abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:27:16 #1
70532 loveli
N
pi_119989593
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:40:58 #2
70532 loveli
N
pi_119990021
I killed it?
crap in = crap out
pi_119990052
Nog over quattro van audi, niet elke quattro heeft een 'echte' vierwielaandrijving. Als je een 'haldex' systeem hebt, heb je eigenlijk voorwielaandrijving en op het moment dat je voorwielen slippen schakelt je achterwielaandrijving bij. Echte quattro's hebben het 'torsen' systeem. Je kunt het herkennen hoe de motor is geplaatst. Staat de motor dwarsgeplaatst dan heb je haldex, in de lengterichting heb je torsen.
Jaja man en techniek. Ik zal niet langer offtopic gaan, dus lijstje dan maar:

O: 2 boterhammen pindakaas 2 eitjes
T: appel
L 3 boterhammen pindakaas (ja het andere broodbeleg is op...)
T: 2 mandarijnen
D: kip prei broccoli schotel, moet nog bedenken of dat met aardappel of pasta wordt.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:46:04 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119990212
Die commercial :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119990374
Haldex heb je toch alleen op de A3 en TT?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:55:11 #6
70532 loveli
N
pi_119990485
Oh, die hoef ik toch niet oO<
crap in = crap out
pi_119990538
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig heb :P Zelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.

*O* *O* *O*
pi_119990851
MarMar wat geweldig dat het zo goed met je gaat!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119990860
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig heb :P Zelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.

*O* *O* *O*
Mooi dat het zo goed gaat Mar! Altijd mooi om te horen!
pi_119991053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:

*O* *O* *O*
Wow, wat ga je goed zeg O+ ben blij voor je :*

Brrrr fileproblemen ;(

Vaiz: je ^O^ heeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren *O*
pi_119991335
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Brrrr fileproblemen ;(

Vaiz: je ^O^ heeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren *O*
Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?
pi_119991494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?
Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.
pi_119991679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.
Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinkt ;) Net als duurzaam trouwens. Zoveel bedrijven noemen zich duurzaam, innovatief etc en als je vraagt wat ze echt doen valt het behoorlijk tegen.. Net als de woorden targethitter, hands-on, pro-actief :r
pi_119991706
Ola!

Ik ben maar halverwege omgedraaid, ik moest naar het hoge noorden...maar dat wordt hem niet vandaag :X

En Tink, ik vind het apart dat je werkgever niet 1 of 2 hotelovernachtingen vergoedt voor doordeweeeks. Dat is bij ons standaard met zo'n reistijd.

Hoelang duurt het nog voor je ondersteboven in een greppel ligt? -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119991832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinkt ;) Net als duurzaam trouwens. Zoveel bedrijven noemen zich duurzaam, innovatief etc en als je vraagt wat ze echt doen valt het behoorlijk tegen.. Net als de woorden targethitter, hands-on, pro-actief :r
Ja ik snap het :Y
pi_119991878
Nog even niet bijgelezen, maar ik ben af en toe echt een sul :')

Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.

Het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119992070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.

Het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Kost wel energie ;(
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 12:52:44 #18
70532 loveli
N
pi_119992163
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

Het resultaat:

SPOILER
O+ Tx for sharing! _O-
crap in = crap out
pi_119992198
_O-
Gelukkig is de WC-pot niet groter :P

Jij strijkt op de WC trouwens :? :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119992467
An: ach, ik zit toch thuis. Heb ik wat te doen tussen de luiers en flessen door... ;)

loveli: graag gedaan... :+

Vaiz: nee, ik strijk niet :P Maar vouw de was vaak op bed, tv kijkend. En dan moet ik de wasmand kwijt daarna. Gisteravond was "op de wc" blijkbaar een geschikte locatie :s)
  donderdag 6 december 2012 @ 13:01:30 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119992512
Aw _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119992774
Hahaha :D
Worry is a misuse of imagination
pi_119992793
quote:

[..]

Brrrr fileproblemen ;(

Woohoo! :D
  donderdag 6 december 2012 @ 13:10:01 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119992851
An *O*

Ik krijg zo steeds de indruk dat jij al best heel ver bent professioneel-wise, voor iemand van jouw leeftijd, nice O+

Gisteren geen pepernoten maar vandaag wel :o Cappuccinonootjes bij de thee :9
pi_119992885
Coco :D
pi_119993272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
An *O*

Ik krijg zo steeds de indruk dat jij al best heel ver bent professioneel-wise, voor iemand van jouw leeftijd, nice O+

Gisteren geen pepernoten maar vandaag wel :o Cappuccinonootjes bij de thee :9
Ja maar... Ik ben al 32! ;(

Nee, maar moet ook zeggen dat Freud mij veel helpt/ feedback geeft over hoe ik moet netwerken en lef tonen. En zo krijg ik ook veel hulp van anderen, dus ik doe het niet alleen.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 13:27:03 #27
70532 loveli
N
pi_119993483
Al 32! Wat ben ik, bijna bejaard?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 13:27:37 #28
70532 loveli
N
pi_119993500
Zelfgemaakte broccolisoep :9 Moet ik vaker tijd voor nemen.
crap in = crap out
pi_119993573
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja maar... Ik ben al 32! ;(

Nee, maar moet ook zeggen dat Freud mij veel helpt/ feedback geeft over hoe ik moet netwerken en lef tonen. En zo krijg ik ook veel hulp van anderen, dus ik doe het niet alleen.
Werkomgeving waar zoveel groei- en doorstroom mogelijkheden zijn werkt natuurlijk ook mee :P

Ik heb al zo'n beetje de hoogst haalbare positie voor mij bereikt hier :{ :@
pi_119993795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:
Sowwy ;(

Vaiz: zeker waar! De :{ doet me vermoeden dat je nog wensen/ ambities hebt die bij je huidige werkgever niet waar kunt maken?
pi_119993983
O Hai!

Vanochtend coachingscursus gedaan, ik bruis weer van de inspiratie en meteen afspraak met leidinggevende gemaakt O+ Misschien wat voor jou V1!
Nu snel verder met de rest van mn werk.
Merk wel dat als ik het altijd druk zou hebben, ik een stuk slanker zou zijn :')
Nog niet eens tijd gehad voor lunch en ook geen trek :D
Be someone that makes you happy
pi_119994084
Djeeze, rustig mag het verder gewoon ook niet zijn he..
Chris' moeder gaat goed, de chirurg belde nog dat ze erg opknapte gisteravond en vandaag nog verder.
Maar nu belt mijn broer net, mn vader, met wie ik al geen jaren contact heb, heeft een tumor in zijn alvleesklier. Hoe en wat weet hij nog niet, maar hij verwacht dat het al ver is.
Ik weet niet zo goed of en wat ik erbij moet voelen, behalve dan dat ik het verdrietig vind voor mijn broer die duidelijk van slag is.
pi_119994147
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:45 schreef MarMar het volgende:
Djeeze, rustig mag het verder gewoon ook niet zijn he..
Chris' moeder gaat goed, de chirurg belde nog dat ze erg opknapte gisteravond en vandaag nog verder.
Maar nu belt mijn broer net, mn vader, met wie ik al geen jaren contact heb, heeft een tumor in zijn alvleesklier. Hoe en wat weet hij nog niet, maar hij verwacht dat het al ver is.
Ik weet niet zo goed of en wat ik erbij moet voelen, behalve dan dat ik het verdrietig vind voor mijn broer die duidelijk van slag is.
when it rains it pours.

Sterkte tho, lijkt me niet cool.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119994222
oh en had ik al verteld dat ik dé beste vader van de hele wereld heb? Hij heeft onze George Foreman grill gefixt O+ Die was al sinds van de zomer dood, maar ik had de hoop dat mijn pa hem kon reanimeren :P

Oldskool soldeerskillZz FTW! :D
pi_119994572
Coco! _O-

Lijstje
o: gebakken eitje, plak ham, stukjes kip
S: hardlopen door de sneeuw.
L: gerookte zalm met rauwkost
T: wodka
D: ? zalmgroentenpakketje misschien, daar heb ik wel zin in. Wel veel zalm dan vandaag......
T: volle kwark met blauwe bessen en citroensap
pi_119994658
Probeer er in ieder geval voor je broer te wezen Mar! ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Sowwy ;(

Vaiz: zeker waar! De :{ doet me vermoeden dat je nog wensen/ ambities hebt die bij je huidige werkgever niet waar kunt maken?
Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog niet :')
Gelukkig staan er wel weer uitdagende(re) projecten op de planning zodat die gedachten weer op de achtergrond belanden. Want als ik lekker in 'the zone' zit met proggen vind ik mezelf weer uber omdat de code dan bijna letterlijk als diarree uit m'n vingers schiet :7 en dan denk ik daar helemaal niet aan :+

Gisteravond op bed een ideetje voor een hobby-project in m'n kladblok neergeplempt waar ik ook al een groot gedeelte van m'n ei in kwijt kan trouwens.
Als die serieuze vormen aanneemt plaats ik hier of op FB wel wat, kan wel awesome worden namelijk :@ Alleen falen hobby-projectjes nog wel eens bij me omdat ik dan steeds nieuwe mogelijkheden zie en wil verwerken waardoor er nooit iets definitiefs overblijft :')
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef Nallie het volgende:
O Hai!

Vanochtend coachingscursus gedaan, ik bruis weer van de inspiratie en meteen afspraak met leidinggevende gemaakt O+ Misschien wat voor jou V1!
Nu snel verder met de rest van mn werk.
Merk wel dat als ik het altijd druk zou hebben, ik een stuk slanker zou zijn :')
Nog niet eens tijd gehad voor lunch en ook geen trek :D
Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te maken :{ :D
pi_119994783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:

Sure thing.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:09:28 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119994913
32 is heul niet oud! En hulp accepteren/meenemen van de juiste personen is ook een skill :Y

V1z, hoe meer nerds om me heen hoe cooler het me lijkt om te kunnen programmeren :D Jammer dat ik verder de technische/wiskunde skills van een druif heb. Achja ik voel me al de 1337e shizz als ik in WordPress iets oplos :+

Een vriend van mij is ook samen met collega's een programmeerprojectje voor zichzelf begonnen, gewoon om meer uitdaging te kweken en iets tofs te bouwen. Ben benieuwd wat jij van plan bent!
pi_119994977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog niet :')
Gelukkig staan er wel weer uitdagende(re) projecten op de planning zodat die gedachten weer op de achtergrond belanden. Want als ik lekker in 'the zone' zit met proggen vind ik mezelf weer uber omdat de code dan bijna letterlijk als diarree uit m'n vingers schiet :7 en dan denk ik daar helemaal niet aan :+

Gisteravond op bed een ideetje voor een hobby-project in m'n kladblok neergeplempt waar ik ook al een groot gedeelte van m'n ei in kwijt kan trouwens.
Als die serieuze vormen aanneemt plaats ik hier of op FB wel wat, kan wel awesome worden namelijk :@ Alleen falen hobby-projectjes nog wel eens bij me omdat ik dan steeds nieuwe mogelijkheden zie en wil verwerken waardoor er nooit iets definitiefs overblijft :')

[..]

Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te maken :{ :D
Fijn dat je nog wel leuke projecten hebt, dat motiveert natuurlijk wel. En 'hobby' ideeen voor erbij zijn goed om geprikkeld te blijven.

Freud is ook IT'er en zo af en toe is zijn project ook minder leuk. Hij focust zich dan weer meer op fotograferen, tot werk weer soepeler verloopt. Zo houd hij ook een mooie 'prikkel balans'.
pi_119996379
* motorbloempje was helemaal in paniek: ons nieuwe huis staat in een zone waar je geen rokende brandstoffen mag gebruiken ;( *kras* dag haardvuur ;( dacht ik :W

Máár er zijn gelukkig houtkachels met filters etc. die wél goedgekeurd zijn, dus dan moeten we gewoon wat langer doorsparen! :P *phew*
Ja doei.
pi_119998995
Ik ga zo een kerstboom kopen *O*

Doe ook nog ff een lijstje:

O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, 2 mandarijnen, 2 dropjes
L: salade tomaat/komkommer/kikkererwten, bh geitenkaas
T: rijstwafel pindakaas
S: fysio oefeningen en beetje cardio
D: uit eten! Nog geen idee.
pi_119999715
Pff even een middagdipje. Gelukkig mooi filmpje gevonden, mooiste is toch op 0:41 :D
pi_120000367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
Pff even een middagdipje. Gelukkig mooi filmpje gevonden, mooiste is toch op 0:41 :D
Die laatste aan het touw O+ O+
pi_120000607
Je kan natuurlijk tech-lead / architect worden V1z!
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 16:52:16 #45
70532 loveli
N
pi_120001028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
Netwerken ftw!
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 17:02:48 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120001552
Ik deed net een facepalm D:

Auw D:

_O- :')
pi_120002831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:
Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de bios :+. De aanwezige senioren vonden het erg vermakelijk.

Oi Maria! Kusje op je neus :*

En ook voor Mar, niet specifiek op de neus :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120003474
Ohai!

Waarom heb ik altijd sjans in de trein :') vet kansloos

Lijstjes update:
O: buffet ontbijtje
T:koffie verkeerd :9
L: quiche en courgettesoep
T: mandarijn, appel
D: salade met kip en ei
T: :?
  donderdag 6 december 2012 @ 17:55:49 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120003657
Ik eet remi vanaaf, niks an -O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120004063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Waarom heb ik altijd sjans in de trein :') vet kansloos

Lijstjes update:
O: buffet ontbijtje
T:koffie verkeerd :9
L: quiche en courgettesoep
T: mandarijn, appel
D: salade met kip en ei
T: :?
Beter sjans in de trein dan in eeuh...
Edit: het bejaardenhuis!
pi_120004658
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kook ook nooit echt voor mezelf als ik alleen moet eten. Dan wordt het een gebakken ei of soep of een pizza ofzo. :') Alleen als A. voor een langere periode dan één nacht weg is kook ik wel braaf. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120004698
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de bios :+. De aanwezige senioren vonden het erg vermakelijk.

Oi Maria! Kusje op je neus :*

En ook voor Mar, niet specifiek op de neus :*.
Oh, heb ik ook wel eens gedaan! :D We wilden een film zien, liepen de bios in en die ging net draaien. Ik vond het perfecte timing B-) en weinig gekakel tussendoor, ook een voordeel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120004760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij kan niet meer remi zijn! O-)
pi_120005014
Wát een dag O+

Studietechnisch gezien de beste dag van het studiejaar. ^O^
Nog even wat uitwerken, banaan wegwerken en dan door de vrieskou naar huis fietsen met een weer opgeladen iPod om vervolgens falafel te maken en Mr.Mo bij te praten over de vorderingen *O*

Lijst:

O: 2 geroosterde boterhammen met wat roomboter
L: omelet van 3 grote eieren met wat creme fraiche, kaas en salami (omdat ik wist dat ik vooral aan het lesgeven/overleggen zou zijn vandaag 8-) )
T: banaan
T: 2 mandarijntjes
D: falafel (best veel :') ) met volkorenpita's en yoghurt en ui en weetikveelwatmeer, met een biertje :9
Ja doei.
pi_120005314
Vanochtend was 70 km/u op het stuk snelweg waar ik reed (met winterbanden) totaal onverantwoord en onhaalbaar. 10 meter zicht in de sneeuw en naar keuze doemde dan soms links de vangrail op of rechts de hectometerpaaltjes. Toen het niet meer sneeuwde en de weg iets meer bereden werd -een endje verder dus- wou het wel weer en ben ik met snelheden tussen de 70 en 90 van Groningen naar Leeuwarden gereden. 15 minuten vertraging. Collega die iets na mij vertrok op hetzelfde tracee had meer dan een uur vertraging. Hij heeft een betere auto dan mijn paasei.

quote:

Gefeliciteerd!
Weet je nog dat ik eens een fragment (uit any given sunday) postte dat een manager bij ons gebruikt had bij een presentatie?
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120006286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, heb ik ook wel eens gedaan! :D We wilden een film zien, liepen de bios in en die ging net draaien. Ik vond het perfecte timing B-) en weinig gekakel tussendoor, ook een voordeel
Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120006372
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags :D.
Serieus? Dat is best een goede deal! :7
pi_120006768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef sigme het volgende:
Vanochtend was 70 km/u op het stuk snelweg waar ik reed (met winterbanden) totaal onverantwoord en onhaalbaar. 10 meter zicht in de sneeuw en naar keuze doemde dan soms links de vangrail op of rechts de hectometerpaaltjes. Toen het niet meer sneeuwde en de weg iets meer bereden werd -een endje verder dus- wou het wel weer en ben ik met snelheden tussen de 70 en 90 van Groningen naar Leeuwarden gereden. 15 minuten vertraging. Collega die iets na mij vertrok op hetzelfde tracee had meer dan een uur vertraging. Hij heeft een betere auto dan mijn paasei.

[..]

Gefeliciteerd!
Weet je nog dat ik eens een fragment (uit any given sunday) postte dat een manager bij ons gebruikt had bij een presentatie?
SPOILER
Dank! Dat weet ik nog wel ja. Ging over motiveren en omgaan met weerstand.

En tof! *O* ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 19:11:17 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120006792
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

's middags naar de bioscoop is cool ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120007072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Serieus? Dat is best een goede deal! :7
Jep, 8 euro pp (maar de 'echte' senioren hadden 7 betaald, vooruit). Moet je wel genoegen nemen met wat zachter geluid en feller licht bij binnenkomst :P.

Komt dat zien in bruisend H'dorp :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120007683
Ik had juist verwacht dat bij ouderen het volume juist hoger staat?!
En de verwarming op 45graden of zo :')
En dan nog klaagt er iemand over hoe koud het is, vroeger was dat nooit zo, toen was het overal warm!
pi_120007777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
:D
Lukt het trouwens beetje met werk en de kleine?
  donderdag 6 december 2012 @ 19:49:10 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120008654
Code oranje omdat er vannacht minder neerslag valt in het midden van het land dan vandaag in het Nooden, beetje stom wel :D

Coco :D Tof wijf!

Heb een lijstje en ben niet blij... vreet de afgelopen week echt teveel en sporten gaat pas misschien zondag weer.. verjaardagen, werken... echt die sociale dingen zoals verjaardagen vind ik hecht ehel moeilijk

O: kwark, vla, basterdsuiker
T's boterham kaas, 2 appels, 250 gr. rauwe wortel, halve komkommer, beker kerriesoep, cappuccino
L 2 boterhammen met rosbief/paprika/tomaat/gekookt ei (nom!!), kom erwtensoep met spek, rookworst en saucijs, beker melk
T's: sinaasappel, 2 peren, verjaardag (groot stuk eerlijke slagroomtaart van de bakkert, 2 flesjes bier, 2 x een kwart ei met plak rookvlees, plakje grilworst, plakje droge worst, plakje achterham met kruidenkaas, paar cashews, hand vol chocoladepinda's
D veel zuurkool, wat ananas, wat spruitjes met ui/champignons, wat salade met dressing, stukje rookworst, eigengemaakte hele lekkere aardappelpuree
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 december 2012 @ 19:52:27 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120008845
Mijn goede voornemen (heb nog STEEDS spierpijn van het fitnessen van MAANDAG :') )is dat ik een maandabbonement ga nemen als ze straks een aanbieding hebben... Vind het echt shrikbarend duur allemaal
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 19:57:44 #65
70532 loveli
N
pi_120009118
Meh, bijna ziek. Hoofdpijn en snot.
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 19:58:52 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120009172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
Vroeg naar bed jij. en beter eten.

Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
pi_120009179

Hij doet ut O+
pi_120009182
:o de broccolisoep heeft niet geholpen? ;(
pi_120009241
grote foto mar :D hij pas niet op mijn scherm :')
pi_120009246
quote:
12s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik had juist verwacht dat bij ouderen het volume juist hoger staat?!
En de verwarming op 45graden of zo :')
En dan nog klaagt er iemand over hoe koud het is, vroeger was dat nooit zo, toen was het overal warm!
Het was idd heel warm :D En nee joh, bij het harde bioscoopgeluid gaan hun hoorapparaten piepen :+ (sorry vik / muis).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120009333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef Perruche het volgende:
grote foto mar :D hij pas niet op mijn scherm :')
Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.
pi_120009342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

+1

quote:
Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 december 2012 @ 20:03:23 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120009382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Datte en dat geldt ook voor jezelf Tink

Mooie boom Mar!
  donderdag 6 december 2012 @ 20:10:00 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120009743
Ik ga zo hutspot met biefstuk eten! :9
pi_120009885
Ik ga zo naar bed! :z :Z
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 6 december 2012 @ 20:13:09 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120009927
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef sigme het volgende:
Me too..

Trusten :*
  donderdag 6 december 2012 @ 20:13:39 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120009949
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

+1

[..]

dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.
Kutwerk.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:17:01 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120010135
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef sigme het volgende:
Hehe :D Andere dagritmes :+

Tink, wat prut! -O-
pi_120010233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.
Je zou hem natuurlijk even kunnen resizen :+
pi_120010255
En ik dacht dat mijn vriendje thuis zou zijn, maar niet dus. En ik heb geen idee waar hij uithangt. Super vervelend.
pi_120010455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kutwerk.
Meh. Jij kan je energie vast beter besteden dan aan stomme werkgevers. Maar vast makkelijker gezegd dan gedaan -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120010823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
*boks*

/ 1 fase verder
pi_120010905
Tink! :*
pi_120011272
Indien half/bijna ziek: gooi er wat alcohol en wat paracetamol in, doe een extra laag kleding aan en ga lekker vroeg naar bed. Slapen helpt.
Niet stoer doen en door blijven lopen, maar gun je lichaam wat rust.

En ik heb zomaar het idee dat het wel eens handig kan zijn om morgenavond niet naar Eindhoven te gaan. >:O
En misschien moet ik ook maar even andere banden regelen voor onder mn auto. :D Werd me van het voorjaar al aangeraden en heb dit jaar al iets meer kilometers gereden dan normaal. >:O

Tink, ik stuur je even een PM met wat tips. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 20:46:44 #85
70532 loveli
N
pi_120011930
Alcohol is net niet wat ik nodigheb :') Paracetamol ook niet eigenlijk, want dan kan de koorts z'n werk niet doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 20:47:38 #86
70532 loveli
N
pi_120011982
Plusje: iemand vroeg m'n nummer.
crap in = crap out
pi_120012468
Jij had laatst toch een date? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?!
  donderdag 6 december 2012 @ 20:56:28 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012472
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/265927]

Tink, ik stuur je even een PM met wat tips. :)
Thanks. Heb niet eens een cv meer :')
Heb jij al nieuw werk trouwens? daar was toch ook sprake van?
pi_120012603
Ik heb nog wel een CV van je uit mei 2009. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:00:10 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012666
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nog wel een CV van je uit mei 2009. B-)
Mail maar door. Spaart tieptijd :P
pi_120012695
Ja Henk, ik wil ook wel een werk-update van jou.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 december 2012 @ 21:00:45 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012698
Achja, uiteindelijk komt alles wel op z'n pootjes terecht.
pi_120012900
:D iemand heeft met mijn e-mail proberen te registreren op secondlove.nl _O-
Heb bewijs dat ik het zelf niet was want het wachtwoord is psv8psv8 :')
pi_120012977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef V1z0R het volgende:
:D iemand heeft met mijn e-mail proberen te registreren op secondlove.nl _O-
Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje? :D
Doe wat je niet durft.
pi_120013076
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje? :D
:? welk meisje?
pi_120013405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:? welk meisje?
die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120014248
(even gun ik jullie een momentje van uitlachen. Vandaag had ik ineens zoiets van "mijn kamer moet kerstgezellig" omdat ik even heel erg last had van december liefdesverdriet. Waardoor mijn kamer nu zo'n gezellige kersthel is geworden. Geniet er helemaal van).
pi_120014259
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week. B-)
Nou, die zeurde dus.
Toen was 't :W

Maar nu probeert m'n onderbewustzijn me te vertellen dat ik nodig aan iets toe ben of zo. :')
SPOILER
pi_120014783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lukt het trouwens beetje met werk en de kleine?
ik begin officieel pas de tweede week van jan. Maar ik doe nu al geregeld dingen idd... Dat gaat zolang Luc een goede dag heeft. Andere dagen kan ik niks doen omdat hij gewoon veel aandacht nodig heeft. Merkte wel dat ik gestrest werd, want op een gegeven moment kreeg ik steeds meer mail met vragen en dingen die ik moest doen. Daar heb ik wat van gezegd en nu laten ze me gelukkig weer meer met rust. Maar voor programmeren, dingen testen, dingen uitrollen moet je je wel goed kunnen concentreren en dat is niet altijd even makkelijk nu merk ik.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:38:28 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120014855
Aww V1z :D Hopelijk vind je er snel zo eentje :Y
pi_120014993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat!
pi_120015560
quote:
^^
pi_120015630
Toen ik die foto van coco's was en de wc zag, zaten de woorden ' kennis- en innovatieproject' nog in mijn hoofd. En nu hoort het bij elkaar _O-
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:02:13 #104
70532 loveli
N
pi_120016116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:56 schreef V1z0R het volgende:
Jij had laatst toch een date? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?!
Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koorts :') Met een beetje mazzel lukt vast voer binnenkort weer en doen we een herkansing.
crap in = crap out
pi_120016201
Zo, bij mijn ouders aangekomen. Niks aan het handje, wegen waren supergoed en het was erg rustig op de weg.
En toevallig heeft mn pa een shovel van werk meegenomen, dus ik kom sowieso bij de tandarts morgen :D
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:13:03 #106
70532 loveli
N
pi_120016684
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Laureline het volgende:
Toen ik die foto van coco's was en de wc zag, zaten de woorden ' kennis- en innovatieproject' nog in mijn hoofd. En nu hoort het bij elkaar _O-
:D!
crap in = crap out
pi_120017440
Volgens mij wel de plek waar vele kennis en inovatieprojecten eindigen, Lau :P
In de zin waar Mc ook al op duidde dan.

quote:
Tja, hoe snel vind je een Esmeralda die medicijnen studeert en gek is van autosport? :P ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koorts :') Met een beetje mazzel lukt vast voer binnenkort weer en doen we een herkansing.
Wel date-waardig dus? ^O^
pi_120017494
V1z, goed nieuws voor je: het kan ook gewoon! :)

Kijk dan naar mijn exemplaar, is gewoon naar een concert van James Last èn van de Jostiband geweest, heeft een competitie op zn werk opgezet om te kijken wie de meest verschrikkelijke kerst cd heeft (ik heb kerst met Jantje Smit voor 'm geregeld, en iets met een synthesizer en iets met 4 trompetten ofzo, ik denk dat ie gaat winnen), houdt niet van plannen maar probeert wel kaartjes voor een six nations wedstrijd in Ierland te regelen in februari en ik mag gewoon driekwart van zn bed innemen. En dan haalt ie ook nog eens gewoon lekkere kwark voor me in huis en neemt ie roggebrood voor me mee, omdat ik dat lekker vind. O+
Had ik al gezegd dat ie leuk is? En superlief is? En grappig? En af en toe een beetje neurotisch, maar wel op een lieve manier? En lekker creatief en niet bang is zichzelf te zijn? O+

Kortom, ze bestaan echt! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_120017670
Mr. Fancypants, wat heb je met ons HPKW gedaan?! :o
pi_120017859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Mr. Fancypants, wat heb je met ons HPKW gedaan?! :o
Heb jij al een fluwelen broek?! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120017875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D :'( :D
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:37:47 #112
70532 loveli
N
pi_120017897
Bijenkorf verkoopt ze. Ook bijpassende colberts.
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:40:35 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Succes gegarandeerd!
  donderdag 6 december 2012 @ 22:43:44 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120018198
Maar... "Esmeralda"? ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120018298
Ze had geen gouden ketting om met naamplaatje, XM :)

En ik heb inderdaad nog geen fluwelen broek :@
Zal er ook niet snel komen :P
  donderdag 6 december 2012 @ 22:47:45 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120018382
Hopelijk spreekt ze dialect en slikt ze het -ralda gedeelte gewoon in :').
pi_120018402
Ik ken maar liefst twee Esmeralda's en die hebben allebei geen gouden naamketting ;) .

Alleen de één is bezet en de ander van de vrouwen. En ze studeren allebei geen geneeskunde. Autosport weet ik niet.

(8>
pi_120018651
Kun je autosport studeren?! :o
pi_120018709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Kun je autosport studeren?! :o
:6
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:54:18 #120
70532 loveli
N
pi_120018716
Suzie is aardig goed in motorsport, waarom zou Esmeralda niet kunnen uitblinken in autosport?
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:55:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018790
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... "Esmeralda"? ;(
Van de Disneyfilm natuurlijk! *O*

Donkere krullen en groene ogen :7

En een huisdier-geitje!

Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:56:09 #122
70532 loveli
N
pi_120018819
En hoepeloorbellen O+
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:57:14 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:56 schreef loveli het volgende:
En hoepeloorbellen O+
Ook nog idd :o scherp :D
  donderdag 6 december 2012 @ 22:59:26 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019005
A smoking goat.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:00:20 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019057
En ik ken geen Disney-films. Somehow denk ik dat daar wel eens verandering in kon gaan komen.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:02:06 #126
70532 loveli
N
pi_120019156
Tip: niet Bambi. Die is zielig :'(
crap in = crap out
pi_120019165
Ik hoorde net dat Rapunzel in de engelse versie ontzettend leuk is!
Doe er je voordeel mee XM!
Doe wat je niet durft.
pi_120019277
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
A smoking goat.
:o

De droom ging dus over het gestopt zijn met roken...
  donderdag 6 december 2012 @ 23:04:49 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019282
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ken geen Disney-films. Somehow denk ik dat daar wel eens verandering in kon gaan komen.
Je kan je beter vast gaan inlezen/-kijken! :Y :+

Ik raad aan:
Lilo & Stitch, The Hunchback of Notre Dame, Hercules, The Lion King, Mulan, Brother Bear, Aladdin, Little Mermaid, Beauty and the Beast, Brave, Tarzan, Tangled, the Emperor's New Groove en Wreck it Ralph (die is bijna in de bios :D)!

Specifiek voor jou: Beauty and the Beast, want daar is een heuse Book Nerd Princess O+
pi_120019396
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk spreekt ze dialect en slikt ze.
Fixed.

:')
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:07:14 #131
70532 loveli
N
pi_120019435
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fixed.

:') _O-
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 23:07:16 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019436
Nou, heb er geeneen van gezien, dus ik weet wat me te doen staat als ik er ooit de geest voor krijg :D.
pi_120019482
Robin Hood Disney O+ O+ _O_
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:09:25 #134
70532 loveli
N
pi_120019529
Als ik buk gaat m'n neus lopen }:|
crap in = crap out
pi_120019546
Henk, jouw vent klinkt tof! O+

En vaiz, ik gun jou ook echt je eigen Esmeralda :Y Jij bent leuk O+

Loveli, benieuwd naar je date!

Hier erwtensoep gegeten vandaag. Nom!
pi_120019592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fixed.

_O-
  donderdag 6 december 2012 @ 23:10:59 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
Niet bukken.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:11:06 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019598
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, heb er geeneen van gezien, dus ik weet wat me te doen staat als ik er ooit de geest voor krijg :D.
Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlof :7
pi_120019610
Wreck it Ralph! Zei net nog tegen M. dat ik die wil zien *O*
  donderdag 6 december 2012 @ 23:12:06 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!

:* Ik mep steeds per ongeluk tegen mn hoofd/bril _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 23:12:31 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wreck it Ralph! Zei net nog tegen M. dat ik die wil zien *O*
De 22e!
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:13:20 #142
70532 loveli
N
pi_120019724
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlof :7
Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:14:23 #143
70532 loveli
N
pi_120019770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!

:* Ik mep steeds per ongeluk tegen mn hoofd/bril _O-
_O- loop ook voortdurend met m'n hand onder m'n neus :')
crap in = crap out
pi_120019841
Hoe kun je trouwens geen Disney-films kennen?! :o

En Gaston natuurlijk! :7
  donderdag 6 december 2012 @ 23:16:40 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
Oh da's waar idd!

Wil je een dittemedat? Ik heb er tachtig! Minimaria: dat zijn er veel die in dat kleine doosje passen :o Engelse variant kijkend op latere leeftijd: "Want a thingamabob? I got twenty!"Dat zijn er effe 60 minder ja! :(
  donderdag 6 december 2012 @ 23:18:11 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- loop ook voortdurend met m'n hand onder m'n neus :')
Aww :D *zakdoekjes geeft* O+

Ik kwam een interessant side-effect tegen van een bloedneus vanmiddag, het was groot en eeew _O-
pi_120019980
Een obese vampier met snotfetish?
  donderdag 6 december 2012 @ 23:25:15 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120020240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:15 schreef V1z0R het volgende:

En Gaston natuurlijk! :7
Jaaa!

♪ ♫ ♪ No one hurrs like Gaston
No one durrs like Gaston
No one’s arms are as bent so backwhurrs as Gaston’s
For there’s no man in town half as derpish
For a lol he’s a definite perp!
You can ask any walhurrus or derpfish
And they’ll tell you whose herp they preferp to be derped… ♫ ♪ ♫

[ Bericht 4% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-12-2012 23:32:52 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 23:25:37 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120020256
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Een obese vampier met snotfetish?
xD *knorlach*

Nee.

Edit: *posts terugleest* ik ben aan het geiten vandaag zeg hee :')

Edit 2: topicmoord ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-12-2012 00:02:47 ]
pi_120022312
Nee hoor ;)

[ Bericht 36% gewijzigd door V1z0R op 07-12-2012 11:08:19 ]
pi_120024527
Mogge.

Afgezien van 101 Dalmatiers, die ik op m'n tiende in een echte bioscoop gezien heb, heb ik ook geen Disneytekenfilms gezien. Wel hele lappen tekst gehoord omdat nichtje/neefjes het ein_de_loos keken en van die film over dat rode race-auto'tje heb ik wel wat stukjes gezien.

Zo, afwas zit erop, koffie erin en de kachel brandt, ik moest maar eens naar buiten.
  vrijdag 7 december 2012 @ 07:32:47 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120025091
Sigme, merk jij het verschil nu je ook kracht training erbij doet?
pi_120025217
mogge!

Het sneeuwt weer! Lesgeven om kwart over 8 zal niet mijn hobby blijven, ik slaap weinig als ik er zo vroeg uit moet...
pi_120025220
Owja, dat wilde ik nog tegen je zeggen Uniek. Het is helemaal niet raar dat je veel spierpijn hebt als je de eerste keer krachttraining hebt gedaan. Je belast je spieren namelijk op een hele andere manier dan normaal en dat doet nu eenmaal pijn.
Na mijn allereerste keer krachttraining, deed echt alles pijn. Opstaan deed al pijn en lachen ook.

Als je het regelmatig doet, dan zul je veel minder last van spierpijn hebben. Ik heb tegenwoordig heel weinig last van spierpijn, tenzij ik net een nieuw schema heb. Dat betekent altijd spierpijn.

En verder voldoende eiwitten eten en veel blijven bewegen, dat helpt ook tegen de spierpijn. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120025335
Mogge!
Ben veilig naar mijn werk geglibberd en blijf vandaag mooi uit de spits, wat een mensen op de weg weer :D

Vind dit zulk leuk weer O+ alleen jammer dat mensen denken dat je nu ineens binnen moet blijven ofzo...het is juist zo gaaf buiten!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120025363
Mogge!

Zo het OV trotseren! Vermijd t altijd liever, maar is iets te ver om te fietsen :)
Wel hele dag toffe cursus en dan weekend *O*

Morgen naar de kerstmarkt en zondag kerstboom opzetten ~:) >:O
pi_120025399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef Nallie het volgende:
Mogge!

Zo het OV trotseren! Vermijd t altijd liever, maar is iets te ver om te fietsen :)
Wel hele dag toffe cursus en dan weekend *O*

Morgen naar de kerstmarkt en zondag kerstboom opzetten ~:) >:O
Klinkt heerlijk Nallie!
pi_120025412
Ja heb er ook zin in!

Ga met mn werk (school) mee op excursie naar Munster morgen. Dagje kerstmarkt!
En dan over twee weken nog een tripje naar Keulen met vriendin!
Embrace the Christmas mood denk ik dan :D
pi_120025438
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:03 schreef Nallie het volgende:
Ja heb er ook zin in!

Ga met mn werk (school) mee op excursie naar Munster morgen. Dagje kerstmarkt!
En dan over twee weken nog een tripje naar Keulen met vriendin!
Embrace the Christmas mood denk ik dan :D
Superleuk toch?!

Mijn kerst wordt steeds leuker O+ kreeg gister zelfs de vraag wat voor kadootje ik wil :o
pi_120025450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Superleuk toch?!

Mijn kerst wordt steeds leuker O+ kreeg gister zelfs de vraag wat voor kadootje ik wil :o
Kadootjes *O*

Ook kerstboom neerzetten?
pi_120025452
Kan het ook nog per persoon verschillen, of je last krijgt van spierpijn? Ik heb dat nooit, namelijk. Van de week met een nieuw schema begonnen, maar niks. Ik zweet ook al nooit.

Ben zonder problemen naar het station gefietst en mijn trein vertrekt keurig op tijd! *O*.

Wij gaan ook morgen een kerstboom halen. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_120025484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kadootjes *O*

Ook kerstboom neerzetten?
Heb twee miniboompjes gekocht, zogenaamde bloeiende kerstbomen.
Ben toch weinig thuis rond kerst.

En idd kadootjes *O* vond het ook wel heel lief.
pi_120025492
Leuk :Y
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:12:27 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120025528
Wie heeft er hier een voorbeeld van een mooie moderen cv-layout?
pi_120025547
Van wie krijg je cadeautjes MI? Hoe dan ook, cadeautjes O+

Wij hebben gewoon 7u slaap gehad en liggen nu een The Office te kijken. Hurrah!
pi_120025560
Goedemorgen! Letterlijk met een knal wakker geworden: wekker ging, dus wilde em snel uitzetten. Bam vol met mn kop tegen de muur. Oh ja, slaap bij mijn ouders |:(
Heb ook zin in kerst! Gister al iets te lang kerstnummers gehoord dat ik er al bijna flauw van werd.
En sneeuwstorm? Hier is nog geen centimeter gevallen vannacht..
pi_120025571
Ik ga mn kerstboom dit jaar ook maar weer eens neerzetten. Afgelopen jaren was ik er steeds niet met kerst, maar nu wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
Check je mail. :)
Misschien heeft Ml ook nog tips?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:45:58 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120025974
Thanks Henk!
pi_120025981
LOL@Henk!

Pff, beetje prutweer is het hier... Niet echt koud, niet echt glad, maar vooral nat!

Ik ga vanaaf de kerstboom opzetten O+ >:O ~:)

Heeft er iemand trouwens een lekker receptje voor broccoli soep? Ik heb 2 stronken die ehm...bijna een eigen leven gaan lijden :D
pi_120026025
Mogguh!

Wat een horrorwinter des doods zeg! :o Maar goed dat ik 30liter water in de auto heb liggen en 5kg ingeblikt eten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan het ook nog per persoon verschillen, of je last krijgt van spierpijn? Ik heb dat nooit, namelijk. Van de week met een nieuw schema begonnen, maar niks. Ik zweet ook al nooit.

Ben zonder problemen naar het station gefietst en mijn trein vertrekt keurig op tijd! *O*.

Geen idee eigenlijk. Zal er ook wel aan liggen hoe ver je gaat, gok ik.
Je kunt je benen trainen zo dat je ze voelt of je kunt ze trainen zodat je niet meer de trap op of af kunt.
pi_120026139
Broccolisoep: ik gooi altijd broccoli in een pan met water, bouillonblokje erbij, uitje erbij, even laten koken en dan blenderen/staafmixeren en je hebt broccolisoep.
Evt. nog wat uitgebakken spekjes of hamreepjes er doorheen of een kloddertje creme fraiche.

Wat kan ik trouwens het beste doen tegen spierpijn in mijn hamstrings? Ik blijft er maar last van houden. :o
Doe wat je niet durft.
pi_120026212
Ik doe vaak ook nog een aardappel in de broccolisoep, dan is het iets minder dun. Zalmreepjes zijn er ook lekker in!

Planning is heel saai:
O: havermout met melk en rozijntjes
T: mandarijnen
L: tomaat, 3 of 4 boterhammen kaas
T: appel
D: vegetarische pastasaus, pasta, vegadingen, lading groente
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_120026221
Ik blijf met dit weer toch echt liever binnen. Lijf vindt het niets ;(

Wel zin in kerst. Ik maak dit jaar een high tea voor meer dan 30 man. Lekker een dagje bakken *O* Zodra ik beter ben even een kerstboom regelen.
pi_120026248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Broccolisoep: ik gooi altijd broccoli in een pan met water, bouillonblokje erbij, uitje erbij, even laten koken en dan blenderen/staafmixeren en je hebt broccolisoep.
Evt. nog wat uitgebakken spekjes of hamreepjes er doorheen of een kloddertje creme fraiche.

Wat kan ik trouwens het beste doen tegen spierpijn in mijn hamstrings? Ik blijft er maar last van houden. :o
ah ok!

Als ik erg veel spierpijn heb in mijn benen dan doe ik na het sporten nog fietsen op de hometrainer daar, op een lage weerstand, 10 minuutjes ofzo. Dan fiets ik het eruit :)

En veel eiwit helpt ook enzo. Kip, biefstuk, magere kwark, eitjes etc.
pi_120026278
Coco wat fijn! Luc doet dat echt niet.. die wordt tussen 5 en 6 wakker. Als we hem dan bij ons in bed leggen slaapt hij gelukig verder tot 7 a 8 uur.
pi_120026295
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:01 schreef An24 het volgende:
Ik blijf met dit weer toch echt liever binnen. Lijf vindt het niets ;(

Wel zin in kerst. Ik maak dit jaar een high tea voor meer dan 30 man. Lekker een dagje bakken *O* Zodra ik beter ben even een kerstboom regelen.
leuk! Ik vind koken ook leuk O+
pi_120026426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ah ok!

Als ik erg veel spierpijn heb in mijn benen dan doe ik na het sporten nog fietsen op de hometrainer daar, op een lage weerstand, 10 minuutjes ofzo. Dan fiets ik het eruit :)

En veel eiwit helpt ook enzo. Kip, biefstuk, magere kwark, eitjes etc.
Volgens mij moet ik gewoon iets van een cooling down doen na het trainen. En wat meer rekken en strekken. :D
Merk dat ik nu gewoon stijf ben, kan amper met mn handen de grond aanraken als ik voorover hang en mn benen gestrekt zijn. :o Als ik het probeer dan voel ik het echt enorm in mn hamstrings.
Doe wat je niet durft.
pi_120026524
Gisteren
O: boterham pindakaas
T: koffie
L: kom soep, 4 boterhammen, gekookt ei, 2 pindakaas
T: appel, koffie
D: noodles
T: biertjes

Kerst kan mij weinig schelen. Vanaf volgende week mag ik weer rustig sporten, maar wil ik gaan lopen mogen de wegen wel vrij zijn van sneeuw enzo.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_120026689
Skoap, Coco, XM, mochten jullie problemen hebben met de (aanstaande) kleine, ik zie net dat een vriendin van me een berichtje heeft geretweet van een babyfluisteraar. >:O
Ik wist niet dat het bestond en vind het persoonlijk een beetje eng klinken, maar wie weet heb je er wat aan. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:27:26 #180
70532 loveli
N
pi_120026780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:46 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft er iemand trouwens een lekker receptje voor broccoli soep? Ik heb 2 stronken die ehm...bijna een eigen leven gaan lijden :D
Mijn soep van paar dagen geleden:
Zelf bouillon maken (schenkel, mergpijp, ui, selderij, laurier). Uitje, knofje, wortelrasp, gemberrasp, tabasco fruitten. Broccoli koken. Boel bij elkaar, flinke scheut slagroom erbij, staafmixer erop.
crap in = crap out
pi_120026807
Mogge! Het is zo mooi buiten O+
Net de slee van zolder gevist voor de jongste :)

Lijstje:

O: kwark met banaan en kokos
T: cappuccino
L: salade met gerookte zalm
S: sportschool buiten spelen met de kinderen en sneeuwballen gooien/ontwijken
T: warme chocomel, stukje chocoladeletter
D: bietensalade met geitenkaas, walnoten, dressing van honing en wittewijnazijn
T: warme appel met kaneel en een paar rozijnen
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:29:20 #182
70532 loveli
N
pi_120026841
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

Zwaarder trainen ;)
crap in = crap out
pi_120026864
Planning voor vandaag:
O. 2 boterhammen
T. Weet ik nog niet
L. Een lekker broodje uit de kantine (het is vrijdag en dan mag het van mezelf)
T. Een grote kom kwark met appel en kaneel
D. Soep met brood
T. Een sinaasappel

We beginnen vandaag pas om 11.00 met school. Alleen is het nog de vraag of school überhaupt open gaat
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:32:25 #184
70532 loveli
N
pi_120026915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
Tijd dat jij weer iets leuks gaat doen!
crap in = crap out
pi_120026950
Morning!

Sneeuw! En Koud! Met een hoofdletter K :D
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:37:03 #186
70532 loveli
N
pi_120027024
Hier ook sneeuw. Tijd voor m'n jas van dode dieren O+
crap in = crap out
pi_120027033
De dikte van de sneeuwlaag viel me hier een beetje tegen, maar het sneeuwt nu mooie dikke vlokken! O+

En ik heb al weekend, dus van de nadelen van sneeuw heb ik vandaag geen last! :D
pi_120027075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn soep van paar dagen geleden:
Zelf bouillon maken (schenkel, mergpijp, ui, selderij, laurier). Uitje, knofje, wortelrasp, gemberrasp, tabasco fruitten. Broccoli koken. Boel bij elkaar, flinke scheut slagroom erbij, staafmixer erop.
Lekker!

Een beetje verse salie erbij tijdens de kookfase is ook erg lekker.

[ Bericht 7% gewijzigd door An24 op 07-12-2012 11:13:54 ]
pi_120027114
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik gewoon iets van een cooling down doen na het trainen. En wat meer rekken en strekken. :D
Merk dat ik nu gewoon stijf ben, kan amper met mn handen de grond aanraken als ik voorover hang en mn benen gestrekt zijn. :o Als ik het probeer dan voel ik het echt enorm in mn hamstrings.
ik doe altijd 15 mins cardio na de fitness :Y

Ik heb vanmiddag een proefrit in een auto, gaat nog leuk worden :D
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:41:24 #190
70532 loveli
N
pi_120027122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:40 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik doe altijd 15 mins cardio na de fitness :Y

Ik heb vanmiddag een proefrit in een auto, gaat nog leuk worden :D
Ultiem weer voor een proefrit, bofkont!
crap in = crap out
pi_120027286
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:37 schreef loveli het volgende:
Eindelijk iemand die niet hypocriet doet over bont... hulde!
pi_120027321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:37 schreef loveli het volgende:
Ik heb nog wel een muts van dode dieren voor je?
En een bijpassende kraag? Moet je de kraag wel zelf even op een jas klussen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_120027357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een muts van dode dieren voor je?
En een bijpassende kraag? Moet je de kraag wel zelf even op een jas klussen. :P
:P Nee, hoeft niet. Met bont ga ik er waarschijnlijk uit zien als een kabouterversie van Hagrid ;)
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 09:51:00 #194
70532 loveli
N
pi_120027370
Mutsen staan mij niet, kraag is interessant.

Overigens komt leer ook van dode dieren. En lammy's. Beesten zijn > 30 jaar dood en ik krijg het niet koud, win.
crap in = crap out
pi_120027470
Ik heb er nog 1 van mijn moeder, dat ding is zeker 25 jaar oud en ik doe 'm alleen aan als het sneeuwt en het vriest :Y Dan gaat mijn sense of fashion ook het raam uit :+ Fashion > warmte
pi_120027531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef loveli het volgende:

Overigens komt leer ook van dode dieren. En lammy's. Beesten zijn > 30 jaar dood en ik krijg het niet koud, win.
Ik kreeg al te horen dat de muts mij leuk stond, ben er zelf nog niet van overtuigd. Hou de kraag wel voor je apart. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120027558
Ik draag alleen leer van levende koeien! :{w
pi_120027699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:51 schreef loveli het volgende:

Ik heb een prachtig jasje van schaap inderdaad ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:09:48 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120027874
Mij staan mutsen echt geweldig ~:)
Poloshirts daarentegen :')
pi_120027922
Mogge!
Hier is het glibberglibberglibber onderweg en sneeuw. Kga maar weer hier slapen en daarna zie ik nog wel. Als het slecht blijft ga ik anna karenina kijken vanavond.
Telefoon is leeg en niemand heeft een samsung(lader) bij.

Lijstje van gister
N: klein stukje speculaaskoek
O: yoghurt met muesli
T: dubbele boterham pindakaas+jam
L: boterham hamkaas, appel
T: broodje hamburger
D: pizza, paar happen tiramisu
pi_120027959
Zijn er hier ook mensen die visolie/teunisbloemolie slikken? Wat zijn de ervaringen en slik je dat elke dag?
pi_120027975
Ik begrijp de hetze tegen bont nooit zo goed. Je draagt toch ook leren schoenen, eet vlees, leren tassen, etc?
pi_120028066
quote:

[..]

_O-

Echt super voor je! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 10:19:20 #204
70532 loveli
N
pi_120028119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef LieLie het volgende:
Zijn er hier ook mensen die visolie/teunisbloemolie slikken? Wat zijn de ervaringen en slik je dat elke dag?
Ja hoi, 3 grote of tig kleintjes, algehele verbetering van concentratie- en incasseringsvermogen, geen last van menstruatiepijn, goed voor basisgezondheid.
crap in = crap out
pi_120028480
Misschien omdat de beesten waar je leer van gebruikt ook worden opgegeten?
Dat er nertsen worden gefokt alleen voor hun vel, zeehondjes worden geknuppeld voor alleen hun vel.....ik vind dat toch heel iets anders.
pi_120028788
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Het wordt erg vervelend als kinderen steeds Barbie en de notenkraker willen zien. Of Pipo en de p-p-p-parelridder. :') Doe me dan maar Belle en het beest!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120028827
SWIEBER NIET STELEN!
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 10:44:15 #209
70532 loveli
N
pi_120028831
Voor goed leer worden andere koeien gekweekt dan melk- of vleeskoeien (correct me if I'm wrong). Het zou idd mooi zijn als een koe vlees geeft en dan het restproduct huid wordt verwerkt tot leer, maar het is waarschijnlijker dat het vlees diervoeding wordt en leer het hoofdproduct is.
crap in = crap out
pi_120028973
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Skoap, Coco, XM, mochten jullie problemen hebben met de (aanstaande) kleine, ik zie net dat een vriendin van me een berichtje heeft geretweet van een babyfluisteraar. >:O
Ik wist niet dat het bestond en vind het persoonlijk een beetje eng klinken, maar wie weet heb je er wat aan. B-)
Jij kent Derek Ogilvie niet zeker :P :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120029051
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jij kent Derek Ogilvie niet zeker :P :X
Dat klopt! :D
Zulke meuk kijk ik niet.
Is dat ook een babyfluisteraar?
Wat doet een babyfluisteraar?! :?
En ik was jou in het rijtje vergeten! :o Maar nu weet ik toevallig dat jouw mini een superleuk en vrolijk ventje is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_120029120
Die derek fluistert vanalles, niet alleen babies..
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 10:54:24 #213
70532 loveli
N
pi_120029171
Fijn voor de babies.
crap in = crap out
pi_120029183
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
Voor goed leer worden andere koeien gekweekt dan melk- of vleeskoeien (correct me if I'm wrong). Het zou idd mooi zijn als een koe vlees geeft en dan het restproduct huid wordt verwerkt tot leer, maar het is waarschijnlijker dat het vlees diervoeding wordt en leer het hoofdproduct is.
:Y

Daarnaast; waarom is vlees een "beter" doel dan het vel? En nu heb ik het niet over zeehondjes doodknuppelen he. Ik zie het probleem niet zo. Op zich vind ik het doodmaken van alle dieren zielig, maar voor het ene doel niet zieliger dan voor het andere.
pi_120029212
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat klopt! :D
Zulke meuk kijk ik niet.
Is dat ook een babyfluisteraar?
Wat doet een babyfluisteraar?! :?
En ik was jou in het rijtje vergeten! :o Maar nu weet ik toevallig dat jouw mini een superleuk en vrolijk ventje is. :P
O+

Jep, dat is een enge Brit die in NL woont omdat hij hier goed kan verdienen. Goedgelovige Hollanders... Hij helpt gezinnen met onhandelbare baby's en gaat dan zeggen wat er 'mis' is. Dat het kind niet wil slapen omdat zijn kamertje niet Feng Shui is ofzo :').

Eigenlijk pure troep-tv. Dacht dat jij dat wel kon waarderen? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120029216
Misschien moet ik maar solliciteren bij Derek :P ik riep 3 weken geleden dat het over 3 weken zou gaan sneeuwen :')
pi_120029244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
Misschien moet ik maar solliciteren bij Derek :P ik riep 3 weken geleden dat het over 3 weken zou gaan sneeuwen :')
Eerst dan nog maar eens zien of het over 3 weken sneeuwt :{w
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:57:02 #218
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120029258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

:Y

Daarnaast; waarom is vlees een "beter" doel dan het vel? En nu heb ik het niet over zeehondjes doodknuppelen he. Ik zie het probleem niet zo. Op zich vind ik het doodmaken van alle dieren zielig, maar voor het ene doel niet zieliger dan voor het andere.
Omdat vlees voedsel is en mensen voedsel nodig hebben. Of je vlees nodig hebt valt dan nog over te discussieren.
Producten van leer zijn sowieso niet persé nodig.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120029271
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+

Jep, dat is een enge Brit die in NL woont omdat hij hier goed kan verdienen. Goedgelovige Hollanders... Hij helpt gezinnen met onhandelbare baby's en gaat dan zeggen wat er 'mis' is. Dat het kind niet wil slapen omdat zijn kamertje niet Feng Shui is ofzo :').
Een mentalist... noem wat dingen en kijk goed naar reacties.. hij is wel goed in wattie doet, maar het is niet wat hij zegt dattie doet :P Goede zakenman wel.
Ergens denk ik dat hij zichzelf ook wel ervan heeft overtuigd dat hij mensen er echt mee helpt...
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 10:57:32 #220
70532 loveli
N
pi_120029276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef MarMar het volgende:
Iets met kansberekening.
crap in = crap out
pi_120029288
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eerst dan nog maar eens zien of het over 3 weken sneeuwt :{w
Dat is nu he dat over drie weken, ik zei het drie weken geleden :P
pi_120029306
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Iets met kansberekening.
Ach ik roep zoveel, soms klopt het ;) meestal niet. [/kansberekening]
pi_120029434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

Een mentalist... noem wat dingen en kijk goed naar reacties.. hij is wel goed in wattie doet, maar het is niet wat hij zegt dattie doet :P Goede zakenman wel.
Ergens denk ik dat hij zichzelf ook wel ervan heeft overtuigd dat hij mensen er echt mee helpt...
Dat! Hij is erg goed in non verbale micro expressies en houdingen ontdekken. Dat is wel een talent, ik moet er een hele opleiding voor volgen. :') Ben ik gelijk wel benieuwd of ik dat als analist straks ook zou kunnen. Misschien een leuk onderwerp voor mijn paper :+
pi_120029443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
Ik heb net even kort rondgekeken op google, maar volgens mij komt het meeste leer gewoon van vlees en melkkoeien?

En pruusj: eten van biologisch vlees is een ander verhaal dan het dragen van een bontjas van in kleine kooitjes grootgebrachte nertsen toch? Nog even buiten het feit om dat het menselijk lichaam misschien best zonder vlees kan, maar er evolutionair wel op getraind is om daar allerlei gezonde stofjes uit te halen.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 11:06:18 #225
70532 loveli
N
pi_120029615
Over vlees/bont/etc: ben voor verantwoordelijk omgaan met levende have (doodknuppelen dus niet). Eet scharreleieren, mijd plofkip (behalve die ene keer in de hamster) en ik draag soms dieren.
crap in = crap out
pi_120029636
Van geen vlees eten wordt je chagrijnig...
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:08:42 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120029714
Oh krijgen we nu weer de biologisch vlees discussie? :z

Ik draag geen bont. Ik ben geen voorstander van het doden van dieren om hun velletje.
pi_120030139
Ik vind bont lelijk, maar dat komt vooral omdat ik het met een bepaalde randgroep associeer.
Bij de tandarts was t prima. 10 minuten later stond ik buiten, 60 euro lichter..
pi_120030242
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Ik vind bont lelijk, maar dat komt vooral omdat ik het met een bepaalde randgroep associeer.
Bij de tandarts was t prima. 10 minuten later stond ik buiten, 60 euro lichter..
60 euro voor alleen controle??
pi_120030392
Ja en kleine foto's :? maken. Dat moet blijkbaar eens in de zoveel tijd..
Vraagt ze: hoe gaat t met t gebit, ergens last van?
Ik: nee, prima, nooit problemen mee.
Zij: ja dat zien we ook op de foto's...

Dus...
pi_120030438
Ah dan kan het kloppen.. foto 15 per foto, controle 19.95 bij ons.. dan kom je met 2 fotos op die 60.
pi_120030571
Ik heb net voor 300 euro jurkjes gekocht :D Moet er eentje hebben voor ons kerstfeest *O*

De rest gaat dan helaas wel terug.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 11:34:14 #233
70532 loveli
N
pi_120030703
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef the85mc het volgende:
Gelukkig zijn er meer plekken om bont aan te fabrieken dan alleen je kraag.
crap in = crap out
pi_120030720
Ohjammer! Waar heb je geshopt? Ik ben nog op zoek naar eentje, moelluk, ik vind de meesten veel te kort voor mijn lange lijf van 36 jaar :P
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 11:35:24 #235
70532 loveli
N
pi_120030759
Legging eronder als je het kunt hebben.
crap in = crap out
pi_120030811
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
Ohjammer! Waar heb je geshopt? Ik ben nog op zoek naar eentje, moelluk, ik vind de meesten veel te kort voor mijn lange lijf van 36 jaar :P
Tegen mij?

Heb bij wehkamp, esprit en dresses only besteld...
pi_120030824
Ik heb vanochtend eindelijk mn slag geslagen in de sale van de H&M en nu is de donkerblauwe coltruis van Maison Martin Margiela naar mij onderweg. *)
Voor 30 euro ipv 100 euro. *)
Doe wat je niet durft.
pi_120030832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
LELIJK!

:P

Mooie panty kan dan weer wel, maar eigenlijk vind ik TE korte jurkjes nooit mooi...
pi_120030894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:13 schreef LieLie het volgende:
ik gebruik visolie :) samen met nog vitamine B en D. Die combinatie zorgt er voor dat ik een stuk beter in mijn vel zit. Stuk minder depri.. (Minder last van mijn hormonen)
pi_120030928
quote:
Gewone leggings vind ik niet mooi, maar de hema heeft van die hele dikke pantyleggings en dat ziet er dus gewoon uit als een dikke panty, dus dat is wel mooi. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120030945
quote:
Oh nee, legging, dat is ook niet voor 36 jarigen :P
Ik wil gewoon jurkjes tot de knie, dat staat me mooi.
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 11:39:20 #242
70532 loveli
N
pi_120030951
Ik draag wel te korte jurkjes, maar niet naar elke gelegenheid.

En zonder legging, want die heb ik niet.
crap in = crap out
pi_120031007
Ik vind dat het effect van mijn zandloperlijf helemaal wegvalt als de jurk te kort is, boven dat vind ik het gewoon niet meer kunnen bij mij :P dat die zesjarige dochter dan omhoog in mijn kruis kijkt, neh, geen plan :P
pi_120031021
Ik wil eigenlijk nog een rood vintagejurkje, lijkt me ook leuk voor kerst. Ik vrees alleen dat ik dan te overdressed ben ;(
pi_120031022
Ik wil ook nog een leuke jurk. Ga er denk ik 1 bestellen bij topvintage.
pi_120031047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Skoap het volgende:
Ik wil ook nog een leuke jurk. Ga er denk ik 1 bestellen bij topvintage.
pi_120031058
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een rood vintagejurkje, lijkt me ook leuk voor kerst. Ik vrees alleen dat ik dan te overdressed ben ;(
Lekker belangrijk, beter overdressed dan underdressed ;)
pi_120031187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, beter overdressed dan underdressed ;)
True!

Weten jullie hoe het met de maten van topvintage zit? De ene keer moet ik een maatje 36 hebben, de andere keer 38. Ik vind terug sturen zo'n gedoe :@
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 11:46:29 #249
70532 loveli
N
pi_120031258
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
Niemand is overdressed met kerst, hooguit underdressed.
crap in = crap out
pi_120031338
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef An24 het volgende:

[..]

True!

Weten jullie hoe het met de maten van topvintage zit? De ene keer moet ik een maatje 36 hebben, de andere keer 38. Ik vind terug sturen zo'n gedoe :@
Die maattabbellen kloppen altijd heel goed bij mij, zijn ook per merk verschillende maten soms, maar gewoon de tabel bij het artikel zelf bekijken, desnoods het meetlint erbij pakken.
pi_120031481
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die maattabbellen kloppen altijd heel goed bij mij, zijn ook per merk verschillende maten soms, maar gewoon de tabel bij het artikel zelf bekijken, desnoods het meetlint erbij pakken.
Ok, tof! Misschien vanmiddag even kijken.

Li: we hebben het wel over mijn schoonfamilie he! Wij worden sowieso gezien als het hipste stel en dat valt ook reuze mee :+

Maar goed, jullie hebben gelijk, moet het gewoon ook doen. Is gelijk ook Freud's kerstcadeautje :+
pi_120031580
Die prefereert waarschijnlijk undressed in plaats van overdressed.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:11:44 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120032358
Legging onder jurkje present! Panty's vind ik naar zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Die prefereert waarschijnlijk undressed in plaats van overdressed.
pi_120032603
Ik vind deze heel mooi, maar duur en de strik vind ik stom:

pi_120032767
Ik draag ook wel eens een legging onder een jurkje, hangt maar net af van het jurkje en de schoenen die je er bij draagt. Bij het jurkje wat An nu post zou ik geen legging dragen. :P
pi_120032906
ik ben klein en een legging maakt je kleiner, dus ik draag buiten de sportschool nooit een legging :+
pi_120032967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik draag ook wel eens een legging onder een jurkje, hangt maar net af van het jurkje en de schoenen die je er bij draagt. Bij het jurkje wat An nu post zou ik geen legging dragen. :P
True. Voor mijn werk vind ik blote benen onder een jurk of rok te sexy. Dan draag ik er een hele dikke zwarte panty of legging onder. Verder ben ik gelukkig gezegend met redelijk goede benen.
pi_120033024
Ik ben ook klein :+ . Ik haat panty's, daar heb ik teveel vetjes op m'n buik voor denk ik :'( .

In de sportschool draag ik een lange, losse sportbroek btw. Geen legging. Ik zag laatst een best forse vrouw in een heeeeeeel klein broekje sporten, echt hotpants-achtig qua lengte. :D _O-
  Vis een optie? vrijdag 7 december 2012 @ 12:56:33 #259
70532 loveli
N
pi_120034028
henk, op radio utrecht the new cool collective.
crap in = crap out
pi_120034046
Ik vind deze jurk echt prachtig!

SPOILER
pi_120034406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Skoap het volgende:

SPOILER
Ja, die heb ik ook in het rood voorbij zien komen O+

Even over nadenken nog.
pi_120034752
Een belangrijk verschil tussen beesten die voor bont gehouden worden en beesten die voor melk/wol/vlees gehouden worden, is de laatste allemaal gedomesticeerd zijn en de eerste niet.
En dat is nogal een verschil.
pi_120035515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi, 3 grote of tig kleintjes, algehele verbetering van concentratie- en incasseringsvermogen, geen last van menstruatiepijn, goed voor basisgezondheid.
Ok, dat klinkt goed. Ik heb nu een pot van El Mare gehaald, omega 3 en 6 en nog wat b-vitamines en andere dingen. Ik las ook wat dingen over de verhoudingen van 3 en 6, maakt dat veel uit?
pi_120036080
Lijstjes-update:
O: meergranencroissant, jus d'orange
T: koffie verkeerd, 2 biscuits
L: rijst met groentecurry
T: koffie verkeerd en plak cake
T: banaan, peer, mandarijn
S: bodybalance
D: ?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:04:13 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120036747
Mijn new and improved cv is klaar. Wie mag ik mailen voor een check?
pi_120037302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
*O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:17:08 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120037330
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O*
Is dat een vrijwilliger?
pi_120037387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is dat een vrijwilliger?
Ja :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:20:04 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120037474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja :P
Emailadres pm?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:20:29 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120037496
Belangrijkste tip die ik zoek: ik ben geweldig, maar dat komt nog te weinig naar voren in de cv.
pi_120037621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
mij!
pi_120037644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Skoap het volgende:

SPOILER
Ik heb de rode gekocht *O*
pi_120037659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Belangrijkste tip die ik zoek: ik ben geweldig, maar dat komt nog te weinig naar voren in de cv.
Succes! ^O^
pi_120037682
Heb je al een leuke vacature gevonden tink?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:26:09 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120037695
Voor wie 'm al had gehad: ik heb management nog even toegevoegd bij ervaring :')

't Zijn er nu genoeg trouwens :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:33:55 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120037962
F5 F5 :')
pi_120038618
Sorry moet ook nog werken tussendoor :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:52:28 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120038732
Oe hoera voor brilverzekering! Voor 43 euro helemaal dezelfde bril, helemaal gloedjenieuw, ze hadden zelfs mn montuur nog O+ Scheelt een slok op een borrel van 189 euro!
pi_120038969
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb de rode gekocht *O*
O+
ik ben voor een andere gegaan...

Deze:
SPOILER
was bang dat bij die andere mijn borsten eruit zouden vallen :+
Heb er wel een bolero bijbesteld anders is het wel erg frisjes.
pi_120038979
3x in 1 week te veel gedronken. Dat gaat niet helemaal goed.
pi_120039308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Skoap het volgende:

[..]

O+

Deze:
SPOILER
Ook erg mooi!

Ik wilde geen zwart, want ik heb zo'n thousand way's dress. Ik ben benieuwd wat mijn borsten gaan doen :+

En jeej voor de bril van Maria *O*
pi_120039311
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe hoera voor brilverzekering! Voor 43 euro helemaal dezelfde bril, helemaal gloedjenieuw, ze hadden zelfs mn montuur nog O+ Scheelt een slok op een borrel van 189 euro!
oh wat fijn! O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:08:18 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120039410
Nice, schaapje! *O*

En ja, blij O+ Nu naar de trein, voor Cirque du Soleil! *O*
pi_120039422
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Skoap het volgende:

[..]

O+

Deze:
SPOILER
Wat fijn!

-edit-

Dacht dat ik de post van Maria gequote had :P leuk jurkje!

[ Bericht 7% gewijzigd door Probability op 07-12-2012 15:15:22 ]
pi_120039566
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Ook erg mooi!

Ik wilde geen zwart, want ik heb zo'n thousand way's dress. Ik ben benieuwd wat mijn borsten gaan doen :+

En jeej voor de bril van Maria *O*
Hoe bevalt die thousand ways dress?
pi_120039731
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe bevalt die thousand ways dress?
Ja goed. Ik heb hem in Mexico ook op alle mogelijke manieren aan gehad. Erg makkelijk! Hij zou in de winter (zonder legging :+ ) wel te koud zijn.
pi_120040155
Mijn jongste dochter heeft mij voor het eerst een sneeuwballengevecht zien doen en dat was tof en toen werd ik emo, traantjes van de blij *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:29:22 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120040195
Tahnks Henk... van de eiwitten wist ik uiteraard :P
Mijn buik is nog steeds van slag van all-in :')
Vandaag een swartzwalder kirsh ofzo gehad, jarige collega.
Morgen verjaardag van mem met gebak, wraps, soep, broodjes, toastjes, worsten, haringen e noem maar op.
Dinsdag lunchen op het werk, nog een keer uit eten...

Mooie jurkjes maar ik kan mij geen gelegenheid voorstellen om aan te doen? Ja kerst maar dan kleed ik mij liever wat warmer.
pi_120040291
Kerst, uit eten, theater, verjaardagsfeestje, kerstfeestjes van de kinderen, avond thuis met lief, gelegenheden genoeg waarbij jurkjes prima kunnen :)

Ik ga trouwens volgende week vrijdag naar de NK Poetry Slam in Utrecht :D Dan trek ik ook een jurkje uit de kast.
pi_120040326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Tahnks Henk... van de eiwitten wist ik uiteraard :P
Mijn buik is nog steeds van slag van all-in :')
Vandaag een swartzwalder kirsh ofzo gehad, jarige collega.
Morgen verjaardag van mem met gebak, wraps, soep, broodjes, toastjes, worsten, haringen e noem maar op.
Dinsdag lunchen op het werk, nog een keer uit eten...

Mooie jurkjes maar ik kan mij geen gelegenheid voorstellen om aan te doen? Ja kerst maar dan kleed ik mij liever wat warmer.
Feestjes, bruiloften, fotoshoots...voldoende mogelijkheden O+

Oei, doei je wel een beetje voorzichtig met je buik? Zitten wel lekkere dingen bij :9
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:34:25 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120040414
Mijn TopVintage-jurkjes hangen achterin de kast ;(

En ik heb vorig jaar 1 zoooo mooi jurkje gekocht in Nijmegen, in een boetiekje, echt een plaatje, maar nog niet een keer aangehad door stomme zomer en gebrek aan leuke gelegenheden ;(. En nu maar hopen dat ik er *ooit* nog weer in ga passen.

Ik heb deze gekocht vandaag, maar dan in de sale. XL :'( De L zat nú goed, maar ja over 2 weken waarschijnlijk niet meer en deze heeft nog groeipotentie. En een blauwe legging eronder of een zwarte en laarzen en kláár.

Het doet nog wel rare dingen in mn brein dat ik ineens dikker word. En rap ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:39:45 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120040630
KOmt goed an.. hoest met jou lichaam, niet zo lekker he??

Vind je het moeilijk XM om "dikker" te worden?
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:41:19 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120040686
Ja best wel. Nu denken mensen alleen nog maar dat ik echt alleen maar heb lopen vreten. Als je zo'n toeter hebt, wordt 't wel weer leuk. Maar nu is het nog niet zo leuk.

Ik hoop dat de moeheid echt wat sneller gaat minderen, zodat ik 's avonds weer eens een keer puf heb om naar de sportschool te gaan. Die heb ik al maanden niet meer van binnen gezien. M'n oogleden daarentegen :').
pi_120040721
O: 2 boterhammen, 2 gekookt ei, beker melk
T: 4 boterhammen, omelet van 2 eieren en wat melk, beker melk
D: boerenkool
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:43:58 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120040778
Kan ik mij voorstellen... Het zal dan toch buiten fietsen, wandelen worden ofzo? En je weet, je tch al niet zo'n sterke lijf ook voorzichtig mee moet zijn. Niet dat je nou de hele dag rond moet lummelen natuurlijk :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:47:09 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120040899
Nouja in de sportschool kan ik wel een beetje crosstraineren / hometrainen, dat soort dingen. Ik doe echt níets nu. Maar daar had ik ook echt geen puf voor. Dag werken was al een opgave. Het gaat nu ietsjes beter, ik val nu niet meer om 19:30 in slaap op de bank, maar het knikkebollen begint nu anderhalf à 2 uurtjes later toch wel echt.
pi_120040906
Och XM, niet mee zitten hoor wat "de buitenwereld" denkt! Je bent maar 9 maanden zwanger he, laat je niet op de kop zitten door nare gedachtes :).
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:49:28 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041000
Heel vervelend die vermoeidheid XM... hopelijk 'groei :D ' je er overheen.
Vind het nog zo apart dat je zwanger bent, leuk apart dan wel he :D
pi_120041049
Oooh, gefeliciteerd XM en Duvel
pi_120041158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
KOmt goed an.. hoest met jou lichaam, niet zo lekker he??

Vind je het moeilijk XM om "dikker" te worden?
Mjah griep. Die heb ik al dik een jaar niet gehad. Niezen is het vervelende, dan schieten sleutelbeen en ribben verkeerd :+ Maar verder wel goed. Mijn werk prestatie voelt nog steeds lekker, dus daar teer ik nu even op ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:53:48 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120041176
Sport je nog Uks?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')