Mooi dat het zo goed gaat Mar! Altijd mooi om te horen!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig hebZelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.
![]()
![]()
Wow, wat ga je goed zegquote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig hebZelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.
![]()
![]()
Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Wow, wat ga je goed zegben blij voor je
![]()
Brrrr fileproblemen![]()
Vaiz: jeheeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren
Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?
Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinktquote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.
Ja ik snap hetquote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinktNet als duurzaam trouwens. Zoveel bedrijven noemen zich duurzaam, innovatief etc en als je vraagt wat ze echt doen valt het behoorlijk tegen.. Net als de woorden targethitter, hands-on, pro-actief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even niet bijgelezen, maar ik ben af en toe echt een sul
Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.
Het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kost wel energie![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog even niet bijgelezen, maar ik ben af en toe echt een sul
Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.
Het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tx for sharing!
crap in = crap out
Woohoo!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Wow, wat ga je goed zegben blij voor je
![]()
Brrrr fileproblemen![]()
Vaiz: jeheeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren
Ja maar... Ik ben al 32!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
An![]()
Ik krijg zo steeds de indruk dat jij al best heel ver bent professioneel-wise, voor iemand van jouw leeftijd, nice
Gisteren geen pepernoten maar vandaag welCappuccinonootjes bij de thee
![]()
Werkomgeving waar zoveel groei- en doorstroom mogelijkheden zijn werkt natuurlijk ook meequote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja maar... Ik ben al 32!![]()
Nee, maar moet ook zeggen dat Freud mij veel helpt/ feedback geeft over hoe ik moet netwerken en lef tonen. En zo krijg ik ook veel hulp van anderen, dus ik doe het niet alleen.
Sowwyquote:
when it rains it pours.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:45 schreef MarMar het volgende:
Djeeze, rustig mag het verder gewoon ook niet zijn he..
Chris' moeder gaat goed, de chirurg belde nog dat ze erg opknapte gisteravond en vandaag nog verder.
Maar nu belt mijn broer net, mn vader, met wie ik al geen jaren contact heb, heeft een tumor in zijn alvleesklier. Hoe en wat weet hij nog niet, maar hij verwacht dat het al ver is.
Ik weet niet zo goed of en wat ik erbij moet voelen, behalve dan dat ik het verdrietig vind voor mijn broer die duidelijk van slag is.
Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Vaiz: zeker waar! Dedoet me vermoeden dat je nog wensen/ ambities hebt die bij je huidige werkgever niet waar kunt maken?
Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te makenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef Nallie het volgende:
O Hai!
Coco
Vanochtend coachingscursus gedaan, ik bruis weer van de inspiratie en meteen afspraak met leidinggevende gemaaktMisschien wat voor jou V1!
Nu snel verder met de rest van mn werk.
Merk wel dat als ik het altijd druk zou hebben, ik een stuk slanker zou zijn
Nog niet eens tijd gehad voor lunch en ook geen trek
Sure thing.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Probeer er in ieder geval voor je broer te wezen Mar!
Fijn dat je nog wel leuke projecten hebt, dat motiveert natuurlijk wel. En 'hobby' ideeen voor erbij zijn goed om geprikkeld te blijven.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Probeer er in ieder geval voor je broer te wezen Mar!
[..]
Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog niet
Gelukkig staan er wel weer uitdagende(re) projecten op de planning zodat die gedachten weer op de achtergrond belanden. Want als ik lekker in 'the zone' zit met proggen vind ik mezelf weer uber omdat de code dan bijna letterlijk als diarree uit m'n vingers schieten dan denk ik daar helemaal niet aan
Gisteravond op bed een ideetje voor een hobby-project in m'n kladblok neergeplempt waar ik ook al een groot gedeelte van m'n ei in kwijt kan trouwens.
Als die serieuze vormen aanneemt plaats ik hier of op FB wel wat, kan wel awesome worden namelijkAlleen falen hobby-projectjes nog wel eens bij me omdat ik dan steeds nieuwe mogelijkheden zie en wil verwerken waardoor er nooit iets definitiefs overblijft
[..]
Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te maken![]()
Die laatste aan het touwquote:Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
Pff even een middagdipje. Gelukkig mooi filmpje gevonden, mooiste is toch op 0:41![]()
Netwerken ftw!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
Je kan natuurlijk tech-lead / architect worden V1z!
Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de biosquote:
Beter sjans in de trein dan in eeuh...quote:Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Waarom heb ik altijd sjans in de treinvet kansloos
Lijstjes update:
O: buffet ontbijtje
T:koffie verkeerd
L: quiche en courgettesoep
T: mandarijn, appel
D: salade met kip en ei
T:
Ik kook ook nooit echt voor mezelf als ik alleen moet eten. Dan wordt het een gebakken ei of soep of een pizza ofzo.quote:
Oh, heb ik ook wel eens gedaan!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de bios. De aanwezige senioren vonden het erg vermakelijk.
Oi Maria! Kusje op je neus
En ook voor Mar, niet specifiek op de neus.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef An24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middagsquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook wel eens gedaan!We wilden een film zien, liepen de bios in en die ging net draaien. Ik vond het perfecte timing
en weinig gekakel tussendoor, ook een voordeel
Serieus? Dat is best een goede deal!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef sigme het volgende:
Vanochtend was 70 km/u op het stuk snelweg waar ik reed (met winterbanden) totaal onverantwoord en onhaalbaar. 10 meter zicht in de sneeuw en naar keuze doemde dan soms links de vangrail op of rechts de hectometerpaaltjes. Toen het niet meer sneeuwde en de weg iets meer bereden werd -een endje verder dus- wou het wel weer en ben ik met snelheden tussen de 70 en 90 van Groningen naar Leeuwarden gereden. 15 minuten vertraging. Collega die iets na mij vertrok op hetzelfde tracee had meer dan een uur vertraging. Hij heeft een betere auto dan mijn paasei.
[..]
Gefeliciteerd!
Weet je nog dat ik eens een fragment (uit any given sunday) postte dat een manager bij ons gebruikt had bij een presentatie?Dank! Dat weet ik nog wel ja. Ging over motiveren en omgaan met weerstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tof!![]()
![]()
's middags naar de bioscoop is coolquote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags.
Jep, 8 euro pp (maar de 'echte' senioren hadden 7 betaald, vooruit). Moet je wel genoegen nemen met wat zachter geluid en feller licht bij binnenkomstquote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Dat is best een goede deal!
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
Je kan natuurlijk tech-lead / architect worden V1z!
Vroeg naar bed jij. en beter eten.quote:
Het was idd heel warmquote:Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik had juist verwacht dat bij ouderen het volume juist hoger staat?!
En de verwarming op 45graden of zo
En dan nog klaagt er iemand over hoe koud het is, vroeger was dat nooit zo, toen was het overal warm!
Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef Perruche het volgende:
grote foto marhij pas niet op mijn scherm
+1quote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeg naar bed jij. en beter eten.
dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.quote:Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
Datte en dat geldt ook voor jezelf Tinkquote:Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeg naar bed jij. en beter eten.
Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
Me too..quote:
Kutwerk.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
+1
[..]
dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.
Je zou hem natuurlijk even kunnen resizenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.
Meh. Jij kan je energie vast beter besteden dan aan stomme werkgevers. Maar vast makkelijker gezegd dan gedaanquote:
Thanks. Heb niet eens een cv meerquote:[b]Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/265927]
Tink, ik stuur je even een PM met wat tips.![]()
Mail maar door. Spaart tieptijdquote:Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nog wel een CV van je uit mei 2009.
Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef V1z0R het volgende:
iemand heeft met mijn e-mail proberen te registreren op secondlove.nl
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje?
die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week.quote:
Nou, die zeurde dus.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ik begin officieel pas de tweede week van jan. Maar ik doe nu al geregeld dingen idd... Dat gaat zolang Luc een goede dag heeft. Andere dagen kan ik niks doen omdat hij gewoon veel aandacht nodig heeft. Merkte wel dat ik gestrest werd, want op een gegeven moment kreeg ik steeds meer mail met vragen en dingen die ik moest doen. Daar heb ik wat van gezegd en nu laten ze me gelukkig weer meer met rust. Maar voor programmeren, dingen testen, dingen uitrollen moet je je wel goed kunnen concentreren en dat is niet altijd even makkelijk nu merk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lukt het trouwens beetje met werk en de kleine?
Dat!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww V1zHopelijk vind je er snel zo eentje
^^quote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koortsquote:Op donderdag 6 december 2012 20:56 schreef V1z0R het volgende:
Jij had laatst toch een date? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?!
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Laureline het volgende:
Toen ik die foto van coco's was en de wc zag, zaten de woorden ' kennis- en innovatieproject' nog in mijn hoofd. En nu hoort het bij elkaar
Tja, hoe snel vind je een Esmeralda die medicijnen studeert en gek is van autosport?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wel date-waardig dus?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koortsMet een beetje mazzel lukt vast voer binnenkort weer en doen we een herkansing.
Heb jij al een fluwelen broek?!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Mr. Fancypants, wat heb je met ons HPKW gedaan?!
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb jij al een fluwelen broek?!
Succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:
quote:
Je kan je beter vast gaan inlezen/-kijken!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ken geen Disney-films. Somehow denk ik dat daar wel eens verandering in kon gaan komen.
Fixed.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk spreekt ze dialect en slikt ze.
quote:
Niet bukken.quote:
Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, heb er geeneen van gezien, dus ik weet wat me te doen staat als ik er ooit de geest voor krijg.
Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!quote:
De 22e!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wreck it Ralph! Zei net nog tegen M. dat ik die wil zien
Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlof
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!
Ik mep steeds per ongeluk tegen mn hoofd/bril
![]()
Oh da's waar idd!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
Awwquote:Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef loveli het volgende:
[..]loop ook voortdurend met m'n hand onder m'n neus
Jaaa!quote:
xD *knorlach*quote:
Klinkt heerlijk Nallie!quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Zo het OV trotseren! Vermijd t altijd liever, maar is iets te ver om te fietsen
Wel hele dag toffe cursus en dan weekend
Morgen naar de kerstmarkt en zondag kerstboom opzetten![]()
Superleuk toch?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:03 schreef Nallie het volgende:
Ja heb er ook zin in!
Ga met mn werk (school) mee op excursie naar Munster morgen. Dagje kerstmarkt!
En dan over twee weken nog een tripje naar Keulen met vriendin!
Embrace the Christmas mood denk ik dan
Kadootjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Superleuk toch?!
Mijn kerst wordt steeds leukerkreeg gister zelfs de vraag wat voor kadootje ik wil
Heb twee miniboompjes gekocht, zogenaamde bloeiende kerstbomen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kadootjes
Ook kerstboom neerzetten?
Check je mail.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft er hier een voorbeeld van een mooie moderen cv-layout?
Geen idee eigenlijk. Zal er ook wel aan liggen hoe ver je gaat, gok ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan het ook nog per persoon verschillen, of je last krijgt van spierpijn? Ik heb dat nooit, namelijk. Van de week met een nieuw schema begonnen, maar niks. Ik zweet ook al nooit.
Ben zonder problemen naar het station gefietst en mijn trein vertrekt keurig op tijd!.
Wij gaan ook morgen een kerstboom halen..
ah ok!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Broccolisoep: ik gooi altijd broccoli in een pan met water, bouillonblokje erbij, uitje erbij, even laten koken en dan blenderen/staafmixeren en je hebt broccolisoep.
Evt. nog wat uitgebakken spekjes of hamreepjes er doorheen of een kloddertje creme fraiche.
Wat kan ik trouwens het beste doen tegen spierpijn in mijn hamstrings? Ik blijft er maar last van houden.
leuk! Ik vind koken ook leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:01 schreef An24 het volgende:
Ik blijf met dit weer toch echt liever binnen. Lijf vindt het niets![]()
Wel zin in kerst. Ik maak dit jaar een high tea voor meer dan 30 man. Lekker een dagje bakkenZodra ik beter ben even een kerstboom regelen.
Volgens mij moet ik gewoon iets van een cooling down doen na het trainen. En wat meer rekken en strekken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah ok!
Als ik erg veel spierpijn heb in mijn benen dan doe ik na het sporten nog fietsen op de hometrainer daar, op een lage weerstand, 10 minuutjes ofzo. Dan fiets ik het eruit
En veel eiwit helpt ook enzo. Kip, biefstuk, magere kwark, eitjes etc.
Mijn soep van paar dagen geleden:quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:46 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft er iemand trouwens een lekker receptje voor broccoli soep? Ik heb 2 stronken die ehm...bijna een eigen leven gaan lijden
Zwaarder trainenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan het ook nog per persoon verschillen, of je last krijgt van spierpijn? Ik heb dat nooit, namelijk. Van de week met een nieuw schema begonnen, maar niks. Ik zweet ook al nooit.
Ben zonder problemen naar het station gefietst en mijn trein vertrekt keurig op tijd!.
Wij gaan ook morgen een kerstboom halen..
Tijd dat jij weer iets leuks gaat doen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft er hier een voorbeeld van een mooie moderen cv-layout?
Lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn soep van paar dagen geleden:
Zelf bouillon maken (schenkel, mergpijp, ui, selderij, laurier). Uitje, knofje, wortelrasp, gemberrasp, tabasco fruitten. Broccoli koken. Boel bij elkaar, flinke scheut slagroom erbij, staafmixer erop.
ik doe altijd 15 mins cardio na de fitnessquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik gewoon iets van een cooling down doen na het trainen. En wat meer rekken en strekken.![]()
Merk dat ik nu gewoon stijf ben, kan amper met mn handen de grond aanraken als ik voorover hang en mn benen gestrekt zijn.Als ik het probeer dan voel ik het echt enorm in mn hamstrings.
Ultiem weer voor een proefrit, bofkont!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik doe altijd 15 mins cardio na de fitness![]()
Ik heb vanmiddag een proefrit in een auto, gaat nog leuk worden
Eindelijk iemand die niet hypocriet doet over bont... hulde!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:37 schreef loveli het volgende:
Hier ook sneeuw. Tijd voor m'n jas van dode dieren
Ik heb nog wel een muts van dode dieren voor je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:37 schreef loveli het volgende:
Hier ook sneeuw. Tijd voor m'n jas van dode dieren
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een muts van dode dieren voor je?
En een bijpassende kraag? Moet je de kraag wel zelf even op een jas klussen.
Ik kreeg al te horen dat de muts mij leuk stond, ben er zelf nog niet van overtuigd. Hou de kraag wel voor je apart.quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
Mutsen staan mij niet, kraag is interessant.
Overigens komt leer ook van dode dieren. En lammy's. Beesten zijn > 30 jaar dood en ik krijg het niet koud, win.
Ik heb een prachtig jasje van schaap inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
Mutsen staan mij niet, kraag is interessant.
Overigens komt leer ook van dode dieren. En lammy's. Beesten zijn > 30 jaar dood en ik krijg het niet koud, win.
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja hoi, 3 grote of tig kleintjes, algehele verbetering van concentratie- en incasseringsvermogen, geen last van menstruatiepijn, goed voor basisgezondheid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef LieLie het volgende:
Zijn er hier ook mensen die visolie/teunisbloemolie slikken? Wat zijn de ervaringen en slik je dat elke dag?
Het wordt erg vervelend als kinderen steeds Barbie en de notenkraker willen zien. Of Pipo en de p-p-p-parelridder.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
Jij kent Derek Ogilvie niet zekerquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Skoap, Coco, XM, mochten jullie problemen hebben met de (aanstaande) kleine, ik zie net dat een vriendin van me een berichtje heeft geretweet van een babyfluisteraar.
Ik wist niet dat het bestond en vind het persoonlijk een beetje eng klinken, maar wie weet heb je er wat aan.
Dat klopt!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
Voor goed leer worden andere koeien gekweekt dan melk- of vleeskoeien (correct me if I'm wrong). Het zou idd mooi zijn als een koe vlees geeft en dan het restproduct huid wordt verwerkt tot leer, maar het is waarschijnlijker dat het vlees diervoeding wordt en leer het hoofdproduct is.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat klopt!
Zulke meuk kijk ik niet.
Is dat ook een babyfluisteraar?
Wat doet een babyfluisteraar?!
En ik was jou in het rijtje vergeten!Maar nu weet ik toevallig dat jouw mini een superleuk en vrolijk ventje is.
Eerst dan nog maar eens zien of het over 3 weken sneeuwtquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
Misschien moet ik maar solliciteren bij Derekik riep 3 weken geleden dat het over 3 weken zou gaan sneeuwen
Omdat vlees voedsel is en mensen voedsel nodig hebben. Of je vlees nodig hebt valt dan nog over te discussieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarnaast; waarom is vlees een "beter" doel dan het vel? En nu heb ik het niet over zeehondjes doodknuppelen he. Ik zie het probleem niet zo. Op zich vind ik het doodmaken van alle dieren zielig, maar voor het ene doel niet zieliger dan voor het andere.
Een mentalist... noem wat dingen en kijk goed naar reacties.. hij is wel goed in wattie doet, maar het is niet wat hij zegt dattie doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Jep, dat is een enge Brit die in NL woont omdat hij hier goed kan verdienen. Goedgelovige Hollanders... Hij helpt gezinnen met onhandelbare baby's en gaat dan zeggen wat er 'mis' is. Dat het kind niet wil slapen omdat zijn kamertje niet Feng Shui is ofzo.
Iets met kansberekening.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
Misschien moet ik maar solliciteren bij Derekik riep 3 weken geleden dat het over 3 weken zou gaan sneeuwen
Dat is nu he dat over drie weken, ik zei het drie weken geledenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eerst dan nog maar eens zien of het over 3 weken sneeuwt
Dat! Hij is erg goed in non verbale micro expressies en houdingen ontdekken. Dat is wel een talent, ik moet er een hele opleiding voor volgen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een mentalist... noem wat dingen en kijk goed naar reacties.. hij is wel goed in wattie doet, maar het is niet wat hij zegt dattie doetGoede zakenman wel.
Ergens denk ik dat hij zichzelf ook wel ervan heeft overtuigd dat hij mensen er echt mee helpt...
Ik heb net even kort rondgekeken op google, maar volgens mij komt het meeste leer gewoon van vlees en melkkoeien?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
Voor goed leer worden andere koeien gekweekt dan melk- of vleeskoeien (correct me if I'm wrong). Het zou idd mooi zijn als een koe vlees geeft en dan het restproduct huid wordt verwerkt tot leer, maar het is waarschijnlijker dat het vlees diervoeding wordt en leer het hoofdproduct is.
60 euro voor alleen controle??quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik vind bont lelijk, maar dat komt vooral omdat ik het met een bepaalde randgroep associeer.
Bij de tandarts was t prima. 10 minuten later stond ik buiten, 60 euro lichter..
Gelukkig zijn er meer plekken om bont aan te fabrieken dan alleen je kraag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik vind bont lelijk, maar dat komt vooral omdat ik het met een bepaalde randgroep associeer.
Bij de tandarts was t prima. 10 minuten later stond ik buiten, 60 euro lichter..
Tegen mij?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
Ohjammer! Waar heb je geshopt? Ik ben nog op zoek naar eentje, moelluk, ik vind de meesten veel te kort voor mijn lange lijf van 36 jaar
LELIJK!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
Legging eronder als je het kunt hebben.
ik gebruik visoliequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef LieLie het volgende:
Zijn er hier ook mensen die visolie/teunisbloemolie slikken? Wat zijn de ervaringen en slik je dat elke dag?
Gewone leggings vind ik niet mooi, maar de hema heeft van die hele dikke pantyleggings en dat ziet er dus gewoon uit als een dikke panty, dus dat is wel mooi.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
Oh nee, legging, dat is ook niet voor 36 jarigenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Skoap het volgende:
Ik wil ook nog een leuke jurk. Ga er denk ik 1 bestellen bij topvintage.
Lekker belangrijk, beter overdressed dan underdressedquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een rood vintagejurkje, lijkt me ook leuk voor kerst. Ik vrees alleen dat ik dan te overdressed ben
True!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, beter overdressed dan underdressed
Niemand is overdressed met kerst, hooguit underdressed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een rood vintagejurkje, lijkt me ook leuk voor kerst. Ik vrees alleen dat ik dan te overdressed ben
Die maattabbellen kloppen altijd heel goed bij mij, zijn ook per merk verschillende maten soms, maar gewoon de tabel bij het artikel zelf bekijken, desnoods het meetlint erbij pakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef An24 het volgende:
[..]
True!
Weten jullie hoe het met de maten van topvintage zit? De ene keer moet ik een maatje 36 hebben, de andere keer 38. Ik vind terug sturen zo'n gedoe
Ok, tof! Misschien vanmiddag even kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die maattabbellen kloppen altijd heel goed bij mij, zijn ook per merk verschillende maten soms, maar gewoon de tabel bij het artikel zelf bekijken, desnoods het meetlint erbij pakken.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Die prefereert waarschijnlijk undressed in plaats van overdressed.
True. Voor mijn werk vind ik blote benen onder een jurk of rok te sexy. Dan draag ik er een hele dikke zwarte panty of legging onder. Verder ben ik gelukkig gezegend met redelijk goede benen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag ook wel eens een legging onder een jurkje, hangt maar net af van het jurkje en de schoenen die je er bij draagt. Bij het jurkje wat An nu post zou ik geen legging dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Skoap het volgende:
Ik vind deze jurk echt prachtig!Ja, die heb ik ook in het rood voorbij zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even over nadenken nog.
Ok, dat klinkt goed. Ik heb nu een pot van El Mare gehaald, omega 3 en 6 en nog wat b-vitamines en andere dingen. Ik las ook wat dingen over de verhoudingen van 3 en 6, maakt dat veel uit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi, 3 grote of tig kleintjes, algehele verbetering van concentratie- en incasseringsvermogen, geen last van menstruatiepijn, goed voor basisgezondheid.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn new and improved cv is klaar. Wie mag ik mailen voor een check?
mij!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn new and improved cv is klaar. Wie mag ik mailen voor een check?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Skoap het volgende:
Ik vind deze jurk echt prachtig!Ik heb de rode gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Belangrijkste tip die ik zoek: ik ben geweldig, maar dat komt nog te weinig naar voren in de cv.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was bang dat bij die andere mijn borsten eruit zouden vallen![]()
Heb er wel een bolero bijbesteld anders is het wel erg frisjes.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik ben voor een andere gegaan...
Deze:Ook erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was bang dat bij die andere mijn borsten eruit zouden vallen![]()
Heb er wel een bolero bijbesteld anders is het wel erg frisjes.
Ik wilde geen zwart, want ik heb zo'n thousand way's dress. Ik ben benieuwd wat mijn borsten gaan doen![]()
En jeej voor de bril van Maria![]()
oh wat fijn!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe hoera voor brilverzekering! Voor 43 euro helemaal dezelfde bril, helemaal gloedjenieuw, ze hadden zelfs mn montuur nogScheelt een slok op een borrel van 189 euro!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik ben voor een andere gegaan...
Deze:Wat fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was bang dat bij die andere mijn borsten eruit zouden vallen![]()
Heb er wel een bolero bijbesteld anders is het wel erg frisjes.
-edit-
Dacht dat ik de post van Maria gequote hadleuk jurkje!
[ Bericht 7% gewijzigd door Probability op 07-12-2012 15:15:22 ]Worry is a misuse of imagination
Hoe bevalt die thousand ways dress?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook erg mooi!
Ik wilde geen zwart, want ik heb zo'n thousand way's dress. Ik ben benieuwd wat mijn borsten gaan doen![]()
En jeej voor de bril van Maria
Ja goed. Ik heb hem in Mexico ook op alle mogelijke manieren aan gehad. Erg makkelijk! Hij zou in de winter (zonder leggingquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe bevalt die thousand ways dress?
Feestjes, bruiloften, fotoshoots...voldoende mogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tahnks Henk... van de eiwitten wist ik uiteraard
Mijn buik is nog steeds van slag van all-in
Vandaag een swartzwalder kirsh ofzo gehad, jarige collega.
Morgen verjaardag van mem met gebak, wraps, soep, broodjes, toastjes, worsten, haringen e noem maar op.
Dinsdag lunchen op het werk, nog een keer uit eten...
Mooie jurkjes maar ik kan mij geen gelegenheid voorstellen om aan te doen? Ja kerst maar dan kleed ik mij liever wat warmer.
Mjah griep. Die heb ik al dik een jaar niet gehad. Niezen is het vervelende, dan schieten sleutelbeen en ribben verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
KOmt goed an.. hoest met jou lichaam, niet zo lekker he??
Vind je het moeilijk XM om "dikker" te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |