Ik zou die bui met alle macht omhoog willen duwen, maar helaas...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij lost die bui wel op voordat die rotatie weer goed boven NL zit.
Ik hoorde ook dat er vandaag een monsterlijke laag sneeuw zou vallen. Klopt dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Ehm... Ik hoor net dat het komende nacht -17 kan worden. Klopt dat?
Ja, net als die 20cm voorspelling zou dit ook kloppen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Ja, boven gebieden waar sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
daar waar een goed gesloten sneeuwdek ligt kan het heul kold worden jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat er vandaag een monsterlijke laag sneeuw zou vallen. Klopt dat?
Hier in omgeving arnhem op het balkon ongeveer 13 cm..quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Enschede centrum krap 4 cm.
Nu alleen nog een paar verdwaalde mini vlokjes.
Mwoah, op de schutting ligt zo'n 7cm, maar hoe het op de vlakte gesteld is weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
daar waar een goed gesloten sneeuwdek ligt kan het heul kold worden ja
niet als op dit tempo door blijft gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Arnhem valt dik in de prijzen. Daar vallen nog wel een paar cm's bij.
Je snapt de sarcasme hequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Skwish het volgende:
"Nederland ingesneeuwd!"
![]()
Maarja de voorpret was wel aardig.
Peter T blijft het volhouden op RTL7quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En nu gaat het vannacht extreem vriezen, beweren ze. Tot wel -17
Zal - net als met dat dikke pak sneeuw - ook wel weer meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |