Denk dat de familie Vaatsta wel vind dat je haar reputatie door het slijk haalt, al zeg je dat je het niet zo bedoelt. Hebben die mensen niet al genoeg voor hun kiezen gehad? Wat hebben zij te maken met misplaatste voetbaltweets van PRdV?quote:
kan nog steeds met mijn uitleg. Het schijnt dat JS niet rookte.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, bij een grondig onderzoek van die aansteker, bleek er een haar vast te zitten ergens. Het DNA ervan was identiek aan die van het gevonden sperma. Marianne rookte zelf ook als ze uitging, maar vrienden en kennissen hadden haar nooit met deze aansteker gezien.
Er staan letters in de aansteker gekrast die erg lijken op 'jacobus' of zoiets. En Jacob is volgens mij de naam van de zoon van S.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
kan nog steeds met mijn uitleg. Het schijnt dat JS niet rookte.
Ja, dan is het anders, maar de bekrassingen zijn erg onduidelijk...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er staan letters in de aansteker gekrast die erg lijken op 'jacobus' of zoiets. En Jacob is volgens mij de naam van de zoon van S.
Dat hebben zijn vrienden uit Oudwoude verklaard na de joyriding-zaak.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Waren er hier op FOK! meerdere personen die vertelden dat S. vaker 's nachts alleen rondfietste? Of is dit één iemand geweest?
Mag hij dat eigenlijk wel? Al die info gevenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef Jane het volgende:
Zelden zo'n informatieve advocaat op tv gezien. Jeetje...
Het is een complot, bel Micha Kat.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag hij dat eigenlijk wel? Al die info geven
Jasper is opgelucht dat het nu bekend is. Heeft gezwegen om zijn gezin te beschermen. Hij had geen blackout. Weet precies wat er gebeurd is, maar niet waarom hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef 22 het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven?
Ik kan het niet zien.
ik dacht al: waar blijven de toetsenbordhelden?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:28 schreef xenobinol het volgende:
Deze man verdient de doodstraf, opknopen en zijn lichaam laten wegrotten
Denial.... die mensen wonen al jaren samen met een duivelse demon in schaapskleren.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:28 schreef Gert het volgende:
Zijn vrouw en kinderen geloven niet dat Jasper dit bij vol bewustzijn heeft gedaan, aldus de advocaat.
Geef mij een pipa en ik haal eigenhandig de trekker overquote:Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik dacht al: waar blijven de toetsenbordhelden?
Ze kunnen de daad niet rijmen met de man die zij (denken te) kennen. Dus ik snap deze "uitweg" wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Denial.... die mensen wonen al jaren samen met een duivelse demon in schaapskleren.
Dank je.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Jasper is opgelucht dat het nu bekend is. Heeft gezwegen om zijn gezin te beschermen. Hij had geen blackout. Weet precies wat er gebeurd is, maar niet waarom hij het gedaan heeft.
Thanx.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:15 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat hebben zijn vrienden uit Oudwoude verklaard na de joyriding-zaak.
Begrijpelijk... maar de realiteit is dat de buurkinderen een liedje kunnen zingen (of rijmen):quote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kunnen de daad niet rijmen met de man die zij (denken te) kennen. Dus ik snap deze "uitweg" wel.
Ja, bijzonder begrijpelijk. Als mijn vader dit zou hebben gedaan (ondenkbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 22:31 schreef Gert het volgende:
Ze kunnen de daad niet rijmen met de man die zij (denken te) kennen. Dus ik snap deze "uitweg" wel.
Zeker weten.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder dit DNA-onderzoek was hij ermee wéggekomen.
nee, het net sluit zich ooit.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder dit DNA-onderzoek was hij ermee wéggekomen.
Er lopen inderdaad wel meer van dat soort figuren rond, scaryquote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is zo'n Jekyll & Hyde-figuur. Twee persoonlijkheden en twee gezichten.
Eens. Nou zijn er ook niet zo gek veel mentaal volkomen gezonde mannen die een vrouw verkrachten en vermoorden natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
die kerel is echt in en in ziek in zijn hoofd.
Wat is een passende straf voor een kinderverkrachter/moordenaar die ook nog eens de familie van het slachtoffer 13 jaar lang door een hel heeft laten gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Blaxje het volgende:
Hij is hopeloos geweest. Ze gaan gewoon de meest passende straf voor 'm uitzoeken (wat vast geen levenslang wordt).
QFTquote:Op donderdag 6 december 2012 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Nou zijn er ook niet zo gek veel mentaal volkomen gezonde mannen die een vrouw verkrachten en vermoorden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |