En dan zou het natuurlijk zonde zijn als niemand je na deze post vraagt;quote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Finale spannend 1 belg twee Nederlanders en een Portugees.
Fatima en wat is Fajah eigenlijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef muzas het volgende:
[..]
En dan zou het natuurlijk zonde zijn als niemand je na deze post vraagt;
"Gut, Dr.Mikey, vertel ons onwetenden... WIE is de portugees"
Haar moeder is Nederlands, haar vader Antilliaans (Curaçao).quote:Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fatima en wat is Fajah eigenlijk?
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..😁 reageer retweet
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:53 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..😁 reageer retweet
Week later of zo?
Dat hebben ze de afgelopen jaren wel steeds zo gedaan. Zou dus best kunnen dat je vanavond de hele finale te zien krijgt... behalve wie er wint. Daar hebben ze dan volgende week zo'n lame talkshow voor vanuit een zaaltje in NL...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:53 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Fatimademelo twitterde op donderdag 13-12-2012 om 18:49:48Oh, oh, oh, iedereen heeft t over wie #ExpeditieRobinson gaat winnen vanavond...hebben jullie t vorig jaar dan niet gezien? Ik wel..ߘ reageer retweet
Week later of zo?
He bah, das waar ook. In die allerlaatste aflevering gaan ze dan eerst praten met alle uitgevallen kandidaten en pas in de laatste minuten weet je wie er gewonnen heeft. Oftewel een uur onzin-tv volgende week.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hebben ze de afgelopen jaren wel steeds zo gedaan. Zou dus best kunnen dat je vanavond de hele finale te zien krijgt... behalve wie er wint. Daar hebben ze dan volgende week zo'n lame talkshow voor vanuit een zaaltje in NL...
Hopen dat dat NIET zo is dus dit keer, maar ik vrees 't ergste.
wat is die spoiler?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Nou ik weet niet of het klopt maar kwam op een site van een tv gids en daar staat donderdag 20 december om 20.30 Expeditie Robinson en ook een vermeende spoiler....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb diverse online tv gidsen bezocht, maar die gaan meestal niet verder dan 3 dagen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Nou ik weet niet of het klopt maar kwam op een site van een tv gids en daar staat donderdag 20 december om 20.30 Expeditie Robinson en ook een vermeende spoiler....
Als je de spoiler niet wilt lezen zou ik niet klikken maar deze geeft 20 december wel aan, 't is dan wel een belgische sitequote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik heb diverse online tv gidsen bezocht, maar die gaan meestal niet verder dan 3 dagen.
Maar vrees dus ook dat we nog een weekje moeten wachten op de winnaar winnares.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:38 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als je de spoiler niet wilt lezen zou ik niet klikken maar deze geeft 20 december wel aan, 't is dan wel een belgische siteAh, dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]Klopt niet trouwens, want als je op het programma klikt op die site staat er de omschrijving van één van de eerdere seizoenen... waar in de eerste afleveringen alleen vrouwen aan deelnamen, en de mannen met een tocht door de jungle pas later. Was volgens mij de laatste non-BNer editie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb toch ook van te voren aangegeven dat ik niet wist of t juist was. Kwam dit tegen en de datums klopte verder heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt niet trouwens, want als je op het programma klikt op die site staat er de omschrijving van één van de eerdere seizoenen... waar in de eerste afleveringen alleen vrouwen aan deelnamen, en de mannen met een tocht door de jungle pas later. Was volgens mij de laatste non-BNer editie.
... en daarom vul ik je bevindingen dus even aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:41 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Heb toch ook van te voren aangegeven dat ik niet wist of t juist was. Kwam dit tegen en de datums klopte verder heb ik niet gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |