jij nog niets meegemaakt. Stelt die zich soms ook aan ofzo?
Welke wijk heb je het over? Ik heb tot vorig jaar in west gewoond, vlakbij het Mercator en daarvoor in oost. Nooit heb ik me onveilig gevoeld en nu nog steeds niet. Ik zou werkelijkwaar geen enkel stadsdeel kunnen bedenken als ik er moet zijn waar ik van denk dat ik beter niet kan gaan want dan vraag ik om problemen. Dus over welke wijk cq. stadsdeel heb je het?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen dan, want ik ken je natuurlijk niet persoonlijk en weet dus niet wat voor vreeswekkend persoon je in het echte leven bent, maar er zijn wijken waar ik mijn vriendin, net als ik, ook een geboren en getogen Amsterdamse, op klaarlichte dag niet alleen doorheen zou sturen. Er zijn overigens wijken in Rotterdam en Den Haag, waar jij ook doorheen schijnt te huppelen, waar ik dat ook niet zou doen. Ben jij Marokkaanse soms en/of draag je een hoofddoekje?
Echt om te janken dit. Kotsmisselijk word ik van figuren als jij die maar een beetje doen alsof slachtoffers van Marokkanengeweld zich aanstellen, enkel en alleen omdat je zelf zo gelukkig bent dat je er nog nooit mee in aanraking bent gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha. Volgens fokkers hier word je dan per direct aangevallen door hitsige marokkaantjes.
Ah, viel toch best mee, iedereen zegt of roept wel eens wat als hij jong is .......quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gisteren zag ik de Jakhalzen op tv, die de school van de daders bezochten. Bij ieder fatsoenlijk mens die dat bekijkt gaan de nekharen recht overeind staan. Als dit de toekomst van Nederland is, gaat dat enge sfeertje zeker niet verdwijnen.
Delfshaven is hier bij om de hoek, dus wat wil jij ons vertellen? En niet gaan jokken en verhalen aandikkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou ga vanavond maar mee naar Delftshaven of de Schilderswijk.
Grappigquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die ene die er zelf met een ijzeren staaf op af zou zijn gegaan en het er ondanks zijn leeftijd en hun enorme overmacht, zonder noemenswaardig letsel vanaf heeft gebracht?
Doet me denken aan die keer, kort na 11 september, dat ik afreisde naar Afghanistan en daar eigenhandig afrekende met 50% van Al-Qaida. De M16 die de Amerikanen me aanboden mochten ze houden, ik heb 't als een echte man met mn blote vuisten opgelost en dat hebben ze geweten hoor, die vieze stinkterroristen.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Echt om te janken dit. Kotsmisselijk word ik van figuren als jij die maar een beetje doen alsof slachtoffers van Marokkanengeweld zich aanstellen, enkel en alleen omdat je zelf zo gelukkig bent dat je er nog nooit mee in aanraking bent gekomen.
Die dochters die voor kankerhoer worden uitgescholden; AANSTELLERS! Dat homostel dat is weggeterroriseerd uit Utrecht; AANSTELLERS! Die opa van 78 die is mishandeld door een groep van 40 Marokkanen; AANSTELLER! Die grensrechter die is doodgetrapt; AANSTELLER!
Nou laten we hopen dat je nog een lang leven tegemoet gaat, dan is daar nog gelegenheid en tijd genoeg voor, toch!?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
okee, dan zijn al die statistieken dus onwaar, omdat jij je toevallig veilig voelt. weten we dat ook weer. dat statistieken er niet toe doen maar persoonlijke ervaring des te meer. maar dan alleen jouw persoonlijke ervaringen (en die van Ziba) en niet van die mensen die er wel last van hebben want dat zijn allemaal aanstellers of leugenaars.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke wijk heb je het over? Ik heb tot vorig jaar in west gewoond, vlakbij het Mercator en daarvoor in oost. Nooit heb ik me onveilig gevoeld en nu nog steeds niet. Ik zou werkelijkwaar geen enkel stadsdeel kunnen bedenken als ik er moet zijn waar ik van denk dat ik beter niet kan gaan want dan vraag ik om problemen. Dus over welke wijk cq. stadsdeel heb je het?
nee ik draag geen hoofddoek, ik ben een kaaskop.
Gebeurt nooit wat he, vertel dat maar aan de RET controleurs in die tram die daar rijdt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Deadre het volgende:
[..]
Delfshaven is hier bij om de hoek, dus wat wil jij ons vertellen? En niet gaan jokken en verhalen aandikken
Dan toch niet joh!quote:
Jaja. Ik geloof 't niet, echt niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Bespuugd en hoer genoemd worden minimaal. Misschien betast worden ook nog..
Ik ken Delfshaven heel goed en er liegt helemaal niemand hier. Als jij beweert dat er verhalenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Deadre het volgende:
[..]
Delfshaven is hier bij om de hoek, dus wat wil jij ons vertellen? En niet gaan jokken en verhalen aandikken
Treurig deze reactie. Okee jij je zin; omdat er toevallig 1 voorbeeld is waar jij het bestaan van betwijfeld doet de rest van de voorbeelden er ook niet toe en is er geen probleem. Klaar, opgelost.quote:
ongeloofllijk, en dat ene joch met zn hoodie op die zn gezicht niet durft te vertonen terwijl hij onzin praat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh jij komt nog wel aan de beurt hoor, wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wie ben jij dat om te bepalen als 9/10 hier de discussie voert en jij in je eentje het er niet over eens bent? En trouwens is er wel degelijk een discussie te voeren over de link tussen Marokkanengeweld en de dood van de heer Nieuwenhuizen. Zie de foto en alle posts van vanmorgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Simpele naive ziel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. Ik geloof 't niet, echt niet.Ik zie best veel Marokkanen, ook aso-marokkanen en echt nog nooit plaatsgevonden. Wel aangesproken (alle vrouwen wel) maar gewoon niet op ingaan.
Ja echt hoor, het is zo heftig hier ik adviseer je om op zijn minst een kleine knuppel mee te nemen als je de straat op gaat want je moet al die vervelende marokkanen echt van je wegknuppelen. Sta je op de tram te wachten vergeet je maze niet want anders kom je de tram niet in manquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee, dan zijn al die statistieken dus onwaar, omdat jij je toevallig veilig voelt. weten we dat ook weer. dat statistieken er niet toe doen maar persoonlijke ervaring des te meer. maar dan alleen jouw persoonlijke ervaringen (en die van Ziba) en niet van die mensen die er wel last van hebben want dat zijn allemaal aanstellers of leugenaars.
Inderdaad, alle Nederlanders liegen en stellen zich aan. Marokkanen zijn NIET - ik herhaal NIET - betrokken bij welke misdragingen dan ook en CBS cijfers die aangeven dat de meerderheid van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking zijn gekomen met politie en justitie zijn KEIHARD GELOGEN!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaja. Ik geloof 't niet, echt niet.Ik zie best veel Marokkanen, ook aso-marokkanen en echt nog nooit plaatsgevonden. Wel aangesproken (alle vrouwen wel) maar gewoon niet op ingaan.
Meld er dan wel even bij dat je dit uit een krant hebt gekopieerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |