Zoiets jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Wij ook, maar minder strikt dan. SAP, TRT, dingen.
Zo werkt dat als je met je telefoon bereikbaar moet zijn. Je kan moeilijk in de lijn blijven en weg gaan van je plek. En voor collega's is het gewoon ook handig te zien wat je aan het doen bent. Als iemand zijn pauze heeft en dus de status aanpast weet je ook dat ze langer weg zijn dan bijv. koffie halen of even naar het toilet. Ik moest dat ook gewoon bij mijn vorige projectquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
O mijn god, je moet dus je koffie-haal-tijd in- en uitklokken? Ik vond het al achterlijk dat ik op mijn werk nu mijn lunchpauze moest klokken (of loggen eigenlijk, klikken in een tijdsysteempje op mijn pc).
Ja, ik snap het ergens ook wel, maar het komt ook heel kinderachtig over ofzo. En een draagbare telefoon zou natuurlijk ook een uitkomst kunnen bieden; kun je bij de koffieautomaat nog steeds opnemen. Maar ja, ik ben ook pas net voor het eerst in mijn leven fulltime aan het werk.quote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je met je telefoon bereikbaar moet zijn. Je kan moeilijk in de lijn blijven en weg gaan van je plek. En voor collega's is het gewoon ook handig te zien wat je aan het doen bent. Als iemand zijn pauze heeft en dus de status aanpast weet je ook dat ze langer weg zijn dan bijv. koffie halen of even naar het toilet. Ik moest dat ook gewoon bij mijn vorige project
Heeft ie dat op papier/per mail aan je bevestigd of kan je dat zelf ergens controleren?quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Draagbare telefoon heeft geen zin. Je hebt je computer nodig om klantvragen te beantwoorden
Mijn teamleider kwam vanmiddag vertellen dat hij me 100% beter heeft gemeld.
Dat ga ik woensdag even controlerenquote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft ie dat op papier/per mail aan je bevestigd of kan je dat zelf ergens controleren?
Jullie raden het zeker al?quote:
Het zal ook weer eens niet. Heb je ze erop gewezen?quote:
quote:
Uiteraard. Meteen mijn teamleider ingeseind. En een screenshot naar huis gemaildquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:14 schreef MaLo het volgende:
En nu? Navraag doen waarom het nog niet geregeld is?
Even een update van onze situatie. Helaas gelijk gekregen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Sterkte en beterschap voor je vrouw, Frank!
Ik heb me zojuist ook maar eens even aangemeld bij het meldpunt van de FNVAls ze contact opnemen heb ik nog wel een interessant verhaal voor ze
Eens kijken wat er gaat gebeuren als de volgende heup aan de beurt isquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat is goed nieuws! Hulde voor je lange adem.
Dan heb je ervaring!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eens kijken wat er gaat gebeuren als de volgende heup aan de beurt is
Da's waarquote:
Opeens mis ik een Like buttonquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Nou, de 1% is er zowaar afHeeft effe geduurd maar ik sta nu weer 100% betergemeld.
We hebben eigenlijk helemaal geen zin in dit gedoe. Al die negatieve energie....quote:Verstandig dat jullie er werk van maken en haar beter melden. Want het mag echt niet. Ik hoop dat het bij jullie ook snel opgelost wordt.
Gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef Katinkat het volgende:
Poeh, poeh...wat moest dat lang duren....Vertel je ander heup, dat ie zich nog even koest houdt.
Melding bij de bond heb ik ook allang gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef FrankV34 het volgende:
We hebben eigenlijk helemaal geen zin in dit gedoe. Al die negatieve energie....
Maar ze hebben wel al een melding bij het fnv en het cnv aan de broek.
Zo nu al?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Nou, de 1% is er zowaar afHeeft effe geduurd maar ik sta nu weer 100% betergemeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |