Het enige wat niet anders kan is dat jij niet weet wat incest betekent.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik jou moet uitleggen wat ik daarmee bedoel in deze situatie dan kan het niet anders zijn dat je maagd/wereldvreemd bent
joh, zo'n bedrijf is toch een grote familie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het enige wat niet anders kan is dat jij niet weet wat incest betekent.
lul nou niet zo, elke vrouw die ik heb verkracht werd kletsnat en dus wilde ze het gewoon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:58 schreef lichtekooi het volgende:
jij lult echt zo uit je nek, dat wil je niet weten...
Jij kent waarschijnlijk niet genoeg meiden/vrouwen om te weten hoe vrouwen in een bepaalde situatie terecht komen (zij worden daarop uitgekozen door de jager).quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef Flurry het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, man![]()
TS was dom en naief en die kerel is een lul die misbruik heeft gemaakt van haar en de situatie. Als er iemand in therapie moet, dan is het die vent.
Met alcohol zijn je grenzen verlegt en ik had nooit zoveel moeten drinken en hem vertrouwen. Het lijkt wel of jullie het woord vertrouwen niet snappen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent triest.
Tevens mag je weleens bij jezelf ten rade gaan qua zelfbeeld.
Iemand die zo'n gedrag vertoont heeft op z'n minst een "afwijkende" gedachtegang.
Ik ken meiden zoals jij en veel daarvan laten zich behandelen wegens hun ziekelijke aandachtsdrang
Ik denk eerder dat jij dat woordje niet snapt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Met alcohol zijn je grenzen verlegt en ik had nooit zoveel moeten drinken en hem vertrouwen. Het lijkt wel of jullie het woord vertrouwen niet snappen.
je had jezelf ook niet in die situatie moeten brengen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Met alcohol zijn je grenzen verlegt en ik had nooit zoveel moeten drinken en hem vertrouwen. Het lijkt wel of jullie het woord vertrouwen niet snappen.
Het lijkt wel alsof jij mijn posts niet snapt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij dat woordje niet snapt.
waarom zou ze een psycholoog nodig hebben dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Flurry het volgende:
Praat 'r even een complex aan heeTS, als je denkt dat je hulp kunt gebruiken, ga dan gewoon naar een psycholoog en luister niet naar gelul op een forum
.... dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom zou ze een psycholoog nodig hebben dan?
alcoholprobleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
waarom zou ze een psycholoog nodig hebben dan?
Volgens mij leef jij echt in een ideale wereld waar iedereen lief is voor elkaar hequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:09 schreef Flurry het volgende:
Praat 'r even een complex aan heeTS, als je denkt dat je hulp kunt gebruiken, ga dan gewoon naar een psycholoog en luister niet naar gelul op een forum
nee, datzei ik ook niet, ik quotte jou, maar het was eigenlijk een vraag aan degenen die dat wel zouden vinden.quote:
Jahoor en jij hebt de wijsheid in pacht en je weet precies wat er met TS mis is. Je zou zelf eens tussen je oren moeten kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij echt in een ideale wereld waar iedereen lief is voor elkaar he?
Shit dude.
Grow some balls + een beetje realiteitsbesef
eenmalig probleem is geen ramp, overleeft ze wel.quote:
Ik snap het woordje prima. Als je iemand vertrouwt waar je de halve wereld mee hebt rond gereist en superveel kansen hebt gekregen en altijd geholpen bent dan vertrouw je iemand wederzijds als vriend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij dat woordje niet snapt.
Hij wilde al die tijd al sex. Trust me...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik snap het woordje prima. Als je iemand vertrouwt waar je de halve wereld mee hebt rond gereist en superveel kansen hebt gekregen en altijd geholpen bent dan vertrouw je iemand wederzijds als vriend.
ja ja, serieuze. ze overleeft het ook wel. misschien kan ze er zelfs wel een slaatje uit slaan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
eenmalig probleem is geen ramp, overleeft ze wel.
En dr vriendje en die brave huisvader ook
Ik heb genoeg ervaring met meiden als TS en bijbehorende situatie om te weten hoe deze meiden in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:13 schreef Flurry het volgende:
[..]
Jahoor en jij hebt de wijsheid in pacht en je weet precies wat er met TS mis is. Je zou zelf eens tussen je oren moeten kijken
en je vriend vertrouwt jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef birdy-x het volgende:
[..]
Ik snap het woordje prima. Als je iemand vertrouwt waar je de halve wereld mee hebt rond gereist en superveel kansen hebt gekregen en altijd geholpen bent dan vertrouw je iemand wederzijds als vriend.
ik denk dat jij nog veel moet lerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring met meiden als TS en bijbehorende situatie om te weten hoe deze meiden in elkaar zitten.
Verschil is dat ik geen 48 ben, maar goed(jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen).
Tussen mijn oren is al gekeken en er is geen afwijking gevonden, hooguit wat mensenkennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |