Ik zou die bui met alle macht omhoog willen duwen, maar helaas...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgens mij lost die bui wel op voordat die rotatie weer goed boven NL zit.
Ik hoorde ook dat er vandaag een monsterlijke laag sneeuw zou vallen. Klopt dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Ehm... Ik hoor net dat het komende nacht -17 kan worden. Klopt dat?
Ja, net als die 20cm voorspelling zou dit ook kloppen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Ja, boven gebieden waar sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
daar waar een goed gesloten sneeuwdek ligt kan het heul kold worden jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat er vandaag een monsterlijke laag sneeuw zou vallen. Klopt dat?
Hier in omgeving arnhem op het balkon ongeveer 13 cm..quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Enschede centrum krap 4 cm.
Nu alleen nog een paar verdwaalde mini vlokjes.
Mwoah, op de schutting ligt zo'n 7cm, maar hoe het op de vlakte gesteld is weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
daar waar een goed gesloten sneeuwdek ligt kan het heul kold worden ja
niet als op dit tempo door blijft gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Arnhem valt dik in de prijzen. Daar vallen nog wel een paar cm's bij.
Je snapt de sarcasme hequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Skwish het volgende:
"Nederland ingesneeuwd!"
![]()
Maarja de voorpret was wel aardig.
Peter T blijft het volhouden op RTL7quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En nu gaat het vannacht extreem vriezen, beweren ze. Tot wel -17
Zal - net als met dat dikke pak sneeuw - ook wel weer meevallen
Inderdaad. Net gemeten, 13 cmquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:12 schreef lezzer het volgende:
Hoop mensen die hier roepen over dat het niks is, maar ik denk eerder dat het in het Westen wat tegen valt
Hier in het zuid-oosten sneeuwt het al uren aan één stuk en er ligt hier gewoon een sneeuwlaag van 15cm en counting (op het oog hè). Dus, mij valt het niks tegen
Dat moet -7 zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Peter T blijft het volhouden op RTL7
Meh, ik haal voor de zekerheid nog maar een extra Snuggiequote:
Een wat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik haal voor de zekerheid nog maar een extra Snuggie
Google maar op afbeeldingen, ik kan via mobiel geen plaatjes postenquote:
Wat is dit voor een gewaad?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Google maar op afbeeldingen, ik kan via mobiel geen plaatjes posten
Ik wil me dan ook gelijk aansluiten bij een kloostergenootschapquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gewaad?![]()
[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil me dan ook gelijk aansluiten bij een kloostergenootschap
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alIk moest meteen hieraan denken
![]()
Morgen ook droog dus nu zien in hoeverre er sprake is van ijzel als die baggerzooi bevriest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
't voordeel nu is dat 't morgen zaterdag is - mocht de auto niet willen starten morgen omdat het te koud geweest is, geeft het niet direct paniek.
Dat is het briljante idee van een rijk manquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:27 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |