abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120058549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef Aventura het volgende:
Niet vertellen en niet meer drinken.

Is er een kans dat je vriend er via iemand anders dan jij (of je neukertje voor een nacht) achter kan komen?
Vrouwenlogica :') (denken dat het niet uitkomt).

Relatie gaat verder, TS raakt zwanger van haar vriend (denkt ze). Ze wonen inmiddels samen..

Verloving is ook een feit.

Baby komt eruit en lijkt niet op het vriendje van TS :') (want TS had niet één keer seks met de baas, maar lange tijd onbeschermde seks, maar was bang om het af te kappen omdat ze misschien ontslagen werd).

Dus nu komt het dan eindelijk uit (na een DNA test natuurlijk) dat TS is vreemdgegaan _O-

Conclusie:
Vrouwenlogica heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een hoop extra leed wordt veroorzaakt :')
pi_120058701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Ik snap het woordje prima. Als je iemand vertrouwt waar je de halve wereld mee hebt rond gereist en superveel kansen hebt gekregen en altijd geholpen bent dan vertrouw je iemand wederzijds als vriend.
Dat zal best, maar op een gegeven moment begint ie op een hotelkamer avances te maken, handtastelijk te worden met de kennelijke bedoeling sex met je te hebben. Dat heb je toegelaten. Weliswaar terwijl je onder de invloed van alcohol verkeerde, maar je hebt jezelf in die toestand gebracht en je zult, naar ik aanneem, niet zo dronken zijn geweest dat je buiten westen was op het moment dat het uiteindelijk allemaal gebeurde.

Natuurlijk heeft ie je vertrouwen beschaamd, maar dat is hier niet echt het probleem, wel? Het probleem is dat twee volwassen mensen in een hotel het bed hebben gedeeld en dat jij één van die mensen was, terwijl je vriend thuis zat.

Of je het moet vertellen moet je zelf weten. Maar als het werkelijk aan je knaagt, dan zul je daar niet aan ontkomen vrees ik. Want als het eenmaal knaagt, dan wordt dat niet minder, tenzij je openheid van zaken geeft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:25:52 #253
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120058711
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Relatie gaat verder, TS raakt zwanger van haar vriend (denkt ze). Ze wonen inmiddels samen..

Baby komt eruit en lijkt niet op het vriendje van TS :') (want TS had niet één keer seks met de baas, maar lange tijd onbeschermde seks, maar was bang om het af te kappen omdat ze misschien ontslagen werd).

Dus nu komt het dan eindelijk uit (na een DNA test natuurlijk) dat TS is vreemdgegaan _O-

Conclusie:
Vrouwenlogica heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een hoop extra leed wordt veroorzaakt :')
wat een vergezocht gelul dit :')

Serieus, VREEMDGAAN KOMT ECHT NIET ALTIJD UIT!!!

Ik denk, ik zet het even in hoofdletters neer, aangezien mensen het in kleine letters niet schijnen te willen geloven ;(
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:29:23 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120058935
Als je de kans groot acht dat het uitkomt, vertellen. Als je die kans niet aanwezig of minimaal acht, dan niet vertellen. Dat zijn wat mij betreft de overwegingen. Je moet zelf met de waarheid leven, lijkt me een klein offer vergeleken met de pijn die je je vriend of vriendin berokkent als je het vertelt.
pi_120058955
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

wat een vergezocht gelul dit :')

Serieus, VREEMDGAAN KOMT ECHT NIET ALTIJD UIT!!!

Ik denk, ik zet het even in hoofdletters neer, aangezien mensen het in kleine letters niet schijnen te willen geloven ;(
Correctie (in de stijl van jou dan):

VREEMDGAAN WORDT VAAK ONTKENT DOOR DE ANDERE IN DE RELATIE OMDAT DIE HET NIET WILT ZIEN, ECHTER HEEFT DEZE WEL EEN IDEE DAT HET GAANDE IS.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:31:15 #256
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120059046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

VREEMDGAAN WORDT VAAK ONTKENT DOOR DE ANDERE IN DE RELATIE OMDAT DIE HET NIET WILT ZIEN, ECHTER HEEFT DEZE WEL EEN IDEE DAT HET GAANDE IS.
Als het structureel is ja, maar ook bij een eenmalige wip tijdens een zakenreis?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:31:37 #257
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

ook lang niet altijd, maar geloof lekker wat je wil geloven, ik vind het behoorlijk naief.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_120059066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:22 schreef Flurry het volgende:

[..]

ik denk dat jij nog veel moet leren :')
Vertel me wat ik nog moet leren a.u.b. , want er zijn eerder dingen die ik moet afleren (gebruik maken van niet stabiele meisjes). ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:31:53 #259
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Als het structureel is ja, maar ook bij een eenmalige wip tijdens een zakenreis?
dat dus..
pi_120059091
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

ook lang niet altijd, maar geloof lekker wat je wil geloven, ik vind het behoorlijk naief.
Jij bent naïef ;)
pi_120059097
quote:

[..]

Tuulijk niet. En als het dan uitkomt, willen mensen vaak betrapt worden. Als je zelf net wil doen of het niet gebeurd is, is het voor de buitenwereld ook gewoon niet gebeurd. Klaar.
pi_120059147
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:18 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

en je vriend vertrouwt jou O+

Je moet jezelf niet zo zielig vinden hoor, dat siert niet.
Of je mond houden, of het vertellen, maar niet gaan klagen dat je misbruikt bent en je vertrouwen geschaad is enzo :N
Oke, maar ik zou me niet gegeven ( totaal niet ) hebben met mijn volle verstand. Dat stukje zit mij dwars.
pi_120059221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Aventura het volgende:
Als je de kans groot acht dat het uitkomt, vertellen. Als je die kans niet aanwezig of minimaal acht, dan niet vertellen. Dat zijn wat mij betreft de overwegingen. Je moet zelf met de waarheid leven, lijkt me een klein offer vergeleken met de pijn die je je vriend of vriendin berokkent als je het vertelt.
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:31 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

Tuulijk niet. En als het dan uitkomt, willen mensen vaak betrapt worden. Als je zelf net wil doen of het niet gebeurd is, is het voor de buitenwereld ook gewoon niet gebeurd. Klaar.
Jullie denken dat dit totaal geen staartje krijgt?

TS is met iemand van het werk (de baas?) naar bed geweest.

Jullie denken dat TS deze persoon nooit meer ziet?

Ik zeg gewoon eens iets: borrel met het werk waar de partner mag meekomen. (als die niet mag meekomen krijg je weer dit topic ;) ).
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:34:54 #264
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij bent naïef ;)
mocht ik de bedriegende partij zijn, dan zou je een punt hebben, ik heb het echter over mezelf als de eventueel bedrogen partij.

Mijn vriend zit momenteel in een hotel voor zijn werk. Geen idee wat hij daar uitvreet, maar ik ben totaal niet achterdochtig en verwacht absoluut niet dat hij een of andere collega zal bespringen.
Als dat wel zo zou zijn, zou ik dus geen enkel idee hebben.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:37:30 #265
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059380
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Oke, maar ik zou me niet gegeven ( totaal niet ) hebben met mijn volle verstand. Dat stukje zit mij dwars.
dat snap en herken ik (al had ik geen vriend) ik heb ook weleens seks gehad zonder er helemaal achter te staan. Ik heb het echter nooit in mijn hoofd gehaald om hem de schuld te geven.
Ik was er nl zelf bij. Ik snap wel dat je dat dwars zit overigens, leuk is het niet.
pi_120059451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik zeg gewoon eens iets: borrel met het werk waar de partner mag meekomen. (als die niet mag meekomen krijg je weer dit topic ;) ).
Ja, ik weet niet in wat voor spannende soap-wereld jij leeft, maar die baas zal het wellicht een worst wezen en dan zegt die er ook niets meer van. Dan ligt het volledig aan TS zelf als ze het 'laat uitkomen' of 'verzuipt in haar schuldgevoel' en toch iets laat merken of zich laat betrappen of er moeilijk over doet.

Meer dan vaak krijgt dit inderdaad helemaal geen staartje en gebeurt er wel eens iets tussen twee mensen wat nooit boven water komt. Seks gebeurt vaak genoeg in een bevlieging, en niet met allerlei persoonlijke verbintenissen, drama's of verliefdheden, laat staan bewijs.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:39:14 #267
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

so what met die borrel en waarom is het perse erg als ze hem nog ziet?
Serieus, ik vind je echt erg naief als je denkt dat vreemdgaan in een dergelijke situatie wel moet uitkomen.
pi_120059476
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

so what met die borrel en waarom is het perse erg als ze hem nog ziet.
Serieus, ik vind je echt erg naief als je denkt dat vreemdgaan in een dergelijke situatie wel moet uitkomen.
Dit ja. Volgens mij denkt hij of zij dat seks alleen gepaard gaat met allerlei romantische strijd-gevoelens. Soms is een wip gewoon een wip. :{
pi_120059532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef birdy-x het volgende:
Ik snap het woordje prima. Als je iemand vertrouwt waar je de halve wereld mee hebt rond gereist en superveel kansen hebt gekregen en altijd geholpen bent dan vertrouw je iemand wederzijds als vriend.
Hoe zit dat nu tussen jou en hem dan? Want hij klinkt als iemand die met je heeft aangepapt om op een bepaald moment zijn slag te slaan zeg maar, als hij dan ook een gezin en kinderen heeft etc. dat is niet zo best natuurlijk.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120059552
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

dat snap en herken ik (al had ik geen vriend) ik heb ook weleens seks gehad zonder er helemaal achter te staan. Ik heb het echter nooit in mijn hoofd gehaald om hem de schuld te geven.
Ik was er nl zelf bij. Ik snap wel dat je dat dwars zit overigens, leuk is het niet.
Ik het het wel meegemaakt dat mevrouw achteraf spijt kreeg (omdat ik geen relatie wilde, of ze had een relatie) en mij de schuld ging geven.

Ik zeg je: dat is niet prettig en kan lelijke gevolgen hebben waarbij veel mensen slachtoffer kunnen worden.
pi_120059630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Conclusie:
Jij denkt volgens mij overal verstand van te hebben. Ik slik gewoon de pil.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:29 schreef Aventura het volgende:
Hier nu twijfel ik er ook aan of de waarheid zo verstandig is. Maar vertellen wordt ook lastig als ik moet zeggen met wie en zijn gezin erachter komt. Anders lieg ik nog steeds. En dan mijn eigen familie wat moeten ze van mij denken dat ik zoiets heb gedaan en met wie. En dat tijdens de kerstdagen ook nog eens.
pi_120059682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

mocht ik de bedriegende partij zijn, dan zou je een punt hebben, ik heb het echter over mezelf als de eventueel bedrogen partij.

Mijn vriend zit momenteel in een hotel voor zijn werk. Geen idee wat hij daar uitvreet, maar ik ben totaal niet achterdochtig en verwacht absoluut niet dat hij een of andere collega zal bespringen.
Als dat wel zo zou zijn, zou ik dus geen enkel idee hebben.
Dat bedoel ik ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet in wat voor spannende soap-wereld jij leeft, maar die baas zal het wellicht een worst wezen en dan zegt die er ook niets meer van. Dan ligt het volledig aan TS zelf als ze het 'laat uitkomen' of 'verzuipt in haar schuldgevoel' en toch iets laat merken of zich laat betrappen of er moeilijk over doet.

Meer dan vaak krijgt dit inderdaad helemaal geen staartje en gebeurt er wel eens iets tussen twee mensen wat nooit boven water komt. Seks gebeurt vaak genoeg in een bevlieging, en niet met allerlei persoonlijke verbintenissen, drama's of verliefdheden, laat staan bewijs.
Geen soap wereld, maar heb het zelf al vaker meegemaakt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:48:06 #273
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_120059848
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook.

[..]

prima, maar daar heb ik het dus niet over.
Ik heb het erover dat het als bedrogen partner naief is om ervan uit te gaan dat het 'toch wel uitkomt' als bedriegende partner is het naief om ervan uit te gaan dat het 'toch niet uit zal komen'.

Het werkt beide kanten op. Ja, het kan zijn dat het op een stomme manier uitkomt, het kan ook zijn dat het gewoon niet uitkomt.
pi_120059884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Canillas het volgende:

[..]

Hoe zit dat nu tussen jou en hem dan? Want hij klinkt als iemand die met je heeft aangepapt om op een bepaald moment zijn slag te slaan zeg maar, als hij dan ook een gezin en kinderen heeft etc. dat is niet zo best natuurlijk.
Ik heb een studie van hem gekregen om de functie te doen ik nu al doe en reizen naar beurzen of werkbezoeken samen of met andere collega's. Maar ook weleens met zijn kinderen dingen doen als hij geen tijd voor ze had onder werktijd. Dat bedoel ik met vertrouwen.
pi_120059898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Jij denkt volgens mij overal verstand van te hebben. Ik slik gewoon de pil.

[..]

Hier nu twijfel ik er ook aan of de waarheid zo verstandig is. Maar vertellen wordt ook lastig als ik moet zeggen met wie en zijn gezin erachter komt. Anders lieg ik nog steeds. En dan mijn eigen familie wat moeten ze van mij denken dat ik zoiets heb gedaan en met wie. En dat tijdens de kerstdagen ook nog eens.
Waarom zou jij zijn gezin moeten beschermen als hij in jouw woorden misbruik van je vertrouwen heeft genomen? Jij draagt de consequenties richting je vriend en hij richting zijn gezin, niet jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')