echt hequote:Op donderdag 6 december 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al smerig.
jij werkt niet he?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Jawel.quote:
Gaat gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd gaat langzaamMaar verder wel.
Met jou?
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook maargoed hou die gedachten vast vanmiddag thuis maar eens aan mijn Fok! Werk beginnen.
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
echt he
ik heb ondertussen aardig wat afgerookt, maar tot nu toe net 2 of 3 sigaretten gerookt. Alsof je papier op rookt, echt niks aan.
Muziekuitleen.quote:
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het enige wat ik rook is af en toe een joint.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
af en toe ja, maar die rook je ook niet voor de smaak. al vind ik het op zich wel lekker smaken met biologische wiet en american spirit tabak.
Koop een spijkerbed.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef Taexon het volgende:
Kut bed... Ineens me weer in slaap laten vallen
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittraptquote:
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Ja zeker, zo viesquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Vrouwen die roken zijn sowieso afknappers... en het is inderdaad fking smerig
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelatenquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zoek een bed die lief is en me savonds gewoon laat slapen en me er sochtends gewoon uittrapt
[..]
Goed idee, dan word ik me in me kamer gelanceerdquote:Op donderdag 6 december 2012 12:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
eentje halen met een veer onder het matras die op een bepaalde tijd word losgelaten
Hahahaha!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ook geen volle asbak te zoenen dus doe ik het een ander ook niet aan
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terugquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ookquote:Op donderdag 6 december 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahaha!
[..]
Dan zet je er een tijdklok op. Matras weg, spijkerbed ervoor terug
Mijn scharrel rookt wel eensGelukkig merk ik daar nooit iets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |