Breda is droog, een natte laag met daarboven wat sneeuw. Niets vergeleken met het oosten helaasquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Nek03 het volgende:
Hoe is het nu in Breda? Ik moet eigenlijk vanavond nog die kant uit vanuit limburg.
Hier sneeuwt het nog rustig door.
Hier in het zuid-oosten ligt ook echt een stuk meer dan daar in het gebied van die cam hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar zoveel sneeuw was gevallen? Dat stelt toch niks voor?
Ja om morgen overdag weer te smeltenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef marcel-o het volgende:
die half gesmolten drek bevriest vanavond weer zeker?
Bussen gaan weer rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Shit, moet nog naar Heerde vandaag.
Mag hopen dat de waardes nog worden aangepast.quote:
Denk het wel, dit zijn de metingen van vroeg op de ochtend. In het Oosten en Zuiden zullen er morgenvroeg wel hogere getalletjes staan....quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag hopen dat de waardes nog worden aangepast.
Ohquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
De boel lijkt weer terug te komen
Jaa! Dat zal echt prachtig zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:11 schreef INViCTuS het volgende:
Zutphen sneeuwt het ook nog maar ik vind het zo nix aandoe dan is echt zware sneeuwval en laat er dan is 50cm vallen.
Daar ga ik ook vanuit gezien hier 3-5cm ligt, dus de 2cm in het hoge noorden klopt geen reet vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef Cootz het volgende:
[..]
Denk het wel, dit zijn de metingen van vroeg op de ochtend. In het Oosten en Zuiden zullen er morgenvroeg wel hogere getalletjes staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |