preciesquote:Op zondag 9 december 2012 19:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ben juist meer fan van survivor, juist de extremere dingen maken het echt 'survivor' in plaats van dat wanneer de rijst op is ze een nieuwe zak krijgen bij 'expeditie robinson'
Ik vind de latere seizoenen ook wel een beetje "over de top". Misschien moet je een ouder seizoen gaan kijken zoals seizoen 2 of Heroes vs. Villians.quote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik heb verschillende seizoenen geprobeerd, maar ik trek het echt niet. Erger me dood aan aan die bekokstovende blaaskaken.
Het is wel waar, soms gaat het ver. Maar dat is in ieder geval 10 keer beter dan hier waar ze maar accepteren dat ze eruit gaan en niks meer proberen. Ze zijn allemaal zo lief voor elkaarquote:Op zondag 9 december 2012 22:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik vind de latere seizoenen ook wel een beetje "over de top". Misschien moet je een ouder seizoen gaan kijken zoals seizoen 2 of Heroes vs. Villians.
Ze doen volgens de promo alle 4 meequote:Op zondag 9 december 2012 20:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In de promo voor donderdag is te zien dat Christophe deelneemt aan de finaleproef. Maar was er niet nog voor de finale een laatste eilandraad?
Ach dieper dan de makers van WIDM, kunnen ze niet zinken. Gewoon even de winnaar een week van tevoren verklappenquote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doen volgens de promo alle 4 mee
Leren ze het verdomme nou nooit bij RTL... je hoeft bijna geen show meer te kijken om te weten hoe zoiets afloopt... zelfde bij de audities van TVOH
Serieus? Bij welk seizoen was dat dan? Gelukkig heb ik dat niet mee gekregen als hardcore-WIDM fanquote:Op zondag 9 december 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach dieper dan de makers van WIDM, kunnen ze niet zinken. Gewoon even de winnaar een week van tevoren verklappen
Wordt er niet gewoon bedoelt dat de mol en verliezer een week later bekend worden gemaakt dan de winnaar? Anders heb ik het ook gemist, en ben ik daar heul blij omquote:Op maandag 10 december 2012 01:29 schreef iAvani het volgende:
[..]
Serieus? Bij welk seizoen was dat dan? Gelukkig heb ik dat niet mee gekregen als hardcore-WIDM fan
Maar bij WIDM is het nooit wat het lijkt hè!quote:Op maandag 10 december 2012 03:01 schreef Redefine het volgende:
@Avani, Meedat was afgelopen jaar, toen werd in de preview direct na de aflevering een blij en geschokt reagerende Hadewych Minis getoond, die werd gefeliciteerd door de rest.
En als de winnaar anders bleek dan had dat ook prima in je pleidooi gepastquote:Op maandag 10 december 2012 03:01 schreef Redefine het volgende:
@Avani, Meedat was afgelopen jaar, toen werd in de preview direct na de aflevering een blij en geschokt reagerende Hadewych Minis getoond, die werd gefeliciteerd door de rest.
@ejiraM Nee, ze wilden niks bekend maken. De week erna werd eerst nog met veel tamtam de winnaar getoond. Alsof we dat nog niet wisten. Het jaar daarvoor werd wel in de voorlaatste aflevering de verliezer getoond. Waarbij me nu te binnen schiet dat de reactie van Art die ze in de preview lieten zien ook eigenlijk al boekdelen sprak.
Precies, was echt nog niet zo zeker als je het nu laat lijken.quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En als de winnaar anders bleek dan had dat ook prima in je pleidooi gepast
Was al te zien na de aflevering van afgelopen donderdag bij het vooruitblik voor de volgende week.....er hingen 4 tasjes.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doen volgens de promo alle 4 mee
Leren ze het verdomme nou nooit bij RTL... je hoeft bijna geen show meer te kijken om te weten hoe zoiets afloopt... zelfde bij de audities van TVOH
Bij de preview van de aflevering waarin Marit eruit moest, kon je haar naam op het scherm lezen (als je een groot HD-scherm had tenminste). Dat was ook een behoorlijke faal.quote:Op maandag 10 december 2012 03:01 schreef Redefine het volgende:
Nee het was gewoon zo dat het niet anders kon. De winnaar wordt altijd als eerste gefeliciteerd, niet de Mol. Alleen mensen die blind op Hadewych zaten, kwamen met allemaal vergezochte mogelijkheden.quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En als de winnaar anders bleek dan had dat ook prima in je pleidooi gepast
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=141186quote:Peggy Vrijens op anorexianiveau na RTL 5-show
Peggy Vrijens hield aan de opnames van Expeditie Robinson het lijf van een anorexiapatiënt over. Dat vertelt de kandidate in Weekend. Vrijens zou nooit meer meedoen aan de RTL-show, omdat ze het fysiek te zwaar vond. “Ik zou het niet nog een keer doen. Ik vond het heel zwaar. Ik ben zonder vetreserves met mijn 54 kilo aan de expeditie begonnen, dus ik teerde meteen in op mijn eigen lichaam. Ik ben behoorlijk wat kilo’s kwijtgeraakt. Ik zat op anorexianiveau toen ik er uit kwam.”
Inmiddels is het weer goed gekomen. “Ik denk dat ik nu weer op mijn oude gewicht zit, maar dat heeft wel even geduurd, want de opnames waren deze zomer.”
Ook psychologisch was het niet makkelijk. “Los van het feit dat je daar aan het overleven bent, is iedereen je tegenstander. Het is hard gespeeld met heel veel complotten, dus ik moest altijd op mijn hoede zijn. Dat maakte het geestelijk heel zwaar.”
“Ik heb er van geleerd dat welvaart en mijn dierbaren mij zóveel waard zijn dat het leven anders geen zin heeft. Ze hadden mij niet op dat eiland hoeven laten zitten.”
En alles wordt zo super lang gerekt en sloom gepresenteerd enzoquote:Op zondag 9 december 2012 20:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik heb verschillende seizoenen geprobeerd, maar ik trek het echt niet. Erger me dood aan aan die bekokstovende blaaskaken.
Zó lelijkquote:
Finalequote:Op donderdag 13 december 2012 16:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is vanavond de laatste aflevering?
Ja de proef. Ik zie ze er voor aan om bij de laatste brandende pijl/fakkel/wat ze ook als laatst moeten doen de aflevering af te breken, en dat we dan nog een week mogen wachten op de 'reunie-uitzending'quote:
Ja, zou me niks verbazen idd.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja de proef. Ik zie ze er voor aan om bij de laatste brandende pijl/fakkel/wat ze ook als laatst moeten doen de aflevering af te breken, en dat we dan nog een week mogen wachten op de 'reunie-uitzending'
Wut?quote:Expeditie Robinson 2012 zal de boeken in gaan als de editie met de beste cast, de meeste complotten en de spannendste en meest onverwachte eilandraden
En dan zou het natuurlijk zonde zijn als niemand je na deze post vraagt;quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale spannend 1 belg twee Nederlanders en een Portugees.
Fatima en wat is Fajah eigenlijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan zou het natuurlijk zonde zijn als niemand je na deze post vraagt;
"Gut, Dr.Mikey, vertel ons onwetenden... WIE is de portugees"
Haar moeder is Nederlands, haar vader Antilliaans (Curaçao).quote:Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fatima en wat is Fajah eigenlijk?
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..😁 reageer retweet
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:53 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..😁 reageer retweet
Week later of zo?
Dat hebben ze de afgelopen jaren wel steeds zo gedaan. Zou dus best kunnen dat je vanavond de hele finale te zien krijgt... behalve wie er wint. Daar hebben ze dan volgende week zo'n lame talkshow voor vanuit een zaaltje in NL...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:53 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..ߘ reageer retweet
Week later of zo?
He bah, das waar ook. In die allerlaatste aflevering gaan ze dan eerst praten met alle uitgevallen kandidaten en pas in de laatste minuten weet je wie er gewonnen heeft. Oftewel een uur onzin-tv volgende week.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hebben ze de afgelopen jaren wel steeds zo gedaan. Zou dus best kunnen dat je vanavond de hele finale te zien krijgt... behalve wie er wint. Daar hebben ze dan volgende week zo'n lame talkshow voor vanuit een zaaltje in NL...
Hopen dat dat NIET zo is dus dit keer, maar ik vrees 't ergste.
wat is die spoiler?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Nou ik weet niet of het klopt maar kwam op een site van een tv gids en daar staat donderdag 20 december om 20.30 Expeditie Robinson en ook een vermeende spoiler....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb diverse online tv gidsen bezocht, maar die gaan meestal niet verder dan 3 dagen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Nou ik weet niet of het klopt maar kwam op een site van een tv gids en daar staat donderdag 20 december om 20.30 Expeditie Robinson en ook een vermeende spoiler....
Als je de spoiler niet wilt lezen zou ik niet klikken maar deze geeft 20 december wel aan, 't is dan wel een belgische sitequote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik heb diverse online tv gidsen bezocht, maar die gaan meestal niet verder dan 3 dagen.
Maar vrees dus ook dat we nog een weekje moeten wachten op de winnaar winnares.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:38 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als je de spoiler niet wilt lezen zou ik niet klikken maar deze geeft 20 december wel aan, 't is dan wel een belgische siteAh, dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]Klopt niet trouwens, want als je op het programma klikt op die site staat er de omschrijving van één van de eerdere seizoenen... waar in de eerste afleveringen alleen vrouwen aan deelnamen, en de mannen met een tocht door de jungle pas later. Was volgens mij de laatste non-BNer editie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb toch ook van te voren aangegeven dat ik niet wist of t juist was. Kwam dit tegen en de datums klopte verder heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt niet trouwens, want als je op het programma klikt op die site staat er de omschrijving van één van de eerdere seizoenen... waar in de eerste afleveringen alleen vrouwen aan deelnamen, en de mannen met een tocht door de jungle pas later. Was volgens mij de laatste non-BNer editie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |