abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:27:16 #1
70532 loveli
N
pi_119989593
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:40:58 #2
70532 loveli
N
pi_119990021
I killed it?
crap in = crap out
pi_119990052
Nog over quattro van audi, niet elke quattro heeft een 'echte' vierwielaandrijving. Als je een 'haldex' systeem hebt, heb je eigenlijk voorwielaandrijving en op het moment dat je voorwielen slippen schakelt je achterwielaandrijving bij. Echte quattro's hebben het 'torsen' systeem. Je kunt het herkennen hoe de motor is geplaatst. Staat de motor dwarsgeplaatst dan heb je haldex, in de lengterichting heb je torsen.
Jaja man en techniek. Ik zal niet langer offtopic gaan, dus lijstje dan maar:

O: 2 boterhammen pindakaas 2 eitjes
T: appel
L 3 boterhammen pindakaas (ja het andere broodbeleg is op...)
T: 2 mandarijnen
D: kip prei broccoli schotel, moet nog bedenken of dat met aardappel of pasta wordt.
  donderdag 6 december 2012 @ 11:46:04 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119990212
Die commercial :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119990374
Haldex heb je toch alleen op de A3 en TT?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 11:55:11 #6
70532 loveli
N
pi_119990485
Oh, die hoef ik toch niet oO<
crap in = crap out
pi_119990538
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig heb :P Zelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.

*O* *O* *O*
pi_119990851
MarMar wat geweldig dat het zo goed met je gaat!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119990860
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:
Het blijft ernstig stil van de kant van de gemeente nu ik hulp níet meer nodig heb :P Zelf dus de thuiszorg afgezegd per 1 januari en net de leverancier van de hulpmiddelen gebeld, die komen vanmiddag de rolstoel en de douchestoel halen, die dingen staan maar in de weg.

*O* *O* *O*
Mooi dat het zo goed gaat Mar! Altijd mooi om te horen!
pi_119991053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef MarMar het volgende:

*O* *O* *O*
Wow, wat ga je goed zeg O+ ben blij voor je :*

Brrrr fileproblemen ;(

Vaiz: je ^O^ heeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren *O*
pi_119991335
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Brrrr fileproblemen ;(

Vaiz: je ^O^ heeft gewerkt. De presentatie ging goed. Ze gaan akkoord met mijn voorstel, waardoor ik een eigen 'kennis en innovatie' project mag gaan implementeren *O*
Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?
pi_119991494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mooi An! Maar wat moet ik me voorstelllen bij een 'innovatieproject'?
Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.
pi_119991679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ga een methode in huis halen om ons werk efficienter en met meer kwaliteit te kunnen doen. Het is dus eigenlijk een verandermanagement traject dat valt binnen de afdeling die 'kennis en innovatie' heet.
Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinkt ;) Net als duurzaam trouwens. Zoveel bedrijven noemen zich duurzaam, innovatief etc en als je vraagt wat ze echt doen valt het behoorlijk tegen.. Net als de woorden targethitter, hands-on, pro-actief :r
pi_119991706
Ola!

Ik ben maar halverwege omgedraaid, ik moest naar het hoge noorden...maar dat wordt hem niet vandaag :X

En Tink, ik vind het apart dat je werkgever niet 1 of 2 hotelovernachtingen vergoedt voor doordeweeeks. Dat is bij ons standaard met zo'n reistijd.

Hoelang duurt het nog voor je ondersteboven in een greppel ligt? -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119991832
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ah ok, ik hoor zo vaak het woord innovatie vallen puur omdat het leuk klinkt ;) Net als duurzaam trouwens. Zoveel bedrijven noemen zich duurzaam, innovatief etc en als je vraagt wat ze echt doen valt het behoorlijk tegen.. Net als de woorden targethitter, hands-on, pro-actief :r
Ja ik snap het :Y
pi_119991878
Nog even niet bijgelezen, maar ik ben af en toe echt een sul :')

Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.

Het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119992070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

Moest vanmorgen om 9.40u bij het consultatiebureau zijn. Uiteraard kreeg ik vlak voor vertrek buikpijn. Snel snel naar de wc. Had wasmand met schone was gisteravond op de wc gedeponeerd (om vandaag in te ruimen). Dus maar even voor me neergezet op de -hoge- wastrommel.

Het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Kost wel energie ;(
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 12:52:44 #18
70532 loveli
N
pi_119992163
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

Het resultaat:

SPOILER
O+ Tx for sharing! _O-
crap in = crap out
pi_119992198
_O-
Gelukkig is de WC-pot niet groter :P

Jij strijkt op de WC trouwens :? :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119992467
An: ach, ik zit toch thuis. Heb ik wat te doen tussen de luiers en flessen door... ;)

loveli: graag gedaan... :+

Vaiz: nee, ik strijk niet :P Maar vouw de was vaak op bed, tv kijkend. En dan moet ik de wasmand kwijt daarna. Gisteravond was "op de wc" blijkbaar een geschikte locatie :s)
  donderdag 6 december 2012 @ 13:01:30 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119992512
Aw _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119992774
Hahaha :D
Worry is a misuse of imagination
pi_119992793
quote:

[..]

Brrrr fileproblemen ;(

Woohoo! :D
  donderdag 6 december 2012 @ 13:10:01 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119992851
An *O*

Ik krijg zo steeds de indruk dat jij al best heel ver bent professioneel-wise, voor iemand van jouw leeftijd, nice O+

Gisteren geen pepernoten maar vandaag wel :o Cappuccinonootjes bij de thee :9
pi_119992885
Coco :D
pi_119993272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
An *O*

Ik krijg zo steeds de indruk dat jij al best heel ver bent professioneel-wise, voor iemand van jouw leeftijd, nice O+

Gisteren geen pepernoten maar vandaag wel :o Cappuccinonootjes bij de thee :9
Ja maar... Ik ben al 32! ;(

Nee, maar moet ook zeggen dat Freud mij veel helpt/ feedback geeft over hoe ik moet netwerken en lef tonen. En zo krijg ik ook veel hulp van anderen, dus ik doe het niet alleen.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 13:27:03 #27
70532 loveli
N
pi_119993483
Al 32! Wat ben ik, bijna bejaard?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 13:27:37 #28
70532 loveli
N
pi_119993500
Zelfgemaakte broccolisoep :9 Moet ik vaker tijd voor nemen.
crap in = crap out
pi_119993573
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja maar... Ik ben al 32! ;(

Nee, maar moet ook zeggen dat Freud mij veel helpt/ feedback geeft over hoe ik moet netwerken en lef tonen. En zo krijg ik ook veel hulp van anderen, dus ik doe het niet alleen.
Werkomgeving waar zoveel groei- en doorstroom mogelijkheden zijn werkt natuurlijk ook mee :P

Ik heb al zo'n beetje de hoogst haalbare positie voor mij bereikt hier :{ :@
pi_119993795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:
Sowwy ;(

Vaiz: zeker waar! De :{ doet me vermoeden dat je nog wensen/ ambities hebt die bij je huidige werkgever niet waar kunt maken?
pi_119993983
O Hai!

Vanochtend coachingscursus gedaan, ik bruis weer van de inspiratie en meteen afspraak met leidinggevende gemaakt O+ Misschien wat voor jou V1!
Nu snel verder met de rest van mn werk.
Merk wel dat als ik het altijd druk zou hebben, ik een stuk slanker zou zijn :')
Nog niet eens tijd gehad voor lunch en ook geen trek :D
Be someone that makes you happy
pi_119994084
Djeeze, rustig mag het verder gewoon ook niet zijn he..
Chris' moeder gaat goed, de chirurg belde nog dat ze erg opknapte gisteravond en vandaag nog verder.
Maar nu belt mijn broer net, mn vader, met wie ik al geen jaren contact heb, heeft een tumor in zijn alvleesklier. Hoe en wat weet hij nog niet, maar hij verwacht dat het al ver is.
Ik weet niet zo goed of en wat ik erbij moet voelen, behalve dan dat ik het verdrietig vind voor mijn broer die duidelijk van slag is.
pi_119994147
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:45 schreef MarMar het volgende:
Djeeze, rustig mag het verder gewoon ook niet zijn he..
Chris' moeder gaat goed, de chirurg belde nog dat ze erg opknapte gisteravond en vandaag nog verder.
Maar nu belt mijn broer net, mn vader, met wie ik al geen jaren contact heb, heeft een tumor in zijn alvleesklier. Hoe en wat weet hij nog niet, maar hij verwacht dat het al ver is.
Ik weet niet zo goed of en wat ik erbij moet voelen, behalve dan dat ik het verdrietig vind voor mijn broer die duidelijk van slag is.
when it rains it pours.

Sterkte tho, lijkt me niet cool.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119994222
oh en had ik al verteld dat ik dé beste vader van de hele wereld heb? Hij heeft onze George Foreman grill gefixt O+ Die was al sinds van de zomer dood, maar ik had de hoop dat mijn pa hem kon reanimeren :P

Oldskool soldeerskillZz FTW! :D
pi_119994572
Coco! _O-

Lijstje
o: gebakken eitje, plak ham, stukjes kip
S: hardlopen door de sneeuw.
L: gerookte zalm met rauwkost
T: wodka
D: ? zalmgroentenpakketje misschien, daar heb ik wel zin in. Wel veel zalm dan vandaag......
T: volle kwark met blauwe bessen en citroensap
pi_119994658
Probeer er in ieder geval voor je broer te wezen Mar! ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Sowwy ;(

Vaiz: zeker waar! De :{ doet me vermoeden dat je nog wensen/ ambities hebt die bij je huidige werkgever niet waar kunt maken?
Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog niet :')
Gelukkig staan er wel weer uitdagende(re) projecten op de planning zodat die gedachten weer op de achtergrond belanden. Want als ik lekker in 'the zone' zit met proggen vind ik mezelf weer uber omdat de code dan bijna letterlijk als diarree uit m'n vingers schiet :7 en dan denk ik daar helemaal niet aan :+

Gisteravond op bed een ideetje voor een hobby-project in m'n kladblok neergeplempt waar ik ook al een groot gedeelte van m'n ei in kwijt kan trouwens.
Als die serieuze vormen aanneemt plaats ik hier of op FB wel wat, kan wel awesome worden namelijk :@ Alleen falen hobby-projectjes nog wel eens bij me omdat ik dan steeds nieuwe mogelijkheden zie en wil verwerken waardoor er nooit iets definitiefs overblijft :')
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef Nallie het volgende:
O Hai!

Vanochtend coachingscursus gedaan, ik bruis weer van de inspiratie en meteen afspraak met leidinggevende gemaakt O+ Misschien wat voor jou V1!
Nu snel verder met de rest van mn werk.
Merk wel dat als ik het altijd druk zou hebben, ik een stuk slanker zou zijn :')
Nog niet eens tijd gehad voor lunch en ook geen trek :D
Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te maken :{ :D
pi_119994783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:

Sure thing.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:09:28 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119994913
32 is heul niet oud! En hulp accepteren/meenemen van de juiste personen is ook een skill :Y

V1z, hoe meer nerds om me heen hoe cooler het me lijkt om te kunnen programmeren :D Jammer dat ik verder de technische/wiskunde skills van een druif heb. Achja ik voel me al de 1337e shizz als ik in WordPress iets oplos :+

Een vriend van mij is ook samen met collega's een programmeerprojectje voor zichzelf begonnen, gewoon om meer uitdaging te kweken en iets tofs te bouwen. Ben benieuwd wat jij van plan bent!
pi_119994977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, zie mezelf niet altijd programmeur blijven wezen eigenlijk, maar wat ik erna zou willen weet ik ook nog niet :')
Gelukkig staan er wel weer uitdagende(re) projecten op de planning zodat die gedachten weer op de achtergrond belanden. Want als ik lekker in 'the zone' zit met proggen vind ik mezelf weer uber omdat de code dan bijna letterlijk als diarree uit m'n vingers schiet :7 en dan denk ik daar helemaal niet aan :+

Gisteravond op bed een ideetje voor een hobby-project in m'n kladblok neergeplempt waar ik ook al een groot gedeelte van m'n ei in kwijt kan trouwens.
Als die serieuze vormen aanneemt plaats ik hier of op FB wel wat, kan wel awesome worden namelijk :@ Alleen falen hobby-projectjes nog wel eens bij me omdat ik dan steeds nieuwe mogelijkheden zie en wil verwerken waardoor er nooit iets definitiefs overblijft :')

[..]

Nah, heb niets met coaching en zulks, veels te veel met andere mensen te maken :{ :D
Fijn dat je nog wel leuke projecten hebt, dat motiveert natuurlijk wel. En 'hobby' ideeen voor erbij zijn goed om geprikkeld te blijven.

Freud is ook IT'er en zo af en toe is zijn project ook minder leuk. Hij focust zich dan weer meer op fotograferen, tot werk weer soepeler verloopt. Zo houd hij ook een mooie 'prikkel balans'.
pi_119996379
* motorbloempje was helemaal in paniek: ons nieuwe huis staat in een zone waar je geen rokende brandstoffen mag gebruiken ;( *kras* dag haardvuur ;( dacht ik :W

Máár er zijn gelukkig houtkachels met filters etc. die wél goedgekeurd zijn, dus dan moeten we gewoon wat langer doorsparen! :P *phew*
Ja doei.
pi_119998995
Ik ga zo een kerstboom kopen *O*

Doe ook nog ff een lijstje:

O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd, 2 mandarijnen, 2 dropjes
L: salade tomaat/komkommer/kikkererwten, bh geitenkaas
T: rijstwafel pindakaas
S: fysio oefeningen en beetje cardio
D: uit eten! Nog geen idee.
Be someone that makes you happy
pi_119999715
Pff even een middagdipje. Gelukkig mooi filmpje gevonden, mooiste is toch op 0:41 :D
pi_120000367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
Pff even een middagdipje. Gelukkig mooi filmpje gevonden, mooiste is toch op 0:41 :D
Die laatste aan het touw O+ O+
pi_120000607
Je kan natuurlijk tech-lead / architect worden V1z!
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 16:52:16 #45
70532 loveli
N
pi_120001028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
Netwerken ftw!
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 17:02:48 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120001552
Ik deed net een facepalm D:

Auw D:

_O- :')
pi_120002831
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:
Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de bios :+. De aanwezige senioren vonden het erg vermakelijk.

Oi Maria! Kusje op je neus :*

En ook voor Mar, niet specifiek op de neus :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120003474
Ohai!

Waarom heb ik altijd sjans in de trein :') vet kansloos

Lijstjes update:
O: buffet ontbijtje
T:koffie verkeerd :9
L: quiche en courgettesoep
T: mandarijn, appel
D: salade met kip en ei
T: :?
  donderdag 6 december 2012 @ 17:55:49 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120003657
Ik eet remi vanaaf, niks an -O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120004063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:50 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Waarom heb ik altijd sjans in de trein :') vet kansloos

Lijstjes update:
O: buffet ontbijtje
T:koffie verkeerd :9
L: quiche en courgettesoep
T: mandarijn, appel
D: salade met kip en ei
T: :?
Beter sjans in de trein dan in eeuh...
Edit: het bejaardenhuis!
pi_120004658
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kook ook nooit echt voor mezelf als ik alleen moet eten. Dan wordt het een gebakken ei of soep of een pizza ofzo. :') Alleen als A. voor een langere periode dan één nacht weg is kook ik wel braaf. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120004698
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Troost je, ik zat vanmiddag bij de seniorenvoorstelling in de bios :+. De aanwezige senioren vonden het erg vermakelijk.

Oi Maria! Kusje op je neus :*

En ook voor Mar, niet specifiek op de neus :*.
Oh, heb ik ook wel eens gedaan! :D We wilden een film zien, liepen de bios in en die ging net draaien. Ik vond het perfecte timing B-) en weinig gekakel tussendoor, ook een voordeel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120004760
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij kan niet meer remi zijn! O-)
pi_120005014
Wát een dag O+

Studietechnisch gezien de beste dag van het studiejaar. ^O^
Nog even wat uitwerken, banaan wegwerken en dan door de vrieskou naar huis fietsen met een weer opgeladen iPod om vervolgens falafel te maken en Mr.Mo bij te praten over de vorderingen *O*

Lijst:

O: 2 geroosterde boterhammen met wat roomboter
L: omelet van 3 grote eieren met wat creme fraiche, kaas en salami (omdat ik wist dat ik vooral aan het lesgeven/overleggen zou zijn vandaag 8-) )
T: banaan
T: 2 mandarijntjes
D: falafel (best veel :') ) met volkorenpita's en yoghurt en ui en weetikveelwatmeer, met een biertje :9
Ja doei.
pi_120005314
Vanochtend was 70 km/u op het stuk snelweg waar ik reed (met winterbanden) totaal onverantwoord en onhaalbaar. 10 meter zicht in de sneeuw en naar keuze doemde dan soms links de vangrail op of rechts de hectometerpaaltjes. Toen het niet meer sneeuwde en de weg iets meer bereden werd -een endje verder dus- wou het wel weer en ben ik met snelheden tussen de 70 en 90 van Groningen naar Leeuwarden gereden. 15 minuten vertraging. Collega die iets na mij vertrok op hetzelfde tracee had meer dan een uur vertraging. Hij heeft een betere auto dan mijn paasei.

quote:

Gefeliciteerd!
Weet je nog dat ik eens een fragment (uit any given sunday) postte dat een manager bij ons gebruikt had bij een presentatie?
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120006286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, heb ik ook wel eens gedaan! :D We wilden een film zien, liepen de bios in en die ging net draaien. Ik vond het perfecte timing B-) en weinig gekakel tussendoor, ook een voordeel
Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120006372
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Er zat ook nog gratis koffie/ thee met gevulde koek bij de prijs in! Jammer dat ik niet vaker tijd heb om 2 uur 's middags :D.
Serieus? Dat is best een goede deal! :7
pi_120006768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef sigme het volgende:
Vanochtend was 70 km/u op het stuk snelweg waar ik reed (met winterbanden) totaal onverantwoord en onhaalbaar. 10 meter zicht in de sneeuw en naar keuze doemde dan soms links de vangrail op of rechts de hectometerpaaltjes. Toen het niet meer sneeuwde en de weg iets meer bereden werd -een endje verder dus- wou het wel weer en ben ik met snelheden tussen de 70 en 90 van Groningen naar Leeuwarden gereden. 15 minuten vertraging. Collega die iets na mij vertrok op hetzelfde tracee had meer dan een uur vertraging. Hij heeft een betere auto dan mijn paasei.

[..]

Gefeliciteerd!
Weet je nog dat ik eens een fragment (uit any given sunday) postte dat een manager bij ons gebruikt had bij een presentatie?
SPOILER
Dank! Dat weet ik nog wel ja. Ging over motiveren en omgaan met weerstand.

En tof! *O* ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 19:11:17 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120006792
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

's middags naar de bioscoop is cool ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120007072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Serieus? Dat is best een goede deal! :7
Jep, 8 euro pp (maar de 'echte' senioren hadden 7 betaald, vooruit). Moet je wel genoegen nemen met wat zachter geluid en feller licht bij binnenkomst :P.

Komt dat zien in bruisend H'dorp :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120007683
Ik had juist verwacht dat bij ouderen het volume juist hoger staat?!
En de verwarming op 45graden of zo :')
En dan nog klaagt er iemand over hoe koud het is, vroeger was dat nooit zo, toen was het overal warm!
pi_120007777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Skoap het volgende:
:D
Lukt het trouwens beetje met werk en de kleine?
  donderdag 6 december 2012 @ 19:49:10 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120008654
Code oranje omdat er vannacht minder neerslag valt in het midden van het land dan vandaag in het Nooden, beetje stom wel :D

Coco :D Tof wijf!

Heb een lijstje en ben niet blij... vreet de afgelopen week echt teveel en sporten gaat pas misschien zondag weer.. verjaardagen, werken... echt die sociale dingen zoals verjaardagen vind ik hecht ehel moeilijk

O: kwark, vla, basterdsuiker
T's boterham kaas, 2 appels, 250 gr. rauwe wortel, halve komkommer, beker kerriesoep, cappuccino
L 2 boterhammen met rosbief/paprika/tomaat/gekookt ei (nom!!), kom erwtensoep met spek, rookworst en saucijs, beker melk
T's: sinaasappel, 2 peren, verjaardag (groot stuk eerlijke slagroomtaart van de bakkert, 2 flesjes bier, 2 x een kwart ei met plak rookvlees, plakje grilworst, plakje droge worst, plakje achterham met kruidenkaas, paar cashews, hand vol chocoladepinda's
D veel zuurkool, wat ananas, wat spruitjes met ui/champignons, wat salade met dressing, stukje rookworst, eigengemaakte hele lekkere aardappelpuree
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 december 2012 @ 19:52:27 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120008845
Mijn goede voornemen (heb nog STEEDS spierpijn van het fitnessen van MAANDAG :') )is dat ik een maandabbonement ga nemen als ze straks een aanbieding hebben... Vind het echt shrikbarend duur allemaal
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 19:57:44 #65
70532 loveli
N
pi_120009118
Meh, bijna ziek. Hoofdpijn en snot.
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 19:58:52 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120009172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
Vroeg naar bed jij. en beter eten.

Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
pi_120009179

Hij doet ut O+
pi_120009182
:o de broccolisoep heeft niet geholpen? ;(
pi_120009241
grote foto mar :D hij pas niet op mijn scherm :')
pi_120009246
quote:
12s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik had juist verwacht dat bij ouderen het volume juist hoger staat?!
En de verwarming op 45graden of zo :')
En dan nog klaagt er iemand over hoe koud het is, vroeger was dat nooit zo, toen was het overal warm!
Het was idd heel warm :D En nee joh, bij het harde bioscoopgeluid gaan hun hoorapparaten piepen :+ (sorry vik / muis).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120009333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef Perruche het volgende:
grote foto mar :D hij pas niet op mijn scherm :')
Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.
pi_120009342
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

+1

quote:
Vandaag weer een rampzalig humeur. Hoop dat ik snel de lol in het leven weer terugvind.
dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 december 2012 @ 20:03:23 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120009382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Datte en dat geldt ook voor jezelf Tink

Mooie boom Mar!
  donderdag 6 december 2012 @ 20:10:00 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120009743
Ik ga zo hutspot met biefstuk eten! :9
pi_120009885
Ik ga zo naar bed! :z :Z
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 6 december 2012 @ 20:13:09 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120009927
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef sigme het volgende:
Me too..

Trusten :*
  donderdag 6 december 2012 @ 20:13:39 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120009949
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

+1

[..]

dat klinkt niet goed. Kan je er zelf iets aan veranderen of zijn het externe factoren? Sterkte.
Kutwerk.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:17:01 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120010135
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:12 schreef sigme het volgende:
Hehe :D Andere dagritmes :+

Tink, wat prut! -O-
pi_120010233
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Doet fok dat niet even netjes binnen rode stippellijntjes zetten voor je? Flauwheid.
Je zou hem natuurlijk even kunnen resizen :+
pi_120010255
En ik dacht dat mijn vriendje thuis zou zijn, maar niet dus. En ik heb geen idee waar hij uithangt. Super vervelend.
pi_120010455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kutwerk.
Meh. Jij kan je energie vast beter besteden dan aan stomme werkgevers. Maar vast makkelijker gezegd dan gedaan -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120010823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:57 schreef loveli het volgende:
*boks*

/ 1 fase verder
pi_120010905
Tink! :*
pi_120011272
Indien half/bijna ziek: gooi er wat alcohol en wat paracetamol in, doe een extra laag kleding aan en ga lekker vroeg naar bed. Slapen helpt.
Niet stoer doen en door blijven lopen, maar gun je lichaam wat rust.

En ik heb zomaar het idee dat het wel eens handig kan zijn om morgenavond niet naar Eindhoven te gaan. >:O
En misschien moet ik ook maar even andere banden regelen voor onder mn auto. :D Werd me van het voorjaar al aangeraden en heb dit jaar al iets meer kilometers gereden dan normaal. >:O

Tink, ik stuur je even een PM met wat tips. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 20:46:44 #85
70532 loveli
N
pi_120011930
Alcohol is net niet wat ik nodigheb :') Paracetamol ook niet eigenlijk, want dan kan de koorts z'n werk niet doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 20:47:38 #86
70532 loveli
N
pi_120011982
Plusje: iemand vroeg m'n nummer.
crap in = crap out
pi_120012468
Jij had laatst toch een date? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?!
  donderdag 6 december 2012 @ 20:56:28 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012472
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/265927]

Tink, ik stuur je even een PM met wat tips. :)
Thanks. Heb niet eens een cv meer :')
Heb jij al nieuw werk trouwens? daar was toch ook sprake van?
pi_120012603
Ik heb nog wel een CV van je uit mei 2009. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:00:10 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012666
quote:
3s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb nog wel een CV van je uit mei 2009. B-)
Mail maar door. Spaart tieptijd :P
pi_120012695
Ja Henk, ik wil ook wel een werk-update van jou.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 6 december 2012 @ 21:00:45 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120012698
Achja, uiteindelijk komt alles wel op z'n pootjes terecht.
pi_120012900
:D iemand heeft met mijn e-mail proberen te registreren op secondlove.nl _O-
Heb bewijs dat ik het zelf niet was want het wachtwoord is psv8psv8 :')
pi_120012977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef V1z0R het volgende:
:D iemand heeft met mijn e-mail proberen te registreren op secondlove.nl _O-
Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje? :D
Doe wat je niet durft.
pi_120013076
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew! Vertel, is het toch nog wat geworden met dat meisje? :D
:? welk meisje?
pi_120013405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:? welk meisje?
die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120014248
(even gun ik jullie een momentje van uitlachen. Vandaag had ik ineens zoiets van "mijn kamer moet kerstgezellig" omdat ik even heel erg last had van december liefdesverdriet. Waardoor mijn kamer nu zo'n gezellige kersthel is geworden. Geniet er helemaal van).
pi_120014259
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

die van de olijf en de rosbief en die toen een beetje zeurde binnen een week. B-)
Nou, die zeurde dus.
Toen was 't :W

Maar nu probeert m'n onderbewustzijn me te vertellen dat ik nodig aan iets toe ben of zo. :')
SPOILER
pi_120014783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Lukt het trouwens beetje met werk en de kleine?
ik begin officieel pas de tweede week van jan. Maar ik doe nu al geregeld dingen idd... Dat gaat zolang Luc een goede dag heeft. Andere dagen kan ik niks doen omdat hij gewoon veel aandacht nodig heeft. Merkte wel dat ik gestrest werd, want op een gegeven moment kreeg ik steeds meer mail met vragen en dingen die ik moest doen. Daar heb ik wat van gezegd en nu laten ze me gelukkig weer meer met rust. Maar voor programmeren, dingen testen, dingen uitrollen moet je je wel goed kunnen concentreren en dat is niet altijd even makkelijk nu merk ik.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:38:28 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120014855
Aww V1z :D Hopelijk vind je er snel zo eentje :Y
pi_120014993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat!
pi_120015560
quote:
^^
pi_120015630
Toen ik die foto van coco's was en de wc zag, zaten de woorden ' kennis- en innovatieproject' nog in mijn hoofd. En nu hoort het bij elkaar _O-
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:02:13 #104
70532 loveli
N
pi_120016116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:56 schreef V1z0R het volgende:
Jij had laatst toch een date? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?!
Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koorts :') Met een beetje mazzel lukt vast voer binnenkort weer en doen we een herkansing.
crap in = crap out
pi_120016201
Zo, bij mijn ouders aangekomen. Niks aan het handje, wegen waren supergoed en het was erg rustig op de weg.
En toevallig heeft mn pa een shovel van werk meegenomen, dus ik kom sowieso bij de tandarts morgen :D
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:13:03 #106
70532 loveli
N
pi_120016684
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:53 schreef Laureline het volgende:
Toen ik die foto van coco's was en de wc zag, zaten de woorden ' kennis- en innovatieproject' nog in mijn hoofd. En nu hoort het bij elkaar _O-
:D!
crap in = crap out
pi_120017440
Volgens mij wel de plek waar vele kennis en inovatieprojecten eindigen, Lau :P
In de zin waar Mc ook al op duidde dan.

quote:
Tja, hoe snel vind je een Esmeralda die medicijnen studeert en gek is van autosport? :P ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh ja dat. Niet doorgegaan wegens acute behoefte aan tandarts resp. koorts :') Met een beetje mazzel lukt vast voer binnenkort weer en doen we een herkansing.
Wel date-waardig dus? ^O^
pi_120017494
V1z, goed nieuws voor je: het kan ook gewoon! :)

Kijk dan naar mijn exemplaar, is gewoon naar een concert van James Last èn van de Jostiband geweest, heeft een competitie op zn werk opgezet om te kijken wie de meest verschrikkelijke kerst cd heeft (ik heb kerst met Jantje Smit voor 'm geregeld, en iets met een synthesizer en iets met 4 trompetten ofzo, ik denk dat ie gaat winnen), houdt niet van plannen maar probeert wel kaartjes voor een six nations wedstrijd in Ierland te regelen in februari en ik mag gewoon driekwart van zn bed innemen. En dan haalt ie ook nog eens gewoon lekkere kwark voor me in huis en neemt ie roggebrood voor me mee, omdat ik dat lekker vind. O+
Had ik al gezegd dat ie leuk is? En superlief is? En grappig? En af en toe een beetje neurotisch, maar wel op een lieve manier? En lekker creatief en niet bang is zichzelf te zijn? O+

Kortom, ze bestaan echt! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_120017670
Mr. Fancypants, wat heb je met ons HPKW gedaan?! :o
pi_120017859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
Mr. Fancypants, wat heb je met ons HPKW gedaan?! :o
Heb jij al een fluwelen broek?! B-)
Doe wat je niet durft.
pi_120017875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D :'( :D
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:37:47 #112
70532 loveli
N
pi_120017897
Bijenkorf verkoopt ze. Ook bijpassende colberts.
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:40:35 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Succes gegarandeerd!
  donderdag 6 december 2012 @ 22:43:44 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120018198
Maar... "Esmeralda"? ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120018298
Ze had geen gouden ketting om met naamplaatje, XM :)

En ik heb inderdaad nog geen fluwelen broek :@
Zal er ook niet snel komen :P
  donderdag 6 december 2012 @ 22:47:45 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120018382
Hopelijk spreekt ze dialect en slikt ze het -ralda gedeelte gewoon in :').
pi_120018402
Ik ken maar liefst twee Esmeralda's en die hebben allebei geen gouden naamketting ;) .

Alleen de één is bezet en de ander van de vrouwen. En ze studeren allebei geen geneeskunde. Autosport weet ik niet.

(8>
pi_120018651
Kun je autosport studeren?! :o
pi_120018709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Kun je autosport studeren?! :o
:6
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:54:18 #120
70532 loveli
N
pi_120018716
Suzie is aardig goed in motorsport, waarom zou Esmeralda niet kunnen uitblinken in autosport?
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:55:37 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018790
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... "Esmeralda"? ;(
Van de Disneyfilm natuurlijk! *O*

Donkere krullen en groene ogen :7

En een huisdier-geitje!

Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 22:56:09 #122
70532 loveli
N
pi_120018819
En hoepeloorbellen O+
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 22:57:14 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120018886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:56 schreef loveli het volgende:
En hoepeloorbellen O+
Ook nog idd :o scherp :D
  donderdag 6 december 2012 @ 22:59:26 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019005
A smoking goat.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:00:20 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019057
En ik ken geen Disney-films. Somehow denk ik dat daar wel eens verandering in kon gaan komen.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:02:06 #126
70532 loveli
N
pi_120019156
Tip: niet Bambi. Die is zielig :'(
crap in = crap out
pi_120019165
Ik hoorde net dat Rapunzel in de engelse versie ontzettend leuk is!
Doe er je voordeel mee XM!
Doe wat je niet durft.
pi_120019277
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
A smoking goat.
:o

De droom ging dus over het gestopt zijn met roken...
  donderdag 6 december 2012 @ 23:04:49 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019282
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ken geen Disney-films. Somehow denk ik dat daar wel eens verandering in kon gaan komen.
Je kan je beter vast gaan inlezen/-kijken! :Y :+

Ik raad aan:
Lilo & Stitch, The Hunchback of Notre Dame, Hercules, The Lion King, Mulan, Brother Bear, Aladdin, Little Mermaid, Beauty and the Beast, Brave, Tarzan, Tangled, the Emperor's New Groove en Wreck it Ralph (die is bijna in de bios :D)!

Specifiek voor jou: Beauty and the Beast, want daar is een heuse Book Nerd Princess O+
pi_120019396
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopelijk spreekt ze dialect en slikt ze.
Fixed.

:')
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:07:14 #131
70532 loveli
N
pi_120019435
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fixed.

:') _O-
crap in = crap out
  donderdag 6 december 2012 @ 23:07:16 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019436
Nou, heb er geeneen van gezien, dus ik weet wat me te doen staat als ik er ooit de geest voor krijg :D.
pi_120019482
Robin Hood Disney O+ O+ _O_
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:09:25 #134
70532 loveli
N
pi_120019529
Als ik buk gaat m'n neus lopen }:|
crap in = crap out
pi_120019546
Henk, jouw vent klinkt tof! O+

En vaiz, ik gun jou ook echt je eigen Esmeralda :Y Jij bent leuk O+

Loveli, benieuwd naar je date!

Hier erwtensoep gegeten vandaag. Nom!
pi_120019592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fixed.

_O-
  donderdag 6 december 2012 @ 23:10:59 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120019593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
Niet bukken.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:11:06 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019598
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, heb er geeneen van gezien, dus ik weet wat me te doen staat als ik er ooit de geest voor krijg :D.
Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlof :7
pi_120019610
Wreck it Ralph! Zei net nog tegen M. dat ik die wil zien *O*
  donderdag 6 december 2012 @ 23:12:06 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef loveli het volgende:
Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!

:* Ik mep steeds per ongeluk tegen mn hoofd/bril _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 23:12:31 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wreck it Ralph! Zei net nog tegen M. dat ik die wil zien *O*
De 22e!
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:13:20 #142
70532 loveli
N
pi_120019724
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, bookmark voor eerste weken van zwangerschapsverlof :7
Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 december 2012 @ 23:14:23 #143
70532 loveli
N
pi_120019770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thennn you'd better catch it! Baha! Baha! Baha!

:* Ik mep steeds per ongeluk tegen mn hoofd/bril _O-
_O- loop ook voortdurend met m'n hand onder m'n neus :')
crap in = crap out
pi_120019841
Hoe kun je trouwens geen Disney-films kennen?! :o

En Gaston natuurlijk! :7
  donderdag 6 december 2012 @ 23:16:40 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeft niet, kinderen houden van herhaling, nog even en ze kent alle teksten van buiten.
Oh da's waar idd!

Wil je een dittemedat? Ik heb er tachtig! Minimaria: dat zijn er veel die in dat kleine doosje passen :o Engelse variant kijkend op latere leeftijd: "Want a thingamabob? I got twenty!"Dat zijn er effe 60 minder ja! :(
  donderdag 6 december 2012 @ 23:18:11 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120019932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:14 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- loop ook voortdurend met m'n hand onder m'n neus :')
Aww :D *zakdoekjes geeft* O+

Ik kwam een interessant side-effect tegen van een bloedneus vanmiddag, het was groot en eeew _O-
pi_120019980
Een obese vampier met snotfetish?
  donderdag 6 december 2012 @ 23:25:15 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120020240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:15 schreef V1z0R het volgende:

En Gaston natuurlijk! :7
Jaaa!

♪ ♫ ♪ No one hurrs like Gaston
No one durrs like Gaston
No one’s arms are as bent so backwhurrs as Gaston’s
For there’s no man in town half as derpish
For a lol he’s a definite perp!
You can ask any walhurrus or derpfish
And they’ll tell you whose herp they preferp to be derped… ♫ ♪ ♫

[ Bericht 4% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-12-2012 23:32:52 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 23:25:37 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120020256
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef V1z0R het volgende:
Een obese vampier met snotfetish?
xD *knorlach*

Nee.

Edit: *posts terugleest* ik ben aan het geiten vandaag zeg hee :')

Edit 2: topicmoord ;(

[ Bericht 12% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-12-2012 00:02:47 ]
pi_120022312
Nee hoor ;)

[ Bericht 36% gewijzigd door V1z0R op 07-12-2012 11:08:19 ]
pi_120024527
Mogge.

Afgezien van 101 Dalmatiers, die ik op m'n tiende in een echte bioscoop gezien heb, heb ik ook geen Disneytekenfilms gezien. Wel hele lappen tekst gehoord omdat nichtje/neefjes het ein_de_loos keken en van die film over dat rode race-auto'tje heb ik wel wat stukjes gezien.

Zo, afwas zit erop, koffie erin en de kachel brandt, ik moest maar eens naar buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')