Dan is 'ie van Marianne, maar niemand heeft haar ooit met die aansteker gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks met de aansteker te maken heeft, maar wel door MV haar tasje is gegaan, waardoor zijn dna er op is gekomen. Misschien heeftd hij de aansteker wel even vast gehad.
diep in de nacht, met een mes waarmee je iemands keel kan doorsnijden? Hmm..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:13 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het klinkt iets minder naar een voorbereid plan als je ervan uitgaat dat hij niet rondliep maar fietste (zoals zijn gewoonte was), en dat hij in verband met zijn beroep altijd een mes op zak had.
Dat weet niemand behalve zijzelf lijkt me. Kan me voorstellen dat je dan ineens heel veel dingen in een ander licht gaat zien. Hij móet er dingen over gezegd hebben, het moet onderwerp van gesprek zijn geweest...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef ShadyLane het volgende:
Is ergens te lezen geweest dat vrouw en kinderen nooit iets hebben geweten of vermoed, of zijn dat aannames?
Nou, bij een grondig onderzoek van die aansteker, bleek er een haar vast te zitten ergens. Het DNA ervan was identiek aan die van het gevonden sperma. Marianne rookte zelf ook als ze uitging, maar vrienden en kennissen hadden haar nooit met deze aansteker gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niks met de aansteker te maken heeft, maar wel door MV haar tasje is gegaan, waardoor zijn dna er op is gekomen. Misschien heeft hij de aansteker wel even vast gehad.
Denk dat de familie Vaatsta wel vind dat je haar reputatie door het slijk haalt, al zeg je dat je het niet zo bedoelt. Hebben die mensen niet al genoeg voor hun kiezen gehad? Wat hebben zij te maken met misplaatste voetbaltweets van PRdV?quote:
kan nog steeds met mijn uitleg. Het schijnt dat JS niet rookte.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, bij een grondig onderzoek van die aansteker, bleek er een haar vast te zitten ergens. Het DNA ervan was identiek aan die van het gevonden sperma. Marianne rookte zelf ook als ze uitging, maar vrienden en kennissen hadden haar nooit met deze aansteker gezien.
Er staan letters in de aansteker gekrast die erg lijken op 'jacobus' of zoiets. En Jacob is volgens mij de naam van de zoon van S.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kan nog steeds met mijn uitleg. Het schijnt dat JS niet rookte.
Ja, dan is het anders, maar de bekrassingen zijn erg onduidelijk...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er staan letters in de aansteker gekrast die erg lijken op 'jacobus' of zoiets. En Jacob is volgens mij de naam van de zoon van S.
Dat hebben zijn vrienden uit Oudwoude verklaard na de joyriding-zaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Waren er hier op FOK! meerdere personen die vertelden dat S. vaker 's nachts alleen rondfietste? Of is dit één iemand geweest?
Mag hij dat eigenlijk wel? Al die info gevenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Jane het volgende:
Zelden zo'n informatieve advocaat op tv gezien. Jeetje...
Het is een complot, bel Micha Kat.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag hij dat eigenlijk wel? Al die info geven
Jasper is opgelucht dat het nu bekend is. Heeft gezwegen om zijn gezin te beschermen. Hij had geen blackout. Weet precies wat er gebeurd is, maar niet waarom hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef 22 het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven?
Ik kan het niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |