Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelfquote:Op donderdag 6 december 2012 09:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt wel goed, vanavond lekker vroeg slapen.wow dat is wel kort ja, waarom maar 3 uur?
Fapfapfapquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
11 uur slapen is 11 uurquote:Op donderdag 6 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zei ik gisteren ook tegen mijzelf.
Ik was nog even wat anders aan het doen
Toch nietquote:Op donderdag 6 december 2012 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
11 uur slapen is 11 uur
Ja ik weet hetquote:
dat blijkt wel weer, leugenaarquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer, leugenaar
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktquote:Op donderdag 6 december 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch niet
[..]
Ja ik weet het. Binnen ook, kachel staat op zijn hoogst (zo'n draaiknop bij de radiator) en ik zit nog te rillen van de kou. Benen bevroren alles
zou je eens moeten doenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 6 december 2012 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb net al een hendig sjieke slip gemaaktMoest naar de tandarts maar m'n fietsband is lek dus dan maar op de brommer
Oja?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou je eens moeten doen
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, ik ga jullie neus niet volhangen met wat ik nog ga doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als op Facebook posten: "OMG NEEEE!" en als er dan iemand vraagt: "Wat is er?" antwoorden met "nee laat maar, niets voor op Facebook
"
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan nietquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Dat denk ik altijd bij anderenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd zoiets van: Post het dan niet
jij bent best voorspelbaarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk op FOK! die reacties zijn echt grappig dan
Hoezo?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent best voorspelbaar
Dat is nou niet echt een positief beeld volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2012 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik het wel verwacht had
valt wel mee tochquote:Op donderdag 6 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een positief beeld volgens mij.
je ziet het zoals je het wil doen, ligt eraan of je beeldmateriaal erbij hadquote:
Beeldmateriaal, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet het zoals je het wil doen, ligt eraan of je beeldmateriaal erbij had
Ik vraag het wel even.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je weet heus wel wat ik bedoel en anders vraag je maar op wa
Stakkersquote:Op donderdag 6 december 2012 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou om 7 over 11 aankomen, nu wordt dat al 9 over 11
Alles goed?quote:
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftwquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Oehh, spannend, buienradar zegt dat het vannacht flink tekeer zal gaan met sneeuwen.
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Halve meter sneeuw please, thuis blijven ftw
Zaterdag naar stage, wut?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop het zó hard! Maar dat word wel een drama als ik zaterdag naar stage moet dan..
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.quote:
Wiskundequote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef msacras het volgende:
Het ik-val-in-slaap-gehalte is hoog. 100 minuten wiskunde
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup, dat was de enige beschikbare dag en dan heb ik tenminste wat te doen. En ach, ik krijg er voor betaald, tenminste.. Als ze nog eens wat gaan storten.
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WiskundeWaar gaat het over?
[..]
Dafuq, wel apart. Staat het in je contract/overeenkomst dat je stagevergoeding krijgt? Anders even navragen.
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Volgens de CAO zijn ze verplicht uit te betalen en ik heb zelfs een overeenkomst voor loon getekend dus dat moet ik wel krijgen. Ben inmiddels ruim een maand daar maar heb nogsteeds geen keiharde knaken gezien.
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal. Op welke datum zouden ze het moeten storten dan?
Anders even naar de administratie lopen.
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat weten ze me dus niet te melden, heel onhandig. Hoop in ieder geval dat het voor de kerst binnen is, dat zou wel prettig zijn.
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze je dat nou niet melden?Elk bedrijf maakt het salaris naar mijn weten op een bepaalde dag over
.
Dat hoop ik ook voor je
Rot die sneeuw hea.quote:
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rond de 25ste is het normaal salaris dag met kerst een paar dagen eerder?
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.quote:
Noesquote:
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik allang salaris binnen moeten hebben maar nogsteeds niks ontvangen. Zaterdag er maar wéér achteraan.
Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom wachten tot Zaterdag als het je salaris betreft?
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat ik dan pas weer op het bedrijf ben.
jahoor schatquote:Op donderdag 6 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze weten ook niet wanneer ze hun eigen loon krijgen ?
[..]
Verschilt per bedrijf, kan ook net aan het begin van de nieuwe maand zijn.
[..]
NoesWel uitkijken heur
Nope, daarvoor vind ik dat ik er nog te kort ben.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat ze nog niet besteken met emails en telefoontjes?
je hebt buiten dat salaris nog een andere inkomstenbron ?
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben de eerste fatsoenlijke stagaire die ze daar hebben dus die weten helemaal niks daar. Wat je niet verwacht van een groot landelijk bedrijf.
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
eerste keer loon? niet goed van het bedrijf, maar dan zal je je geen zorgen hoeven maken.
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja eerste loon, hoop dat het er enigzins optijd toch wel is.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer ben je in dienst getreden? Zo'n personeelsaanvraag gaat dan weer langs 5 afdelingen, gaan heel wat dagen overheen.
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zou dat het wel zijn vanaf volgende maand is alles goed.
Wel zeker je juiste banknummer doorgegeven?
dan zijn ze wel wat langzaam ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Goed checken en anders Zaterdag maar eens verhaal gaan halen zo vlak voor de feestdagen is een extra zakcentje nooit mis.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Al die aanvragen zijn al ruim een maand voor dat ik officieel in dienst ging de deur uit gedaan, ben nu inmiddels 5 weken in dienst.
En ik weet zeker dat ik het juiste nummer heb gegeven.
Ik vind het sowieso al smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel verstandig en goed voor je finaciele.
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
jij werkt niet he?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Jawel.quote:
Gaat gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat langzaamMaar verder wel.
Met jou?
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
echt he
ik heb ondertussen aardig wat afgerookt, maar tot nu toe net 2 of 3 sigaretten gerookt. Alsof je papier op rookt, echt niks aan.
Muziekuitleen.quote:
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.
Koop een spijkerbed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
Kut bed... Ineens me weer in slaap laten vallen
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittraptquote:
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Ja zeker, zo viesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerig
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelatenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Goed idee, dan word ik me in me kamer gelanceerdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelaten
Hahahaha!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terugquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ookquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahaha!
[..]
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terug
Mijn scharrel rookt wel eensGelukkig merk ik daar nooit iets van
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meerquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Ik ook niet, dat doen we dus ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenen
Geslapen?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik niet :$
Nu Nederlands en over 20 minuten kunstgeschiedenis, HOERA!
En na de sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vindquote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet geslapenalleen maar gechilld, gepraat, beetje muziek luisteren, enzo.
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.quote:
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequotequote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vind.
ik merk het eigenlijk niet, mn vriend rookt ook, maar als hij de rook net 2sec daarvoor heeft uitgeblazen merk ik het welquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdatquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.
Ik zag het, niet veel boeiends dusquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdat
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Roep een Mod!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.quote:
ik weet niet lijkt me maar smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Ik blow bijna nooit, alleen bij haar. Dat is hooguit 1x in de week, inmiddels alweer een maand geleden bijnaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet lijkt me maar smerig
Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand komt zo een canvas ophalen die ik heb gemaakt, krijg er 20eu voor.
start van carriere
mja liever niet dan wel iigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerig
Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja liever niet dan wel iig
het is ook de harde waarheidquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef Taexon het volgende:
Topicpointer staat er nog steeds muahhaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Taexon het volgende:
Hier foto's van douchende ratten... 18+HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
Hier foto's van douchende ratten... 18+lieffiessssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon
Tax wil tetten :)!
Je weetquote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier ook gewoon aan het werven.
Hier foto's van douchende ratten... 18+die 2e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
![]()
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruikenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruiken
Locale sigarenzaken.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Primera?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Vreet ander ongedierte op?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zou je in godsnaam ongedierte als een rat in huis nemen.
Of een stinkbeest zo als een hond.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Theequote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Groene theequote:
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaagquote:Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi!
Niet mooi
ik zet de koffiepot zo lekker aanwel verdient na me ratten te hebben gewassen en me kamer opgeruimd te hebben
Bosvruchten theequote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Groene thee
[..]
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaag
Ik zag de foto's haha. Douchende ratten, nog nooit gezien. Weer wat geleerd!
Knaagdieren hoef je ook niet persee te douchen maar is wel zo schoon, vooral bij ratten zie je dat door de vuil en bende ze best verkleurenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Groene thee
[..]
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaag
Ik zag de foto's haha. Douchende ratten, nog nooit gezien. Weer wat geleerd!
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Knaagdieren hoef je ook niet persee te douchen maar is wel zo schoon, vooral bij ratten zie je dat door de vuil en bende ze best verkleuren
(Klinkt zo net alsof ik het over een schilderij ofzo heb)
Ja maar bij katten enzo is het wat anders inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef msacras het volgende:
[..]Ik heb er nooit zo over nagedacht, haha. Ik heb wel 2 katten maar die wassen zichzelf gewoon.
Honingquote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Of tropical fruitMint (of munt
) met honing
Verse munttheequote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Of tropical fruitMint (of munt
) met honing
Het lijkt me echt hilarisch om een keer te doen. Volgende keer als je ze laat douchen bel me even dan kom ik ookquote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar bij katten enzo is het wat anders inderdaadme ratten wassen zichzelf ook wel maarja..
ach en ze vinden douchen nog leuk ook
Das lekker in theequote:
Zo lekkerquote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse muntthee![]()
Dat kan ik op m'n werk de hele dag gratis drinken, jaaa.
Haha nou eigenlijk hoef je niks te doen...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me echt hilarisch om een keer te doen. Volgende keer als je ze laat douchen bel me even dan kom ik ook
Lekker verzachtend voor je keel wel ja. Ik vind het alleen onwijs vies, zo zoet.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das lekker in theeEn verzachtend voor je keel
[..]
Zo lekker
Hahaquote:Op donderdag 6 december 2012 14:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha nou eigenlijk hoef je niks te doen...zet ze onder de douche enzo en ze gaan zichzelf uitgebreid wassen
Alleen het afdrogen is een hell aangezien ze gelijk in me nek proberen te kruipen... want ze zijn gewend dat ze daar natuurlijk gewoon mogen zitten, maar als ze nat zijn is dat niet zo fijn
Oh die zoetigheid vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker verzachtend voor je keel wel ja. Ik vind het alleen onwijs vies, zo zoet.
Das waar, maar ik drink m'n thee en koffie sowieso altijd zonder suiker, met suiker/honing is het net warme limonadequote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die zoetigheid vind ik wel meevallen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je erin doet
Ik drink helemaal geen koffiequote:Op donderdag 6 december 2012 14:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Das waar, maar ik drink m'n thee en koffie sowieso altijd zonder suiker, met suiker/honing is het net warme limonade
quote:
Chillquote:
Welk risico?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Chill!
Nou werk voor zaterdag toch maar afgebeld... kan het risico niet lopen en me collega gaat ook al niet..volgende keer beter
Meh, kut manquote:Op donderdag 6 december 2012 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Chill!
Nou werk voor zaterdag toch maar afgebeld... kan het risico niet lopen en me collega gaat ook al niet..volgende keer beter
quote:
150 KM rijden met sneeuw en terwijl het keihard gaat vriezen...quote:
lekker danquote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
150 KM rijden met sneeuw en terwijl het keihard gaat vriezen...
Lekker bel ik me werkgever net op neemt er zo een assistent op omdat hij met vakantie is...
Vinden ze dat geen reden om een dienst af te zeggen... wat een kbullshit![]()
Even lekker mijn werk overeenkomst nalezen want zover ik weer mag ik het voor dit soort redenen afzeggen.. is in ieder geval bij me andere werkgever zo
Oh wat balen..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Lekker bel ik me werkgever net op neemt er zo een assistent op omdat hij met vakantie is...
Even lekker mijn werk overeenkomst nalezen want zover ik weer mag ik het voor dit soort redenen afzeggen.. is in ieder geval bij me andere werkgever zo
Wat een kut onzinquote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een kut onzinOm wat voor reden zou je wel mogen afzeggen?
"Hoi baas, ik kan niet werken, ik heb een ongeluk gehad door de gladheid, DIE KUTHOER VAN EEN ASSISTENTE VAN JE VOND SLECHT WEER GEEN GOEDE REDENquote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi baas, ik kan niet werken, ik heb een ongeluk gehad door de gladheid, DIE KUTHOER VAN EEN ASSISTENTE VAN JE VOND SLECHT WEER GEEN GOEDE REDEN![]()
![]()
![]()
"
Dat vraagt natuurlijk om picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
leuk johquote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
Leukquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
quote:
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet nog een pak kopen zaterdag
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.![]()
Het thema is Prom
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenAls ze dat niet doen zijn ze echt dom
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te grootquote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.Het is vanaf de 3e klas dus vanaf een jaar of 15, en sommige die komen dan gewoon in een jeans met een jasje.
![]()
Maar de 3e klas moet om 23:00 al weg, dus dat scheelt wel haha.Gelukkig komt de 5e/6e klas (en de introducées, de studentjes e.d) wel in pak over het algemeen, heb ik iig nog iets om naar te kijken. ;d
quote:
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegenquote:
Ohja dat is ook zo'n faal altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te groot.
Oh kijk dat scheelt
Tevens: mensen zonder goed passend pak.
van How I Met Your Mother jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
van How I Met Your Mother ja
Bij ons doen ze dat nooit behalve gala
Wanneer is die dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.
Nee bij ons komt er normaal ook nooit iemand in pak naar school, inderdaad alleen voor gala. Maar toen dus wel, nou daar werd ik wel gelukkig van.
Ik kom wel in pakquote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier komen ze nou nooit in pak
Ehm 13 oktober volgensmijquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is die dag?
Hehehe, ja, ik erger me er werkelijk dood aan.
Was wel grappig, vorige keer dat ik ging shoppen had ik gewoon een relaxte outfit aan. Baggy jeans en een hoody. Pak passen, maar moest even een andere maat hebben. Die gezichten van die mensen die daar stonden, geweldig
Kom je even bij me langs?quote:
Ik doe mijn gulp wel openquote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan wordt het ook zo'n vieze zooi
Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ehm 13 oktober volgensmij
Haha dat is typisch, had ik ook een keer, ik had een "ik heb geen zin om er goed uit te zien zaterdag" dus ging even naar de stad in m'n joggingbroek, uggs, hoody, etc. Maar ik moest even naar een onwijs duur restaurant om daar een reservering te plaatsen (was cadeau voor m'n opa en oma toen ze zoveel jaar getrouwd waren), nou die mensen daar keken me aan alsof ik maar beter naar de McDonald's te gaan.
Je eerste pak kopen als jongen lijkt me trouwens best wel exciting.
[..]
Kom je even bij me langs?
quote:
Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomen. Beetje awkward
.
Met mijn eerste pak werd ik geholpen door een leuke dameEindelijk een verkoopster die gewoon vriendelijk is en niet je van alles aan wil smeren
Ja hoor
Ja preciesquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet.
Oh dat is wel tof, ik heb vaak echt een hekel aan die verkoopsters. Op de vraag of ze me kunnen helpen antwoord ik ook altijd dat ik gewoon even aan het rondkijken ben, haha.
wat een mongolen zegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef Taexon het volgende:
Wth me collega krijgt wel vrij die met me mee zou rijden terwijl die later belt dan ik maar een andere planner aan de lijn krijgt
Ze gaan straks overleggen hoe ze dat met mij gaan doen maar zo te horen verwachten ze nu dus dat ik in me eentje dat hele pokke end ga rijden
Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat benquote:
lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat ben
Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachtenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagd
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wa mag ook als je dat fijner vindt
wat dat betreft zijn sommige bazen echt huftersquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachten
Krijg je een preek om die 5 minuten... goh wees blij dat ik niet ben geraakt ofzo
Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn sommige bazen echt huftersje riskeerde wel je leven voor hem
als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harderquote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"quote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harder
ja je bent ook wel een brutale vlegelquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"
dus ik zeg.. Nee jullie wonen er 15 minuten vanaf met de auto..
vond die dat ik bijdehand was
Wat een knuppelquote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"
dus ik zeg.. Nee jullie wonen er 15 minuten vanaf met de auto..
vond die dat ik bijdehand was
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja je bent ook wel een brutale vlegel
Succesquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen
Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was
heb je gelijk in hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen
Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was
Zoiets jaquote:
Contacten op zichtbaar?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:57 schreef badschaap het volgende:
iemand een idee hoe je contacten op zichtbaar moet zetten in android?
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:58 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja anders doet fking wapp het niet -_-
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hoef je volgens mij niks aan te veranderen.
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
t rare is , wapp kan dat contact wel vinden onder onzchtbare contacten enzo, maar kan er geen gesprek mee beginnen
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toch was jij de moordenaar
Dat chickie moet mij dan maar adden he ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
is al goed schatjequote:Op donderdag 6 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, vraag het eens in DIG.
[..]
Sorry
hihihihihihi XDquote:Op donderdag 6 december 2012 16:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
i Dunno. Kwam oppeens in me op ;p
iemand in mn msn lijst heette zoquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
en hoe kom jij dan aan je naam ;p
haha ohkeequote:Op donderdag 6 december 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iemand in mn msn lijst heette zo
badschaap is 17 woont in het mooie Broabantse land en zijn hobby's zijn tafeltennis gamen en gewoon lame zijn ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
En hoe oud is badschaap en waar woont badschaap en heeft badschaap nog hobby's?
lame zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
badschaap is 17 woont in het mooie Broabantse land en zijn hobby's zijn tafeltennis gamen en gewoon lame zijn ;p
ja gewoon lam, lui hoe je het ook wil noemen ;pquote:
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja gewoon lam, lui hoe je het ook wil noemen ;p
Oja ik houd toch van sporten ondanks het lui zijn :p
as i said before tafeltennis ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?
en doet promisionxexposed nog aan een sportquote:Op donderdag 6 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor sporten? is badschaap nog maagd?
ik ga zo'n 3x per week naar de sportschool voor conditie/gewicht en wil erbij gaan hardlopenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
en doet promisionxexposed nog aan een sport
ahh ohkee sporty girl dusquote:Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zo'n 3x per week naar de sportschool voor conditie/gewicht en wil erbij gaan hardlopen
SC'squote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat wekt jouw interesse om hier te komen?
Via forum.fok.nl dommie.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens ook nog niet zolang.
Hoe kom je op Fok?
ik ben een kloon, zit hier al 2 jaarquote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij zit hier trouwens ook nog niet zolang.
Hoe kom je op Fok?
Ah een kloon, en ga je vertellen wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben een kloon, zit hier al 2 jaarmaar via google ofzo
Rockiejj babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |