Als iemand die een fout heeft gemaakt, daar eerlijk over durfde te zijn en zo goed mogelijk met de consequenties omging? Iemand die niet vanuit egoïsme het liegen doorzette uit angst voor reacties? Iemand die begrijpt dat als je iets flikt wat je partner zou kwetsen als hij het wist doen niet oké isen je vriend het recht heeft dat te weten om zo zelf te beslissen of hij met je verder wil ipv met de versie die jij hem voor houdt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef birdy-x het volgende:
Hier nu twijfel ik er ook aan of de waarheid zo verstandig is. Maar vertellen wordt ook lastig als ik moet zeggen met wie en zijn gezin erachter komt. Anders lieg ik nog steeds. En dan mijn eigen familie wat moeten ze van mij denken dat ik zoiets heb gedaan en met wie. En dat tijdens de kerstdagen ook nog eens.
Zien jullie nog steeds geen problemen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik heb een studie van hem gekregen om de functie te doen ik nu al doe en reizen naar beurzen of werkbezoeken samen of met andere collega's. Maar ook weleens met zijn kinderen dingen doen als hij geen tijd voor ze had onder werktijd. Dat bedoel ik met vertrouwen.
Vertel je het volgend jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef birdy-x het volgende:
En dat tijdens de kerstdagen ook nog eens.
ik zie niet dat er perse problemen moeten komen nee, het spijt me.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zien jullie nog steeds geen problemen?
mooie UIquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zie niet dat er perse problemen moeten komen nee, het spijt me.
Ja, natuurlijk kan er gezeik van komen, maar dat ligt vnl aan hoe beiden ermee omgaan.
Als ik me niet schuldig voel, gedraag ik me ook niet zo en gaan de dingen gewoon verder zoals ze voor die neukbeurt gingen, hetzelfde geldt voor hem. Als ze beiden, of een van beiden een schuldgevoel heeft, meer wil, erover wil praten, er moeite mee heeft, weet ik t, ja, dan gaat het ws wel een keer mis.
Maar dat ligt dus aan de personen en hoe die ermee omgaan.
In dit geval zie ik het wel misgaan omdat TS zich veel te druk maakt, zie haar er wel voor aan om hem tijdens het werk ineens steeds 'te willen spreken' of 'het erover te willen hebben' oid. Ja, dan maakt ze er zelf een potje van.
Ik zie gewoon geen uitweg en bij elke optie te veel negatieve dingen.....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als iemand die een fout heeft gemaakt, daar eerlijk over durfde te zijn en zo goed mogelijk met de consequenties omging? Iemand die niet vanuit egoïsme het liegen doorzette uit angst voor reacties? Iemand die begrijpt dat als je iets flikt wat je partner zou kwetsen als hij het wist doen niet oké isen je vriend het recht heeft dat te weten om zo zelf te beslissen of hij met je verder wil ipv met de versie die jij hem voor houdt?
Ik zeg niks, maar beroep me op mijn voortschrijdend inzichtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zie niet dat er perse problemen moeten komen nee, het spijt me.
Ja, natuurlijk kan er gezeik van komen, maar dat ligt vnl aan hoe beiden ermee omgaan.
Als ik me niet schuldig voel, gedraag ik me ook niet zo en gaan de dingen gewoon verder zoals ze voor die neukbeurt gingen, hetzelfde geldt voor hem. Als ze beiden, of een van beiden een schuldgevoel heeft, meer wil, erover wil praten, er moeite mee heeft, weet ik t, ja, dan gaat het ws wel een keer mis.
Maar dat ligt dus aan de personen en hoe die ermee omgaan.
In dit geval zie ik het wel misgaan omdat TS zich veel te druk maakt, zie haar er wel voor aan om hem tijdens het werk ineens steeds 'te willen spreken' of 'het erover te willen hebben' oid. Ja, dan maakt ze er zelf een potje van.
al die mensen die dat doen of gedaan hebben gaan er dan ook aan onderdoor en kwijnen weg door het schuldgevoelquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Vertel je het dan is het over.
Vertel je het niet dan moet jij er mee leren leven ( hoe kunnen mensen met vreemdgaan leven)
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
al die mensen die dat doen of gedaan hebben gaan er dan ook aan onderdoor en kwijnen weg door het schuldgevoel
je bent geweldig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar beroep me op mijn voortschrijdend inzicht
Hooguit wat sneller qua denken dan anderen.quote:
je ziet ook gewoon nog steeds niet in dat je uit je nek lult en dat vind ik best knap van jequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hooguit wat sneller qua denken dan anderen.
Maar dat heeft voornamelijk te maken met ervaringen die ik heb opgedaan.
De kans bestaat ook nog dat die meneer nu nog wel eens vaker kans hoopt te maken bij TS en dat dat weer gezeik gaat opleveren...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Er is ook geen uitweg, niet echt, het is zoals het is, loop je daarvoor weg in meer liegen of ben je eerlijk, vooral tegenover je vriend. Het klinkt niet alsof je ermee kunt leven hem aan te kijken en weten dat je zoiets voor hem verzwijgt, wat ook logisch is,quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef birdy-x het volgende:
Ik zie gewoon geen uitweg en bij elke optie te veel negatieve dingen.....
Ik snap je geflirt nu wel wegens mijn aangetoonde mannelijkheid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
je ziet ook gewoon nog steeds niet in dat je uit je nek lult en dat vind ik best knap van je
kan ook nog.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
De kans bestaat ook nog dat die meneer nu nog wel eens vaker kans hoopt te maken bij TS en dat dat weer gezeik gaat opleveren...
Ik neem aan dat jij zegt dat je vriendin idd een biggetje is geworden als ze het vraagt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik drukte me verkeerd uit, het is laf in de zin van een stukje vluchtgedrag, dingen niet onder ogen willen komen, voor een leugen kiezen om een aan de werkelijkheid te ontsnappen.
Je was dronken en bent vergeten wie het was en of je wel geneukt hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik zie gewoon geen uitweg en bij elke optie te veel negatieve dingen.....
Je legt dit niet uit en houd dit voor jezelf. Ik snap de behoefte niet om jezelf schoon te pleiten. Jij hebt het verkeerd aangepakt, leer er mee leven en val je partner hier niet meer lastig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Hoe leg je dit uit.... en moet ik het wel vertellen of zelf hiermee blijven leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |