Maar dan heeft ze dus best een hoop proeven gewonnen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was de stok en de sleutels vergetenEn de laatste is natuurlijk die balk.. Maar dat memory was ook wel een beetje met hulp van Chris en Peggy
Zei Evi niet dat ze 4 keer gewonnen had?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was de stok en de sleutels vergetenEn de laatste is natuurlijk die balk.. Maar dat memory was ook wel een beetje met hulp van Chris en Peggy
Dat mens heeft te vaak op winnaarseiland gezetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef Marie30 het volgende:
En Fatima had nog steeds een vetrolletje als ze neerzat op de eilandraad.Die moet daar toch een McDonalds of zo in dat bos ontdekt hebben...
Ik zat verbaasd naar de boezem van Fajah te kijken, want die slinken maar niet, dus dat zullen wel siliconen zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:05 schreef Marie30 het volgende:
En Fatima had nog steeds een vetrolletje als ze neerzat op de eilandraad.Die moet daar toch een McDonalds of zo in dat bos ontdekt hebben...
Had zij niet ooit haar borsten laten vergroten, maar later toch de siliconen er weer uitgehaald?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat verbaasd naar de boezem van Fajah te kijken, want die slinken maar niet, dus dat zullen wel siliconen zijn
Had het idee dat die alleen maar groter werden naar mate ze verder kwam in de expeditiequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zat verbaasd naar de boezem van Fajah te kijken, want die slinken maar niet, dus dat zullen wel siliconen zijn
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het idee dat die alleen maar groter werden naar mate ze verder kwam in de expeditie
Dat ze niet echt zijn, is algemeen bekend. Ze heeft ze zelfs daarna laten verkleinen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:16 schreef Angelof9 het volgende:
Als je haar googled lijkt het daar wel op. Of misschien heeft ze ze laten vervangen door kleinere implants.
waarschijnlijk ben je al sinds het begin van het seizoen gespeend van vrouwelijk contactquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had het idee dat die alleen maar groter werden naar mate ze verder kwam in de expeditie
Volgens mij had hij hem ook gewoon mogen geven nadat hij er al uit lag..quote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef eQuaL het volgende:
Geen idee of het al eerder is gezegd (vast wel) maar Gene is toch ontzettend stom bezig geweest? Die gouden munt hadden ze vorige eilandraad helemaal niet in hoeven zetten. De kans was groot dat er sowieso toch een van hun 2 naar huis moest, en met die gouden munt had de overblijver (Gene of Joke) een gegarandeerd ticket naar de finale kunnen hebben. Ik had gewoon 50/50 gedaan, en die munt voor de eilandraad verstopt op het eiland voor de overblijver...
Als het al mag dan is het niet echt tactisch om dat zo in het zicht van de anderen te doen...quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij had hij hem ook gewoon mogen geven nadat hij er al uit lag..
Ik ben juist meer fan van survivor, juist de extremere dingen maken het echt 'survivor' in plaats van dat wanneer de rijst op is ze een nieuwe zak krijgen bij 'expeditie robinson'quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Daarnet trouwens Survivor geprobeerd (S25E01), maar na 15 minuten weer verwijderd. Echt totaal ander soort show. Veel meer sensatie, extremere dingen, overdreven emoties etc. Typisch Amerikaans natuurlijk, maar dat ligt me gewoon echt niet.
Wat een verschil trouwens, 1 miljoen dollar of 10k euro...
Helemaal mee eens! Ik heb verschillende seizoenen geprobeerd, maar ik trek het echt niet. Erger me dood aan aan die bekokstovende blaaskaken.quote:Op zondag 9 december 2012 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Daarnet trouwens Survivor geprobeerd (S25E01), maar na 15 minuten weer verwijderd. Echt totaal ander soort show. Veel meer sensatie, extremere dingen, overdreven emoties etc. Typisch Amerikaans natuurlijk, maar dat ligt me gewoon echt niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |