Oldskoolquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef practics het volgende:
Doen, en ofcourse een foto maken voor fok!
Ja ergens een foto toestel (polaroid oid) opduiken om het als een baas vast te leggen op de gevoelige plaat.quote:
Ze schrikken zich dood.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ja ergens een foto toestel (polaroid oid) opduiken om het als een baas vast te leggen op de gevoelige plaat.
Jij bent toch ook ooit eens bereden ?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
We willen niet dat die veertigplussers zich doodschrikken heDus doe maar niet die foto
Bestaat dat eigenlijk nog, Polaroid, die had ik heel vroeger en al die foto's zijn nu zowat weggevaagd.
Dat is al zoooolang geleden, dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ooit eens bereden ?
Je stond wel mooi op de foto met Wilhelmjinaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al zoooolang geleden, dat kan ik me niet meer herinnerenZoiets als die Polaroid foto, dat is een beetje vaag allemaal.
Ik ben dan ook een echt prinsesjequote:Op donderdag 6 december 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stond wel mooi op de foto met Wilhelmjina
±P
Test gelukt! ±Pquote:
FF alt zoekenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef vosss het volgende:
Linker CTRL ingedrukt houden en 1x op de linker SHIFT drukken.
Daarna is het weer goed ±P
hEB JE HE5T GEONDER AL.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef vosss het volgende:
Control moet je hebben, ik had net ALT getypt, maar dat klopt niet
Is er ook eenh rechyt6er CDNRTL =`quote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
Linker CTRL ingedrukt houden en 1x op de linker shift drukken!
Testquote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb jij nu geen controle meer
tEST5quote:Op donderdag 6 december 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Linksonder, onder je shift toets. Ctrl Helemaal links van je soatiebalk zeg maar.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
Linker CTRL ingedrukt houden en 1x op de linker shift drukken!
Ach ik heb in het begin eerst voor 1500 euro ingebeld op internet. Wist ik veel dat je uit het juiste adres moest internetten.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:38 schreef Karina het volgende:
Ach je wordt een daggie ouwer heDan kun je al die technlogische dinges niet meer bijhouden.
Oe, ik had wel hoge rekeningen, maar ZULKE hoge heb ik nooit voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb in het begin eerst voor 1500 euro ingebeld op internet. Wist ik veel dat je uit het juiste adres moest internetten.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe, ik had wel hoge rekeningen, maar ZULKE hoge heb ik nooit voor elkaar gekregen
Mits tenzij dronken.quote:
Ach ik ben er 1 van 50 die niet kan kokenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef trabant het volgende:
Zit je er op je vijftigste pas midden in?
Ik ben nog een veertiger en dacht dat ik het ergste intussen wel gehad heb. Moet ik alsnog de vrouw van veertig inruilen voor twee van twintig die niet kunnen koken en geen goed gesprek kunnen voeren? Aan de andere kant: Ik hèb rijbewijs A...
Je kan er vast wel een vinden op het net.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
We willen niet dat die veertigplussers zich doodschrikken heDus doe maar niet die foto
Bestaat dat eigenlijk nog, Polaroid, die had ik heel vroeger en al die foto's zijn nu zowat weggevaagd.
Neuh dan maak ik weer foto's die over een paar jaar verdwenen zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Je kan er vast wel een vinden op het net.
Leg eens uit hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ik heb in het begin eerst voor 1500 euro ingebeld op internet. Wist ik veel dat je uit het juiste adres moest internetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |