abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120047772
Slecht schema. Terug naar de tekentafel.

Of je doet een UB/LB split. Of full body. Of een 3/4 daagse split. Dit is geen van alles, zit geen structuur in.

Borst/rug/benen buik in 1 workout is niet te doen.

Upper body stelselmatig 2x per week trainen en benen eenmalig is onzin en zonde.
pi_120047799
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef 16meter het volgende:
Waarom? En wat kan beter?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_120047879
Zaag oefening = dumbbell row
Over je hoofd en weer terug = dumbbell pullover

Handiger om gewoon de namen van de oefeningen te gebruiken.
pi_120047906
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:10 schreef spierbal het volgende:

[..]

Hoezo niet? Pak toch even vaak benen mee, dus het gaat niet assymetrisch op oid.

Borst: incline benchpress, flat benchpress, flys en met een dumbell over je hoofd en weer terug, geen idee hoe die oefening heet.

Rug: deadlift, wide grip pull ups, T-bar en de zaag oefening.

Benen: squats, leg press, Leg curl, en kuiten

Bicep: barbell curls, spider curls en andere 2 waar ik zin in heb.

Tricep, french press, Cable extensions, dippen en dan nog een willekeurige oefening.
Pullover noemen we die.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120048074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:34 schreef 16meter het volgende:

Of je doet een UB/LB split. Of full body. Of een 3/4 daagse split. Dit is geen van alles, zit geen structuur in.

Borst/rug/benen buik in 1 workout is niet te doen.

Upper body stelselmatig 2x per week trainen en benen eenmalig is onzin en zonde.
Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo, alles groeit goed, maar ik vind alleen dat mn armen wat achter blijven. En als je goed leest komt het maar zelden voor dat benen eenmalig gedaan worden...
pi_120048097
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef spierbal het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo
Dan train je niet hard genoeg.
pi_120048117
Borst rug en benen in 1 workout? hahaha ik zou dood gaan denk ik.
pi_120048132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:44 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dan train je niet hard genoeg.
Wauw, beste onderbouwing van je argument ooit.
pi_120048146
Ik ga weer in de gym posten.
pi_120048417
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef spierbal het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet te doen zijn? Train al tijden zo, alles groeit goed, maar ik vind alleen dat mn armen wat achter blijven. En als je goed leest komt het maar zelden voor dat benen eenmalig gedaan worden...
Dat zijn zo'n beetje je drie grootste spiergroepen op één dag. Verdeel die over drie dagen en vul ze aan. Biceps/onderarmen bij rug, triceps/schouders bij borst en buik bij benen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120048490
Gewoon een 3day split doen. Dat gare schema heeft helemaal geen nut. Kun je beter niet gaan.
pi_120048752
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zijn zo'n beetje je drie grootste spiergroepen op één dag. Verdeel die over drie dagen en vul ze aan. Biceps/onderarmen bij rug, triceps/schouders bij borst en buik bij benen.
Datdeedik hiervoor, maar met dit schema merk ik veel meer verbetering. Sowieso sterker, snellere groei en dergelijke alleen mijn armen lijken niet zo snel mee te groeien, ze worden niet vol rond zeg maar. Je ziet gewoon de spier en dat is het.
pi_120048845
Sowieso komisch al die studentenvrienden van mij die ook 2 keer per week naar de gym gaan, daar een volledig fucked up schema doen: (biceps, biceps, buik, triceps: schouders en rug laat staan benen hebben ze nooit van gehoord).

En omkleden en rechtstreeks naar de toko om zich vol te gooien met bier :')

Ik ben zelf ook nog ver van het pro niveau af, maar zouden die gasten überhaupt doorhebben dat ze gewoon hun tijd staan te verspillen in die gym, en waarschijnlijk alleen maar kans lopen op dikke blessures?

Als je dan toch aan zoiets begint, neem het dan ten minste een BEETJE serieus..
pi_120050745
Iemand die hier grippers gebruikt? Heb nu ééntje van caption of crush. Kaolo moeilijk dicht te krijgen gek.
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:56:27 #115
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120050814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand die hier grippers gebruikt? Heb nu ééntje van caption of crush. Kaolo moeilijk dicht te krijgen gek.
Ja hier. Gebruik em altijd als notenkraker.
BEASTMODE
pi_120052857
Kleine arm update :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:43:18 #117
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_120052986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Mithras82 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_120053378
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:03 schreef spierbal het volgende:

[..]

Datdeedik hiervoor, maar met dit schema merk ik veel meer verbetering. Sowieso sterker, snellere groei en dergelijke alleen mijn armen lijken niet zo snel mee te groeien, ze worden niet vol rond zeg maar. Je ziet gewoon de spier en dat is het.
Het schema maakt in principe niet zo veel uit aangezien je toch wel groeit, mits goed eten en hard trainen. Je snapt alleen hopelijk wel dat je minder progressie boekt en minder zwaar kunt tillen als je alle grote spiergroepen op een dag pakt. Verre van optimaal.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:01:18 #119
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120053959
quote:
SPOILER
Nice. Ik zou meer onderarm gaan trainen nu zodat je niet uit balans raakt.

En je moet harder werken aan de voorkant van je schouders. Het komt ook door de foto, maar je achterkant schouders zien er een stuk sterker uit dan boven en voorkant.
pi_120054294
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Ziet er goed uit.
wat is deze dame hier

quote:
SPOILER
Nice, ga zo door! Beetje vergelijkbaar idee met polsen, ook smalle polsen hier. :') Maar dan loopt het snel op naar boven. Geeft ook wel een leuk effect, gelukkig ziet het er niet komisch uit. :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:10:13 #121
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120054379
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:50 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Het schema maakt in principe niet zo veel uit aangezien je toch wel groeit, mits goed eten en hard trainen. Je snapt alleen hopelijk wel dat je minder progressie boekt en minder zwaar kunt tillen als je alle grote spiergroepen op een dag pakt. Verre van optimaal.
Dat. Er is veel meer uit te halen met een goed schema.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:15:13 #122
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120054664
hele dikke polsen zijn sowieso niet echt aesthetic weetje
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_120054851
Mijn onderarmen zijn even dik als mijn bovenarmen:/, ik zie ook geen groei in armen maar volgens rippetoe kost dat tijd.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_120055010
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:01 schreef Snakey het volgende:

[..]
Nice. Ik zou meer onderarm gaan trainen nu zodat je niet uit balans raakt.

En je moet harder werken aan de voorkant van je schouders. Het komt ook door de foto, maar je achterkant schouders zien er een stuk sterker uit dan boven en voorkant.
ik train mijn onderarmen eigenlijk helemaal niet, voorkant schouders is inderdaad minder bij mij evenals borst. Goeie oefeningen voor onderarm? ik heb geen idee, ik hoopte dat de statische belasting van het dllen voldoende was.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:25:23 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120055296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

ik train mijn onderarmen eigenlijk helemaal niet, voorkant schouders is inderdaad minder bij mij evenals borst. Goeie oefeningen voor onderarm? ik heb geen idee, ik hoopte dat de statische belasting van het dllen voldoende was.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ForeArmWt.html

En nee, de DL werkt daar niet hard genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')