Yeah right.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Komt eraan.. Sorry ik ben heeel erg druk met examens tot vrijdag. Ik beloof je dat ik dit weekend ga luisteren en mijn creatie upload.
I'm sorryyyyy
![]()
Kijk het is dan wel gelijk een dijk van een recentiequote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
-knipt-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de blauwige kleur komt door de weerkaatsing van het licht)
Dit, de hele lap met plezier gelezen, al zijn de bands en genres abacadabra voor mequote:Op donderdag 27 december 2012 01:54 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessorPrachtige recensie.
Ja bevalt nog steeds goed.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:15 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
En? Bevalt het nog steeds? Een uitgebreidere beschrijving zou leuk zijn.
PM onderwegquote:Op donderdag 27 december 2012 14:25 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb trouwens de Jazz Hoppin' CD's in zip beschikbaar... DM je emailadres en je krijgt een Wetransfer van me, compleet met artwork... dit alles te danken aan ene MPC60, die het heeft laten afweten
![]()
DM me...
Zipje heb ik al wel gehad maar daar doe je het toch niet helemaal voor.quote:Op zondag 30 december 2012 14:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ook niet, ondanks dat ze een zipje zou uploaden vorig weekend.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef Trashcanman het volgende:
Ben benieuwd of RobD nog weer trek heeft om een nieuwe editie te hosten.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Hou MUZ volgend jaar oktober/november in de gaten voor editie 3
Nooit meer iets van gehoord. JaleesaJoiaquote:Op zondag 30 december 2012 15:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zipje heb ik al wel gehad maar daar doe je het toch niet helemaal voor.
Kut, maar dan weten we in ieder geval moeten weren dit jaar. 95% doet hier gelukkig keihard zijn/haar best om er iets leuks van te maken.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nooit meer iets van gehoord. JaleesaJoia![]()
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer On/Off van Snow Patrol stiekem wel een heel leuk nummer.
Moet je eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:48 schreef On het volgende:
[..]
Ken ik niet.On is ook een Aphex Twin nummer.
Ik heb de cd van mijn vorige pakjes avond nog op precies dezelfde plek liggen als toen ik hem vorig jaar binnen kreeg trouwens, op de cd speler.
Die van het eerste jaar staat nu netjes in mijn CD-kast bij de B.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:48 schreef On het volgende:
[..]
Ken ik niet.On is ook een Aphex Twin nummer.
Ik heb de cd van mijn vorige pakjes avond nog op precies dezelfde plek liggen als toen ik hem vorig jaar binnen kreeg trouwens, op de cd speler.
De pepernoten liggen toch ook al weer in de winkel.quote:
niet bij de s van shoespace?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die van het eerste jaar staat nu netjes in mijn CD-kast bij de B.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:48 schreef On het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |