dit inderdaad!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is juist slim. Als je iemand zou moeten kiezen tegen wie je in de finale wil spelen is het Chris wel. Die kan echt helemaal niks buiten tactisch denken om.
Ho ho, dat is het einde. Je begint met het afwegen van de juiste hoeveelheid vlees.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Bastiefcg het volgende:
deel 1 van de finale : eet zo snel mogelijk een hamburger
Ja zag het daarnaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog heel even gewacht had met deze opmerking te plaatsen
is dat voor of na het maken van het toetje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ho ho, dat is het einde. Je begint met het afwegen van de juiste hoeveelheid vlees.
Kan mij het schelen.quote:
Toen in het begin vond ik wel leuk, maar nu vind ik al lang niet boeiend meer.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef NotGuilty het volgende:
Is csi wat? het begint altijd best wel tof en na 1 minuut denk ik mehhhh
Oja dat had ik met Law and Order ( alle versies ), maar kijk ik nu ook niet meerquote:Op donderdag 6 december 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen in het begin vond ik wel leuk, maar nu vind ik al lang niet boeiend meer.
Van Law & Order hoef ik alleen maar het themaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Oja dat had ik met Law and Order ( alle versies ), maar kijk ik nu ook niet meer
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 06-12-2012 om 21:42:41Haren die toch terug kwamen trok ik uit met de mee gesmokkelde pincet door @Fatimademelo hoe ze die binnen kreeg moet je haar vragen reageer retweet
hoe kan je dat nou weer zien aan de TTquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:12 schreef tralalala het volgende:
Net teruggekeken, wist alleen door de TT al dat Fajah door zou zijn.
Die proef was wel oneerlijk, de twee vooraan zouden sowieso winnen.
Maarja, Fajah
Boem Koekoek zoooow goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Atleti.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou weer zien aan de TT
ow op die manierquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boem Koekoek zoooow goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal Atleti.
Wordt op FOK! gebruikt als er iets te vieren valt.
Ze zat op bijna elk winnaarseiland omdat haar vriendjes steeds wonnen.. Ze heeft zelf volgens mij 1 proef echt zelf gewonnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:37 schreef iAvani het volgende:
Kut Fajah weer doorWanneer flikkert ze nou eindelijk is een keer op...
Zeker verdiend dat Fatima door is, als je hoorde wat ze allemaal had gewonnen...
3 toch? Memory, dat met die stok en die sleutels en blijkbaar nog eentje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze zat op bijna elk winnaarseiland omdat haar vriendjes steeds wonnen.. Ze heeft zelf volgens mij 1 proef echt zelf gewonnen.
Ik was de stok en de sleutels vergetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat met die evenwichtsbalk ging echt niet eerlijk. Niet zo gek dat mensen ervan af vallen als Evi als een houthakker die touwen weghakt.
[..]
3 toch? Memory, dat met die stok en die sleutels en blijkbaar nog eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |