Ja waarom moeten ze nou Afghanen erbij halen ? Laat ik nu ook Afghaanse buren hebben, prima mensen. Overigens discrimineren andere allochtonen nog 10x zo hard tegenover Marokkanen, maar goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze zin staat er echt ALTIJD bij de linksen
Dus jij geeft het nu eindelijk toe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja waarom moeten ze nou Afghanen erbij halen ? Laat ik nu ook Afghaanse buren hebben, prima mensen. Overigens discrimineren andere allochtonen nog 10x zo hard tegenover Marokkanen, maar goed.
Maar daar gaat het toch niet over ?
Goh leuk voor je ? Geen enkele negatieve ervaring ? Helemaal niets gezien ? Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stasdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
Wat ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:58 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dus jij geeft het nu eindelijk toe.
linkse praatjes (volgens sommigen)quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
Door wiens toedoen is het dan zo'n kutland geworden? Door mensen die zeggen waar het op staat, of door toedoen van mensen die vanwege politieke correctheid problemen onder het tapijt hebben geveegd, in plaats van ze aan te pakken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als ik over een jaar Nederland uit ben. Wat een kutland is dit geworden.
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Nielsch het volgende:
- Ja maar, blanken doen ook wel eens wat!
- Ja maar, er zitten heus wel goeie Marokkanen bij hoor!
De twee argumenten die helaas telkens maar weer terugkomen om het echte probleem maar een beetje te verbloemen met de mantel der naïviteit.
Ik ben niet links en ik ben niet rechts. Maar ik ben nog liever links dan dat ik rechts zou zijn. Rechtse mensen kijken ook altijd zo eng uit hun ogen door die beperkte visie van zequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Deze zin staat er echt ALTIJD bij de linksen
Heel goed nieuws!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Er is inmiddels een vierde verdachte aangehouden!
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ak-grensrechter.html
Je woont in hartje Amsterdam en je hebt er nooit last van. Wat wil je nou met die bewering zeggen, dat Amsterdam geen probleem heeft met straatcriminaliteit en straatbendes bestaande uit jongeren, met voornamelijke een Marokkaanse achtergrond. Want als dat zo is moet je misschien eens naar buiten gaan. Ik kan je zelfs wijken aanwijzen waar jij, zelfs op klaarlichte dag, grote kans loopt om niet "heelhuids" doorheen te komen, als gevolg van de aanwezigheid van overwegend Marokkaans gespuis. En ja er is ook tuig met een andere afkomst, niemand zegt van niet volgens mij, maar feit is dat Marokkaanse jonge mannen nu eenmaal zwaar, zwaar oververtegenwoordigd zijn als het aankomt op straattereur, criminaliteit en het plegen van misdrijven. En laten we dat alsjeblieft gewoon onderkennen en benoemen want alle informatie die eventueel dienstig kan zijn aan het aanpakken en oplossen van dit probleem is welkom.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je maakt wat mee zeg. Ik heb daar nooit last van en ik woon nog wel in hartje A'dam. Eerlijk gezegd heb ik op dit moment meer last van mijn nieuwe buren sinds een poos (kaaskoppen) die zich aso gedragen dan mijn vorige buren die uit Afghanistan kwamen.
Sorry, maar dat is gewoon onderdeel van deze discussie. Als jij daar niet tegen kunt of de realiteit niet onder ogen wilt zien, moet je hier wegblijven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hallo,
Kunnen jullie niet een ander topic aanmaken over al jullie problemen met buitenlanders. Als er nieuws is, dan wordt het onder gesneeuwd...
Yep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Door wiens toedoen is het dan zo'n kutland geworden? Door mensen die zeggen waar het op staat, of door toedoen van mensen die vanwege politieke correctheid problemen onder het tapijt hebben geveegd, in plaats van ze aan te pakken?
Door wiens toedoen is het zo'n kutland geworden? Door agressief tuig dat overal schijt aan heeft, mensen berooft, mishandelt, lastigvalt en zelfs de dood injaagt, of door mensen die daar boos over zijn?
Ik las een goed stuk in de Volkskrant:
Marokkaanse macho's accepteren geen autoriteit van 'vreemden'
Lijkt me een haarscherpe analyse.
Ze HATEN NL en de NLers. Tot diep in hun botten.quote:De betrokken verdachten zijn vaak Marokkaanse jongemannen. Ze zijn in Nederland geboren en getogen, van huis uit krijgen zij een zeer negatief beeld mee over de Nederlandse samenleving.
Nogmaals: kijk naar de cijfers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt.
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee.
Dat heet nuanceren. Iets wat jou tamelijk ontbreekt.
omdat nederland is te tolerantquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Boldface het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is gewoon onderdeel van deze discussie. Als jij daar niet tegen kunt of de realiteit niet onder ogen wilt zien, moet je hier wegblijven.
En een meerderheid die NL haat en veracht. Dat is nog erger eigenlijk, die hele mentaliteit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom moeten we nuanceren als de MEERDERHEID van alle Marokkaanse jongens onder de 23 jaar reeds in aanraking is gekomen met politie en justitie? Dat is echt een groot probleem. Waarom mag dat niet worden uitgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Oh, als ik op ga bij mijn moeder op bezoek ga krijg ik van 12-jarige marokkaantjes ook regelmatig te horen wat ik als kankernederlander kom doen in hun wijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog 2 minderjarige Marokkaantjes aangesproken omdat ze mij zowat van m'n fiets reden op een punt waar ik toch echt voorrang had. De reactie was:
"vuile kankerhollander hou je kankersmoel dicht ja we pakken jullie kankerland toch wel af!"
Nee, lekker dan met een peuter van 2,5 jaar achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Ja iemand die in een stad woont, moet er 100% zeker mee in aanraking zijn gekomen, Niet zelf, want gezonde jongemannen pakken ze niet snel (teveel risico) l, maar wel gezien of gehoord hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk naar de cijfers.
En kijk naar wat "de aanvoerder van de linkse kerk" concludeert, na een jaar (!) meegelopen te hebben als straatcoach: Samsom: Marokkanen hebben monopolie op overlast
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit bijna in het centrum maar dat is ook een stadsdeel. Ik ben vaak zat in andere stadsdelen maar ik voel me nergens onveilig of dat ik last heb van Marokkanen. Ook niet in Den Haag of R'dam. Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt. Nog niet zo lang geleden viel mijn boodschappentas kapot die aan mijn fiets hing. Niemand die me even kwam helpen buiten zo'n moslim zelfs met baard en in witte jurk die stak een handje toe. En nee er was niets gejat voordat die flauwe grappen weer beginnen.
we zullen het aan de familie van die grensrechter en als we toch bezig zijn, aan al die anderen die het slachtoffer zijn geweest van geweld en intimidatie door (Marokkaans) straattuig, doorgevenquote:Ik denk dat dit ook een beetje aan jezelf ligt
In A'dam? Ga toch weg man. Je hoort mij niet beweren dat er geen criminaliteit is of dat er niets aan de hand is maar dat je overdag niet over straat kan zonder mishandelt te worden is echt grote onzin. Welke wijk heb je het over trouwens? Slotervaart misschien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Je woont in hartje Amsterdam en je hebt er nooit last van. Wat wil je nou met die bewering zeggen, dat Amsterdam geen probleem heeft met straatcriminaliteit en straatbendes bestaande uit jongeren, met voornamelijke een Marokkaanse achtergrond. Want als dat zo is moet je misschien eens naar buiten gaan. Ik kan je zelfs wijken aanwijzen waar jij, zelfs op klaarlichte dag, grote kans loopt om niet "heelhuids" doorheen te komen, als gevolg van de aanwezigheid van overwegend Marokkaans gespuis. En ja er is ook tuig met een andere afkomst, niemand zegt van niet volgens mij, maar feit is dat Marokkaanse jonge mannen nu eenmaal zwaar, zwaar oververtegenwoordigd zijn als het aankomt op straattereur, criminaliteit en het plegen van misdrijven. En laten we dat alsjeblieft gewoon onderkennen en benoemen want alle informatie die eventueel dienstig kan zijn aan het aanpakken en oplossen van dit probleem is welkom.
Struisvogels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |