Oldskoolquote:Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef practics het volgende:
Doen, en ofcourse een foto maken voor fok!
Ja ergens een foto toestel (polaroid oid) opduiken om het als een baas vast te leggen op de gevoelige plaat.quote:
Ze schrikken zich dood.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:11 schreef practics het volgende:
[..]
Ja ergens een foto toestel (polaroid oid) opduiken om het als een baas vast te leggen op de gevoelige plaat.
Jij bent toch ook ooit eens bereden ?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
We willen niet dat die veertigplussers zich doodschrikken heDus doe maar niet die foto
Bestaat dat eigenlijk nog, Polaroid, die had ik heel vroeger en al die foto's zijn nu zowat weggevaagd.
Dat is al zoooolang geleden, dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ooit eens bereden ?
Je stond wel mooi op de foto met Wilhelmjinaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al zoooolang geleden, dat kan ik me niet meer herinnerenZoiets als die Polaroid foto, dat is een beetje vaag allemaal.
Ik ben dan ook een echt prinsesjequote:Op donderdag 6 december 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stond wel mooi op de foto met Wilhelmjina
±P
Test gelukt! ±Pquote:
FF alt zoekenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef vosss het volgende:
Linker CTRL ingedrukt houden en 1x op de linker SHIFT drukken.
Daarna is het weer goed ±P
hEB JE HE5T GEONDER AL.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:29 schreef vosss het volgende:
Control moet je hebben, ik had net ALT getypt, maar dat klopt niet
Is er ook eenh rechyt6er CDNRTL =`quote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
Linker CTRL ingedrukt houden en 1x op de linker shift drukken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |