SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
LaPo hunter.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
gelukkig nietquote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad verre van jongensachtig.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is er 1 van jaquote:En daar hebben we nummer 2quote:
Overigens 1 van de weinige slanke vrouwen die ik wel leuk vind is Natalya Rudakova..
Nu gaat 't halve topic mij voor gek verklaren
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie het wel. Sowieso, gingers.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er 1 van ja
[..]
En daar hebben we nummer 2
Overigens 1 van de weinige slanke vrouwen die ik wel leuk vind is Natalya Rudakova..
[ afbeelding ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ze kijkt wel geinig uit dr kijkers; heb je meer gezicht-plaatjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is er 1 van ja
[..]
[ afbeelding ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.quote:
Ik vind haar wel leuk, met dat kapsel en sproetjesquote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Juhquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel geinig uit dr kijkers; heb je meer gezicht-plaatjes?
maar als een ovb afmeldt toch weer welquote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waarbij?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel aanmeldingen, er kan niemand meer bij.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Loka.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk, met dat kapsel en sproetjes
Klopt, maar de organisators hadden het graag uit de OP. Dus vandaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als een ovb afmeldt toch weer welA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Best wel te begrijpen dat je daar door aangetrokken wordt hoor; ze heeft iets "eigens".quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Lekkere niet-massa toet...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moet je even lezen waar ik op reageer hè ...quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
duidelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar de organisators hadden het graag uit de OP. Dus vandaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Precies dat!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Best wel te begrijpen dat je daar door aangetrokken wordt hoor; ze heeft iets "eigens".
Lekkere niet-massa toet...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ieder zijn smaak, ik vind vrouwelijke klassiekere vrouwen erg mooi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een kusje nog wel.quote:![]()
Wat bedoel je precies met klassiek?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik bedoelde het anders Feraquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je even lezen waar ik op reageer hè ...
"Welke maatvoering bepaalde dat het vol was" --> nie genoeg slaapplaats, niet genoeg borden voor alle snert enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah, zou haar wel geven.quote:
Jezus, ik heb even mijn bril af en alles lijkt ineens enorm groot.
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Soort Venus dus.
En dan zo'n lok voor hun oog.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.
Soort Venus dus.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Huisje niet groot genoegquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders Fera
"Welke maatvoering bepaalde dat het vol was" --> nie genoeg slaapplaats, niet genoeg borden voor alle snert enz enz
Geen idee, dat moet je aan Lola en/of Raene vragen. Ik denk gewoon dat er niet genoeg plek was in Lola's huis.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders Fera
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zo'n lok voor hun oog.
Hoi WT.
Een tijdloze uitstraling, een gezicht dat 30 jaar geleden mooi was maar nu nog steeds.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met klassiek?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze is niet blond en niet mannelijk, handjes thuis dusquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, zou haar wel geven.
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer![]()
Ik heb dat als ik met bril op om en om met mijn ene en andere oog dicht kijkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamerEcht vreemd dat.
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Iets vollere vrouwen, met lang golvend haar en een zandloper figuur.
Soort Venus dus..
Hmm, nu toch echt maar richting bed denk ik
Alle leuke Foksters nog maar eens op een rijtje zetten![]()
![]()
Mijn ex noemde me ooit Venus, met gedachte aan dit soort plaatjes. Toen moest ik blozen.
Eigenlijk gewoon pin-up. En daar heb je tieten en een kont voor nodig, vind ik.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo die Fera!
[ afbeelding ]Mooi voorbeeld.
Op een gegeven moment gaat het pijn doen he, dan kun je beter stoppenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, nu toch echt maar richting bed denk ik
Alle leuke Foksters nog maar eens op een rijtje zetten![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan jij niet eens wat plaatjes posten?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Als ik mijn bril afdoe kan ik niks meer lezen dat niet minimaal 10cm groot isquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherm lijkt zo groot als mijn oude studentenkamer
pin-up zonder tits en ass is geen pin-upquote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Foto's van d'rzelf?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij niet eens wat plaatjes posten?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |