Waarom? En wat kan beter?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef 16meter het volgende:
Slecht schema. Terug naar de tekentafel.
Pullover noemen we die.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Pak toch even vaak benen mee, dus het gaat niet assymetrisch op oid.
Borst: incline benchpress, flat benchpress, flys en met een dumbell over je hoofd en weer terug, geen idee hoe die oefening heet.
Rug: deadlift, wide grip pull ups, T-bar en de zaag oefening.
Benen: squats, leg press, Leg curl, en kuiten
Bicep: barbell curls, spider curls en andere 2 waar ik zin in heb.
Tricep, french press, Cable extensions, dippen en dan nog een willekeurige oefening.
Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo, alles groeit goed, maar ik vind alleen dat mn armen wat achter blijven. En als je goed leest komt het maar zelden voor dat benen eenmalig gedaan worden...quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef 16meter het volgende:
Slecht schema. Terug naar de tekentafel.
Of je doet een UB/LB split. Of full body. Of een 3/4 daagse split. Dit is geen van alles, zit geen structuur in.
Borst/rug/benen buik in 1 workout is niet te doen.
Upper body stelselmatig 2x per week trainen en benen eenmalig is onzin en zonde.
Dan train je niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo
Dat zijn zo'n beetje je drie grootste spiergroepen op één dag. Verdeel die over drie dagen en vul ze aan. Biceps/onderarmen bij rug, triceps/schouders bij borst en buik bij benen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo, alles groeit goed, maar ik vind alleen dat mn armen wat achter blijven. En als je goed leest komt het maar zelden voor dat benen eenmalig gedaan worden...
Datdeedik hiervoor, maar met dit schema merk ik veel meer verbetering. Sowieso sterker, snellere groei en dergelijke alleen mijn armen lijken niet zo snel mee te groeien, ze worden niet vol rond zeg maar. Je ziet gewoon de spier en dat is het.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje je drie grootste spiergroepen op één dag. Verdeel die over drie dagen en vul ze aan. Biceps/onderarmen bij rug, triceps/schouders bij borst en buik bij benen.
Ja hier. Gebruik em altijd als notenkraker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand die hier grippers gebruikt? Heb nu ééntje van caption of crush. Kaolo moeilijk dicht te krijgen gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Mithras82 het volgende:
Kleine arm update
Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Het schema maakt in principe niet zo veel uit aangezien je toch wel groeit, mits goed eten en hard trainen. Je snapt alleen hopelijk wel dat je minder progressie boekt en minder zwaar kunt tillen als je alle grote spiergroepen op een dag pakt. Verre van optimaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Datdeedik hiervoor, maar met dit schema merk ik veel meer verbetering. Sowieso sterker, snellere groei en dergelijke alleen mijn armen lijken niet zo snel mee te groeien, ze worden niet vol rond zeg maar. Je ziet gewoon de spier en dat is het.
Kleine arm update
Nice. Ik zou meer onderarm gaan trainen nu zodat je niet uit balans raakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet harder werken aan de voorkant van je schouders. Het komt ook door de foto, maar je achterkant schouders zien er een stuk sterker uit dan boven en voorkant.
wat is deze dame hierquote:
Kleine arm update
Nice, ga zo door! Beetje vergelijkbaar idee met polsen, ook smalle polsen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan loopt het snel op naar boven. Geeft ook wel een leuk effect, gelukkig ziet het er niet komisch uit.
![]()
Dat. Er is veel meer uit te halen met een goed schema.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het schema maakt in principe niet zo veel uit aangezien je toch wel groeit, mits goed eten en hard trainen. Je snapt alleen hopelijk wel dat je minder progressie boekt en minder zwaar kunt tillen als je alle grote spiergroepen op een dag pakt. Verre van optimaal.
ik train mijn onderarmen eigenlijk helemaal niet, voorkant schouders is inderdaad minder bij mij evenals borst. Goeie oefeningen voor onderarm? ik heb geen idee, ik hoopte dat de statische belasting van het dllen voldoende was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nice. Ik zou meer onderarm gaan trainen nu zodat je niet uit balans raakt.
En je moet harder werken aan de voorkant van je schouders. Het komt ook door de foto, maar je achterkant schouders zien er een stuk sterker uit dan boven en voorkant.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ForeArmWt.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
ik train mijn onderarmen eigenlijk helemaal niet, voorkant schouders is inderdaad minder bij mij evenals borst. Goeie oefeningen voor onderarm? ik heb geen idee, ik hoopte dat de statische belasting van het dllen voldoende was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |