Als je huurt is het logisch dat je moet overleggen. Maar juist als je koopt moet daar een mate van 'vrijheid' tegenover staan. Lijkt mij. En een VVE past wat mij betreft totaal niet in dat rijtje. Dan kun je net zo goed een appartement huren, dan heb je net zoveel te vertellen... Niks dus.quote:Op zondag 30 december 2012 02:04 schreef Digi2 het volgende:
Ik heb dat met mijn huur appartement ook. Ik moet met de woningstichting overleggen en ik moet zeggen dat die heel schappelijk is hier. Verder moet ik een klein bedrag betalen voor het schoonhouden van de algemene ruimten. Als je een koop appartement hebt komt daar ook het onderhoud van het complex bij en dat is wel wat meer. Daar moet je inderdaad wel op letten
Jij d8 toch altijd dat de huizenprijzen niet veel zouden gaan dalen inquote:Op maandag 31 december 2012 20:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
271.253 huizen te koop
Even een dipje, in 2013 sky high schat ik zo. (Tenzij mensen hun woning uit de verkoop gaan halen)
Als ze veel zouden dalen loopt de teller niet op...quote:Op maandag 31 december 2012 20:24 schreef graaierrr het volgende:
Jij d8 toch altijd dat de huizenprijzen niet veel zouden gaan dalen in
de toekomst?
Er zijn al weer wat minder huizen te koopquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef FredericBastiat het volgende:
Mooi koopgolfje geweest in december:
267.328 huizen te koop
Uit mijn hoofd 4,3 miljoen. Dus ik kan er 10K naastzitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Er zijn al weer wat minder huizen te koop. Hoeveel koophuizen zijn er eigenlijk in Nederland?
266.896 huizen te koopquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef FredericBastiat het volgende:
Mooi koopgolfje geweest in december:
267.328 huizen te koop
Denk dat dat tijdelijk is, die teller gaat dit jaar weer gewoon omhoogquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De teller is gewoon terug waar-ie begon voor die vreemde kronkel eind november:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad heel interessant, ondanks de tsunami van verkopen van afgelopen december staat te teller net iets hoger dan voor de mysterieuze sprong. Wat zou dik mogelijk kunnen betekenen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De teller is gewoon terug waar-ie begon voor die vreemde kronkel eind november:
[ afbeelding ]
Dat ik er geen touw meer aan vast kan knopenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel interessant, ondanks de tsunami van verkopen van afgelopen december staat te teller net iets hoger dan voor de mysterieuze sprong. Wat zou dik mogelijk kunnen betekenen?
gewoon normaal patroon, de teller gaat weer omhoog begin maartquote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel interessant, ondanks de tsunami van verkopen van afgelopen december staat te teller net iets hoger dan voor de mysterieuze sprong. Wat zou dik mogelijk kunnen betekenen?
Ik had inderdaad verwacht nu toch wel weer een stijgende lijn te zien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:22 schreef leolinedance het volgende:
De stijging laat nog even op zich wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |