SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
LaPo hunter.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
gelukkig nietquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad verre van jongensachtig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is er 1 van jaquote:En daar hebben we nummer 2quote:
Overigens 1 van de weinige slanke vrouwen die ik wel leuk vind is Natalya Rudakova..
Nu gaat 't halve topic mij voor gek verklaren
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie het wel. Sowieso, gingers.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er 1 van ja
[..]
En daar hebben we nummer 2
Overigens 1 van de weinige slanke vrouwen die ik wel leuk vind is Natalya Rudakova..
[ afbeelding ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ze kijkt wel geinig uit dr kijkers; heb je meer gezicht-plaatjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er 1 van ja
[..]
[ afbeelding ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.quote:
Ik vind haar wel leuk, met dat kapsel en sproetjesquote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Juhquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel geinig uit dr kijkers; heb je meer gezicht-plaatjes?
maar als een ovb afmeldt toch weer welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarbij?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Loka.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, met dat kapsel en sproetjes
Klopt, maar de organisators hadden het graag uit de OP. Dus vandaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als een ovb afmeldt toch weer welA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Best wel te begrijpen dat je daar door aangetrokken wordt hoor; ze heeft iets "eigens".quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Lekkere niet-massa toet...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet je even lezen waar ik op reageer hè ...quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
duidelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar de organisators hadden het graag uit de OP. Dus vandaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies dat!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Best wel te begrijpen dat je daar door aangetrokken wordt hoor; ze heeft iets "eigens".
Lekkere niet-massa toet...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ieder zijn smaak, ik vind vrouwelijke klassiekere vrouwen erg mooi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een kusje nog wel.quote:![]()
Wat bedoel je precies met klassiek?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik bedoelde het anders Feraquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je even lezen waar ik op reageer hè ...
"Welke maatvoering bepaalde dat het vol was" --> nie genoeg slaapplaats, niet genoeg borden voor alle snert enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah, zou haar wel geven.quote:
Jezus, ik heb even mijn bril af en alles lijkt ineens enorm groot.
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Soort Venus dus.
En dan zo'n lok voor hun oog.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.
Soort Venus dus.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Huisje niet groot genoegquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders Fera
"Welke maatvoering bepaalde dat het vol was" --> nie genoeg slaapplaats, niet genoeg borden voor alle snert enz enz
Geen idee, dat moet je aan Lola en/of Raene vragen. Ik denk gewoon dat er niet genoeg plek was in Lola's huis.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders Fera
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo'n lok voor hun oog.
Hoi WT.
Een tijdloze uitstraling, een gezicht dat 30 jaar geleden mooi was maar nu nog steeds.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met klassiek?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze is niet blond en niet mannelijk, handjes thuis dusquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, zou haar wel geven.
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer![]()
Ik heb dat als ik met bril op om en om met mijn ene en andere oog dicht kijkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamerEcht vreemd dat.
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.
Soort Venus dus..
Hmm, nu toch echt maar richting bed denk ik
Alle leuke Foksters nog maar eens op een rijtje zetten![]()
![]()
Mijn ex noemde me ooit Venus, met gedachte aan dit soort plaatjes. Toen moest ik blozen.
Eigenlijk gewoon pin-up. En daar heb je tieten en een kont voor nodig, vind ik.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo die Fera!
[ afbeelding ]Mooi voorbeeld.
Op een gegeven moment gaat het pijn doen he, dan kun je beter stoppenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, nu toch echt maar richting bed denk ik
Alle leuke Foksters nog maar eens op een rijtje zetten![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan jij niet eens wat plaatjes posten?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Als ik mijn bril afdoe kan ik niks meer lezen dat niet minimaal 10cm groot isquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer
pin-up zonder tits en ass is geen pin-upquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Foto's van d'rzelf?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij niet eens wat plaatjes posten?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ben mobiel.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij niet eens wat plaatjes posten?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Robyn LawleyProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb sowieso nog euh, klachten, dus alleen denken aan nog evenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het pijn doen he, dan kun je beter stoppen
Haar lach is niet mooi.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
Over mooie mannen gesproken, Hugh Jackman.
Robert Downey Jrquote:
Dat soberzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is niet blond en niet mannelijk, handjes thuis dus![]()
Ik zit liever aan iemand anders.Kan ik me voorstellen. Heb je je bril vaak op?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik met bril op om en om met mijn ene en andere oog dicht kijkEcht vreemd dat.
Ik moet ook wat dichter bij het scherm gaan zitten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik mijn bril afdoe kan ik niks meer lezen dat niet minimaal 10cm groot is
![]()
Robyn Lawley is ook mooier met een voller lichaam.
Waar is dr lach eng dan?
http://www.zimbio.com/Robyn+LawleyProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alexander Skarsgård dàt is een lekkere man!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die ook ja.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef fietsie het volgende:
Waar is dr lach eng dan?
http://www.zimbio.com/Robyn+Lawley
Of de hele dag wel, of de hele dag niet. Wisselen is namelijk kutquote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb je je bril vaak op?![]()
![]()
de wiequote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Raene het volgende:
Alexander Skarsgård dàt is een lekkere man!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daarom juistquote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ben ik nog nieteens genoemd, kun je nagaan!![]()
![]()
Oh jaquote:.
Ik heb ook nog steeds een zwak voor Roger Moore in zijn Bond tijd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Deed ik eerst ook. Totdat ik was gewend aan de bril en toen had ik hem altijd op.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of de hele dag wel, of de hele dag niet. Wisselen is namelijk kut
Ik hou daardoor nog steeds boeken enzo te dicht bij.
Hmm, ik kan niet echt geschikte foto's vinden in mijn map.
En Christian Bale natuurlijk! Daar gaat 't watertje wel van stromen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij heeft een schoonheidsslaapje nodig.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik zie een glazenspoeler in een te duur pakquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft een schoonheidsslaapje nodig.
Ik ook![]()
![]()
Weltrusten peeps
Mocht willen dat je zo hawt bentquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie een glazenspoeler in een te duur pak.
Hugh Jackman
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Niet haten op Hughquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Mocht willen dat je zo hawt bent.
Hugh Jackman.
Even gechecked bij mijn eega: die vroeg of ie de "Rioolwerker van 2012" award kwam ophalenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Mocht willen dat je zo hawt bent.
Hugh Jackman
Avrilquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Avril vroeger ook zo schattig.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Avrilquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]!!
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
In haar tijd van "Girlfriend" was ze het mooist imo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
![]()
Met dat heerlijke arrogante lachje.
Op bewegend beeld is hij nog leuker, want hij heeft een uitstraling die niet op foto vast te leggen is.
Ik vind hem ook welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Op bewegend beeld is hij nog leuker, want hij heeft een uitstraling die niet op foto vast te leggen is.. Een van Nederlands betere en lekkere acteurs
.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel. Een van Nederlands betere en lekkere acteurs
.
![]()
Ughh, nee.quote:Maar dat is misschien omdat hij nuts is.
Daar kijk ik doorheen. Gaat me puur om de looksquote:Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ughh, nee.Maar dat is misschien omdat hij nuts is.
.
Ja, snap ik. Maar voor mij maakt het hem al meteen minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kijk ik doorheen. Gaat me puur om de looks.
Ik ga bedje toe (wordt me verteld)
Truste!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef fietsie het volgende:
Truste!
truste
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind dat gekke wel wat hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar voor mij maakt het hem al meteen minder aantrekkelijk..
Heb je al een kale plek op je achterhoofd?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef fietsie het volgende:
Truste!
Ziet er uit als een groenteman van de markt.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Op bewegend beeld is hij nog leuker, want hij heeft een uitstraling die niet op foto vast te leggen is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Het scheen meer om mijn tong te draaien hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je al een kale plek op je achterhoofd?
(er was al eerder demonstratief gedouched en lingerie aangehesen enzow)
Oow en ik ben megaproud op mijn volle haarbos ondanks licht gevorderde leeftijd: niks geen kale plekken niet behalve daar waar geschoren
Hij lijkt sprekend op de bloemenboer die hier op zaterdag tegenover mijn huis staat.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ziet er uit als een groenteman van de markt.
Die komkommer wil ik wel vasthouden.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ziet er uit als een groenteman van de markt.
Oh my.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op de bloemenboer die hier op zaterdag tegenover mijn huis staat.Ik weet al waar ik zaterdag ben.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt sprekend op de bloemenboer die hier op zaterdag tegenover mijn huis staat.!
Ik vind hem echt zoveel te oud hequote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Op bewegend beeld is hij nog leuker, want hij heeft een uitstraling die niet op foto vast te leggen is.
Maar ik val niet zo op 'echte mannen' denk ik![]()
![]()
Zal ik thee zetten?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh my.Ik weet al waar ik zaterdag ben.
Ik val juist op oudere mannen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zoveel te oud he
Maar ik val niet zo op 'echte mannen' denk ik
Maar voor jou zijn veel mannen toch ook wel een beetje oud, toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zoveel te oud he
Maar ik val niet zo op 'echte mannen' denk ik
Is goed.quote:
Maar Fera is ook niet zo heel veel ouder dan ik toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar voor jou zijn veel mannen toch ook wel een beetje oud, toch?![]()
![]()
Klopt. Scheelt een jaar of zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Fera is ook niet zo heel veel ouder dan ik toch?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ookquote:. Mijn vriendjes zijn altijd begin dertig geweest
1,5 jaar ofzo.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Fera is ook niet zo heel veel ouder dan ik toch?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik houd jullie verjaardagen niet bijquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar Fera is ook niet zo heel veel ouder dan ik toch?
Ik val alleen niet op kaal.quote:
Oow jonkies dusquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn vriendjes zijn altijd begin dertig geweest
Kaneel is eigenlijk de oudste die ik heb gehosseld.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En Kaneel is ook al zo'n jonkiequote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel is eigenlijk de oudste die ik heb gehosseld.
Klopt. Maar het scheelt toch bijna zes jaar.quote:
Ik zie nog geen discussie.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Oh gaan we de leeftijden-discussie-geval-iets weer krijgen?
Jeetje.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel is eigenlijk de oudste die ik heb gehosseld.Daar gaan al mijn dromen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de latere helft van de 20 eigenlijk al wel te oud voor mij
't Wordt pas interessant als het zo'n 15 jaar scheeltquote:Op donderdag 6 december 2012 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het scheelt toch bijna zes jaar.
Nog een half jaartje wachten...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Ik kan er niet mee omgaan. Ik wil haar om te kroelenquote:.
Stopt acuut met scherenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan er niet mee omgaan. Ik wil haar om te kroelen.
36? Dat vind ik wel een beetje veel ... Hele andere levensfase enz.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
't Wordt pas interessant als het zo'n 15 jaar scheeltA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan er niet mee omgaan. Ik wil haar om te kroelen.
Krullen met name.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je mijn mooie zachte lokken maar hebben, fax.
* Faxie zet z'n pet weer op![]()
Damn ik had 16 moeten zeggenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
36? Dat vind ik wel een beetje veel ... Hele andere levensfase enz.
Waarom?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, hoi.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
*Check*quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, dat boeit me verder weinig, als ik het maar door kan woelen en vast kan pakkenquote:.
Hoi.quote:
Je mag wel wat van mij hoor.quote:
Ik heb 2 keer boemveel haar gedoneerd voor pruiken voor kankerpatienten enzo.
Misschien dat jij er ook iets mee kan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij hebt ook een mooie leeftijd.quote:
I see what you did there.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je maar op dit moment was ik liever wat jonger geweest.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je maar op dit moment was ik liever wat jonger geweest.
Vroeger droeg ik geen pet, sinds een jaar of 3 pas.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt te veel je pet gedragen, daardoor ben je kaal geworden.
Maar vroeger had ik slechts inhammetjes, verder best dik haar. Toen kwa een periode dat ik m'n kop kaal schoor (nee geen gabber, dat was ik al ontgroeid) en toen ik het beu was en weer wilde laten groeien ging het opeens niet zo goed meer
![]()
![]()
Heehehehehehehequote:Op donderdag 6 december 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger droeg ik geen pet, sinds een jaar of 3 pas.
Maar vroeger had ik slechts inhammetjes, verder best dik haar. Toen kwa een periode dat ik m'n kop kaal schoor (nee geen gabber, dat was ik al ontgroeid) en toen ik het beu was en weer wilde laten groeien ging het opeens niet zo goed meer
![]()
![]()
Mensen van 19quote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik iemand van 19 leuk vind.
![]()
![]()
O ja, I remember now.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me eerder vreemdquote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat toch zwaar klote als je zoiets overkomt![]()
![]()
Ik zou het gewoon lekker proberen als het wederzijds is. Werkt het niet, jammer dan, heb je het tenmisnte geprobeerdquote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja 2 jaar met een kale klats gelopenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja het lijkt me eerder vreemd![]()
En nu voor eeuwig en altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja 2 jaar met een kale klats gelopen![]()
![]()
Ah, oké.quote:Je kan het altijd proberen natuurlijk.
Wat is de schade?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, zie nu pas brief van het CJIB liggen![]()
![]()
Ja, dat kan altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké.Je kan het altijd proberen natuurlijk.
.
![]()
Je krijgt alle ooit betaalde bedragen per omgaande teruggestortquote:Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, zie nu pas brief van het CJIB liggen
Maakt ook geen hol uit. Het staat bij jequote:Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja
Ach het went wel min of meer.
En lach maar niet te hard, het kan jou ook overkomen![]()
![]()
Is ze dan nog wel leuk, of verschuift je interesse dan gewoon van 19 naar 20?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een week is mijn crush 20.
Holy shit.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Pas als Loka 20 wordt he?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ze dan nog wel leuk, of verschuift je interesse dan gewoon van 19 naar 20?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee, ik had een tijdje geen carkit en nam de telefoon opquote:
dom
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik dacht dat Lokje al 20 was.quote:
Dat is dom ja. Maar goed, dat is bij iedere boete zoquote:Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik had een tijdje geen carkit en nam de telefoon op
dom.
![]()
Ah dan schuift ze in mijn bereikquote:Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over een week is mijn crush 20..
![]()
Ik las ''broek''.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah dan schuift ze in mijn bereik.
Bijna weekend. Dan zie ik lief weer
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
Ik associeerde "schuiven" ook al met wat andersquote:Op donderdag 6 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
misschien omdat jequote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
bent
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben je verliefd?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
Nee hoor.quote:quote:Op donderdag 6 december 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
AF JIJ!
ik hoop dat ik lief zie met de 20cm sneeuw morgen hierquote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
![]()
![]()
Omdat je het leuk vind om hem te zien?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
![]()
![]()
Als je er heel snel overheen leest en een dirty mind hebt.quote:
Denk aan de bro code!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dirty mindquote:Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er heel snel overheen leest en een dirty mind hebt..
![]()
Jawel, dat heb je wel.quote:Jaja.quote:Als jij A wilt daten, doe je wat ik zeg.
Bijna weekendquote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
. Zin in
.
Waarom doe ik zo?
. Ik heb geen lief
. Geen zin in
.
Waarom doe ik zo?
lol![]()
Voel je weinig van hoor, bro codequote:
A is te jong man.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, dat heb je wel.
[..]
Jaja.Als jij A wilt daten, doe je wat ik zeg.
![]()
... is a joy forever.quote:
Jaaaquote:. Sowieso. Maar normaal doe ik nooit zo
.
Het valt inderdaad wel opquote:Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. Sowieso. Maar normaal doe ik nooit zo
.
.
![]()
Ik zeg net dat L in mijn bereik schuift wanneer ze 20 wordquote:Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja, daar is ineens een grens he?. Dan is 17 te he...
![]()
Lief.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa. Sowieso. Maar normaal doe ik nooit zo
.
Op je scharrel?
Na drie keer lezen snap ik het nog nietquote:.
Wederzijds?quote:
Gisteren liep je tegen me te hatenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na drie keer lezen snap ik het nog niet.
![]()
![]()
Je zin is heel krom, ik snap 'm ook niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren liep je tegen me te haten
En ik ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zin is heel krom, ik snap 'm ook niet.![]()
![]()
Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Wie is jouw scharrel eigenlijk Samzz? Een Fokker?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou ja, ik weet het niet. Misschien zag/ziet hij het alleen als scharrelen.quote:
Nee. Tegen overmatigquote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren liep je tegen me te hatengebruik.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet het niet. Misschien zag/ziet hij het alleen als scharrelen..
Nou, dat is iig mooi.quote:Maar het is dus nog geen vaste relatie?
Is een mooi iets.quote:
Ik weet nog niet zo goed wat het labeltje is, naar dat boeit me eigenlijk niet. Me is happyquote:Op donderdag 6 december 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, dat is iig mooi.Maar het is dus nog geen vaste relatie?
.
joh, al is het alleen voor de sex, als jij blij bent is het primaquote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat het labeltje is, naar dat boeit me eigenlijk niet. Me is happy.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is ook het belangrijkste.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed wat het labeltje is, naar dat boeit me eigenlijk niet. Me is happy.
Awwww.quote:
Whutquote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, al is het alleen voor de sex, als jij blij bent is het prima.
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, al is het alleen voor de sex, als jij blij bent is het prima![]()
![]()
hoezoquote:
Als je blij bent is het prima, of het nu voor sex, relatie, daten of whatever isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Bogie toont nu zoveel liefde dat ik niet fatsoenlijk kan typen. Hij leunt helemaal tegen me aan op de bank.quote:
Right.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoezo
Als je blij bent is het prima, of het nu voor sex, relatie, daten of whatever is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat snap ik.quote:![]()
* Fera knuffelt Vin
Komt vast wel goed.
Laat hem, hij snapt het niet.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Thanksquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik.![]()
* Fera knuffelt Vin
Komt vast wel goed.
Natuurlijk![]()
![]()
Haha zo lief is datquote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie toont nu zoveel liefde dat ik niet fatsoenlijk kan typen. Hij leunt helemaal tegen me aan op de bank..
![]()
Heel lief, dat wel. Ik zal hem en K.C. eens een kluifje geven.quote:
nee, ik snap de clou nietquote:
maar ik snap wel vaker obvious dingen nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ahwquote:Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie toont nu zoveel liefde dat ik niet fatsoenlijk kan typen. Hij leunt helemaal tegen me aan op de bank..
Sjaak lag vanmiddag bij mij op schoot, doet ie normaal nooit.
Bogie komt ook wel eens op schoot. Maar daarvoor is hij toch echt te groot.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Sjaak lag vanmiddag bij mij op schoot, doet ie normaal nooit.
Sjaak past wel, hij is een teckelquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie komt ook wel eens op schoot. Maar daarvoor is hij toch echt te groot..
niet liever een poes?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
Een kat, die zou ik nu ook wel willen hebben
sorry, flauw
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja heel flauw jaquote:Op donderdag 6 december 2012 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet liever een poes?
sorry, flauw.
En ja, maar daar zou ik nu liever mee willen knuffelen.
![]()
ik zou ook best een kat willen maar dat zit er niet inquote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heel flauw ja.
En ja, maar daar zou ik nu liever mee willen knuffelen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Same herequote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik zou ook best een kat willen maar dat zit er niet in![]()
![]()
Doe mij maar een hond, jouw vriend, niet die van de voerbak.
mijn vrouw is allergisch voor alles met haren zo ongeveerquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, ik heb hem gezien. In z'n dekentje.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak past wel, hij is een teckel.
Neem een parkietquote:Op donderdag 6 december 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw is allergisch voor alles met haren zo ongeveer. Of een hypoallergene kat.
Voor de allergie kan ik desnoods weer een prik laten zetten, maar mijn huis is er niet opgemaakt.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw is allergisch voor alles met haren zo ongeveer![]()
Ik heb geen tijd voor een hondquote:Op donderdag 6 december 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een hond, jouw vriend, niet die van de voerbak.
.
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gezien. In z'n dekentje.. Iedere ochtend als ik hem wakker maak voor zijn plasje, ligt hij opgerold te slapen met z'n dekentje om
.
we hebben nu een cavia, en daar kan ze ook al slecht tegen maar dat wist ze toen niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een parkiet. Of een hypoallergene kat.
Katten,honden, konijnen, dat gaat het hem ook niet worden
zo ene haarloze kat bedoel je zeker?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mensen die allergisch zijn reageren juist heftig op cavia's vaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben nu een cavia, en daar kan ze ook al slecht tegen maar dat wist ze toen niet.
Katten,honden, konijnen, dat gaat het hem ook niet worden
zo ene haarloze kat bedoel je zeker?
En nee. Ik bedoel een kat met haar waar mensen met een allergie geen last van hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
mijn ma had een kat met lang haar, daar had ze ook niet al te veel last vanquote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die allergisch zijn reageren juist heftig op cavia's vaak.
En nee. Ik bedoel een kat met haar waar mensen met een allergie geen last van hebben.
maar ze houdt ook niet van katten, ze wil liever een hontSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zei iemand ook over een chinchilla, maar helaasquote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die allergisch zijn reageren juist heftig op cavia's vaak.
En nee. Ik bedoel een kat met haar waar mensen met een allergie geen last van hebben.
en je bedoeld volgens mij de blauwe korthaar....
http://www.complete-encyc(...)AR%20BLAUW-CREME.jpg![]()
Neem een labradoodle. Of een poedel. Die verharen niet. En zijn ideaal voor mensen die allergisch zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ma had een kat met lang haar, daar had ze ook niet al te veel last van
maar ze houdt ook niet van katten, ze wil liever een hont
Ik snap het wel, honden vind ik ook leuker.
Dat is een Britse korthaar en die bedoel ik niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook over een chinchilla, maar helaas
http://www.complete-encyc(...)AR%20BLAUW-CREME.jpg“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
a okequote:Op donderdag 6 december 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een Britse korthaar en die bedoel ik niet.![]()
![]()
Chinchilla's.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook over een chinchilla, maar helaas
http://www.complete-encyc(...)AR%20BLAUW-CREME.jpg
Je haalt twee rassen door elkaar. Een Blauwe Rus en een Britse Korthaar.quote:
Ik heb er twee.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd.... super leuke beesten... had die zo van barca mee willen nemen....
Ik dacht al zo ietsquote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je haalt twee rassen door elkaar. Een Blauwe Rus en een Britse Korthaar.![]()
![]()
Britse Korthaarquote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je haalt twee rassen door elkaar. Een Blauwe Rus en een Britse Korthaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens zouden er wel hypoallergene Britten moeten bestaan. Ze worden 'gemaakt' in een laboratorium ergens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hmmm dat klinkt wel erg neppigquote:Op donderdag 6 december 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
Overigens zouden er wel hypoallergene Britten moeten bestaan. Ze worden 'gemaakt' in een laboratorium ergens.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zijn gewoon genetisch gemanipuleerde katten.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik nog niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef -Engel- het volgende:
Gaat nu iedereen pitten ik heb nog 22 minuten![]()
Ik ben er ook nog, maar ben ondertussen bezig met andere dingen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Waarom kijk je er zo boos bij?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er ook nog, maar ben ondertussen bezig met andere dingen.
![]()
Ik ga wel. Nog even tv kijken en lekker slapen. Trusten
.
Trusten *quote:Op donderdag 6 december 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel. Nog even tv kijken en lekker slapen. Trusten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |