Ik zou het vertellen. Als je het niet verteld heb je geheimen voor je partner.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Hoe leg je dit uit.... en moet ik het wel vertellen of zelf hiermee blijven leven...
En geheimen voor je partner moet je niet willen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik zou het vertellen. Als je het niet verteld heb je geheimen voor je partner.
Zulke geheimen niet. Niet zo goed voor je relatie, in mijn mening.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En geheimen voor je partner moet je niet willen?
dat is niet waarquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:40 schreef Deetch het volgende:
Wil je dat jij het hem vertelt of dat hij er zelf achterkomt over een poosje? Vreemdgaan komt nl. altijd uit.
Dat is een andere discussie, degene waar ik op reageerde doet net alsof geheimen hebben voor je partner een doodzonde isquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zulke geheimen niet. Niet zo goed voor je relatie, in mijn mening.
In dit geval kan ik het wel snappen. Neem niet weg dat ik zo veel mogelijk eerlijk probeer te zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, degene waar ik op reageerde doet net alsof geheimen hebben voor je partner een doodzonde is
Ongelukjes gebeuren, snapt hij ook wel. Dus waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Een tijdje geleden ben ik onbedoeld vreemdgegaan.
je stelt twee verschillende vragen:quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Hoe leg je dit uit.... en moet ik het wel vertellen of zelf hiermee blijven leven...
Wat niet weet wat niet deert he.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:50 schreef JackieBrown het volgende:
Vertellen en de consequenties ondergaan. Verplaats je anders in zijn schoenen, hoe zou jij het vinden als hij was vreemdgegaan (ookal was het 'per ongeluk') en dan weer doodleuk bij jou kwam liggen en lief doen etc?
Door het niet te vertellen geef je hem geen keuze om hierover te beslissen, misschien vergeeft hij het je omdat je er zo'n spijt van hebt, misschien wil hij niks meer van je weten, of iets daartussen, maar laat hem die keuze maken.
'Als dan tot ooit, is het kijken van een koe van achter in de kont'.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja, tot het ooit wel uitkomt en dan voelt ie zich nog erger bedrogen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Een tijdje geleden ben ik onbedoeld vreemdgegaan. Ik had te veel gedronken
Oke....quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Als dan tot ooit, is het kijken van een koe van achter in de kont'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |