Stop me je houding vol zelfmedelijden en het doen alsof je zelf niks te zeggen had...quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:09 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook moet zeggen met wie ik vreemd ben gegaan en dat hij die persoon erger vindt dan het vreemdgaan misschien. Die persoon waar ik mee ben vreemdgegaan had ook niet misbruik moeten maken van mijn vertrouwen.
WTF dat is wel erg makkelijk, je was er zelf toch ook bij????quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:09 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook moet zeggen met wie ik vreemd ben gegaan en dat hij die persoon erger vindt dan het vreemdgaan misschien. Die persoon waar ik mee ben vreemdgegaan had ook niet misbruik moeten maken van mijn vertrouwen.
En dit is net voor de kerstdagen wat het maar moeilijker maakt. We hebben allemaal al plannen en als dit dan uitkomt.... dan ben ik ook bang dat ik als slet of hoer wordt geziendoor de rest.
"Ik heb net per ongeluk geneukt, sorry daarvoor. Ik ga straks per ongeluk eten en daarna per ongeluk schijten terwijl ik per ongeluk een krantje lees."quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, perongeluk neuken.wat een bullshit
Nee maar dat soort dingen gebeuren hoor. Écht!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, perongeluk neuken.wat een bullshit
Een ongeluk zit in een klein hoertje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
"Ik heb net per ongeluk geneukt, sorry daarvoor. Ik ga straks per ongeluk eten en daarna per ongeluk schijten terwijl ik per ongeluk een krantje lees."
Liever één kwakje in de mond, dan tien in de kont.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Een ongeluk zit in een klein hoertje.
Een schwanz maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Liever één kwakje in de mond, dan tien in de kont.
Op zwart zaad zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Een schwanz maakt nog geen zomer
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nee maar dat soort dingen gebeuren hoor. Écht!
[ afbeelding ]
quote:
Het was maar een 'foutje' maar het durven vertellen doe je niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]. Want van de waarheid wordt hij gelukkiger?
.
Als je vreemdgaat uit onvrede, of omdat je verliefd bent op een ander...ok. Maar een eenmalig 'foutje'...moet je niet vertellen.
En maak zo de weg vrij om het vaker te doen? Niet te hoeven kijken naar waarom je vreemd ging?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:05 schreef right_turn het volgende:
Nooit vertellen dat je vreemd bent gegaan als je relatie je lief is. Dat levert alleen maar vertrouwensproblemen op. Als je zeker weet dat je door wilt gaan met diegene waar je nu mee ben, accepteer dat je een fout gemaakt hebt, en ook nog eens onder de invloed van alcohol. Alcohol is een slechte raadgever
Accepteer dat je de fout bent ingegaan en leer er van. Die schuldgevoelens worden minder naarmate je wat gebeurd is accepteert. Tijd en een selectief geheugen doen de rest!
Dat was de alcohol!quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:06 schreef Canillas het volgende:
[..]
En maak zo de weg vrij om het vaker te doen? Niet te hoeven kijken naar waarom je vreemd ging?
Nee, je grijpt de alcohol aan om iets te doen, dat vervolgens 'goed' te praten en niet naar jezelf te hoeven kijken.quote:
Het heeft niks met durven te maken, maar alles met de consequenties.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:03 schreef Canillas het volgende:
[..]
Het was maar een 'foutje' maar het durven vertellen doe je niet?
Die je niet onder ogen durft te komen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het heeft niks met durven te maken, maar alles met de consequenties.
....nee, ik zeg dus net: Het heeft niks met durven te maken. Wat snap je daar niet aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef Canillas het volgende:
[..]
Die je niet onder ogen durft te komen?
Dan zijn allemaal consequenties ja, mogelijkheden waarvoor je zelf hebt gezorgd dat ze bestaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Kreator het volgende:
....nee, ik zeg dus net: Het heeft niks met durven te maken. Wat snap je daar niet aan.
Als je consequenties kunt overzien (ongelukkige vriend, einde relatie, verrotte kerst, etc) dan maak je een weloverwogen beslissing die niets met durf te maken heeft.
Wat schiet je met de waarheid op in zo'n geval? Niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |